%100 güvenilir bu programla giremediğiniz bütün sitelere gire bilirsiniz

1 view

barış Ak

bir çogumuz bazı sitelere giremiyoruz ve bazen siyasi bacen baska nedenlerden bu durumlardan dns ayarlarıyla oynamamıs gerekiyor ancak o zamanda yasal suç işlemiş oluyoruz bu nedenden dolayı bu işin yasal yolarını aradım ve bir program buldum programın izinleri tamamle yabacı ancak lisasli oldugu yasal duruma geliyor
o progmın indirme linkler
http://turbobit.net/azj2nfdli758.html
veya
http://turbobit.net/azj2nfdli758/u.zip.html
interneten indirdiginiz bütün programları virüs taramasından geçirmeiz önerilir
not : interneten üzerinden maç izlemizde yardımcı olur %100