Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: free lancer or...

0 views
Skip to first unread message

mulderfox

unread,
May 5, 2008, 4:01:33 PM5/5/08
to
Bonjour à tous, Hello everybody

j'ai vu quelques démo de jeux que je trouve fort interressant.
quelqun aurait-il un ou plusieurs de ces supers jeux de simulation s'il
vous plait

I"m look about this game, and I'm very intersting about us, is there
any one have one of this please ?

* DARKSTAR ONE
* BATTLES ENGINE AQUILLA
* FREELANCER
* LOCK ON

Merci à vous et longues vie au NG
Thank you to everybody, and long life to NG

PS : ce sont des jeux pour PC Merci
This is games to computer thank


0 new messages