בוקר טוב! - הבדיחה היומית - ☺ 18/01/11

בדיחה נקייה יומית

to rcdj...@googlegroups.com
בס"ד

גוי אחד ניכנס לבר וראה יהודי יושב בצד. הגוי רצה לעצבן את היהודי והזמין משקה יקר לכולם, חוץ מליהודי. הגוי הסתכל על היהודי, וראה שהוא מחייך. הגוי התעצבן ושוב הזמין משקה עוד יותר יוקרתי לכולם חוץ מליהודי, ושוב ראה שהיהודי עדיין מחייך. הגוי התעצבן, ניגש לברמן ושאל אותו: "תגיד, מה היהודי הזה עושה בחיים? הוא תלמיד ישיבה? או סתם בטלן?" הברמן: הוא המנהל פה..." =] =] =] תודה רבה לאורי יוספן... =]

קבוצת תיירים טיילו בגן ציבורי, ופתאום הגיע לשם השטן. כל התיירים ברחו, חוץ מאיש זקן אחד. השטן התפלא, ושאל אותו: "תגיד, אתה יודע מי אני?" הזקן: "כן". השטן: "אז למה אתה לא בורח? אני יכול להרוג אותך! אתה לא מפחד?!" הזקן: "מפחד?! אני נשוי לאחותך כבר 45 שנה..." =] =] =] תודה רבה לעוז שעיבי על הבדיחה =]

שיהיה לך יומצויין! =] ב-♥ ובשיא השמחה! =]
צוות בנקי
http://www.jokes.org.il

נ.ב. לא רוצה לקבל את הבדיחות? שלח הודעה לrcdjokes+u...@googlegroups.com והמנוי יבוטל! =]