Python meet #2

Goran Peretin

to Python Hrvatska
Pozdrav svima,
ljeto je već dosta iza nas, pretpostavljam da smo se svi dobro
odmorili. Sad je vrijeme za posao, tj. novi meet :)

Senko i ja smo imali ideju da se nađemo na jednom neformalnom skupu u
jednoj od ustanova koje poslužuju pivo i slične tekućine da nismo
žedni dok radimo. :)
Dakle, predlažemo da se nađemo u četvrtak u Pivnici Zlatni Medo
(križanje Vukovarske i Savske) oko 17 sati.
Dolazak potvrdite replyem u ovu temu.

Vidimo se!
Goran

Senko Rasic

to Python Hrvatska
Potvrđujem :)

Sasha Matijasic

to pyth...@googlegroups.com
Dolazim, vidimo se.

sasha

Nikola Plejić

to pyth...@googlegroups.com
Ako ikako stignem - dolazim, jedino me akademske obaveze mogu spriječiti. :)

Dražen Odobašić

to pyth...@googlegroups.com
On 25.09.2011 19:52, Goran Peretin wrote:
> Dakle, predla�emo da se na�emo u �etvrtak u Pivnici Zlatni Medo
> (kri�anje Vukovarske i Savske) oko 17 sati.

yes yes

--
Dra�en Odoba�i�, dipl.ing.surv.
Junior researcher, Department of Geoinformation Science

Zvonimir Vanjak

to Python Hrvatska
Eh, a jeste baš morali pogoditi isti dan kad i MS Community ima svoje
okupljanje :)))

No, možda bih mogao naletjeti na sat vremena jer MS event počinje u
18:30 ;)

Goran Peretin

to pyth...@googlegroups.com
Profesore, dodite vi samo na sat vremena, imam za raspravit s Vama o ulozi DDD u razvoju Python web aplikacija. :)

Goran

azrael

to pyth...@googlegroups.com
haj stavite u 18. u 5 sam jos na poslu

Igor

to Python Hrvatska
Pozdrav svima,

dolazim i ja.
Vidimo se.

Igor

Robert Lujo

to Python Hrvatska
Mislim da ipak neću stići, morao bi dovršiti prezentacije koje ću
sutra imati u Rijeci.

Ovim putem bi iskoristio priliku za malo reklame (nadam se da ne
zamjerate): ako je sutra ili preksutra netko u Rijeci sutra i ima
vremena: LinuxLab Konferencija Linux Korisnika 2011, petak 30.rujna i
subotu, 1. listopada 2011. godine, na Tehničkom fakultetu. Sadržaj
konferencije:
- http://ieee.riteh.hr/node/38

Moje drugo izlaganje će biti:
- 18:30 - Python - na uzlazu ili silazu?

Koliko ja znam, ulaz je besplatan.

Goran Peretin

to Python Hrvatska
Hvala svima koji su došli, bilo je super.
Za one koji nisu bili, zaključak meeta je: pišite unit testove. :D