Allerlei leuke groepen waar je lid van kan worden

jeanetta

to pspx2-groep, jeantine-natuur, SCJ-Midweek-Adv...@yahoogroups.com

ban-scj-advertentie
Waar is deze groep voor bedoeld??
Om je de kans te geven met jouw groep(en) te adverteren en zo nieuwe leden te werven.
Wie kunnen er lid worden?? Allerlei groepen die met psp te maken hebben zoals Yahoo groepen, Googlegroepen en share groepen.
Ook groepen die niet met Psp te maken hebben zijn welkom (geen volwassen groepen).
Wat moet je ervoor doen?? Lid worden van deze groep  en een vragenlijstje invullen.
Daarna elke week een email doorsturen naar je eigen groep(en)
Plus een CC naar
SCJ-Midweek-...@yahoogroups.com

Voor wijzigingen van je advertentie mail je
naar SCJ-Midweek-...@yahoogroups.com

Plus het CCtje moet naar dit adres gestuurd worden.

nieuw

Willys-extra-psp-lessen

Hoi Allemaal,

Dit is een groep waar je de lessen van mijn site kan maken en insturen.
Voor elke 25 lessen kan je een diploma behalen. De lessen hoeven niet in volgorde gemaakt te worden, de lessen maak je op jou manier en in jou tempo. Alle lessen zijn door mij zelf geschreven.
Mijn Site kan je hier vinden:
http://www.psplessen-van-willy.nl/
Zo af en toe zullen er ook kleine wedstrijdjes gehouden worden. Daar kan je aan meedoen, maar hoeft natuurlijk niet.
Ik hoop dat jullie de lessen mooi vinden.

Owner Willy

extra

Poesmuis psp 11

Dit is een PSP groep speciaal voor PSP 11. Wij werken met gelinkte lessen. Om de lessen te kunnen volgen moet je een beetje kennis van PSP hebben. Je krijgt ook hier 2x in de week lessen toegestuurd. Wij hebben frame, Tag, Stationary, Blend en Scraplessen voor elk wat wils.

Groetjes het poesmuis team psp11.

extra
Stationery enzo Psp/Corel, animatie en scrippy.

Wij hebben al heel veel oude lessen vernieuwd en een deel met scrippy of scripts. Taglessen zijn ook bijna vernieuwd Er zijn nog veranderingen. Wij zijn een gezellige psp groep, wij schrijven en vertalen zelf lesjes voor psp/Corel, Animatieshop en scrippy. Wij mogen ook lessen linken van diverse schrijvers. Je krijgt in deze groep 2 lesjes per week. Wij hebben ook iedere week een extra (vrijwillige) les. Vanaf les 51 mag je ook (vrijwillig) een tagles. Er wordt wel van je verwacht dat je actief meedoet. Minimaal 1 inzending per week. Hotmail, Yahoo adressen laten wij niet toe.

Moderator Inge, Gré, Gerda, Lenie en Monique

Animatie groep Jax

Deze groep is opgericht voor iedereen die graag wil leren om animaties te maken.De lessen zijn leuk, speels en zeer leerzaam.
De lessen worden geleidelijk aan opgebouwd naar een gevorderd niveau.Wat heel belangrijk is bij het maken van animaties is dat je heel goed moet lezen en secuur moet werken.Het doel van deze groep is dat de leden zo goed mogelijk leren om met animaties te werken.Ben je nieuwsgierig geworden. Klik dan op join. Enige ervaring in Psp is wel aangeraden. Wij zijn een grote groep dus het mail volume is best hoog.Je bent van harte welkom in onze Animatie groep.

Moderators
Carin, Wils, Corina, Cynthia en Engelien,

Owner Carin

Carma erotische psp lessen groep.

Ik heb deze groep opgericht omdat ik merkte dat er behoefte was aan een groep waarbij je erotische plaatjes/tubes mag gebruiken. In deze groep zijn er allerlei lessen zoals blends,tags,frames en scraps bij elke les die je maaktgebruik je de erotisch getinte plaatjes en/of tubes. Op woensdag wordt er een extra les gestuurd. Vrijdag is het lessen dag dan worden er 2 week lessen via email verstuurd. De extra les ben je niet verplicht om te maken maar we zouden het wel erg leuk vinden.Ben je nieuwsgierig of wil je lid worden!! Meld je dan aan en je bent dan van harte welkom in onze groep. Leer het creatieve wereldje van Paint Shop Pro kennen maar dan net iets anders getint.

Moderator Corina
Owner Carin

Psp groep Sica

Ik heb deze groep opgericht voor iedereen die het leuk vindt om in ontspannen sfeer Paint Shop Pro lessen te volgen.De lessen bestaan ondermeer uit Blends, Tag, Animaties en eigen geschreven lessen.Op woensdag wordt er een extra les gestuurd.Vrijdag is het lessen dag dan worden er 2 week lessen via email verstuurd.De extra les ben je niet verplicht om te maken maar we zouden het wel erg leuk vinden.
Ben je nieuwsgierig of wil je lid worden!!
Meld je dan aan en j
e bent dan van harte welkom in onze groep.
Leer het creatieve wereldje van Shop Pro kennen.

Moderator Wils
Owner Carin

SCJ-Midweek-Advertenties

Wordt lid van de advertentie groep.Wekelijks 1 mailtje doorsturen.Waar is deze groep voor bedoeld?? Om je de kans te geven met jouw groep(en) te adverteren en zo nieuwe leden te werven. Allerlei groepen die met psp te maken hebben zoals Yahoo groepen, Google groepen en share groepen.
Ook groepen die niet met Psp te maken hebben zijn welkom (geen volwassen groepen).
Wat moet je ervoor doen?? Lid worden van deze groep en een vragenlijstje invullen.
Daarna elke week een email doorsturen naar je eigen groep en een CC naar de advertentie groep

Owner Carin

Psp variatie lessen met Marjo

Een echte aanrader, kom bij de groep van mij. Psp variatie lessen met Marjo met allerlei variaties van lessen Tag, Ero, Frame en Scraps echt van alles wat. Elke woensdag verzend ik 2 lessen die je 1x maakt het mag met eigen materialen. Hotmail, Msn en Yahoo adressen laat ik niet toe. Only Dutch speaking members.

Owner Marjo

Lachen met Marjo

Ik heb deze groep opgericht omdat er meer gelachen moet worden. Aarzel niet en meld je aan, we gaan het gezellig maken. Moppen grapjes, leuke PPS'en, noem maar op Adult mag ook, maar dan 18+ in de onderwerp regel vermelden.Dit is een dutch speaking groep.

Geen Yahoo-, Msn of Hotmail-adressen.

Owner Marjo

Sharing met Marjo

Hier ben ik dan weer, terug van weggeweest.Ik heb beloofd dat ik terug zou komen na een rust periode.
Ik verzoek jullie dringend om in het onderwerp, nooit namen van Tubers te vermelden. Het is de 3de keer dat ik doorstart en ik hoop de laatste keer. Tubes, plaatjes, alles voor Psp, mag gedeeld worden. Iedereen kan zonder opgave van reden geweigerd worden. Geen Yahoo-, Msn of Hotmail-adressen.

Owner Marjo

Ero Tag van Marjo

Dit is een groep met uitsluitend ero tags en mag in eigen tempo gemaakt worden. De lessen worden via de groep verstuurd en je krijgt prive antwoord. Makkelijke leuke lesjes. P*rn* is verboden.Hotmail, Msn en Yahoo adressen laat ik niet toe. Only Dutch speaking members.

Owner Marjo

Gebabbel met Marjo

Dit is een besloten groep met max 10 leden. Ik begin alleen met babbelen, misschien dat er psp bij komt, maar ook dat is aan de leden. De leden bepalen of er een nieuw lid mag worden toegelaten. Een lid mag geweigerd worden zonder opgaaf van reden. Minimum leeftijd is 25 jaar.Hotmail, Msn en Yahoo adressen laat ik niet toe. Only Dutch speaking members.

Owner Marjo

Animatie lessen met Marjo

Welkom bij animatie lessen met Marjo. Ik heb veel schrijfsters waar ik toestemming van heb om hun lessen te gebruiken, dat gaat dus helemaal goed komen. Vragen over de lessen gaan over de groep, Ik heb ervaren leden, die de vragen kunnen beantwoorden. Msn en Yahoo adressen laat ik niet toe. Only Dutch speaking members.

Owner Marjo

2Crazy Psp Girls Animatie

Wij zijn 2 gezellig gekken meiden, die samen een hele gezellige groep hebben met 90 eigen geschreven lessen, we staan in deze groep open voor een kletspraatje dus er kan veel mail komen!! Lijkt het je leuk maar zie je die mail niet zitten zet dan je zelf op nomail of op special notes alles is mogelijk bij ons. Het woordje streng kennen we niet, maar we verwachten wel minimaal 1 les in de 2 weken. Lijkt het je wat kom gezellig aan.

Owners Wilma en Thera.

2Crazy Psp Girls

Wij zijn 2 gezellig gekken meiden, die samen een hele gezellige groep hebben met meer dan 800 eigen geschreven lessen. Naast de reguliere lessen hebben we 1x in de week een extra les, en 1x in de 2 weken een uitdaging. Wanneer je deze hebt gewonnen, mag jij met je afbeelding 2 weken pronken op de site van de groep. Er kan veel mail komen, lijkt het je leuk maar zie je die mail niet zitten zet dan je zelf op nomail of op special notes. Het woordje streng kennen we niet, maar we verwachten wel mininmaal 1 les in de 2 weken. We zouden het leuk vinden om JOU te verwelkomen in onze gezellige groep!!!!!

Owners Wilma en Thera.

Marja's Psp lessen

Ben je net begonnen met Psp en zou je graag meer willen weten wat je met psp kan? Lijkt het je leuk om lessen te volgen? Dan ben je hier bij het juiste adres. Op zondag verstuur ik een les. 1x per week is er een extra les die niet verplicht is, maar wel leuk om te doen en je doet ervaring op. Ook komt er wel eens een thema voorbij hiervan is de bedoeling dat je zelf een creatie maakt en geen les van het internet gebruikt. Mogen jullie vragen hebben dan hoor ik dit graag

Owner Marja

Psp Dreamhouse

Een leuke en gezellige groep, waar leuke tags, blends, scraps, frame en animatie lessen worden verstuurd. 1x per week worden de lessen verstuurd namelijk op zaterdag. 1x per maand een uitdaging. Kom er gezellig bij!!!!

Mieke en Dewi

Psp tubes bij Dewi

Een leuke deelgroep waar je alles tegen kan komen wat met psp te maken heeft,tubes, maskers, en noem maar op. Alleen filters niet over de groep

Owner Dewi

Puzzelen met Joke

Hier zit je goed als je graag legpuzzels maakt op de PC. Maar ook voor andere dingen ben je hier aan het goede adres. Een babbeltje op zijn tijd is hier ook mogelijk. bij deze groep is het motto: Alles mag niets moet. Lijkt het je wat??? Meldt je dan direct aan

Owner Joke

Just nice tags

Hello and welcome! You can use incredimail. This is an English group. This group is meant to share your creations. You must participate once a week. I am also a tutorial writer and i make my own creations. There are no must for this group you can create and share what you like please add a link so we can see where it's from and others also can try to use that tutorial.Your own creations are more then welcome, so please share it with us. It's and stay's a hobby not a contest. Please have respect for each other and try to help if someone ask for it.Adult Content it is not allowed in this group. Keep private mails outside the group, i do not allow lurkers in this group.

Owner Hanny

Fabulous taglovers

Hartelijk welkom.Dit is een internationale groep!! Deze groep is bedoeld om elkaar mooie creaties te laten zien. Hier zijn leden lid vanuit allerlei landen. Dat geeft ook een speciaal cachet aan de groep, en de variërende leeftijden zorgen voor de nodige afwisseling zelf maak ik het liefst eigen creaties en soms schrijf ik een lesje Minimaal 1x per week wat insturen is verplicht.

Owner Hanny

Hillegonde designs

Hallo allemaal dit is een Nederlandse groep. Hier laat men ook de creaties die gemaakt zijn met psp zien maar tevens kun je hier lief en leed kwijt. Dus als men daar behoefte aan heeft kun je je aanmelden. Er wordt geantwoord over de groep. Kleine groep tot nu toe dat willen hun graag.

Van harte welkom

Leidster Hanny

Stars planet

Een groep waar je via linklessen leuke werkjes maakt met beroemdheden. Enige ervaring in psp is aangeraden. Alle lessen zijn tag-lessen! Met de gemaakte lesjes verdien je punten, des te meer punten des te hoger je de Stars ladder beklimt. Je krijgt awards bij het behalen van niveau's en als je geslaagd bent een diploma. De lessen hoeven niet in volgorde gemaakt te worden de lessen maak je op jou manier en in jou tempo. Daarnaast hebben we ook nog een verwenronde en een tikspelletje als je zin hebt om daaraan mee te doen.

Moderators: Miranda en Wendy
Owner: Zwaantina

Pspx2 groep van Netty

Dit is een gezellige kleine groep. Je moet wel goede kennis hebben van PSP. We hebben twee verschillende groepen onder dezelfde noemer. Wij reageren op iedere gemaakte les, daarom mag je in totaal 4 lessen. In de groep mag je ook plaatjes en tubes insturen en er gebruik van maken. Eigen gemaakte creaties of lessen van een andere groep mag onbeperkt ingezonden worden. Maar alleen als er de link naar die schrijver vermeld is. Filters en fonds vragen mag niet in de groep vraag dit Prive aan ons. Wil je in groepsverband meedoen met de lessen. We hebben graag een active groep dus lurkers zijn niet welkom.We hebben ook regels en dat is doe gezellig mee.

Groeten pspx2 team

Owner Jeanette

Jeantine natuurgroep

Hallo welkom. Maak je gemeente bekend door het insturen van foto's van je gemeente. We wonen wel in Nederland, maar we weten niet hoe mooi Nederland is.Natuurlijk mag je ook andere plaatjes insturen als het maar over de natuur in Nederland gaat. Let wel op de KB's. Zorg dat het rond de 1500kb is en niet zwaarder. Je bent van harte welkom.

Owner Jeanetta

.
Psp lesjes

Wij zijn een gezellig Paint Shop Pro groep waar wij je kunnen begeleiden met het volgen van Psp, Tag, Blend, Scrap en Animatie lessen. Meld je aan zodat wij je snel kunnen verwelkomen.

Moderator Irene
Moderator Lenie
Owner Astrid

Poser creatiefjes

Poser creatiefjes is een share groep, waar posertubes gedeeld worden die door iedereen weer te gebruiken zijn in o.a in Psp, maar hier worden ook Poser materialen gedeeld, dat is dan weer voor hen die met het poser programma werken om zo hun figuren aan te kleden en het geheel tot een posertube te maken! Tevens kunnen er vragen gesteld worden over poser er is vast altijd wel iemand die daar antwoord op heeft.

Owner Thea
Wtk Design Outlookscripts.

Wat we hier doen is HTML-scripts invullen!!! Deze kan je in je Outlook of Windows mail versturen!! Ik heb een paar makkelijke lessen gemaakt zodat iedereen een begin kan maken! Het invullen heb je snel door!! 1x per week op zondagavond wordt er een script verstuurd, waarvan er 2 uitwerkingen verstuurd moeten worden ....mag altijd meer. Kom en doe gezellig mee.

Owner Annemarie
Tag-Beautys

Welkom bij Tag Beauty's.Dit is een Nederlandse groep met leuke Tag lessen!!!Hou je ook van Psp dan zit je hier zeker goed. 2x per week wordt er een lesje gestuurd en daarvan wordt per les 2 uitwerkingen verwacht!!! De lessen zijn van verschillende schrijfsters, bij links zal ik hun site linken. Meld je gezellig aan en doe mee.

Owner Annemarie
Wallpaper Beautys
Paint shop Pro voor vele onder ons een verslaving!! De Pc een plek waar sommige van ons regelmatig achter zitten!! Waarom dan niet zorgen dat ie er uit ziet met een Wallpaper die helemaal bij jou past!!!! Kom dus gezellig met ons meedoen!!!!

Owner Annemarie
Outlook express standing

Ben je de kale mailtjes die je naar familie en vrienden verstuurd ook zo zat???? Dan zit je hier goed. Door het maken van leuke psp lesjes breng je er verandering in door een stilstaand of een simpele scroll wordt je mail iets heel persoonlijks.

Owner Annemarie
Een pondje minder

Hallo welkom bij onze club. We willen allemaal graag iets minder wegen en hebben daar vaak even een stok achter de deur bij nodig. Wij willen jullie graag helpen. Door 1x per week je gewicht door te geven, heb je een extra stimulans om vol te houden. Ook kun je hier je ervaringen kwijt met een bepaald dieet. Verder zijn tips en recepten altijd welkom. Lijkt het je wat om ons te stimuleren, meld je dan nu aan.

Owner Hieke
Easy Tag Fans

Dit is een groep waar easy tags gemaakt worden. Iedere zondag worden er 2 linken van lessen verstuurd. De lessen die gebruikt worden is met toestemming van de schrijfsters. Heb je 25 lessen gemaakt, krijg je een diploma. Lijkt het je leuk, meld je dan aan.

Moderator Helga
Owner Catrien
Gertjes photoshop lesjes

Hier kan je adobe photoshop lesjes maken geschreven in cs5, ze kunnen natuurlijk ook in een andere versie gemaakt worden op woensdag word er een eigen geschreven crea over de groep gestuurd, en we zijn ook gestart met basis lesjes voor photoshop van in het allereerste begin, die worden vrijdag over de groep verstuurd. Voor degene die graag psp leert, die zijn hier ook op de juiste plaats. Op maandag wordt er voor de geintresseerde beginners lesjes voor psp gestuurd. Vrije lesjes mag ook altijd en natuurlijk eigen werkjes. Wij zijn al een groepje dat flink gegroeid is. Hebben jullie interesse, kom hier dan even langs.

Owner Gertje

Psp Freubelaars

Ben je een beginner, gevorderd of een vergevorderde met Paint Shop Pro dan zijn wij de aangewezen groep voor je. Ben je beginner dan start je bij les 1, ben je gevorderd dan mag je instappen bij les 20 en ben je vergevorden mag je instappen bij les 101. Momenteel hebben we over de 550 lessen in ons programma staan.

Owners Miriam en Marja

Moekes4jou Forum

Dit forum is speciaal opgericht voor leden die liever op een forum werken dan met Yahoo. Hier worden net dezelfde lessen gegeven van PSP10 t/m13, net als in de Moekes Yahoo groep. Maar in deze groep wordt er ook een Maandthema gehouden en ook linklessen. Zit je liever op een leuk en gezellig forum, meld je dan vlug bij ons aan.

Owner Claudia
Psp Moekes4jou

De moekes yahoo groep is een groep waar je lessen kunt volgen in de PSP versies 10 t/m 13. Ook worden er linklessen op de leden losgelaten, dus voor de verslaafde psp-er extra voer. We werken met gelinkte lessen waar we toestemming van hebben van de schrijfsters ervan. Ook maak ik gebruik van mijn eigen geschreven lessen. Lijkt het je leuk om met PSP te werken, Meld je dan aan op mijn Yahoo groep.

Owner Claudia.

Happy's Pro Lessen

In deze groep worden geen lessen verstuurd naar de leden maar je krijgt een code waarmee je een rar-bestand kunt openen (deze zijn op de Yahoo site te vinden onder files in het bestand zitten 10 word documenten met een link naar lessen. Enige kennis van Psp is aanbevolen. De lessen worden in eigen tempo gemaakt. Jij bepaald zelf wanneer je een les inleverd ideaal voor leden met weinig tijd. Lijkt het je wat, meld je aan.

Owner Claudia.

Psp world

Welkom op deze nieuwe groep.

Hierwordt van alles gedeeld wat met psp te maken heeft en nog veel meer.....
Wij raden je aan om je met een grote mailbox aan te melden omdat er nogal veel mails op een dag kunnen binnen komen.
Alle leden mogen insturen
Wij wensen je veel snag plezier toe.

Owner Claudia

[...]

Poesmuis psp 12

Dit is een PSP groep speciaal voor PSP 12. Wij werken met gelinkte lessen. Om de lessen te kunnen volgen moet je een beetje kennis van PSP hebben. Je krijgt ook hier 2x in de week lessen toegestuurd. Wij hebben frame, Tag, Stationary, Blend en Scraplessen voor elk wat wils.

Groetjes het poesmuis team psp12

Poesmuis psp 13

Dit is een PSP groep speciaal voor PSP 13. Wij werken met gelinkte lessen. Om de lessen te kunnen volgen moet je een beetje kennis van PSP hebben. Je krijgt ook hier 2x in de week lessen toegestuurd. Wij hebben frame, Tag, Stationary, Blend en Scraplessen voor elk wat wils.

Groetjes het poesmuis team psp13

De grabbelton

Bij deze groep kun je grabbelen naar alles wat voorbij komt. Er mag van alles gedeeld worden via Pando, Rapidshare e.d. maar ook gewoon als bijlage. P*rno is hier verboden, dus ook geen Adult want het is moeilijk om een grens te trekken tussen Adult en P*rno ... Er wordt natuurlijk van jou ook verwacht dat je mee gaat doen met insturen ! Als deze groep je wat lijkt.....wordt gauw lid en dan kan het grabbelen beginnen!

Gitta,
Owner van De Grabbelton

PS: In deze groep wordt alleen Nederlands gesproken.

Psp met Mar

Hier zijn 340 lessen te vinden die door de voormalige oprichtster van de groep geschreven zijn de lessen bestaan ondermeer uit tag, frames, blendden en scrap lessen. Als beginner ben je hier van harte welkom. Les 1-50 zijn beginners lessen. Als gevorderde mag je instappen bij les 51 dus voor beide groepen elk wat wils heb je hulp nodig dan zit je hier goed. Het versturen en nakijken van de lessen word verzorgd door Christ. 2x per week verstuurd Marian een linkles. De mooiste inzending van de vrijdagles komt op de home pagina te staan. Op maandag komt er nog een les voor gevorderden. Je bent van harte welkom bij deze kleine maar gezellige psp groep. Hotmail, Msn en Yahoo adressen laten wij niet toe.

Christ en Marian
Psp-Script-fans

Wij zijn Christ en Marian en helemaal verslaafd aan Psp en scripts invullen. Wij hebben deze groep overgenomen van Catrien en willen zelfs de lessen nog uit gaan bereiden. Vind U het leuk om scripts in te vullen, dan heeft U nu een groep gevonden naar Uw hart. Elke zondag krijgt U 2 scripten. Uiteraard hebben wij natuurlijk toestemming van de schrijfsters. Je hebt wel enige ervaring nodig maar we helpen je graag als het nodig mocht zijn. Wij hopen dat jullie hier met veel plezier zoals ook wij er aan hebben zullen deelnemen.

Groetjes Christ en Marian.

[...]

2wayPsp

Hallo

Leuk dat U hier ook eens komt kijken.
Er worden op zondag en op donderdag een url gestuurd
van een les waar we natuurlijk toestemming voor hebben
gehad en dan is het de bedoeling dat U deze les uitvoerd
met eigen tubes en/of kleuren. Ook wordt er een leeg
script bijgeleverd wat U ook in mag vullen maar is
niet verplicht.
De mooiste uitvoering komt telkens op de frontpage
Wel moet U bekend zijn met psp.

Veel plezier met de lessen
Owner Marian

Soulvrienden

Vriendelijkheid & respect voor elkaar staat voorop. De groep wordt geleid door Geertje, Lisa en Thea elke week wordt er een lesje gestuurd en wie de mooiste creatie heeft gemaakt krijgt (om de 3 mnd) via stemmen een cadeautje. Maar niets is verplicht.Als je interesse hebt om met psp scrap elementen te maken kan dat ook! Je mag hier vragen stellen over psp of poser echt les geven voor psp of poser doen we niet meer maar er zijn misschien nog genoeg vragen hoe iets moet,stel ze hier gerust dan zoeken we een oplossing.Sprituele vragen stellen mag ook Geertje is erkend Reikimaster. Lisa is erkend Aura healer/reader.
Wil je liever gewoon kletsen en/of ervaring opdoen met bepaalde progamma's dan is dat ook mogelijk, wij zeggen wat let je kom er gezellig bij?
Geertje Thea & Lisa heten u alvast welkom!

Psp Wenskaarten

Ook zo verslaafd aan Paint Shop Pro en wil je er meer mee doen met je creaties dan opslaan op je schijf. Maak er dan eens een mooie wenskaart van op uit te printen en te versturen In deze groep maken wij leuke wenskaarten in Paint Shop Pro aan de hand van tag, frame en scraplessen. Naast de wenskaartenlessen kan je ook bij ons scraplessen maken en briefpapiertjes ( scripts bewerken). De eerste 40 wenskaarten lessen zijn basislessen, deze behandelen een groot vlak van PSP. Daarna gaan we werken met linken. Dit is geen beginnersgroep, enige basiskennis van PSP is wel handig.

Helaas yahoo en hotmail adressen worden niet toegelaten!

Groetjes Moderatorteam PSP Wenskaarten

Owner Marry

Only sharing for you

Welkom in deze share group.
We sharen van bv tubes/poser/lijstjes/bloemen/dieren
teveel om op te noemen. NO ADULT.
Graag zien we dat iedereen mee doet maar is niet verplicht. LET OP: Deze groep heeft een hoog mail volume, soms meer dan 100 berichten per dag! Houdt er rekening mee voordat u lid wordt van ons. Veel plezier met deze sharing groep.

Welcome to this share group.
We share posers/tubes/frames animals too many to mention No Adult
Like to see that everyone sharing with our but is not required. PLEASE NOTE: This is a hight volume group more then 100 messages per day! Please take that into consideration before joining the group. Have fun with this share group

Owner Menablack

Disneytoons

Een groep waar je via link lessen leuke werkjes maakt met Disney & Cartoons figuren. Enige ervaring met psp is aangeraden. Alle lessen zijn tags en je kan er punten mee verdienen. Des te meer punten, hoe hoger je de Toons ladder beklimt. Je krijgt awards bij het behalen van niveaus en als je geslaagd bent een diploma. De link lessen vindt je op mijn website en hoeven niet op volgorde gemaakt te worden. Ook is er geen wekelijkse verplichting van het maken van een les. Je maakt de lessen op jouw manier,en op jou ritme

Moderator Helga & Miranda
Designer: Emmy
Owner: Wendy

Psp met Berna

In deze groep kun jij je psp creaties laten zien, met een link en als je wilt kun je meedoen met certificaten die je kunt verdienen door mijn lessen te maken.Je krijgt een eigen galerie op mijn site waar je creaties komen te staan. (niet van andere lessen alleen van mijn lessen komen op jou galerie) Per 10 gemaakte lessen krijg je een certificaat. Je mag eigen materialen gebruiken.

Tot mails
Berna

Tioli

Wij zijn een gezellige actieve psp groep waar tag, animatie, blend en scraplessen worden gemaakt.We hebben maar een verplichte les in de week en die wordt op maandag verstuurd. Je mag zoveel lessen in de week maken als je wil maar stuur dan wel de link mee zodat iedereen ze kan maken. Het is een hele gezellige groep omdat er onderling ook gezellig gekletst mag worden en iedereen actief mee doet.

Moderator Maria, Coby en Marsilja
Owner Monique

Waves-Games-E-Book

Welkom bij deze gezellige groep de bedoeling is dat we samen waves, e-books en games delen. Het is wel de bedoeling dat je meedoet. Lijkt het je leuk om gezellig mee te doen, meld je dan aan.
Wens jullie veel plezier en gezelligheid toe. En kom gauw bij deze Waves-Games-E-Books Group.

Owner/Moderator Enri

De bladwijzers

Dit is een groep waar boeken worden gelezen en besproken.
We kiezen samen een boek waar ieder zijn mening over kan geven.
Elk genre is mogelijk
Nieuwsgierig? Kom erbij !

Alleen Nederlands sprekende/mailende leden worden toegelaten.

Yahoo-, MSN- en Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd.

Owner is Lydia

Vraagbaak

Alles wat je altijd al wilde weten over psp (alle versies) maar nergens anders op het internet kunt vinden. Waar vind ik een bepaalde functie? Wat bedoelen ze daarmee in een les? Of vragen over animatieshop. Of hoe installeer ik een filter (.exe of.8bf). Heb je een vraag of juist een behoorlijke kennis van de meest recente PSP versies? Meld je dan aan, vragen en kennis zijn van harte welkom. Gezellig kletsen is trouwens ook toegestaan vragen over de werking van Gmail of de instellingen van outlook.

Owners Marianne en Ingrid

Samen creatief

Een gezellig nog klein groepje maar waar we alles met elkaar delen en gezellig samen lesjes maken met het mooie psp programma. Waar wel alles mag maar niets moet. Dus samen gezellig zijn en met zijn allen een leuke gezellige groep op bouwen. We zien je graag in de groep

Willie en Nellie

Psp for fun

Welkom bij Psp for Fun, Dit is een pspgroep waar ik 2x per week een les naar de groep stuur, deze lessen mag je maken. Verder delen wij hier lessen die we vinden op het internet. Lijkt het je leuk om samen met ons met paint shop pro te werkenm meld je dan aan op onze gezellige groep.

Owner Angela

Wensen/Naam tagjes

Ik heb een nieuw groepje opgezet. Hier kun je je wens en naamtagjes delen, en ook een gezellig praatje maken. Zou zeggen kom erbij, en help mij om dit tot een leuke gezellige groep te maken.

Liefs Joke

The beauties

Wij zijn een kleine gezellige kletsgroep en op zoek naar nog enkele nieuwe leden. Heb je intresse meld je dan aan.

Owners Evelien en Jannie

Alles voor Psp

Alles voor Psp. Nu ook Software, Muziek, Films, Psp en spellen.

Owner Inge

Frames met Mieke

Elke vrijdag verstuur ik 2 linken met frame lessen erin.
Lijkt het je ook leuk om frame lessen te maken???
Join the club.

Owner Mieke

Exclusive Pirate Girls

Wij zijn een supercoole groep die werkelijk alles delen van paintshop pro en nog veel meer. We sharen ook licht erotische tubes. Daarbuiten sharen we ook muziek fonts, films etc.

Owner Cynthia

Friends psp13 groep

Bij deze groep zit je goed als je iets moois wil maken met allerlei filters.
Er wordt 1x per week op vrijdagavond een les gestuurd.
Iedereen is welkom maar raadzaam is wel dat je een beetje met psp overweg kan. Alle lessen zijn speciaal geschreven voor Friends en zijn eigendom van de groep.
Hotmail, Msn en Yahoo adressen laten wij niet toe.

Owners Willy en Cinthia

Friends psp12 groep

Heb je zin om iets moois met allerlei filters te maken, dan ben je bij deze groep welkom. Er wordt 1x per week op woensdagavond een les gestuurd. Iedereen is welkom maar raadzaam is wel dat je een beetje met psp overweg kan. Alle lessen zijn speciaal geschreven voor Friends en zijn eigendom van de groep. Hotmail, Msn en Yahoo adressen laten wij niet toe.

Owners Willy en Cinthia

Magnifico

Welkom in de psp groep Magnifico
Dit is een groep voor gevorderden pspérs
Hier word op zondag een les gestuurd, met een rood vlaggetje over de groep
heen.
Bij 25 lessen krijg je een leuk certificaat.
Hier kan je lessen met een link sturen, of je eigen les promoten...
en goede humor meenemen.

Ownwer Sissy
Moderater Gerda

Psp for friends

Deze groep is opgericht, voor iedereen die in een gezellige sfeer, met Paint Shop pro wil werken. Je kan op je eigen tempo de lessen maken. Er worden 3 lessen per week gegeven. waaronder ook mijn eigen geschreven lessen woensdag een extrales,
Vrijdag 2 lessen. Die allemaal tellen voor een leuk certificaat.

Owner Sissy
Moderater Gerda

Variete PSP X2

Hier krijg je allerhande soorten psp lessen meestal gemaakt voor PSP X2. Het is wel de bedoeling dat je een beetje psp ervaring hebt.
Elke woensdag krijg je 2 nieuwe lessen.

Owner Mieke

[...]

United Tutorials Registration

ban-scj-advertentie

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

ban-scj-advertentie.jpg
nieuw.gif
extra.gif