Επιστολή για το Harvard

42 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
11 Αυγ 2007, 4:52:42 π.μ.11/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνουμε αυτό.

Όμως νομίζω πως καλύτερα θα ήταν να κάνουμε ή μια ομαδική επιστολή όπου να "υπογράφουμε" από κάτω όλοι ή ακόμα καλύτερα αφού καταλήξουμε στο κείμενο να την στείλει ο καθένας από τον δικό του λογαριασμό-ους e-mail στο Harvard ώστε να γίνει πιο "μπούγιο". Το λέμε και σε φίλους και copy-paste την επιστολή αλλάζουμε το όνομα μας ο καθένα και αποστολή.

Κάτι επίσης σημαντικό, είναι να βρούμε μια ενεργή διεύθυνση e-mail που να έχει σχέση με το OASIS ώστε να μην πάνε αλλού τα e-mail και απλά τα αγνοήσουν. Αυτό μπορεί ο κ.Κομπίτσης ή κάποιος που έχει "άκρη" στο Harvard να το βρει; Έχει ένα e-mail επικοινωνίας αλλά πρέπει να σιγουρευτούμε ότι είναι ενεργό και κάποιος το κοιτάει...

Το κείμενο τώρα. Κατ' αρχήν να είναι δίγλωση, αγγλικά και ελληνικά.

Γράφω ένα προσχέδιο του πως θα μπορούσε να είναι και επ' αυτού κάνουμε αλλαγές ή το απορρίπτουμε γράφοντας ένα άλλο.

Κύριοι

        Προσφάτως και εντελώς τυχαία αντιληφθήκαμε τη ύπαρξη αυτής της συλλογής υλικού, της αγνώστου σε εμάς πλην σπουδαίας εκ της πράξεως μουσικής συλλέκτριας και ανθρωπομουσικολόγου Lara Boulton. Με πολύ σπουδαίο και άγνωστο
μέχρι στιγμής υλικό πάνω στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησιαστική Μουσική από μια περίοδο όπου οι ηχογραφήσεις είναι περιορισμένες, αν όχι ανύπαρκτες, και σε σπουδαία πραγματικά ποιότητα. Σχεδόν το σύνολο των ηχογραφήσεών της αποτελείται από ψάλτες σημεία αναφοράς στην σύγχρονη πράξη και διδασκαλία της Ορθόδοξης Ανατολικής Εκκλησιαστικής Μουσικής, καθώς και στην επιστήμη της Βυζαντινής Μουσικολογίας. Αποτελεί ιστορική προσφορά του Πανεπιστημίου του Harvard στην ακαδημαϊκή κοινότητα εν γένει, και ειδικότερα στην Βυζαντινή Μουσικολογία και στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησιαστική Μουσική.

        Ως εκ τούτου αφού σας ευχαριστούμε εν πρώτοις για την ολοκληρωτική δημοσίευση των καταλόγων των ηχογράφησεων και μέρους των ηχογραφήσεων θα σας παρακαλούσαμε θερμά να συνεχίσετε την δημοσίευση και των υπολοίπων ηχητικών καταγραφών της
Lara Boulton, "εις κοινόν όφελος" και "εις μνημόσυνον αιώνιον αυτής".

       Περιττεύει πιστεύουμε να αναφερθεί το ποια σπουδαιότητα έχουν αυτές οι ηχογραφήσεις για εμάς τους μελετητές και δασκάλους της Ο
ρθόδοξης Ανατολικής Εκκλησιαστικής Μουσικής
και το πόσο σπουδαίο πραγματικά πιστεύουμε πως ήταν η ανιδιοτελής αυτή προσφορά τους στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Περιμένουμε εναγωνίως και την παρουσίαση στο φως της δημοσιότητας και του υπολοίπου υλικού.

       Και πάλι ευχαριστούμε!

Μετα τιμής
κ.ΧΧΧΧΧΧΧ
καθηγητής-και ότι άλλο είμαι....

Φυσικά θα προηγείται η επιστολή στα αγγλικά και στο τέλος θα γράφει "ακολουθεί η ίδια επιστολή στην ελληνική γλώσσα".

Ακούω προτάσεις για αλλαγές και προσθαφαιρέσεις...

Βασίλης

v.zac...@gmail.com

μη αναγνωσμένη,
11 Αυγ 2007, 5:12:09 π.μ.11/8/07
ως Psaltologion
> Φυσικά θα προηγείται η επιστολή στα αγγλικά και στο τέλος θα γράφει "ακολουθεί η ίδια επιστολή στην ελληνική γλώσσα".

Όταν καταλήξουμε στο τελικό κείμενο γράφουμε και το αγγλικό κείμενο.

Βασίλης

LINARDAKIS VAGELIS

μη αναγνωσμένη,
11 Αυγ 2007, 6:17:38 π.μ.11/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Το βρισκω πολυ καλο .
Β.Λ.

Apostolos (Paul) Combitsis

μη αναγνωσμένη,
11 Αυγ 2007, 7:39:47 μ.μ.11/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Λοιπον, παιδιά, ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Έλαβα απάντηση από το Harvard!  Μου γράφει μία από το τμήμα Research Services το εξής:

I have forwarded your message to the Loeb Music Library which holds the
materials in which you are interested. You should hear from them
directly.

Νομίζω ότι κάνουμε κάποια πρόοδο.  Βασίλη, η ιδέα σου είναι ΠΑΡΑ πολύ καλή, και συμφωνώ απολύτως με το να πλησιάσουμε το Harvard από επιστημονικής και ερευνητικής απόψεως.  Τώρα όμως που πήρα αυτή την απάντηση, ας περιμένουμε τουλάχιστον να δούμε τι θα μας πει ο αντιπρόσωπος του Loeb Music Library.  Εάν πάρω και από εκεί απάντηση, τότες θα έχω τα στοιχεία (όνομα, μέηλ, κλπ.) του υπευθύνου προσώπου που θα μπορεί να μας βοηθήση.  Και τότες του εξηγάμε ακριβώς το "γιατί" θέλουμε τις ηχογραφήσεις.  Συμφωνείς;  Εν τω μεταξύ, για να μην χάνουμε χρόνο μπας και δεν γίνει τίποτα από την δική μου την πλευρά, προχώρα εσύ με την επιστολή, η οποία όπως την έγραψες είναι πολύ καλή.

Απόστολος

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
12 Αυγ 2007, 4:18:24 π.μ.12/8/07
[...]

Τι τους γράψατε; Για προσωπική χρήση ή να το βγάλουν στο internet;

[...]

Πάντως αν μιλήσετε με τον υπεύθυνο, πείτε του ότι ξέρετε ότι ετοιμάζεται μια "κίνηση" για να "παρακαλέσουν" διάφοροι ερευνητές και επιστήμονες (...γίναμε κι ερευνητές και επιστήμονες...) να βγουν κι οι υπόλοιπες ηχογραφήσεις στο internet. Να δούμε πως θα το ακούσει αυτό...

Εάν πάρω και από εκεί απάντηση, τότες θα έχω τα στοιχεία (όνομα, μέηλ, κλπ.) του υπευθύνου προσώπου που θα μπορεί να μας βοηθήση.

Και όταν λάβει καμιά 200αριά e-mail με την επιστολή μας, θα μας κάνει spam...
:-)
Αστειεύομαι. Ίσα-ίσα αν λάβει και πολλά e-mail πιστεύω πως θα το λάβει και πιο σοβαρά υπ' όψιν, δεν νομίζετε; Υπήρξε κι η σκέψη μήπως για να μην θεωρηθούμε spamers (αυτοί που στέλνουν e-mail με διαφημιστικό-άχρηστο περιεχόμενο) να κάναμε μια ομαδική επιστολή. Αλλά έτσι άντε να αποδείξεις ότι αυτοί που υπογράφουν από κάτω, όντως υπέγραψαν ή ότι υπάρχουν έστω κι ως πρόσωπα... Ενώ με το προσωπικό e-mail είναι αλλιώς.

[...]

Μια διόρθωση από εμένα τώρα που την ξαναβλέπω

[...]

Ως εκ τούτου, αφού σας ευχαριστήσουμε
Το εν πρώτοις δεν χρειάζεται...
[...]

ρθόδοξης Ανατολικής Εκκλησιαστικής Μουσικής και το πόσο σπουδαίο πραγματικά πιστεύουμε πως ήταν η ανιδιοτελής αυτή προσφορά τους στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Περιμένουμε εναγωνίως και την παρουσίαση στο φως της δημοσιότητας και του υπολοίπου υλικού.

Και πάλι ευχαριστούμε!

Μετα τιμής
κ.ΧΧΧΧΧΧΧ
καθηγητής-και ότι άλλο είμαι....

Αν είναι εντάξη έτσι και συμφωνούμε, ας κάνουν οι αγγλομαθείς και την μετάφραση να την δούμε κι αυτή και να αρχίσουμε να στέλνουμε.

Βασίλης

Apostolos (Paul) Combitsis

μη αναγνωσμένη,
12 Αυγ 2007, 7:26:04 π.μ.12/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Βασίλη,

Απλώς τους είπα στο αρχικό μήνυμά μου ότι α) ενδιαφέρομαι πολύ για της ηχογραφήσεις της Κας Μπόλτουν, β) ότι συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για την σειρά AWM 15015 των είκοσι-ενών καρουλιών (μπομπίνων) ηχογραφημένα στον Πατριαρχικό Ναό του Αγ. Γεωργίου Κων/πόλεως, και γ) εάν και πως είναι δυνατόν να προμηθευτώ τις υπόλειπες ηχογραφήσεις, μια που μόνον δύο καρούλια είναι αποθηκευμένα στην ιστοσελίδα τους.  Δηλαδή, το μήνυμά ήταν straight and to the point.

Εγώ προτείνω το εξής: μόλις μπω σε επαφή με το υπεύθυνο πρόσωπο, θα του πω για το ενδιαφέρον και την "κίνηση" των διαφόρων ερευνητών και επιστημόνων.   Οπότε, εάν είναι δυνατόν, ΜΗΝ τους στείλετε τα 200 μέηλ ακόμα.  Τουλάχιστον μέχρι να βρω το κατάλληλο πρόσωπο.   Τί νομίζεις;

Απόστολος

Και ένα ακόμα: όπως είπα και πάλι, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την ιδέα της ομαδικής επιστολής.  Εάν θέλει ο/η υπεύθυνος γραπτή αίτηση, ΤΟΤΕΣ θα στείλουμε γράμμα.  Κατάλαβες;  Μπορεί και να μην χρειασθή γραπτή αίτηση, και έτσι επειδή είμαι όμορφος και καλό παιδί να μου στείλει όλα τα καρούλια της Μπόλτουν!!  :-)  (Θα μου πής τώρα, και ποιος σου είπε ότι είσαι όμορφος....;;;;;)

Απόστολος
[...]

ΟΚ
Μπορούμε να περιμένουμε.
Απλά να μην επιμείνουμε να βγάλουν μόνο το Πατριαρχείο. Να τους πείσουμε να τα βγάλουν όλα.

Βασίλης

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
12 Αυγ 2007, 1:32:54 μ.μ.12/8/07
[...]

Βρε ας στα δώσει, κι επειδή είσαι άσχημος και παλιόπαιδο!
Εμάς μας νοιάζει να μπορέσουμε να τα πάρουμε κάπως και να τα διαθέσουμε δωρεάν για όλους. Τα υπόλοιπα τα βλέπουμε μετά...

:-) (Θα μου πής τώρα, και ποιος σου είπε ότι είσαι όμορφος....;;;;;)
Καλούτσικο σε βλέπω εγώ...
:-)

Βασίλης
Υ.Γ.
(...και ποιος σου είπε πως σε βλέπω...)

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
13 Αυγ 2007, 12:57:45 π.μ.13/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Βασίλης Ζάχαρης wrote:

[...]

Το να σε προμηθεύσουν είναι ένα, καλύτερα θα ήταν να τα έβγαζαν όλα στη σελίδα μιά και καλή.

[...]

Ναι μπράβο, Απόστολε πές για όλα αν μπορείς, όχι μόνο του Πατριαρχείου.

Δημήτρης

Apostolos (Paul) Combitsis

μη αναγνωσμένη,
14 Αυγ 2007, 10:00:10 μ.μ.14/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Λοιπόν, παιδιά, ΕΛΑΒΑ ΚΙ' ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ από το Χάρβαρντ.  Άντε.... σιγά-σιγά, κούτσα-κούτσα, θα φθάσουμε στον προορισμό μας.  Η απάντησις λέει ως εξής:

I have forwarded this request to our audio preservation studio (they
perform all reformatting) to find out if and when they might be able to
complete this work - it would most likely be digitized and linked from
the finding aid but could take some time for all 21 reels. More details
on this very soon...

 Όπως βλέπετε, για την ψηφιδικοποίηση ΜΟΝΟΝ για τα 21 καρούλια του Πατριαρχείου λένε ότι θα πάρη κάποιο χρόνο.  Αλλά ας επικοινωνήσουν μαζί μου αυτοί από το audio preservation studio και μετά βλέπουμε.  Εγώ, όμως, θα στείλω τώρα απάντηση σ' αυτήν που μου έστειλε την ως άνω επικοινονία για να γνωστοποιήσω ότι ενδιαφερόμασται για ΟΛΕΣ τις ηχογραφήσεις, όχι μόνον του Πατριαρχείου.  Αλλά νομίζω να αρχίσουν με αυτά του Πατριαρχείου πρώτα, μια που έχω αρχίσει την αίτηση.

Βασίλη/Δημήτρη:  Εάν έχετε χρόνο, κοιτάξτε στην σελίδα του Χάρβαρντ σχετικά με τις ηχογραφήσεις της Κας Μπόλτουν (http://oasis.harvard.edu:10080/oasis/deliver/findingAidDisplay?_collection=oasis&eadid=mus00001), και κάντε μου ένα κατάλογο με μια σειρά προτεραιότητος για τα "σετ" των καρουλιών.  Δηλαδή, μετά την σειρά του Πατριαρχείου (AWM 15015) που θα τους πείσω να κάνουν πρώτα, ποιο σετ νομίζετε να κάνουν μετά; Και μετά από εκείνο, πιο το επόμενο; κ.ο.κ.  Έτσι, ίσως να μπορέσω να δώσω κάποια ιδέα στο Χάρβαρντ σχετικά με ποιες ηχογραφήσεις είναι οι σπουδαιότερες για μας.

Απόστολος

Μην ξεχασετε και τις ηχογραφησεις απο το Ηρακλειο Κρητης στις13 & 14-7-1963 με τον πατριαρχη Αθηναγορα .

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
15 Αυγ 2007, 4:27:39 π.μ.15/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Apostolos (Paul) Combitsis wrote:
Λοιπόν, παιδιά, ΕΛΑΒΑ ΚΙ' ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ από το Χάρβαρντ.  Άντε.... σιγά-σιγά, κούτσα-κούτσα, θα φθάσουμε στον προορισμό μας.

Μπράβο!

[...]

Ναί. Ας μας υποσχεθούνε οτι θα τα βγάλουνε και εμείς περιμένουμε.

[...]

Βασίλη, φτιάξε εσύ τη λίστα σε παρακαλώ και στείλε την στον Απόστολο.

Δημήτρη

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
15 Αυγ 2007, 10:07:20 π.μ.15/8/07
[...]

Ναι καλό είναι αυτό.
Αν νομίζετε ότι είναι καλή ιδέα μπορούμε να αρχίσουμε να στέλνουμε τις επιστολές;
...όταν τελειώσει κι η μετάφραση στα αγγλικά που είπαμε ότι την κάνει ποιος;;;
Έλα οι αγγλομαθείς να βοηθήσουν την κατάσταση!
:-)

[...]

Όλες, αλλά ας δώσουμε μια σειρά τέλος πάντων, αν αυτό χρειάζονται. Το οποίο ίσως είναι και δίκοπο μαχαίρι! Μπορεί να σκεφτούν ότι τα σημαντικά τα βγάλαμε, ε και για τα υπόλοιπα βλέπουμε...

Βάλτε ότι είναι από Πατριαρχείο και Αγ.Όρος πρώτα, μετά το Ηράκλειο (να κάνουμε και το χατήρι του κ.Λιναρδάκη) μετά τα  Μετέωρα και όλα τα υπόλοιπα όπως θέλετε.
Αρκεί να τα βάλουν σε ένα πρόγραμμα και να τα βγάλουν όλα.

Βασίλης

Apostolos (Paul) Combitsis

μη αναγνωσμένη,
16 Αυγ 2007, 2:17:29 π.μ.16/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Αγαπητοί μου,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με την επαφή μου με την αντιπρόσωπο του Loeb Music Lilbrary του πανεπιστημίου Χάρβαρντ.  Μετά που έλαβα την απάντηση που σας δημοσίευσα προηγουμένως, ανταποκρίθηκα με μιά δική μου απάντηση την Δευτέρα, η οποία ήταν ως εξής:

Thank you so very much for your response regarding the matter of the 21-reel set (AWM 15015) of the Holy Week recordings from the Patriarchal Church of St. George. I am very excited and encouraged by your reply and hope that the digitization of these reels can be easily accomplished. I will await further details from the audio preservation studio (or from you, depending on your protocol) with regards to this matter.

Please be advised that, ultimately, the New Jersey Metropolis School of Byzantine Music will be interested in ALL of the recordings concerning Byzantine and Eastern Orthodox church music made by the late Ms. Boulton. I, for one, recognize the enormous task she undertook to travel the world and record these religious services. It would be a shame for these recordings to remain hidden when they can easily be used for study. Priority, however, is the set of reels from my original request (AWM 15015). This 21-reel set from the Patriarchal Church of St. George is a treasure and a prime example of authentic Byzantine Chant in the tradition of the Ecumenical Patriarchate.  We can then go from there.

Please accept my apologies if I seem to be too forward. My intent is to neither demand nor dictate to the Harvard University Library. I am merely making known our interest in this project and hope to provide you with any information which may help guide you in this matter.

I have already been in touch with several of my colleagues around the world (Greece, Australia, Cyprus, etc.) regarding the recordings, and the response and interest is overwhelming. I have directed them to the OASIS site which catalogues the collection and they are astounded at the amount of material that is available.

Thanking you for your cooperation and for your willingness to continue communication with me, I remain,

Sincerely yours,

Paul (Apostolos) Combitsis
First-Cantor and Choirmaster,
       St. Barbara Greek Orthodox Church, Toms River, NJ
Professor of Byzantine Music,

Greek Orthodox Metropolis of New Jersey School of Byzantine Music

Όπως βλέπετε, ήθελα πρώτον να την ευχαριστήσω για την ανταπόκριση, και δεύτερον να διευκρινίσω και να προάγω το ενδιαφέρον μου σχετικά με τις ηχογραφήσις της Κας Μπόλτουν.  (Δηλαδή, τις θέλουμε ΟΛΕΣ...)  Για να έχει κάποιο κύρος η αίτησίς μου, έβαλα το όνομα της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Μητροπόλεώς μας.  (Έτσι για να γίνη εκπαιδευτικό το θέμα...)

Την Τρίτη, έλαβα το εξής μήνυμα (που φαίνετε να μην είναι ευθής απάντηση του προηγουμένου μηνύματός μου, αλλά απλώς ένα πληροφοριακό μήνυμα από την αντιπρόσωπο):

This set of 21 reels has, coincidentally, been requested by one other
patron and so was already slated to be digitized and more links added to
the finding aid where you found these. Process has already started, but
reformatting is done by the audio preservation studio in real time so it
can be time consuming (small staff). Therefore I ask for your patience
- but if you watch that space the next few reels 3-6 should appear
within the next couple of months, the rest of the 21 will be done
gradually over the next year. Hopefully this will aid your purposes,
but please ask if you have more questions about this process.

Πολύ ωραία.  Εδώ μου φανερώνει ότι, συμπτωματικώς, κάποιος άλλος έχει κάνει αίτηση για το ίδιο "σετ" των 21 καρουλιών της σχετικής ηχογραφήσεως του Πατριαρχείου, και το Χάρβαρντ ήδη έχει αρχίσει την ψηφιακοποίησή του.  (Ποιος, άραγε, έμαθε γι' αυτό τον θησαυρό;  Μήπως έχει μπει και ο Τσιούνης στον χορό;;;;  χαχαχα...)  Οπότε, νομίζω ότι πάμε καλά.  Απλώς θα πάρει καιρό.

Χωρίς να απαντήσω στην αντιπρόσωπο, μου στέλνει ΑΛΛΗ απάντηση χθες (Τετάρτη), η οποία φαίνετε ότι είναι ευθής απάντηση του ως άνω μηνύματός μου.  Το λέω αυτό διότι αυτό το μήνυμά τις είχε το κείμενο της προηγουμένης απαντήσεώς μου από κάτω, και μου γράφει ως εξής:

For this set of 21 reels you can simply watch the finding aid and the
links will gradually appear as they are finished - but the work will
take realistically, 9 months to a year to complete (I'm sending a few
reels each month).

Unfortunately, there are no plans to digitize the entire collection, and
I am sorry I wasn't more clear about the services we can offer.
Although we provide reformatting by request it's generally only a few
reels at a time for research purposes (this set of 21 is a bit unusual
but was requested several times so we thought it worth doing). We do
not have adequate staffing to digitize the entire collection at this
time - our audio preservation studio consists of only a handful of
technicians and the audio engineer makes all decisions about what to
digitize - all the reformatting is done in real time so the work is
quite time consuming (they serve all of Harvard College Libraries along
with numerous grant projects). With this set-up our library director
(who is also the curator for the Archive of World Music) determined that
their mission would focus on preservation reformatting as the priority
rather than access.

Naturally wide access would be ideal and may the case one day but for
now I'm afraid we can't promise this -- you are certainly welcome to
visit at any time (the Boulton items are fragile and so are also
digitized for in-house visitors -- but with a week or so of notice,
again in small, reasonable amounts (4-5 at a time is routine) -- they
can be made available).

Sorry to not have better news on this count but please encourage your
colleagues to consult the finding aid - since often patron requests
result in uploading, it means that new items are being added over time.
Please let me know if you have further questions about this and thanks
for your interest in the collection.

Όρίστε.  Καταλάβατε;  Αυτές οι ηχογραφήσεις "was requested several times".  Οπότε, υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλους!!  Στο κάτω-κάτω, θεωρήσανε αυτές τις ηχογραφήσεις αρκετά σπουδαίες για να αρχίσουνε την δουλειά.  Τώρα, αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι το εξής:  σχετικά με την ως άνω απάντηση, συνεπάγεται η αντιπρόσωπος ότι εάν πάω προσωπικά στο Χάρβαρντ και ζητήσω να ακούσω τις ηχογραφήσεις αυτές (με προθεσμία μιας εβδομάδας ), θα μου ψηφιακοποιήσουν τις ηχογραφήσεις επειδή θα είμαι "in-house visitor";;;  Εάν όχι, τότε λάθος κατάλαβα.  Εάν όμως ναι, τότες για να συντομέψουμε και να προχωρήσουμε το θέμα, θα πρέπει να βρεθή κάποιος από την ομάδα μας που έχει τον χρόνο και που μένει κοντά στο Χάρβαρντ να πάει και να ηχογραφήσει (με minidisc ή mp3 recorder, ή με κανένα iPod) μόνος του το σετ.  Θα πρέπει αυτό το άτομο να πάει μερικές φορές επειδή μόνον πέντε με έξι καρούλια την φορά θα δεχθούνε να ψηφιακοποιήσουν για κάθε επίσκεψη.  (Θα πήγαινα εγώ, βρε παιδιά, αλλά το Χάρβαρντ είναι περίπου πέντε ώρες ταξίδι με το αυτοκίνητο από το σπίτι μου, οπότε θα μου είναι δύσκολο.)
Αυτά μέχρι στιγμής.

Απόστολος