Μπεστενγκιάρ

97 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
4 Αυγ 2007, 7:39:07 π.μ.4/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Έχει ακούσει κανείς τη δοξολογία του Ιακώβου σε Βαρύ να τη λέει κανένας
Μπεστενγκιάρ; Ψάχνω για αναφορές. Έχει κανείς το χειρόγραφο
(αδημοσίευτο) του Ταλιαδώρου, εκεί νομίζω την αναφέρει σαν Μπεστενγκιάρ
τη δοξολογία αυτή.

ευχαριστώ,
Δημήτρης

Michios

μη αναγνωσμένη,
6 Αυγ 2007, 1:39:55 μ.μ.6/8/07
ως Psaltologion
Χαίρετε! Ευχαριστώ για την πρόσκληση και εύχομαι καλή επιτυχία στις
μουσικές αναζητήσεις όλων μας! όσον αφορά τη δοξολογία του Ιακώβου σε
βαρύ έχω μια ηχογράφηση, όπου ψάλλουν δεξιά ο Χατζημάρκος και αριστερά
ο Βασιλικός (μάλλον σε πανηγύρι στη Χίο) και λένε την παραπάνω
δοξολογία με διαστήματα νάου και απλού βαρέος. Όμως, δεν την έχω εν
Αθήναις. Όταν μπορέσω, θα την ψηφιοποιήσω και θα τη δημοσιεύσω εδώ.
Για το χειρόγραφο του Ταλιαδώρου θα δώ τι μπορώ να κάνω.
Με πολλούς χαιρετισμούς
Μιχάλης

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
6 Αυγ 2007, 6:29:56 μ.μ.6/8/07
ως psalto...@googlegroups.com
Michios wrote:
> [...]
> Αθήναις. Όταν μπορέσω, θα την ψηφιοποιήσω και θα τη δημοσιεύσω εδώ.
> Για το χειρόγραφο του Ταλιαδώρου θα δώ τι μπορώ να κάνω.

Γειά σου Μιχάλη, πολύ ενδιαφέρον! Στείλε όταν μπορέσεις σε παρακαλώ.

Δημήτρης

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
17 Οκτ 2007, 7:23:19 π.μ.17/10/07
ως psalto...@googlegroups.com
Βρήκα τώρα τυχαία οτι ο Απόστολος Κώνστας το 1832 έγραψε δύο δοξολογίες σε ήχο "Μπεστενιγκιάρ-Βαρύς" μια σύντομη και μία αργή (1832, βιβλιοθήκη Στάθη, από κατάλογο Θ. Αποστολόπουλου, διατριβή). Σε άλλους κώδικες όμως αναφέρει Βαρύς Τετράφωνος (για άλλα μέλη, π.χ. το Πλούσιοι Επτώχευσαν).

Δημήτρης

Dimitri Koubaroulis

μη αναγνωσμένη,
29 Οκτ 2007, 3:34:15 π.μ.29/10/07
ως psalto...@googlegroups.com
Να και μία εκτέλεση ύμνου σε μακάμ Μπεστενγκιάρ (αλλά πάλι με ΓΑ δίεση)
από το Δημήτρη Κουτίγια (στα Αραβικά).

http://www.analogion.com/Dimitri%20Koutia_Kateuthintheto.mp3

Δημήτρης

Απάντηση σε όλους