[ Re: [psaltologion:550] Re: ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ]

356 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
19 Οκτ 2007, 10:02:42 π.μ.19/10/07
ως psaltologion

Ναι (σε djvu):

http://byzantinorossica.org.ru/dmitrievskii.html

Επειδή το djvu δεν είναι και τόσο διαδεδομένο format, τα έκανα pdf για εμένα και σκέφτηκα ότι μια και δεν βλέπω να υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα, (στην ιστοσελίδα) να τα μοιραστώ μαζί σας.
Κατεβάστε τα από εδώ:

A.Dmitriyevskiy ''Τυπικά'' Τόμος 1ος-Κίεβο 1895

A.Dmitriyevskiy ''Ευχολόγια'' Τόμος 2ος-Κίεβο 1901

A.Dmitriyevskiy ''Τυπικά'' Τόμος 3ος-Πετρούπολη 1917

Βασίλης
Υ.Γ
Για όποιον δεν έχει ξανακάνει την διαδικασία, πατάμε στο link για τα βιβλία και μετά (αφού περιμένουμε λιγάκι) πατάμε εκεί που λέει Click here to start download και είμαστε έτοιμοι.
Αν κάποιος παρα ταύτα έχει πρόβλημα, ας μου στείλει ένα προσωπικό e-mail.

emil

μη αναγνωσμένη,
19 Οκτ 2007, 10:26:23 π.μ.19/10/07
ως Psaltologion
Δε ξέρεις από τι κόπο με έβγαλες :D
Ευχαριστώ!!!

Βασίλης Ζάχαρης

μη αναγνωσμένη,
19 Οκτ 2007, 10:32:10 π.μ.19/10/07
ως psalto...@googlegroups.com

Δε ξέρεις από τι κόπο με έβγαλες :D
Ευχαριστώ!!!

Ξέρω μην ανησυχείς...
:-)

Βασίλης

Απάντηση σε όλους
Απάντηση στον συντάκτη
Προώθηση
Αυτή η συνομιλία έχει κλειδωθεί
Δεν μπορείτε να απαντήσετε και να εκτελέσετε ενέργειες σε κλειδωμένες συνομιλίες.
0 νέα μηνύματα