cautare si gasire de colegi :)

Enescu, Daniela (unspica)

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Hai ca ne-am adunat 38 in grupul asta. e un progres. dar mai sint de
cautat pina la 109 sau macar pina la 100 :))
anca moldoveanu, alina teodorescu nu au raspuns inca pe linkedin. mai
stie cineva ceva despre ele?

sau despre:
Gabriel Vuta (Jimmy)
Georgeta Banica (Gigel)
Carmen Hulubei (nu mai are numarul de telefon din tabel)
Serban Bica (Idem)
Claudia Constantin
Daniela Ceapa,
Cristina Echimov
Cristi Poleuca
George Calaican
Pascale ??!
Geo??
s.a.

ceilalti, a caror adresa de mail era trecuta in tabel, si carora le-am
mai trimis invitatia, au raspuns si s-au alaturat grupului. bine ati
venit, cei de ieri, azi..

haideti sa continuam cercetarile, sa ne gasim colegii! ;)

zi frumoasa tuturor!

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com

2011/5/26 Enescu, Daniela (unspica) <uns...@yahoo.com>
[...]

Geo??= 0744 861 446 , dua...@yahoo.com , george.a...@yahoo.com ( cred ca-i zice si lui Vivi ca-i e soatza.............)
Ion Dan Catalin( Baronu) = 0744 755 742
Cristina Coca =0744 861 446

--
Maria

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Bravo!
Keep searching!
:) happy

MARIA VERDES

to promotia91construc...@googlegroups.com
hallo,

continuam completarea listei

Gabi Vuta - 0723 113 074
razvan panaitescu razvan.p...@yahoo.com

pa, pa
2011/5/26 unspica <uns...@yahoo.com>

--
Maria

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Greu, dar nu imposibil de aflat colegii pe unde sunt, macar daca am
stii din ce oras, ar fi mai usor.
Pascale Alfredo : Braila ,director regional ANIF, membru PDL,am trimis
email pe adresa de la servici, miine ii aflu sigur nr telefonului
personal .
Onanie Florin : Baia Mare, si-a schimbat numele in ANANIA Florin,
director Electrolights Orion ( tot miine il sun ,pt ca acasa nu mi-a
raspuns la nr pe care il aflasem )
Banica Georgeta, dupa casatorie , Pacuraru din Braila : am sunat la
toate numerele de tel. ale abonatilor Pacuraru si Banica si nu am
reusit sa dau de ea; din cite imi aduc aminte, acum 10 ani nu a venit
la intilnire deoarece urma sa paraseasca definitiv tara.
Va urez o seara linistita !
Carmen Mageanu

On 26 mai, 15:45, MARIA VERDES <verdes.ma...@gmail.com> wrote:
> hallo,
>
> continuam completarea listei
>
> Gabi Vuta - 0723 113 074
> razvan panaitescu razvan.panaite...@yahoo.com
>
> pa, pa

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
devine captivanta actiunea de aflare a colegilor :) esti un mic detectiv. l-am mai gasit si pe cristi poleuca. Urma sa-l sune dan scriban in seara asta. I-am mai gasit pe popescu ovidiu, sper sa raspunda miine. Si Daniela ceapa, sper sa fie ea, o sun miine. Mai sint inca destui, dar putin cite putin, ne adunam. Am rugamintea sa spuna macar un salut cei care se alatura grupulur (cum a facut flori tecuceanu) macar asa stim ca sint ei si ca sint interesati de subiect (sau nu?). Seara buna!

RBR

to promotia91construc...@googlegroups.com
asa este,

ii astept cu interes pe Turcu, Gazaru, Piki, Pascale, Geo-Vivi,Baronu sa dea macar un semn

vad ca Gazaru s-a inscris pe tacutelea :)), pe cei pe care i-am stiut i-am inscris eu din start

Turculeeeeee!!!

Misca-te mai repede !!!

Cu drag,

Corina

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Wow sunteti nemaipomenite fetelor!!  Se strang din ce in ce mai multi..
Am o rugaminte pt noi astia care nu putem veni dar participam cu sufletul alaturi de voi la cautari si la gasiri:  sa postati pozele de la intalnire pe Picasa sau alt loc de vizionare comuna, sa ne bucuram si noi..
Inca nu am facut rost de emailul lui Peter,  in curand o sa-l postez.  Florin inca nu a dat de el..
Va pup si noapte buna!

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Pascale Alfredo , Braila: 0239611851, servici; l-am sunat, am vorbit
cu el dar era intr-o sedinta si a promis ca ma suna el pe mine, dar
pina se inscrie in grup, i-am pus eu aici nr de tel.
Anania Florin, Baia Mare : 0262277896, servici; am luat legatura, am
vorbit cu el, s-a bucurat FOARTE mult , i-am trimis email si o sa se
inscrie si el
O zi super !
carmen

On 27 mai, 01:13, Irena & Stefan Stoica <irenaste...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> rugam sa postati dupa intalnire poze ( si chiar filmuletze ) pe un website  , sa
> putem si noi sa va mai vedem macar asa !!!!!!

Enescu, Daniela (unspica)

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
:))) nu-l mai certa pe Turcu, a trimis mail aseara si m-a sunat, a
vorbit cu Pascale, se agita sa ii gaseasca si pe altii.
nu i-a mers laptopul si nu a putut intra aici.

Sper sa nu aiba si ceilalti probleme de laptop si internet :))
haideti dragilor, dati un semn, sa stim ca sinteti si voi aici,
spuneti-ne ce parere aveti despre data, locatie..?

inca ceva: cei care mai au poze din timpul facultatii sa le aduca la
suprafata, poate reusim sa pregatim ceva ;)

va pup,

unspica

On May 26, 10:28 pm, RBR <rbrmobil...@gmail.com> wrote:
> [...]
> macar un semn
>
> vad ca Gazaru s-a inscris pe tacutelea :)), pe cei pe care i-am stiut i-am

Enescu, Daniela (unspica)

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Bravo!!! Foarte tare!

Din pacate Popescu Ovidiu Iulian, cel pe care ziceam ca l-am gasit, a
fost doar o potrivire de nume, nu era el.
in schimb Daniela Ceapa, era ea \:D/ si mai are legatura cu Otilia
Rusu, Cristina Echimov si Dana Toma. Deci o sa apara si ele in grup.

KEEP SEARCHING!

va pup,

On May 27, 8:06 am, Carmen Aretia Mageanu

Enescu, Daniela (unspica)

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
multumiri,
am vorbit ieri cu Gabi Vuta, e in Bucuresti, culmea ca fixul din tabel
e valabil. s-ar putea in toamna sa nu mai fie in bucuresti, dar tinem
legatura.
nu are email :) nu umbla cu tehnica asta.
lui mache i-am trimis imvitatie.

On May 26, 2:45 pm, MARIA VERDES <verdes.ma...@gmail.com> wrote:
> hallo,
>
> continuam completarea listei
>
> Gabi Vuta - 0723 113 074
> razvan panaitescu razvan.panaite...@yahoo.com
>
> pa, pa

Enescu, Daniela (unspica)

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Catalinaaaa,
poate resusiti/reusesti sa vii.
sau macar vrea asta, ca sa se implineasca! ;)
ti pup. ti pup :))

(vezi robotzii)
(cine se uita la robotzi? http://creativemonkeyz.com/roboti/robotzi-s01-ep10-pufoshenia/
;))

On May 26, 11:25 pm, Catalina Pitica <catalinamon...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> Picasa sau alt loc de vizionare comuna, sa ne bucuram si noi..
> Inca nu am facut rost de emailul lui Peter,  in curand o sa-l postez.  Florin

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
OMG 11-co, nu ma omorii !! daca mai stirgi odata rup lantzurile si am zburat!!
ma delectez in fiecare dimineata cu emailurile voastre...cat s-au strans pana acu?, ca pe grup tot 38 apar.  Oricum pana in Sept e timp destul sa apara majoritatea...
pupe

to promotia91construc...@googlegroups.com
am incercat de dimineata sa transmit nr mele de tel.si nu am reusit.
0740133371/0725011121.pa.

to promotia91construc...@googlegroups.com
Bine ai aparut!!
la toti ne lipseste Pascale, numai ca noi nu recunoastem cu atata nonsalanta!!  ha, ha...
wow cum rasar toti ca ciupercile dupa ploaie!!!

From: Catalina Pitica <catalin...@yahoo.com>

Pascale Alfredo-Vasile

to promotia91construc...@googlegroups.com
pe baronu il gasiti la adresa dualcata...@yahoo.com.
facetii voi invitatia.

Sent: Fri, May 27, 2011 6:16:39 PM

Corina

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Sa traiti am inteles !
Caut-o pe Gigel plizzzzzzz

On 27 mai, 18:29, Pascale Alfredo-Vasile <pascalealfr...@yahoo.com>
wrote:
> pe baronu il gasiti la adresa dualcatalingeo...@yahoo.com.
> facetii voi invitatia.
>
> ________________________________

Cismaru Razvan

to promotia91construc...@googlegroups.com
pascale asa a fost si este mitica(pt corina) a pus sifoneria in miscare doar controleaza comertul voi pe codru il mai stiti

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
ai vrea tu sa ai sifonerie ca a lui :))
zaaaat !!!
pe Codru sa-l sune Piki, alt MAAAARE absent de la discutiile
noastre...
deh, oameni ocupati
Co

> [...]
> pascale asa a fost si este mitica(pt corina) a pus sifoneria in miscare doar
> controleaza comertul voi pe codru il mai stiti

Pascale Alfredo-Vasile

to promotia91construc...@googlegroups.com
facetii invitatia,eu nu stiu cum.

to promotia91construc...@googlegroups.com, Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Hey a apărut si MAaaRelE absent.Va salut pe toți (inclusiv pe Corina căreia i s-a urat cu binele)Eu va propun o locatie pe malul lacului Herăstrău urmată de o vizita intr-club din zona E mai pt vârsta noastră un pic mai fancy trancy

Sent from my iPhone

Pascale Alfredo-Vasile

to promotia91construc...@googlegroups.com
ce ziceti de loreta,nelu rasnita ,soava,sitoiu,care ne-au fost colegi 3-4ani.
nici codru nu e pe lista.pot fi gasiti usor.

to promotia91construc...@googlegroups.com, iulian...@yahoo.com
Salut fratilor,

Am nevoie de ajutoooor, cine are cont pe facebook ( pe mine ma enerveaza si nu vreau sa-mi fac cont ) l-am gast pe Zlataru Marian cu poza cu tot, era cam nebarbierit ,dar nu pot sa il contactez.

Moldoveanu Anca , am gasit-o pe colegi.ro, i-am dat msj astept un raspuns
Ion Iuliana - (0744) 698 563 iulian...@yahoo.com
Cotovanu Bogdan astept de la Anghel Laurentiu date

from IPAD,
Viorel Florea
Mobil +40722361285
www.aspro.ro

RBR

to promotia91construc...@googlegroups.com
io, io
se rezolva :)
--

329.png

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Mi-a scris Laura Popa si ea zice ca din lista de 109 colegi lipsesc :
Blendea Loreta si sotul ei Rasnita Ioan si Cornelia Ciltea din Medias
Pascale mi-a spus si el de Loreta si zicea ca lucreaza la IGSIC
Valcea , hai ca o gasesc ,dar de ceilalti , zau , eu nu-mi aduc
aminte !
sa aveti un superweekend !
carmen

Liliana Marica

to promotia91construc...@googlegroups.com
salutare, Viorel,
Am eu un nr. de tel al lui Marian Zlataru, nu stiu daca este valid, nu am reusit sa vorbesc cu el. Poate reuseste careva- 0751066908.
Ar fi frumos daca ati gasi o locatie si cu hotel, sa mai putem ramane in weekend, la taclale pe indelete.
 S-auzim de bine!
Li

În data de 28 mai 2011, 20:48, Viorel Florea <viof...@aspro.ro> a scris:

Diana Hrusca

to promotia91construc...@googlegroups.com
Unspico, de mine stii, nu inteleg de ce m-ai trecut pe lista....

From: Enescu, Daniela (unspica) <uns...@yahoo.com>

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
si uite asa incepe batranetzea cu rozica cu tot!!

to promotia91construc...@googlegroups.com
:&quot;> blushing din greseala. iarta-ma, te rog.
am luat mai multe nume cu copy paste din tabel, si erai linga Carmen Hulubei si am gresit. :&quot;> blushing
bine ca esti.
:-* kiss

Sent: Sunday, May 29, 2011 11:36 AM
Unspico, de mine stii, nu inteleg de ce m-ai trecut pe lista....

Bravo! foarte tare!sa le trimiti invitatia sau posteaza adresele lor de mail, ca o facemnoi, (eu sau corina ;))Il salut si pe Pascale acum, ce ma bucur ca a aparut!i-am trimis invitatia lui Gigel.Mai sint oameni despre care nu stim:Anohim Daniel RobertAlexandrescu AdrianBurca Antonie VasileBosancu GheorgheBica SerbanBaisa FeidanCalaican GheorgheCotovanu Bogdan MarianCozmei GabrielaDavidoiu EugenFlorea Octavian MirceaFrinculescu MarianGoghiu NicolaeHirsulescu Mihai VicentiuHrusca Doinita DianaHulubei Carmen-ElenaIerini Corina GabrielaIon IulianaIancu GheorgheMoldoveanu AncaMoldoveanu Aurelian RaduNitu Mirela CarmenPopescu ElenaPopescu Ovidiu IulianPelin Mihaela TatianaPitulan MarianaPana MariusRosca IonStanescu Cristian IonStanica MagdaTeodorescu AlinaTurca Maria MihaelaTilinca StefanToma Elena DanielaTaras Paul MihaiTatulescu tatianaConstantin Claudiahai sa ma fim detectivi! cine stie sau afle ceva sa posteze aici.nu mai sint asa multi. :))succes!On 27 mai, 22:55, Carmen Aretia Mageanu<carmenaretia.mage...@gmail.com> wrote:> Astazi i-am gasit pe Popa Laura si Florin Onanie, acum Anania si sigur> vin; din pacate ( virsta, ce sa-i faci ), am uitat agenda la birou....> oricum le-am trimis email... o sa revin cu completarile !> Daniela Cufuioti (parca este din  Constanta ?): cred ca este in SUA pt> ca am gasit ceva pe Neogen cu o persoana cu acelasi nume si virsta 44> ani; dar numai atit din pacate, deocamdata.> Acum sunt absolut sigura ca ne vom revedea si daca nu gasim locatie,> nu-i problema, punem niste corturi in parcul de la Brotacei...>> Un weekend super !> Carmen Mageanu>> On 27 mai, 20:55, Cismaru Razvan <razvancism...@yahoo.com> wrote:>>>> > pascale asa a fost si este mitica(pt corina) a pus sifoneria in miscare doar> > controleaza comertul voi pe codru il mai stiti>> > ________________________________> > From: Corina <rbrmobil...@gmail.com>> > To: Promotia'91Constructii-intalnire20ani> > <promotia91construc...@googlegroups.com>> > Sent: Fri, May 27, 2011 6:37:56 PM> > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > Sa traiti am inteles !> > Caut-o pe Gigel plizzzzzzz>> > On 27 mai, 18:29, Pascale Alfredo-Vasile <pascalealfr...@yahoo.com>> > wrote:>> > > pe baronu il gasiti la adresa dualcatalingeo...@yahoo.com.> > > facetii voi invitatia.>> > > ________________________________> > > From: Catalina Pitica <catalinamon...@yahoo.com>> > > To: promotia91construc...@googlegroups.com> > > Sent: Fri, May 27, 2011 6:16:39 PM> > > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > Bine ai aparut!!> > > la toti ne lipseste Pascale, numai ca noi nu recunoastem cu atata> > nonsalanta!!> > > ha, ha...> > > wow cum rasar toti ca ciupercile dupa ploaie!!!>> > > ________________________________> > > From: Pascale Alfredo-Vasile <pascalealfr...@yahoo.com>> > > To: promotia91construc...@googlegroups.com> > > Sent: Fri, May 27, 2011 10:53:13 AM> > > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > eu macar am o scuza,i-mi lipseste o doaga dintotdeauna.voi ce scuza aveti?> > > ce-i cu nebunia asta.> > > eu vin sigur.votez ce voteaza 11-ca.>> > > ________________________________> > > From: Catalina Pitica <catalinamon...@yahoo.com>> > > To: promotia91construc...@googlegroups.com> > > Sent: Fri, May 27, 2011 4:10:18 PM> > > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > OMG 11-co, nu ma omorii !! daca mai stirgi odata rup lantzurile si am zburat!!> > > ma delectez in fiecare dimineata cu emailurile voastre...cat s-au strans pana> > > acu?, ca pe grup tot 38 apar.  Oricum pana in Sept e timp destul sa apara> > > majoritatea...> > > pupe>> > > ________________________________> > > From: "Enescu, Daniela (unspica)" <unsp...@yahoo.com>> > > To: Promotia'91Constructii-intalnire20ani> > > <promotia91construc...@googlegroups.com>> > > Sent: Fri, May 27, 2011 7:29:44 AM> > > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > Catalinaaaa,> > > poate resusiti/reusesti sa vii.> > > sau macar vrea asta, ca sa se implineasca! ;)> > > ti pup. ti pup :))>> > > (vezi robotzii)> > > (cine se uita la> > >robotzi?http://creativemonkeyz.com/roboti/robotzi-s01-ep10-pufoshenia/> > > ;))>> > > On May 26, 11:25 pm, Catalina Pitica <catalinamon...@yahoo.com> wrote:>> > > > Wow sunteti nemaipomenite fetelor!!  Se strang din ce in ce mai multi..> > > > Am o rugaminte pt noi astia care nu putem veni dar participam cu sufletul> > > > alaturi de voi la cautari si la gasiri:  sa postati pozele de la intalnire> > pe> > > > Picasa sau alt loc de vizionare comuna, sa ne bucuram si noi..> > > > Inca nu am facut rost de emailul lui Peter,  in curand o sa-l postez.  > > Florin> > > > inca nu a dat de el..> > > > Va pup si noapte buna!>> > > > ________________________________> > > > From: Carmen Aretia Mageanu <carmenaretia.mage...@gmail.com>> > > > To: Promotia'91Constructii-intalnire20ani> > > > <promotia91construc...@googlegroups.com>> > > > Sent: Thu, May 26, 2011 3:11:44 PM> > > > Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > > Greu, dar nu imposibil de aflat colegii pe unde sunt, macar daca am> > > > stii din ce oras, ar fi mai usor.> > > > Pascale Alfredo : Braila ,director regional ANIF, membru PDL,am trimis> > > > email pe adresa de la servici, miine ii aflu sigur nr telefonului> > > > personal .> > > > Onanie Florin : Baia Mare, si-a schimbat numele in ANANIA Florin,> > > > director Electrolights Orion ( tot miine il sun ,pt ca acasa nu mi-a> > > > raspuns la nr pe care il aflasem )> > > > Banica Georgeta, dupa casatorie , Pacuraru din Braila : am sunat la> > > > toate numerele de tel. ale abonatilor Pacuraru si Banica si nu am> > > > reusit sa dau de ea; din cite imi aduc aminte, acum 10 ani nu a venit> > > > la intilnire deoarece urma sa paraseasca definitiv tara.> > > > Va urez o seara linistita !> > > > Carmen Mageanu>> > > > On 26 mai, 15:45, MARIA VERDES <verdes.ma...@gmail.com> wrote:>> > > > > hallo,>> > > > > continuam completarea listei>> > > > > Gabi Vuta - 0723 113 074> > > > > razvan panaitescu razvan.panaite...@yahoo.com>> > > > > pa, pa> > > > > 2011/5/26 unspica <unsp...@yahoo.com>>> > > > > >  Bravo!> > > > > > Keep searching!> > > > > > [image: :) happy]>> > > > > >  *From:* MARIA VERDES <verdes.ma...@gmail.com>> > > > > > *To:* promotia91construc...@googlegroups.com> > > > > > *Sent:* Thursday, May 26, 2011 2:10 PM> > > > > > *Subject:* Re: cautare si gasire de colegi :)>> > > > > > 2011/5/26 Enescu, Daniela (unspica) <unsp...@yahoo.com>>> > > > > > Hai ca ne-am adunat 38 in grupul asta. e un progres. dar mai sint de> > > > > > cautat pina la 109 sau macar pina la 100 :))> > > > > > anca moldoveanu, alina teodorescu nu au raspuns inca pe linkedin. mai> > > > > > stie cineva ceva despre ele?>> > > > > > sau despre:> > > > > > Gabriel Vuta (Jimmy)> > > > > > Georgeta Banica (Gigel)> > > > > > Carmen Hulubei (nu mai are numarul de telefon din tabel)> > > > > > Serban Bica (Idem)> > > > > > Claudia Constantin> > > > > > Daniela Ceapa,> > > > > > Cristina Echimov> > > > > > Cristi Poleuca> > > > > > George Calaican> > > > > > Pascale ??!> > > > > > *Geo??= 0744 861 446* , dua...@yahoo.com , george.aposto...@yahoo.com (> > > > > > cred ca-i zice si lui Vivi ca-i e soatza.............)>> > > > > > *Ion Dan Catalin( Baronu) = 0744 755 742*> > > > > > *Cristina Coca =0744 861 446*>> > > > > > ...> > > > > > s.a.>> > > > > > ceilalti, a caror adresa de mail era trecuta in tabel, si carora le-am> > > > > > mai trimis invitatia, au raspuns si s-au alaturat grupului. bine ati> > > > > > venit, cei de ieri, azi..>> > > > > > haideti sa continuam cercetarile, sa ne gasim colegii! ;)>> > > > > > zi frumoasa tuturor!>> > > > > > --> > > > > > Maria>> > > > > --> > > > > Maria- Ascundeţi textul citat ->> > > > > - Afişare text în citat -- Hide quoted text ->> > > > - Show quoted text -- Ascundeţi textul citat ->> > - Afişare text în citat -- Ascundeţi textul citat ->> - Afişare text în citat -

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
:)) laughing corect!
mersi cata,=)) rolling on the floor

Sent: Sunday, May 29, 2011 3:38 PM
si uite asa incepe batranetzea cu rozica cu tot!!
Unspico, de mine stii, nu inteleg de ce m-ai trecut pe lista....

to promotia91construc...@googlegroups.com
mi-a scris anca moldoveanu.
ii trimit invitatia acum.
si iulianei ion, daca nu are deja facuta.

Laurentiu Anghel

to promotia91construc...@googlegroups.com
Salutare,

Va trimit si eu pentru completarea listei:
Bogdan Cotovanu - bogdanc...@mac.com
Dan Revencu - gerard....@yahoo.com - 0722729259

Ovidiu Popescu este in Canada din 2001, incerc sa dau de el.
Maine il sun pe George Calaican.

Laurentiu Anghel

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com, Promotia'91
Ca sa stie toti,deja am inceput sa cautam o locatie in afara Bucurestiului cu cazare ca sa putem ramane tot weekend-ul. Cred ca esteo varianta mai buna decat un restaurant in Bucuresti.

Asteptam propuneri.
Salutari noilor veniti!

Viorel Florea

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Daca vreti ii putem contacta noi pe astia din Canada la telefon, daca e mai usor ...
Dati-ne nr de telefoane si incercam noi...
Deci cine este in canada?  Ovidiu P, Rodica R, Catalin L....??

to promotia91construc...@googlegroups.com

salutare tuturor
remember in time
scan0001.jpg
scan0002.jpg

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com
Esti tare de tot Mitica , nu-mi vine sa cred cit eram de tineri.

Viorel Florea

ASPRO PRODINVEST srl
tel      :   021.211.55.71
fax     :   021.212.02.36
mobil:   0722.361.285
     www.aspro.ro

On May 30, 2011, at 9:45 AM, mitica darlaiane wrote:

salutare tuturor
remember in time
<scan0001.jpg><scan0002.jpg>

anca

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani

Aura Cosac - in Toronto Canada iar Mihaela Turca si Anohim in Montreal
016478874734- mobil
019057273204- fix

De Cufuioata si eu stiam ca este in State- gasisem si poza ei pe net.
Lucreaza la o biserica cu fratele ei ...dar nu mai stiu in ce oras.
Incerc sa mai gasesc ceva de ea.

Anca

On 28 mai, 11:55, "Enescu, Daniela (unspica)" <unsp...@yahoo.com>

anca

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani

On 28 mai, 09:48, Pascale Alfredo-Vasile <pascalealfr...@yahoo.com>
wrote:
> gigel / pacuraru,g...@gmail.com/0726082690
>
> facetii invitatia,eu nu stiu cum.
>
> ________________________________

Diana Hrusca

to promotia91construc...@googlegroups.com
Buna dimineata!

Tineretea, precum si fericirea, este o stare de spirit.
Ganditi-va la faptul ca sunt nascuta cu 5 ani mai devreme decat voi. Astazi ma simt bine cu mine si cu anii pe care i-am implinit. Maine, poimaine, peste 10 sau 20 de ani sper ca voi fi la fel.

cu drag,

diana

to promotia91construc...@googlegroups.com
Buna tuturor,

Ma bucur sa va "regasesc"
zambesc putin pentru ca in ritmul acesta cu siguranta pana in septembrie trebuie sa cer marire de cont la gmail pentru ca mi se umple de tot casuta
este placut sa vad ca lumea este cuprinsa de verva si dorinta revederii
pentru mine au trecut doar 2 saptamani de la intalnirea de 25 de ani de la terminarea liceului cu toata generatia mea - deja am trecut la revederea din 5 in 5 ani
despre data si locul intalnirii nu am pretentii
ma pliez pe orice propunere
astept decizia finala; din ce se discuta cred ca va fi greu de luat o decizie; probabil va mai dura ceva timp

am sa iau legatura cu Vasilica Naghi sa se inscrie si ea
in rest, sa auzim numai de bine

Georgeta (Gigel) Pacuraru (Banica)

Anca Moldoveanu

to promotia91construc...@googlegroups.com
:)) da,  corect ! ale Aurei.

to promotia91construc...@googlegroups.com
auliuuuu
Gigel muica, ce protocolara esti....

tu esti Gigel a noastra ???

ce robotii unspicai ai patit ???

Corina
--
Cu stima,
Ovidiu Georgescu

Pacuraru Georgeta

to promotia91construc...@googlegroups.com
corina mama,

lasa-ma sa ma obisnuiesc cu voi din nou
nu ma lua prea repede!

pascon...@yahoo.com

to promotia91construc...@googlegroups.com
Salutare si nu baga in seama toate relele
Daniel Pascu

Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

From: Pacuraru Georgeta <pacura...@gmail.com>
Date: Mon, 30 May 2011 16:01:50 +0300

RBR

to promotia91construc...@googlegroups.com

sent from my IPAD-IPHONE-IPOD ca io am trei intr-unu' ca-s cea mai jmechera moldoveanca

Co
329.png

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
care rele? Unde? Ce? Cine? Se intimpla numai lucruri bune aici. :) salut Dane! Tu de Claudia mai stii ceva? Nu reusesc sa gasesc nimic. Macar orasul in care este, stie cineva?

On Mon May 30th, 2011 4:07 PM EEST pascon...@yahoo.com wrote:

>Salutare si nu baga in seama toate relele
>Daniel Pascu
>Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

pascon...@yahoo.com

to promotia91construc...@googlegroups.com
Am un mobil
Constantin Claudia.vcf

pascon...@yahoo.com

to promotia91construc...@googlegroups.com
E in bucuresti

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
ce bine, poti sa mi-l dai? O sun eu. Mersi

On Mon May 30th, 2011 4:16 PM EEST pascon...@yahoo.com wrote:

>Am un mobil

pascon...@yahoo.com

to promotia91construc...@googlegroups.com
0742985185

RBR

to promotia91construc...@googlegroups.com
0742985185

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
M-am intalnit cu Aura aici, in toronto, si avusesem la un moment dat nr ei, dar deh....nu-l  mai am.
O sun azi..

to promotia91construc...@googlegroups.com
Nu cred ca este ceva de rusine. Propunerea mea ar fi sa purtam fiecare cate un ecuson cu nume/prenume.Am evita situatiile confuze.

pup!

pascon...@yahoo.com

to promotia91construc...@googlegroups.com
Bravo pentru idee - mai trebuie numai sa fie toata lumea de acord

From: Diana Hrusca <hrusca...@yahoo.com>
Date: Mon, 30 May 2011 07:14:11 -0700 (PDT)
Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)nume si fetze

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
idee exceptionala!!  sa vedem cum putem face.
Daca nu, va trebui sa facem intalnirile mai des...la 5 ani....

teodora ionescu

to CUFI
Alooooo !

Cufy, mai esti de gasit la adresa asta ?!
Ce intampla cu tine, nu stii ce agitatie e pe-aici ?!
Cica ne adunam sa ne revedem dupa 20 ani, macar cu scrisu' sa fii prezenta, desi m-as bucura nespus sa  poti veni si tu.

Intra pe link-ul de mai jos si o sa ai mai multe surprize, cred eu placute ...

La buna revedere,

Dorela

Teodora Momanu
tel: +40 747 043 927 begin_of_the_skype_highlighting            +40 747 043 927      end_of_the_skype_highlighting

to promotia91construc...@googlegroups.com
DAAAA, am vorbit deja cu corina si baza sa facem ecusoane :)) laughing.

Sent: Monday, May 30, 2011 5:14 PM

From: Catalina Pitica <catalin...@yahoo.com>
To: promotia91construc...@googlegroups.com
Date: Monday, May 30, 2011, 6:55 AM

[...]
vai gigel, citeam si ma intrebam cine-o fi georgeta pacuraru, gindindu-ma si ca ce m-a lasat memoria, ca numele asta nu-mi spune nimic, ce sa-l mai asociez cu vreo fatza. :) ai dreptate, s-ar putea sa luam greu o decizie, insa eu ma bucur ca ne adunam aici, in fiecare zi mai apare cite cineva si om putea sa ne hotarim la un moment dat. Inca mai sint persoane despre care nu avem informatii. Mai cititi lista, si noii veniti, poate stiti ceva. VapupOn Mon May 30th, 2011 3:33 PM EEST Pacuraru Georgeta wrote:>Buna tuturor,>>Ma bucur sa va "regasesc">zambesc putin pentru ca in ritmul acesta cu siguranta pana in septembrie>trebuie sa cer marire de cont la gmail pentru ca mi se umple de tot casuta>este placut sa vad ca lumea este cuprinsa de verva si dorinta revederii>pentru mine au trecut doar 2 saptamani de la intalnirea de 25 de ani de la>terminarea liceului cu toata generatia mea - deja am trecut la revederea din>5 in 5 ani>despre data si locul intalnirii nu am pretentii>ma pliez pe orice propunere>astept decizia finala; din ce se discuta cred ca va fi greu de luat o>decizie; probabil va mai dura ceva timp>>am sa iau legatura cu Vasilica Naghi sa se inscrie si ea>in rest, sa auzim numai de bine>>Georgeta (Gigel) Pacuraru (Banica)

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
de Loreta, Nelu Rasnita, Mioara Soava, Sitoiu (nu mai stiu cine e :&quot;> blushing), stie cineva ceva, ii putem contacta?
cu Codru, a vorbit cineva?

ce ziceti de loreta,nelu rasnita ,soava,sitoiu,care ne-au fost colegi 3-4ani.
nici codru nu e pe lista.pot fi gasiti usor.

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Buna seara , dragilor !
Am incercat sa dau de Doinita Varzaru si singurul lucru pe care-l stiu
este orasul natal, Craiova
Am gasit ca figureaza pe lista absolventilor lic Fratii Buzesti,
promotia 1983
Am dat cautare si am gasit pe linkedin o persoana care are acelasi
nume , este inginer civil si locuieste in Edmonton ,Canada si profilul
corespunde datelor de mai sus ( la rubrica "educatie" scrie : Fac de
Constructii 1983-1991) si o adresa doina....@worleyparsons.com
avind functia de SMP Chair ( asta habar n-am ce inseamna)
Prietena mea cea mai buna este in Calgary am rugat-o sa caute si mi-a
comunicat ca singurele persoane cu numele de Varzaru locuiesc in
Montreal si au urmatoarele date:
1.Dan C.Varzaru 8550 Rue Jean Brillon Lasalle, QCH8N2G3, (514)367-0586
2.RI Varzaru 8489 St. Hubert Montreal,QCH2P1Z6, ( 514)387-7775

Am sunat si nu-mi raspunde nimeni, am dat email si sa vedem efectul !
Catalina, Irene, canadienilor, voi sunteti cei care va descurcati la
acest capitol ,asadar, HELP !
Hai ca ne vedem miine( adica ne citim ) si pun de cafea !
Carmen Aretia Mageanu

On 31 mai, 22:25, unspica <unsp...@yahoo.com> wrote:
> de Loreta, Nelu Rasnita, Mioara Soava, Sitoiu (nu mai stiu cine e ), stie cineva ceva, ii putem contacta?
> cu Codru, a vorbit cineva?

D. Cufuioti

to promotia91construc...@googlegroups.com
Dragilor, daca a incercat cineva sa ma sune acum 7 min imi pare rau, sunt in clasa si nu am cum sa raspund la tel in fata elevilor.

Daniela Cufuioti

818-738-8497

When things don't come the way we want them, let us want them the way they come... ~ Geronta Pavlos

> Date: Tue, 31 May 2011 13:41:24 -0700

> Subject: Re: cautare si gasire de colegi :)

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Hai sa vedem ce gasim, o sa sun la numerele de mai jos, si vedem pe cine gasesc..
va pup

Hai sa vedem ce gasim, o sa sun la numerele de mai jos, si vedem pe cine gasesc..
va pup

to promotia91construc...@googlegroups.com
Am gasit si o Doina Varzaru care e nascuta in 65 (??) parca era mai mare ca noi, nu ?  si este din Craiova insa traieste in Edmonton, Alberta..
I-am trimis un mesaj sa vedem ce raspunde.
Am lasat telefoanele pt ca astea sunt nume de barbati si daca ea s-a casatorit in nici un caz nu cred ca pe sotul ei il cheama tot Varzaru...dar mai stii..

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Asa cum a zis Dana Cufuioti, unii nu au somn ????????????
Adresa completa a lui Doinita Varzaru este ( din emailul primit de la
ea) :

Acasa: 780-244-4955
Celular: 780-695-9659

e-mail: doin...@hotmail.com

Doina Varzaru
Project Quality Manager
Minerals and Metals
Edmonton
WorleyParsons Canada
Tel: +1 780 969 2369
Fax: +1 780 490 5329
Mailing address: #120, 5008 - 86 Street
Edmonton, AB, T6E 5S2
Building address: 4811-87 Street
Edmonton, AB, T6E 5S2
Canada
doina....@worleyparsons.com
www.worleyparsons.com

Catalina, cred ca la nr de tel se adauga codul de tara 001, asa este,
nu?

On 1 iun., 00:26, Carmen Aretia Mageanu
> [...]
> o!
> Nu stiu sa adaug in lista , adica nu pot ,dar va scriu datele aici :

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com
Voi nu aveti somn? Am gasit-o pe Cristina Bahmutean (Stoicescu) FB si i-am trimis un mesaj in US

from IPAD,
Viorel Florea
Mobil +40722361285
www.aspro.ro

Luminita Grigore

to promotia91construc...@googlegroups.com
Nu,toti se pregatesc deja pentru noaptea 'dupa 20 de ani'de Promotia 91
 Luminita Grigore

D. Cufuioti

to promotia91construc...@googlegroups.com
Pe cei din Canada ii mai inteleg, suntem cam pe acelasi fus orar.
Cred ca n-am pe nimeni aproape prin California. Mi-a expirat pasaportul Romanesc, si daca as avea cum probabil ca ar trebui sa vin la adunare in Canada. Cred ca ma primesc ai vostri doar cu Green Card.

Tot ce vreau sa stiu este cat de frig va fi pe unde va veti aduna? Tot ce vreau e soare si caldurica in ultima vreme... :)

> [...]

818-738-8497

When things don't come the way we want them, let us want them the way they come... ~ Geronta Pavlos

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
da, nu avem somn !
Eu propun sa punem de o firma de detectivi " Pierdutu si Regasitu SRL
" si ii facem concurenta lui Andreea Marin Banica la
Surprize....surprize !
Pur si simplu imi face o placere deosebita sa va regasesc aici si pe
masura ce vad ca ati mai gasit pe cineva ,simt ca NE PASA ,ceea ce
este foarte important in aceste zile !
Noapte buna, promotia 1991 FCCIA !

On 1 iun., 01:25, "D. Cufuioti" <dcufui...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 818-738-8497
> When things don't come the way we want them, let us want them the way they come... ~ Geronta Pavlos

Catalina Pitica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Dana unde esti tu?  in LA?
Nu este frig in Sep, come on, nu suntem la polul nord.  Chiar ar trebui sa ne faci o visita ca sa vezi ca nu e asa...
pot sa ma interesez daca e ok numai cu green card..

va sun, se presupune ca as avea acces cu canada.

Date: Tue, 31 May 2011 17:28:32 -0700
From: catalin...@yahoo.com

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
:) tot asteptam sa apari. Stiam ca tb sa mai fi gasit tu pe cineva. Detectiv adevarat. Bravo! Keep searching! :*

On Tue May 31st, 2011 11:41 PM EEST Carmen Aretia Mageanu wrote:

> [...]
>nume , este inginer civil si locuieste in Edmonton ,Canada si profilul
>corespunde datelor de mai sus ( la rubrica "educatie" scrie : Fac de

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
Minunat! Detectivi numai unu si unu in Pierdutu si Regasitu! :) Vio, pe Gabi Ivan ai gasit-o?

On Wed Jun 1st, 2011 12:59 AM EEST Viorel Florea wrote:

>Voi nu aveti somn? Am gasit-o pe Cristina Bahmutean (Stoicescu) FB si i-am trimis un mesaj in US

> [...]

Gabi Crangulescu

to promotia91construc...@googlegroups.com, promotia91construc...@googlegroups.com
Neata Știu si eu o locatie super la Fundatica lângă Bran Proprietarul este prietenul meu si ne poate organiza o chestie super tare si nu foarte scump (are piscina face un protap ) Daca e ok pot vorbi cu el
Picki
Sent from my iPhone

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
pai vezi piki, sa avem oferta. Dar vezi si cite camere sau cite persoane poate gazdui.

Cristina Genescu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Buna dimineata, dragii mei
Mare surpriza/bucurie sa aflu de adunarea ce se pune la cale...

O corectie mica la numarul meu de telefon : Cristina Genescu (Coca) =
0722.609.915
Din pacate aportul meu la identificarea colegilor nu poate fi foare
mare, pentru ca in afara de Vivi, Geo si Baronu nu mai stiu nimic de
nimeni...

Va pup pe toti cu mare drag
Cristina

On 26 mai, 14:19, unspica <unsp...@yahoo.com> wrote:
> Bravo!
> Keep searching!

laura popa

to promotia91construc...@googlegroups.com
dupa casatorie se numea gabi mechea

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
Laura, asa este, Gabi Ivan 1991 = Gabi Mechea 2011
are cont pe Facebook
apare si pe linkedin
lucreaza la GECADNET
am lasat un mesaj sa vedem ce efect produce, dar nu am reusit sa-i
gasesc nr ei de tel
o zi ex!

On 1 iun., 11:54, laura popa <dafi...@yahoo.com> wrote:
> dupa casatorie se numea gabi mechea
>
> La Mi iun. 1st, 2011 5:59 AM EEST, unspica a scris:

unspica

to promotia91construc...@googlegroups.com
corina, anca, dorela? Facebook? O contactati si voi? Carmen, vezi daca gasesti ceva despre gheorghe bosancu, alina teodorescu, stefan tilinca. ..esti tare frate!

RBR

to promotia91construc...@googlegroups.com
gasit, bifat

Viorel Florea

to promotia91construc...@googlegroups.com
Nu va mai chinuiti , am vorbit deja cu Gabi Ivan - Mechea si i-am facut invitatia si am trcut-o si in lista

Viorel Florea
mobil:   0722.361.285

Anca Moldoveanu

to promotia91construc...@googlegroups.com
incerc si eu sa dau de ea; am sunat direct la Gecad.
Bre, e ditamai directorul general acolo.
Probabil se lasa greu cu telefonul :) Da' ma fac rea si insist !

to promotia91construc...@googlegroups.com
unde mai pui ca i-am dat si mail ! e capiata de noi deja ! :))

Sent: Wed, June 1, 2011 2:09:03 PM

Carmen Aretia Mageanu

to Promotia'91Constructii-intalnire20ani
am vb cu Dan Pascu si el zice ca Gigi Bosancu este din Fagaras si
Stefan Tilinca de linga Craiova.Pina acum nu am gasit nimic, dar este
totusi un punct de plecare;incerc sa dau de cineva care lucreaza la
Primarie in Fagaras, tineti-mi pumnii !

It is loading more messages.