Dankegon al chiuj..... :-(

Wàng

to Por Esperanto
« Karaj »,

mi ekkonsciis mem, antau kelkaj tagoj, ke mi estis senaverte eksigita
kiel fiulo el la listo Linguarum Democratia. :-( Lastatempe mi ne
havis tempon legi la mesaghojn pro manko da tempo. Mi ne komprenas nek
akceptas tian perfidan agmanieron nek la stultegajn pravigojn, kiujn
oni donis al mi post tiu fiajho. :-( Mi estis en tiu listo de 2005
char mi estas defandanto de la franca kaj de la aliaj lingvoj, ne kiel
esperantisto aktivulo. Precipe por trovi argumentojn, mi estas la unua
konvinkita pri la graveco konvinki la 499 999 999 aliajn europanojn
per publika agado. Mi neniam disturbis al AMC de 2005 kiam mi
komprenis, ke tio estis tute malutila al nia celo. Ekzemple mi neniam
skribis shin persone por klarigi al shi, ke la nomoj finighas per o,
la adjektivoj per a, ktp. :-( Mi ech ne scias, kio okazis en tiu
listo dum la pasinta monato, kiu pravigus mian eksigajhon. Mi tamen
miras, ke en Linguarum, restas 52 ulojn, onidire asociestrojn...au pli
probable kiuj estas tiel diritaj « mondkonataj famuloj » (mi citas
neniun) au ne havas la gravegan malavantajhon esti «
esperantoparolantoj » (sed ne chiuj... :-( ). :-( Mi kore dankas
tiujn, kiuj responsulas pro tiuj ridindajhoj, kaj tre kontentas, ke
AMC finfine sukcesis tion, kion shi celis de la komenco, te tute
neesperantista listo. :-( BRAVE !

Kolerege,

Wàng :-(

to por-es...@googlegroups.com
Wang:

>Mi ech ne scias, kio okazis en tiu listo dum la pasinta monato, kiu
>pravigus mian eksigajhon.

Okazis amaso da problemo pro esperantistoj, kiuj private (kiam ili
estis malebligataj skribi tra la listo) revivigis la kverelojn pri Esperanto.

Pro tiu, tiu listo prefere restu sen esperantistoj. Alex povas
rekonsideri vian personan kazon, se vi volas esti tie kiel defendanto
de la franca, sed ne kiel esperantisto.

Amike

Renato

------------------------------------
Renato Corsetti, Via del Castello, 1
IT-00036 Palestrina, Italujo
<renato....@gmail.com>
-------------------------------------

Wàng

to Por Esperanto
:-) Jes, certe mi unue estas defendanto de la franca, kiel
gravakcentemulo (Wàng), ne kiel esperantisto. :-) Mi neniam estis tie
por vivigi stultajn kverelojn nek provi konviki AMC au « talpe forpeli
famulojn », kion diris libera folio. :-) Dankon al Aleks pro mia
reanigho, kaj pro konigi al mi tiun liston, tio estis tre utila al
mi. :-)

amike

Wàng