[Boomerang, czyli Backup Wiarusa] Spodziewałem się, że ten dzień nadejdzie

Stary Wiarus

to polon...@googlegroups.com
Logując się do Salonu 24 otrzymuję po zalogowaniu i naciśnięciu przycisku "nowa notka" tekst:

Musisz się zalogować!
Nie jesteś uprawniony do przeglądania tej strony
.

Brawo Janke! Zaraz się pewnie dowiem, że to przejściowa usterka, dziedziczne cierpienie psychofizyczne etc., i że technicy pracują dniem i nocą etc etc.

Autor: Stary Wiarus , blog: Boomerang, czyli Backup Wiarusa , 4/09/2009 03:41:00 PM

Kup Pan paszport

to Polonia bez granic
Psychiatryk watch << 17 mgnień Ann Arbor

Pozmieniałem opis i nick a tam wszystko po staremu. Z kolei tu w pasku
z prawej strony śledzę RSS pyskówki z Leskim i też nic się nie
zmienia. WTF
http://trommelmann.wordpress.com/2009/04/09/psychiatryk-watch/