Jak zmienić szerokość blogu w Bloggerze - Sent Using Google Toolbar

dwa centy

to polon...@googlegroups.com
Jak zmienić szerokość blogu w Bloggerze

Blogger oferuje szablony z wąskim obszarem roboczym i obszernym marginesem. Takie blogi będą czytelne chyba we wszystkich możliwych rozdzielczościach komputera, ale zostawiają one malutko miejsca na wpisy, przede wszystkim ograniczając mocno wielkość ilustracji czy klipów wideo, jeśli takie chcemy wstawiać. Dzisiaj 1024 to rozdzielczość, jaką obsługuje 99 procent komputerów (w tym netbooki), a jak ktoś ma mniej, to jego zmartwienie.

Można sobie z tym poradzić, ręcznie edytując kod szablonu. Pokażę tutaj konkretny przykład, jak sobie poradziłem z wyświetlaniem jednego z kilku testowych blogów, które założyłem w Bloggerze.