[Kup pan paszport] Męczcie się sami

Debunker

to polon...@googlegroups.com
[http://emigrant-uk.blogspot.com/2010/06/meczcie-sie-sami.html]
W ostatnich latach sytuacja się nieco zmieniła, tzn sam stałem się niejako ową Polonią. Mieszkam na stałe w UK i nie myślę o powrocie do Polski, na pewno nie w ciągu najbliższych czterech lat. Czy więc powinienem głosować?
Uważam, że nie.
Nie powinienem i nie będę. Nie obchodzi mnie kogo tam sobie wybierzecie - Kaczyńskiego, Komorowskiego czy Leppera. Wasza sprawa, nic mi do tego, bo wiem, że kogo byście nie wybrali - i tak będziecie potem żałować. I tak będziecie psioczyć i narzekać - po co mam się w to mieszać?

emigrant: Męczcie się sami

http://schizma.blogspot.com

Autor: Debunker , blog: Kup pan paszport , 6/06/2010 12:52:00 PM