[Kup pan paszport] pesel

Debunker

to polon...@googlegroups.com

No ale wlasnie o to chodzi - jak maja w Polsce zameldowac dziecko

rodzice, ktorym albo noga w Polsce nigdy nie postala, albo nie maja

tam zadnego potencjalnego adresu, gdzie dziecko moga zameldowac? Co

wtedy - nie wydadza polskiego paszportu mimo, ze jedno z rodzicow ma

polski? Ja mam polski paszport (wydany osiem lat temu przez

konsulat w Londynie), ale o ile sie orientuje, nie mam PESEL-u i

nigdy nie mialam. Czy obecnie dziecko musi miec PESEL, zeby dostac

paszport?

via Re: dziecko - rejestracja w ambasadzie/konsulacie - Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl.

Autor: Debunker , blog: Kup pan paszport , 4/17/2009 05:51:00 PM