Luiza MUSI Kaput

dwa centy

to polon...@googlegroups.com
Gospodarka - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

wyobraz sobie ze z gazety jeden z zagluszaczy wyslal maila do mojego mojej
pracy (po IP doszli skad jestem) ze ja nadaje skads tam...i ze moje posty sa
niebezpieczne i ze co ja robie w pracy, no i trafilo to ... no wlasnie do
mnie...hehehe, MIS doniosl na mnie do mnie...;-))
napisano ze w ciagu trzech lat napisalem 1000 postow (myslalem ze wiecej...
slabo sie spisuje) itd
e-mail tez oczywiscie dotarl do mojego przelozonego, ktory sie z niego usmial i
zapytal mnie o co chodzi, wytlumaczylem mu ze to sa w sumie rozmowy o polityce
i gospodarce Polski
pierwsze pytanie jakie zadal to czy w Polsce nie mozna miec swojej wolnej
opinii, bo cos takiego jest nie do pomyslenia aby takie donosy glupie robic, po
drugie spytal sie czy gdybym jechal do Polskie nie bede mial jakichs problemow
pozniej wyrazil zaklopotanie bo myslal ze w Polsce jest juz demokracja i
wolnosc slowa, na tym sie skonczyla nasza rozmowa

e-mail wyslany byl z adresu new-yor...@gazeta.pl
podpisany krzysztof (chris) m. (narazie nie podam nazwiska ale zastanawiam czy
tego nie zrobic, zrobilem "dns trace" i wyszlo na agore
tak sie zastanawiam czy nie podeslac tego donosicielskiego maila do konkurencji
gazety
gazeta ktora probuje kontrolowac opinie wyrazane na forum moze miec niezla
wpadke co?

mysle ze ten e-mail od agory byl spowodowany moimi i LBSa wypowiedziami na
temat zagluszaczy i tych ktorzy probuja kontrolowac to co sie dzieje na forach

taaaa... krolewstwo michnikowe czyli cala warszawka sie wali, elity wykreowane
przy okraglym stole dostaja po nosie, afera za afera wychodzi na swiatlo
dzienne, oj padnie to wszystko na pysk, mam taka cicha nadzieje

taaa... tylko co wtedy zrobia zagluszacze ktorzy pracuja dla agory?????? i dla
esbecji????

strach w oczy zaglada....