Chlop spi, a mu rosnie

dwa centy

to polon...@googlegroups.com
Chlop spi, a mu rosnie - Polonia - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

Zoo Polonia sie rozrasta, im bardziej idiota z nozyczkami szaleje tutaj tym
wiec postow tam. Zgodnie z intencja. Moze przyjdzie dzien, ze zostanie tu sam
idiota z kupami, japami i tym podobnym elementem.

Jeszcze raz chce podkreslic, ze tamto forum nie jest moje - ja je tylko
zalozylem, jest to forum wyzszej uzytecznosci publicznej, hehehe. Nalezy do
wszystkich, ktorzy chca tam pisac i nie byc wycinanymi przez ciecia. A co do
kup, jap, kaganow, etc. - chca pisac, beda pisac. Chca smiecic - watch me, hehehe