Status pokrzywdzonego « Polonia Niezależna - Sent Using Google Toolbar

dwa centy

to polon...@googlegroups.com
Status pokrzywdzonego « Polonia Niezależna

Powynajdywałem dziś parę tekścików opublikowanych online w zaściankowych e-zinach o poczytności 150 tys. przerażonych TW + 1 (słownie: jeden) rocznie czytelnik spoza układu. Nie są więc to bynajmniej teksty z pierwszych stron najważniejszych tytułów prasowych. Ja się tylko zapytowywuję Szanownych Internautów, gdzie to można jakoś skomentować :?: Czy tylko na swoim własnym prywatnym blogu :?:

No, niby wiemy, że pan Krupiński codziennie komentuje na forum Wirtualnej Polski a funkcjonariusze z lubością wycinają każdy komentarzyk po circa 3 tygodniach albo i nie dopuszczają w ogóle - z równą lubością.

Wygląda na to, że przez ostatnie 3 latka tekst dotarł do 3 internautów. Tym trzecim to jestem ja.

A temat dotyczy przecież wiecznie aktualnej sprawy “Bolka” i porównania RP z lustracją Czeską i Niemiecką.