uklad graficzny tej grupy to belkot jakiegos pijaka

yapo2

to Polonia
Przeciez nikt normalny tu nie bedzie pisal. Czy naprawde nie da sie tu
miec takiego ukladu graficznego jak na GW-nie?

Cacy

to Polonia
Masz 150% racji.
Pokaż, że potrafisz zrobić lepszy układ hehehe

Cacy

to Polonia
Tu jest fajny przykładzik osiągnięć GW w dziedzinie usenetu - e-majle
z pełnymi nagłówkami. No i układzik też wspaniały. Zapisz się tam
koniecznie, klapek ;)

Kto tutaj zechce w rozpaczy tkwić
Załamać ręce, płakać i pić
Ten święte prawo ma bez dwóch zdań
Jest takie miejsce, taki kraj.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=alt.pl.emigracja&tid=1004722&pid=1004724&z=1

Phil

to Polonia
Czy dzieci neostrady utrzymają się na salonie 24?
Salonowi brakuje:
* wyszukiwarki
* normalnego RSS
* działających linków do komentarzy
* Obecności w wyszukiwarkach
Linki w notkach są niewidoczne - ten sam kolor, co tekst - Igor
postawił na papierowy wygląd swojej gazetki elektronicznej.
Czarno widzę salon za kilka tygodni. Skonstruowany został jako AOL dla
kRajowego lamera, co to tylko z łorda potrafi kopiować. Teraz już jest
zbyt trudny dla początkującego internauty. Sama nawigacja wymaga IQ
geniusza i intuicji jasnowidza.

yapo2 Gazeta.pl

to polon...@googlegroups.com
czy ty masz cos powaznego z glowa? krawczyk, klapek--no i do tego chwala jakis porabany uklad graficzny, psychole. Jakby mi bylo takie forum potrzebne to bym je zaolozyl gdziekolwiek, nawet na yahoo. a moze wy nie slyszeliscie o grupach yahoo? nie miejcie pretensji ze krytykuje wasze osiagniecia informatyczne podobne do telexu. a cuski, ty pedale, spierdalaj z moich oczu! Chyba ze jestes znany pod innym nickiem- jak poznam to rozwaze przeprosiny.

Cacy

to Polonia
Nieźle ci gula lata he he he
Masz tu dwie linki
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=soc.culture.polish
http://niusy.onet.pl/szukaj.html?q=soc.culture.polish
Możesz też poszukać sobie ściepy na Yahoo he he he

On 18 Sty, 20:23, "yapo2 Gazeta.pl" <ya...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> z moich oczu! Chyba ze jestes znany pod innym nickiem- jak poznam to rozwaze

yapo2 Gazeta.pl

to polon...@googlegroups.com
spierdalaj pedale!

Cacy

to Polonia
Nie istnieje nawet polska wersja Y!
http://world.yahoo.com/

On 18 Sty, 21:36, "yapo2 Gazeta.pl" <ya...@gazeta.pl> wrote:
> spierdalaj pedale!

Cacy

to Polonia
Nie wiesz przypadkiem, koteczku, czy na tym twoim Yahoo mógłbym używać
dowolny e-mail jaki mi tylko przyjdzie do głowy? No i jeszcze, czy te
twoje Yahoo ma jakieś polskawe międzymordzie? Bo mnie się cóś wydaje,
że nie na darmo ściepa jest dołowana przez serwery GW, Onet i WP he he
he
Wydaje mi się także, że to twoje namawianie na Yahoo jest trochę
nieszczere. Może sam załóż grupkę Y! i podeślij nam tu linę.

On 18 Sty, 21:36, "yapo2 Gazeta.pl" <ya...@gazeta.pl> wrote:
> spierdalaj pedale!

Kup Pan paszport

to Obczyzna
Poczytaj sobie o "wyższości" swoich Yahoo Groups he he he
http://cacy.wordpress.com/2009/02/13/bramka/