Spotkanie dziewiąte - szczegóły

Bartosz Bańkowski

to polish-agil...@googlegroups.com
Witam,

Okazało się, że wszystkie szczegóły odnośnie spotkania udało się
ustalić już dziś. Jeff Langr przedstawi temat "Test-Driven Development
vs. Test-After Development". Jak napisał o swojej prezentacji autor:

Are you "only" unit testing? Is there a difference between test-first
and test after? Is it enough to write tests first most of the time? In
this talk, I'll discuss the differences between doing TDD and doing
TDD well.

Tak jak wspomniałem w poprzednim mailu, Jeff Langr to autor książki
"Agile Java: Crafting Code With Test-Driven Development" (wyd.
Prentice Hall, 2005). Opublikował ponad 50 artykułów z różnych
dziedzin dotyczących programowania. Jak sam się określa - weteran
software developmentu, z prawie 25-cio letnim doświadczeniem. Artykuły
i więcej na jego temat można znaleźć na stronie http://langrsoft.com.

Data i miejsce spotkania:

17 październik 2007 (środa), godz. 19:00 - 20:30
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Al. Kijowska 14
sala 7K

Zapraszamy!
poli

Jakub Suder

10-10-07, Bartosz Bańkowski <bbank...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> ustalić już dziś. Jeff Langr przedstawi temat "Test-Driven Development
> vs. Test-After Development". Jak napisał o swojej prezentacji autor:

Czy slajdy z tego wykładu będą gdzieś dostępne?

JS

Bartosz Bańkowski

to polish-agil...@googlegroups.com
Slajdy sŕ dostćpne na stronie Jeffa: