Zapraszam do Miasta Pana Cogito - www.polis2008.pl

11 wyświetleń

Założyciel Grupy

nieprzeczytany,
24 gru 2008, 13:48:0424.12.2008
do Polis - Miasto Pana Cogito
2008-12-24, 09:16:31

Zapraszam do Miasta Pana Cogito

W ciągu półtora miesiąca wzniesiono Miasto Pana Cogito. Mam nadzieję,
że wszystkim, którzy na to Miasto cierpliwie lub niecierpliwie
czekali, efekt naszej pracy przypadnie do gustu. Ja osobiście jestem
bardzo rad, że udało się w tak krótkim czasie doprowadzić do zgodnej
współpracy tylu osób, a co więcej, że tylu ludzi dobrej woli
poświęciło swoje siły, talenty, możliwości i (nie zawsze wolne)
wieczory i noce - na budowanie Miasta.

Miasto Pana Cogito on-line wygląda nieco inaczej aniżeli w wersji
drukowanej - w tej ostatniej teksty są inaczej posegregowane (tzn. nie
są podzielone Dzielnicami), poza tym na stronie jest dodatkowo więcej
przedruków z "Arcanów" (tzw. Archiwalia). Wersja drukowana
przygotowana jest dla osób, które wolą czytać na papierze niż na
ekranie, uprzedzam jednak, że jest to spora ilość materiału, ponieważ
te trzydzieści parę tekstów wraz z przepięknymi ilustracjami stanowi
nieco ponad 170 stron (!) :). Można więc powiedzieć, że został
odwalony kawał roboty, a czy dobrej, to już ocena należy do Państwa,
którzy będą teraz przez te wszystkie teksty się przedzierać. Akurat
przerwa świąteczna jest znakomitą okazją do refleksji nad wieloma
polskimi sprawami, do których to refleksji, jak sądzę, Miasto Pana
Cogito, Państwa pobudzi.

Chciałbym zresztą, by POLIS wywołało rezonans także w blogosferze,
gdyż spora część głosów w Mieście Pana Cogito, to preteksty do
szerszych debat, w związku z tym będziemy czekać na uprzejmy feedback
na salonie24, Niepoprawnych, Blogmediach24, Wolnych i Solidarnych itd.
Pierwsza odsłona Miasta to zaledwie początek, toteż raz jeszcze pragnę
przypomnieć, że czekamy na wszystkich, którym fundamenty antykomunizmu
i katolicyzmu są bliskie i pozwalają jednoczyć się wokół idei
przebudowy polskiej kultury, idei, jaką łączymy właśnie z dalszą
rozbudową POLIS. Nie tylko jest jeszcze mnóstwo do zrobienia, lecz i
"mało nas do pieczenia chleba", tak więc każde ręce do tej wspólnej
pracy się przydadzą. I każdy bystry umysł :)

Jednocześnie składam serdeczne życzenia Blogerom, Komentatorom,
Dziennikarzom, Publicystom i PT. Czytelnikom - wherever you are :) i z
góry dziękuję wszystkim tym, którzy wieść o otwarciu Miasta Pana
Cogito potraktują jako jedną z dobrych nowin i będą naszą inicjatywę
upowszechniać. Wielkie dzięki i czekamy na opinie wszystkich ludzi
dobrej woli :)

Zapraszam.

www.polis2008.pl

Błogosławionych Świąt Narodzenia Pańskiego - Wiary, Nadziei i
Miłości :) Bóg się rodzi - moc truchleje. Jednocześnie dziękuję za
wszystkie życzenia i wyrazy wsparcia. Miłej Wigilii 2008 i pogody
ducha przez te najbliższe, wyjątkowe dni.

Free

Założyciel Grupy

nieprzeczytany,
24 gru 2008, 15:12:5524.12.2008
do Polis - Miasto Pana Cogito

> Zapraszam do Miasta Pana Cogito
> W ciągu półtora miesiąca wzniesiono Miasto Pana Cogito. Mam nadzieję,
> że wszystkim, którzy na to Miasto cierpliwie lub niecierpliwie
> czekali, efekt naszej pracy przypadnie do gustu.

FYM wybacz że nie podałem linka do Twego bloga skąd jest ten
zacytowany ten Twój tekst wstępniak, zaproszenie i życzenia
świąteczne. Naprawdę mocne wejście jak na debiut w zasadzie samych
amatorów, to nie jest komercja ludzie, to nie jest biznesowa kreacja
marketingowa! Tu nie ma kasy, pijaru spin doktorów, centrum z
zagranicy, z loży, żadnej sztucznej kreacji, czysty patriotyzm,
polskość, autentyczność. Tego nie ma w całej sieci, tylko POLIS!!!

FYM jesteś naprawdę wielki, teraz dopiero urosłeś w moich oczach
niebotycznie ;)

Podaję niżej link do tekstu i bloga FYM-a, ale są też lustrzane,
automatyczne agregacje tego bloga m.in na www.blogmedia24.pl gdzie FYM
czasem tam zagląda. FYM ma więcej czytelników niż wszystkie tygodniki
prawicowe razem wzięte. POLIS musi być drukowane jako miesięcznik
blogerów tak sądzę), to moje zdanie, są pliki PDF do druku (także
tutaj na grupie umieściłem plik e-czasopisma POLIS) , w dwóch
rodzajach jakości kompresji, ale to 170 stron... jeśli ktoś może,
chce, to niech drukuje, rozdaje druki, ksero, ludziom. Można też
nagrywać płytkę np w pliku DVD do czytania na dobrym telewizorze 100
herców bez migotania czy kompie bez internetu.

Przydałby się wydawca POLIS, sponsorzy... Zgłaszać się do FYM-a jakby
co. Ja jestem tylko fanem.

http://freeyourmind.salon24.pl/107921,index.html - czytajcie FYM-a,
warto też zaglądać do polecanych linków.

Nie zamierzam tłumaczyć sensu tego projektu teraz zamiast
pomysłodawcy, twórcy zestawienia, kto ma rozum swój, to w sekundę
zrozumiał, ale śmiało mogę go porównać do misji patriotów podczas
zaborów i w trakcie ciemnej nocy okupacji sowieckiej czyli PRL, czyli
de facto IV rozbioru, który został uznany przez świat za prawnie
uznany podobnie jak zajęcie Czechosłowacji w 1938 czy części Gruzji w
2008, czy rozbiór Serbii, który rząd PO uznał od razu. Kosowo nie
powinno być uznane, rząd PO zrobił to wbrew Polakom, wbrew polskiej
racji stanu. Secesję regionu SILESIA też zapewne PO uzna od razu z
komunistami, to co nie udało się w programie KPP przed 1939 uda się
teraz, w kilka lat? To jest próba odpowiedzi na to co się wyprawia od
PKWN do tej chwili. Granica roku 1989 niewiele zmieniła w sferze
kultury, historii, dalej jest cenzura (choć INNA), otumanianie
społeczeństwa, gaszenie tożsamości, świadomości narodowej,
rzymskokatolickiej. Polacy nie wiedzą kim są, przestają się czuć
Polakami, katolikami, prawicą. Takiego sukcesu nasi wrogowie nawet
podczas rozbiorów nie uzyskali! Nie ma w III RP ani Boga, ani Honoru,
ani Ojczyzny, taka jest prawdziwa III RP, reszta to michtrix,
złudzenia, wykreowany obraz pod i nadrzeczywistości, medioświat - to
nie jest prawdziwa Polska, ani świat.

FYM podjął niezwykłą próbę walki organicznej, pracy u podstaw. Tak mi
się wydaje, taka jest moja ocena projektu. Wspierajmy go, zbudujmy
otoczkę, zbudujmy wokół tego także ruch polityczny, nie musi być
monolitem jednej frakcji prawicy, byle miał podstawowe ramy wspólne.
Ważniejszy jest ruch światopoglądowy, bo to jest budowanie na skale
mocnego fundamentu. Osobiście jestem eurosceptykiem już w pełni
utwardzonym, chcę Polski poza UE.

Popieram POLIS w obecnym kształcie, ale MY patrioci dołożymy do tego
apolitycznego projektu, polityczną swoją wartość dodaną na ile nam
pozwolą, także warstwę geopolityczną bez brukania marki POLIS. Nie
nadużyjemy gościnności w POLIS drogi FYM, ale przyjmij nas prosimy do
skromnego zaułka miasta POLIS na stałe, prosimy o to jako skromna
patriotyczna konfraternia. Jestem człekiem od Łażącego Łazarza ;)
Takie ma pseudo oryginalne, może zbyt śmiałe. Bez polityki przegramy,
trzeba zmienić władze Polski na patriotyczno-narodowe, na katolickie.
To trudne. Prawie niewykonalne bez współpracy z PiS, które jest jakie
jest z Kaczyńskimi. Byle się jak PC, AWS nie zakiwali na amen. Nie ma
nieomylnych śmiertelników. Kaczyńscy są tylko ludźmi.

Rządzi nami teraz obóz ludzi PO-PSL, których uwiera polskość jak cierń
w bucie, nie różnią się od całej michnikowszczyzny niczym, są nawet
znacznie gorsi, mniej subtelni, bo bozia nie dała tyle rozumu. Tacy
nie byli nie nawet komuniści Gomułki czy Gierka! Jest gorzej niż za
głębokiej komuny owej, dzisiaj mowy nie ma o kręceniu filmów typu
HUBAL! Nas uwiera taka władza udeków obrzezanych-wykastrowanych z
polskości, nie damy się niewolić (prędzej do walki staniemy na gołe
miecze-słowa z krzyżakami-sowietami) a co się robi z kolcem w bucie?
Wyrzuca się oczywiście na śmietnik historii... Albo my ich, albo oni
nas i Polskę tym samym, cały naród polski zniewolą na amen. Wraca
walka o Polskę podobna do tej po wkroczeniu sowietów w 1944.
Uniosowieci upasieni na KOR i Okrągłym Stole, to podobne plemię i
mentalność, wielu tam fałszywych "bohaterów" opozycji, szkoda że z TW
w życiorysie na ogół, albo z innym hakiem, za to z kontem 7 cyfrowym
na ogół.

Wesołych Świąt życzę i ja Szanowny Czytelnikom nowej grupy POLIS.

To praca organiczna u podstaw, jeżeli ją przegramy, to nie będzie
narodu polskiego, my jesteśmy ostatni. Tacy ludzie jak Generał SZARY
odchodzą, następców brak.
Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż