gülsah 24
unread,Apr 12, 2007, 3:29:35 AM4/12/07Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to pol...@googlegroups.com
anne bu ne ?
- buzdolabi yavrum .
- neden ?
anne baliklar su içer mi ?
-eniste bu ne?
-çakmak
(1 dakka sonra)
-eniste bu ne?
-çakmak
...
-eniste bu ne?
-çakmak bahadir
...
-eniste bu ne?
-gazoz kapagi
-olur mu o çakmak!
baliklar terler mi ?
anne ben kurt olsam ablam da ormanda kuzu olsa o zaman benden korkar mi?
-oglum çik yukari babaannenden biraz yeni bahar iste..
(kardes küçüktür daha 4 yas civari, merdivenlerin yarisinda döner ve..)
-anne yeni bahar yoksa eski bahar istiyim mi?
-(anne gülümser) oglum eski bahar diye birsey yok sadece yeni bahar vardir
-niye ama anne, yeni bahar varsa eski bahar da vardir hem olmasaydi niye yeni bahar desinler ki?
-öyle demisler iste olm, o bir baharat
-nasil yani? simdi gerçekten eski bahar yok mu? niye yok?
-(anne delirme noktasina varmak üzereyken) muglakkkk çik yukari babaannenden yeni bahar al da gel hemen! ciyakkkk
- pirincin üzerinde neden çizgi var?
-kedi mamasi yesem kedi olur muyum anne?
-olmazsin kizim
-peki kedi benim yemegimi yerse insan olur mu anne?
anne, devlet ne zaman bana da imza vericek? ne zaman benim de imzam olucak?
-baba, yeni aldigin ayakkabilarim ne renk?
-kahverengi yavrum.
-peki baba, kahve ne renk?
-....?!
-bunu kiriyim mi?
-hayir.
-bunu kiriyim mi?
-hayir.
-bunu kiriyim mi?
-hayir.
.......
-bunu kiriyim mi?
-kir Allah\'in cezasi kir.
-neden?
-teyze bu ne?
-uçak
-o uçak degil bi kere, helikopter!
hamile bi kadina: sen çocugunu niye yedin?
-anne ben babami mi daha çok seviyorum seni mi ?
-baba
-efendim kizim (geliyor du bakalim)
-aksam olunca biz uyuyoruz ya
-eee?
-sabah kalkacagimizi nerden biliyouz?
-!!?
-anne ne zaman olacak bu yemek
-ha deyince olmuyor
-o zaman ne deyince oluyosa onude ki olsun
-bizim kasimizi gözümüzü kim yapti?
-Allah yapti
-neden?
-
--
Bir söz vardır: Hani kardelen göğe aşık olur da başını karın altından kaldırır ya,zemheri yüreğim zemheri yüreğine der ki "kardelen kadar cesaretin yoksa,sakın aşık olma!"