Çocukların Soruları

0 views
Skip to first unread message

gülsah 24

unread,
Apr 12, 2007, 3:29:35 AM4/12/07
to pol...@googlegroups.com
 anne bu ne ?
- buzdolabi yavrum .
- neden ?


anne baliklar su içer mi ?


-eniste bu ne?
-çakmak
(1 dakka sonra)
-eniste bu ne?
-çakmak
...
-eniste bu ne?
-çakmak bahadir
...
-eniste bu ne?
-gazoz kapagi
-olur mu o çakmak!


baliklar terler mi ?


anne ben kurt olsam ablam da ormanda kuzu olsa o zaman benden korkar mi?


-oglum çik yukari babaannenden biraz yeni bahar iste..
(kardes küçüktür daha 4 yas civari, merdivenlerin yarisinda döner ve..)
-anne yeni bahar yoksa eski bahar istiyim mi?
-(anne gülümser) oglum eski bahar diye birsey yok sadece yeni bahar vardir
-niye ama anne, yeni bahar varsa eski bahar da vardir hem olmasaydi niye yeni bahar desinler ki?
-öyle demisler iste olm, o bir baharat
-nasil yani? simdi gerçekten eski bahar yok mu? niye yok?
-(anne delirme noktasina varmak üzereyken) muglakkkk çik yukari babaannenden yeni bahar al da gel hemen! ciyakkkk


- pirincin üzerinde neden çizgi var?


-kedi mamasi yesem kedi olur muyum anne?
-olmazsin kizim
-peki kedi benim yemegimi yerse insan olur mu anne?


anne, devlet ne zaman bana da imza vericek? ne zaman benim de imzam olucak?


-baba, yeni aldigin ayakkabilarim ne renk?
-kahverengi yavrum.
-peki baba, kahve ne renk?
-....?!


-bunu kiriyim mi?
-hayir.
-bunu kiriyim mi?
-hayir.
-bunu kiriyim mi?
-hayir.
.......
-bunu kiriyim mi?
-kir Allah\'in cezasi kir.
-neden?


-teyze bu ne?
-uçak
-o uçak degil bi kere, helikopter!


hamile bi kadina: sen çocugunu niye yedin?


-anne ben babami mi daha çok seviyorum seni mi ?



-baba
-efendim kizim (geliyor du bakalim)
-aksam olunca biz uyuyoruz ya
-eee?
-sabah kalkacagimizi nerden biliyouz?
-!!?


-anne ne zaman olacak bu yemek
-ha deyince olmuyor
-o zaman ne deyince oluyosa onude ki olsun


-bizim kasimizi gözümüzü kim yapti?
-Allah yapti
-neden?


-



--
Bir söz vardır: Hani kardelen göğe aşık olur da başını karın altından kaldırır ya,zemheri yüreğim zemheri yüreğine der ki "kardelen kadar cesaretin yoksa,sakın aşık olma!"

ZCRISIS ZCRISIS

unread,
Apr 12, 2007, 6:10:21 AM4/12/07
to pol...@googlegroups.com
:))) YA BU ÇOCUKLAR ASLINDA NE KADAR DA MANTIKLI SORULAR SORUYOR?
NEDEEEEEENNN.ÇOK GÜZELDİ GÜLŞAH ALLAH DA SENİ GÜLDÜRSÜN


--
Sevgi emekmiş,Emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama özgür bırakacak kadar
sevmekmiş...

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages