Τετάρτη 3 Ιουνίου - Halbike: Βόλτα στο Γέρακα!

0 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

jbggo

μη αναγνωσμένη,
1 Ιουν 2009, 6:22:37 π.μ.1/6/09
ως podilates xalandriou
Στο πλαίσιο της προσπάθειας να σπάμε την μονοτονία της εργασιακής
εβδομάδας, να βρισκόμαστε από κοντά και να ποδηλατούμε γνωρίζοντας τις
κοντινές μας περιοχές η πρόταση για αυτή την Τετάρτη είναι για Γ Ε Ρ Α
Κ Α!

Σημείο συνάντησης: Πλατεία Χαλανδρίου (μπροστά στην Εθνική Τράπεζα)
Ώρα αναχώρησης: 20:00

...από εκεί θα ανηφορίσουμε για να περάσουμε από το δεύτερο σημείο
συνάντησης...

Σημείο συνάντησης: Σταθμός Προαστιακού "Πεντέλη" (επί της Λεωφ.
Πεντέλης)
Ώρα αναχώρησης: 20:30

...για να κατευθυνθούμε διασχίζοντας το πάρκο της Αττικής οδού προς
τις γειτονιές του Γέρακα!

Γι'αυτό λοιπόν Τετάρτη βραδάκι, φροντίστε το ποδηλατάκι σας, φορέστε
το χαμόγελό σας & ελάτε να βολτάρουμε παρέα!

Φιλικά και ποδηλατικά,

Γιάννης

Elderly biker

μη αναγνωσμένη,
1 Ιουν 2009, 9:57:59 π.μ.1/6/09
ως podilates xalandriou
Υπάρχουν και "ξεβράκωτα" - γνήσια - χαμόγελα αγαπητέ Γιάννη, που δεν
χρειάζεται να φορέσουν ή να φορεθούν γιατί είναι όμορφα γυμνά... και
το αυθόρμητο είναι πάντα πιο όμορφο...
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έρθω κι εγώ την Τετάρτη στο
Γέρακα...

jbggo

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 7:31:03 π.μ.2/6/09
ως podilates xalandriou
@ Elderly Biker...

το έθεσες στις σωστές του ακριβώς διαστάσεις! Είναι αυτά τα πηγαία
χαμόγελα που αναμένουμε να μας συντροφεύσουν! Και αν κάποιος είναι
λίγο μουρτζούφλης γιατί είχε μια άσχημη μέρα... ας έρθει και
εκείνος... για να του άλλαξουμε τη διάθεση... και να επιστρέψει σπίτι
με το χαμόγελο!

jbggo

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 7:50:29 π.μ.2/6/09
ως podilates xalandriou
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Στο λινκ παρακάτω θα βρείτε τη διαδρομή για την βόλτα που βγάλαμε με
τον dthemix. Eίναι 16,7 Χλμ. με αρχή και τέλος στο Χαλάνδρι.

http://www.bikely.com/maps/bike-path/halbike-gerakas303870

Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις και αντιπροτάσεις ιδιαίτερα από άτομα
που διαμένουν στην περιοχή ή γνωρίζουν καλά τους εκεί δρόμους! Πάρη
εσένα έχω κατά νου... αλλά και όποιον άλλο είναι εκεί κοντά!

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 8:37:49 π.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Θα την κοιτάξω και θα σου πω..
Αλλα μονο εμεις θα ειμαστε;

2009/6/2 jbggo <jian...@hotmail.com>

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 8:51:05 π.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com

Οπως το βλέπω μπορούμε να περάσουμε απο την Αγίου Ιωάννου θεολόγου (εκει που μπαινουμε γερακα παρραληλη σχεδον της Εθνικης Αντιστάσεως.Ειναι πιο υσηχος δρόμος και πιο ενδιαφέρον.Υπάρχει και ενας λοφος κοντά εκεί αλλα εχει λιγο ανηφορα για να πας (200 μετρα)

s z

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 8:55:23 π.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Παιδιά γειά χαρά!Γειτονάκι εδώ απο γραφείο.over :)
Γίνεται ένα feedback απο πολίτες για το debate που θα γίνει αύριο απόγευμα στις 4 και έχω θέσει ερώτηση για τους ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ και κατα πόσο θα είναι πραγματικά χρηστικοί ή μούφες.

Το λίνκ είναι το http://live.vote.deb8.gr/pages/19462-?filter=top&page=1

 Αν θέλετε,ρίχτε ένα 3άρι πόντους να ακουστεί το θέμα μας στην τηλεόραση.Νομίζω οτι απο τη στιγμή που γίνεται ενώπιον όλου του κόσμου είναι σαν μια μορφή δέσμευσης.Δεν ζητείται καν email,είναι ανωνυμη ψηφοφορία.

Φιλικά
Σοφία

Date: Tue, 2 Jun 2009 15:37:49 +0300
Subject: [podilato-halandri] Re: Τετάρτη 3 Ιουνίου - Halbike: Βόλτα στο Γέρακα!
From: kad...@gmail.com
To: podilato...@googlegroups.com

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 10:12:08 π.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
+3

2009/6/2 s z <heavenl...@hotmail.com>

Elderly biker

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 11:58:02 π.μ.2/6/09
ως podilates xalandriou
+3 κι από μένα, και στα 2 ερωτήματα που αφορούσαν τα ποδήλατα...

On 2 Ιούν, 15:55, s z <heavenly_nob...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> που διαμένουν στην περιοχή ή γνωρίζουν καλά τους εκεί δρόμους! Πάρη
> εσένα έχω κατά νου... αλλά και όποιον άλλο είναι εκεί κοντά!

Haris Stavrinos

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 12:28:21 μ.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
χαχ βάλτο στο forum στους ποδηλάτες,

θα βγει σίγουρα...

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 2:10:30 μ.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com

Πρέπει να μαζέψουμε κόσμο!

jbggo

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 9:10:09 μ.μ.2/6/09
ως podilates xalandriou
@ P Gouv...

Η πρόταση για Αγίου Ιωάννου Θεολόγου ακούγεται εδιαφέρουσα! Επειδή δεν
γνωρίζω πολύ καλά τους δρόμους εκεί, θα πηγαίνουμε με τη φορά του
δρόμου στην κατεύθυνσή μας για την πλατεία του Γέρακα ή αντίθετα?

Αν ακολουθήσουμε αυτό τον δρόμο, από ποιό στενό προτείνεις να
στρίψουμε στη συνέχεια για να πέσουμε ομαλά στην πλατεία?

Εσύ θα μας περιμένεις προς Γέρακα κάπου ή θα μας βρεις από πιο νωρίς
σε κάποια από τις συναντήσεις στο κέντρο Χαλανδρίου ή στον Προαστιακό?

Και μιας και έχω πάρει αμπάριζα τις ερωτήσεις:...

Οι υπόλοιποι? Πού σκοπεύεται να έρθετε?

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
2 Ιουν 2009, 9:55:07 μ.μ.2/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Απο Μιαούλη βγαίνεις η αποπουδητε στριψεις αριστερα βγαινεις Αντιστάσεως.Προτείνω και μια στάση στο λόφο χεχε.
Ειναι διπλης κατεύθυνσης η Θεολόγου.Δε θα παμε καθολου αντιθετα. Ειναι πιο κατοικιμένος δρομος γιατι εχει σχολεία κτλ.
Γενικά δεν εχει πολλα αξιοθέατα ο γέρακας.
2009/6/3 jbggo <jian...@hotmail.com>

vtsakiris

μη αναγνωσμένη,
3 Ιουν 2009, 11:45:32 π.μ.3/6/09
ως podilates xalandriou
μην μασατε απο τον καιρο...

μολις κανονισα και με τον γιαννη (jbggo) και θα παμε κανονικα...

(εκτος και εαν ριξει τιποτα καρεκλες)

Τα λεμε λοιπον στις 20:00 στο Χαλανδρι (εξω απο την εθνικη).

On 3 Ιούν, 04:55, P GOUV <kad...@gmail.com> wrote:
> [...]
> κατοικιμένος δρομος γιατι εχει σχολεία κτλ.
> Γενικά δεν εχει πολλα αξιοθέατα ο γέρακας.

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
3 Ιουν 2009, 12:19:19 μ.μ.3/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Θα σας περιμένω στο σημείο που μπαίνετε γέρακα εκει που διασχίζετε την κλεισθένους..
κιν 6976830219

2009/6/3 vtsakiris <vtsa...@gmoc.net>

jbggo

μη αναγνωσμένη,
3 Ιουν 2009, 7:44:29 μ.μ.3/6/09
ως podilates xalandriou
Τελικά ούτε 3 ούτε 4 ήμασταν απ'ότι φαινόταν διαδικτυακά! Και παρόλο
που ο καιρός το απόγευμα φάνηκε να μην ευννοεί τα σχέδιά μας
μαζευτήκαμε 16 άτομα και απολαύσαμε μια όμορφη βόλτα!

Είχαμε την ευκαιρία να διασχύσουμε ποδηλατικά περιοχές καινούργιες για
εμάς όπου οι κάτοικοι δεν ήταν συνηθισμένοι να βλέπουν πολυπληθείς
ομάδες ποδηλατών να σεργιανούν στους δρόμους τους, εισπράττοντας
θετικότατα σχόλια απ'όπου και αν περάσαμε!

Ευχαριστώ το ΒΑΣΙΛΗ και τον ΧΑΡΗ που τον ακολούθησε, τον ΠΕΤΡΟ που
κατηφόρισε από Αγία Παρασκευή πάντα με το χαμόγελο στο πρόσωπο , τον
ΣΠΥΡΟ που είναι και γείτονας μου, τον ΧΑΡΗ που σήμερα απουσίαζε ο
καφές απ'το χέρι του(!), το ΒΑΓΓΕΛΗ που επέστρεψε από τη βόλτα για να
συνεχίσει μεταμεσονύκτια τη δουλειά του, την ΕΛΕΝΗ που η ακύρωση στο
ΟΑΚΑ των παιδιών με τα roller την πρόσθεσε στην παρέα μας, τον ΔΗΜΗΤΡΗ
που το έπαιξε κύριος και δεν ενέδωσε στη σουβλακοφαγία μας, την ΜΑΡΙΑ
που οι μητρικές και όχι μόνο υποχρεώσεις, μας την είχαν αποστερήσει
από τις βόλτες μας τελευταία, τον ΘΕΜΗ και τον ΣΩΤΗΡΗ που χωρίς τις
δυναμικές τους παρουσίες, βόλτα στα βόρεια δεν νοείται, την ΙΩΑΝΝΑ που
αν και με τραυματισμένο το dahon-άκι της ακολούθησε με το χαμόγελο
μέχρι το τέλος, τον ΒΑΓΓΕΛΗ που με της όμορφες διηγήσεις του,
προσέφερε άφθονο γέλιο στο τέλος, συνοδεία της μικρής (!) μπυρίτσας
που έπινε, τον ΠΑΝΟ (θυμάμαι σωστά το όνομα?) που με το σπαστό του μας
συντρόφευσε και ας ήταν από άλλη γη, άλλα μέρη (βλ. πλατεία Αττικής),
όπου και επέστρεψε ποδηλατικά όταν το διαλύσαμε, τον ΠΑΡΗ που ήταν
επίσημα & ανεπίσημα ο ξεναγός μας στον Γέρακα και την αφεντιά μου που
κατάφερα και τους θυμήθηκα όλους!

Θέλετε να μεγαλώσετε την παρέα μας σπάζοντας την μονοτονία της
εργασιακής εβδομάδας ποδηλατώντας, να περάσατε καλά και να επιστρέψετε
με το χαμόγελο σπίτι σας....

τώρα ξέρετε τη λύση...

..."HALBIKE"...

..αναζητήστε το τις Τετάρτες στα βόρεια!

Σύντομα κοντά σας!

jbggo

μη αναγνωσμένη,
3 Ιουν 2009, 8:02:09 μ.μ.3/6/09
ως podilates xalandriou

Υ.Γ.: Τελικά η "αφεντιά" μου παραλίγο να παραλείψει και τον Νίκο που
και αυτόν λόγω οικογενειακών και όχι μόνο υποχρεώσεων δεν καταφέρνουμε
να τον βλέπουμε συχνά από κοντά! Άρα 17 άτομα ο απολογισμός!

Υ.Γ. 2: ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι που λένε, αν παραλείπω κάποιον
ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη!

P GOUV

μη αναγνωσμένη,
3 Ιουν 2009, 10:34:18 μ.μ.3/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
:) Aκουσα στα Μελίσια πεσαν μολοτοφ.
Καλά να μαστε να ποδηλατούμε..!
Περισσότερα μετά οταν ξυπνήσω.

2009/6/4 jbggo <jian...@hotmail.com>

Lydia

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 8:02:59 π.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Αν θέλεις Γιάννη βάλε αυτο το κείμενο που είναι τόσο όμορφο στο blog των Χαλανδραίων στο podilates.gr ως σχόλιο για τη βόλτα. Είναι ωραία να διαβάζει και ο άλλος  κόσμος τί καλά που περάσατε!!!!!!!!!!

2009/6/4 P GOUV <kad...@gmail.com>

jbggo

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 8:57:51 π.μ.4/6/09
ως podilates xalandriou
Λυδία μου σ'ευχαριστώ για την παρότρυνση και τα καλά σου λόγια και
φρόντισα να το κάνω πράξη! Χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το λόγο, το
όνομα σου έχει συνδεθεί στα αυτιά μου σαν θρύλος με το "ποδηλάτ-ισσ-
ες" αλλά και σε τοπικό επίπεδο με του Χαλανδραίους. Τυγχάνει να έχουμε
ποδηλατίσει και παρέα? (στην ποδηλατοπορεία για τον Υμηττό? ή κάνω
λάθος?)

Όπως και να'χει, αν ο ελεύθερός σου χρόνος το επιτρέπει, θα χαρώ να σε
βλέπουμε και από κοντά!

Φιλικά & ποδηλατικά,

Γιάννης

Lydia

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 1:20:48 μ.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
...............ευχαριστώ πολύ..! Θα πρέπει να έχουμε ποδηλατήσει μαζί - τουλάχιστον στον Υμηττό, αν και εκεί λόγω λάστιχου ενός φίλου και κατι άλλες καθυστερήσεις δεν πολυποδηλάτησα μαζί με τους άλλους - μετά εμείς (3-4 άτομα) μετα την Ηλιούπολη που σταματήσαμε (τυρόπιτες.....) πήγαμε στο αεροδρόμιο νομίζοντας οτι θα σας συναντησουμε στο δρόμο..αλλά εσείς είχατε σταματήσει στο πρακτικερ.- και ετσι γενικά υπήρχε λίγος χρόνος να βρεθούμε με όλους.
Αλλά επειδή είχα ξεκινήσει απο την αγ. Παρασκευή θεωρητικά πρεπει να έχουμε ιδωθεί!
Χθες ήμουνα στο τσακ να έρθω αλλά τελευταία στιγμή χτύπησε το τηλ. και δεν ήθελα να αργήσω στο ραντεβου..Κρίμα γιατι βλέπω πολλή δύναμη και όρεξη και θα μου άρεσε να είμαι μαζι σας!
Στο Χαλάνδρι και στα Βριλήσσια που έτυχε να είμαι κάποιες φορές αυτές τις ημέρες έχει κανείς την εντύπωση πλέον οτι βρισκόμαστε σε ποδηλατούπολη! Τόσα ποδήλατα - ακόμα και στην Λ. Πεντέλης που πολλοί θα την φοβόντουσαν, βλέπεις ποδηλάτες!!
Πολύ ωραία όλα αυτά!!!!
Παντού ξεφυτρώνουν ποδηλατικές παρέες!!!!!
Τα λέμε λοιπόν σύντομα,
Λυδια

2009/6/4 jbggo <jian...@hotmail.com>

george leo

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 2:59:54 μ.μ.4/6/09
ως podilates xalandriou
tha to xaroume mazi sas tin erxomeni tetarti. keep us posted

Joan J. Daraki

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 5:21:07 μ.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
To 3o Halbike είναι στα σκαριά… Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009 γυρίζουμε και γνωρίζουμε τις περιοχές του Νέου Ψυχικού.

Σημείο συνάντησης: Κεντρική Πλατεία Χαλανδρίου (Εθνική Τράπεζα)

Ωρα συνάντησης 20:00 !!!!!

ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 20:05 !!!!! αυστηρά (η βόλτα φεύγει στην ώρα της)

Η διαδρομή είναι περίπου 16 χλμ. Δείτε την στο παρακάτω link:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Halandri-Neo-Psychiko

To Νέο Ψυχικό στην αρχαιότητα αποτελούσε έκταση του Δήμου Φλύας της Κεκροπίδος φυλής που τοποθετείτο στη μεσόγαια χώρα σύμφωνα με τη διοικητική διαίρεση του Κλεισθένους. Το Νέο Ψυχικό δημιουργήθηκε το 1946, αναγνωρίστηκε ως κοινότητα και τον Ιούλιο του 1982 έγινε Δήμος. Η ονομασία του Ψυχικού οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτό το σημείο στάθηκε να ανασάνει, “να πάρει αναψυχή”, ο μαραθωνομάχος που ανήγγειλε στους Αθηναίους μονολεκτικά τη νίκη της μάχης του Μαραθώνα. Πρόκειται για μια μικρή συνοικία που αναπτύχθηκε, πέριξ της τότε μικρής εκκλησίας της Αγίας Σοφίας. Σήμερα αριθμεί περίπου 11.000 κατοίκους.

Σας περιμένουμε!!!

Ιωάννα

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4131 (20090604) __________

http://www.eset.com

Haris Stavrinos

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 5:32:55 μ.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Παίδες επειδή έχω κάποια ένσταση

στο να γίνεται κάθε Τετάρτη η βόλτα

πείτε αν θέλετε τη γνώμη σας

εδώ ή στο forum:

http://podilates.gr/node/4968

διαφορετικά το συζητάμε από κοντά την

Κυριακή

jbggo

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 5:52:36 μ.μ.4/6/09
ως podilates xalandriou
Ιωάννα μου επειδή εδώ που εμφανίστηκε το μνμ σου για την βόλτα στις 10
Ιουνίου μάλλον θα χαθεί... με την άδεια σου αν μου επιτρέπεις το κάνω
ποστ σαν ξεχωριστό θέμα για ευκολότερο εντοπισμό....

Haris Stavrinos

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 6:07:35 μ.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Επίσης να υπενθυμίσω

ότι στο blog μπορούν να κάνουν

όλοι σχόλια στις αναρτήσεις

και όποιος θέλει να συμμετέχει

στις αναρτήσεις μπορεί να το πει

για να προστεθεί

Τη βόλτα θα την αναρτήσω την Κυριακή

jbggo

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 7:44:18 μ.μ.4/6/09
ως podilates xalandriou
Χάρη αν θες και βρεις χρόνο ανέβασε το HalBike της ερχόμενης Τετάρτης
και από αύριο στο blogspot, ώστε να έχει περισσότερο χρόνο να
διαφημιστεί σε όσους το επισκέπτονται για να μπορέσουν να
προγραμματίσουν εγκαίρως άλλες πιθανές δουλειές και να μας
συντροφεύσουν!

Haris Stavrinos

μη αναγνωσμένη,
4 Ιουν 2009, 8:25:38 μ.μ.4/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
εγινέεεε

George ffc for ever

μη αναγνωσμένη,
5 Ιουν 2009, 7:37:51 π.μ.5/6/09
ως podilato...@googlegroups.com
Akiro gia mena simera kathws triti dinw exetaseis gia ena  ptixio kala na perasete kai mi me perimenete

> [...]
> Έχετε λάβει αυτό το μήνυμα γιατί έχετε εγγραφεί στην ομάδα "podilates xalandriou"
> Για να δημοσιεύσετε σε αυτήν την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
> ταχυδρομείου στη διεύθυνση podilato...@googlegroups.com
> Για να διαγραφείτε από αυτή την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
> ταχυδρομείου στη διεύθυνση
> podilato-halan...@googlegroups.com
> Για περισσότερες επιλογές, επισκευθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση
> http://groups.google.com/group/podilato-halandri?hl=el?hl=el
> Για να επισκευθείτε το blog της ομάδας, επισκευθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση

Κατεβάστε τη συλλογή Crazy Creatures για το Messenger Κάντε κλικ εδώ!

jbggo

μη αναγνωσμένη,
5 Ιουν 2009, 8:32:39 π.μ.5/6/09
ως podilates xalandriou