Ratunku wazelina i anal

Mateusz

Poradzcie co robic? chcielismy z dziewczyna sprobowac seksu analnego
slyszalem ze nalezy uzyc wazeliny i uzylem bylo bardzo fajnie jest tylko
male ale uzylem wazeliny technicznej takiej do lozysk i srub (bo tylko tak
mialem) co teraz czlonek strasznie mnie piecze i jest czerwony dziewczyna
tez mowi ze ja piecze ja sie nie przyznaje co to za wzelina bo mi glupio
Czy cos z tego moze byc ratujcie

cinque

stary, jak zes glab na to nie ma lekarstwa...
wazelina techniczna?!?
pojebalo cie? luz lepiej bylo uzyc masla, smalcu nie wiem czegokolwiek ale
nie wazeliny technicznej!
dobrze ze pannie w tylek nie wlozyles klucza francuskiego albo lewarka,a sam
zes w zwojnice nie ladowal
a co z tego bedzie?radze do apteki po jakas masc na fallusa a panna po
podobny srodek tylko ze innej czesci ciala
ale na glupote lekarstwa nie znajdziesz...

Catalina

Użytkownik "Mateusz" <wal...@wp.pl> napisał w wiadomości

> ale uzylem wazeliny technicznej takiej do lozysk i srub (bo tylko tak
> mialem) co teraz czlonek strasznie mnie piecze i jest czerwony dziewczyna
> tez mowi ze ja piecze ja sie nie przyznaje co to za wzelina bo mi glupio

:-( Swieta byly i jak zawsze to widac ;-(

> Czy cos z tego moze byc ratujcie

Jeszcze nizszy poziom intelektualny ;-((

--
Catalina
icq #54287160

Dante

Tylko gratulować....
proponuję zalać pisiora jakim¶ kwasem - niech wypali wazelinę...
Nieeeeee.... to był tak głupi pomysł, że aż mi się nie chce z Ciebie
nabijać!

TsenG

Gdzie tacy sie rodza?! Podobno glupich sie sieje, i tym razem musze sie z
tym zgodzic. Moze nastepnym razem do orala dla lepszego poslizgu uzyjesz
smaru samochodowego? Wyobraz sobie, jaka rozkosz beda przezywaly kubeczki
smakowe twojej dziewczyny!
A tak na serio, to idzcie do urologa po odpowiednie masci na podraznienia,
oraz do chirurga w celu wymiany mozgu na nowy - twoj stary juz chyba sie
zuzyl.

India

Użytkownik "Mateusz" <wal...@wp.pl> napisał w wiadomości

[cut]

Boszzz, a ja sie dziwie potem, ze anal ma zla opinie ...
Nie wiem, czy ktos Ci cos poradzi - chyba niewiele osob ma takie
doswiadczenia.
Najlepsza rada - idz do lekarza, ewentualnie do prosto do apteki,
farmaceutka moze wiedziec, co w takim wypadku trzeba robic.

Wspolczuje Wam obojgu, ale glupich nie sieja...

Pzdr
India
--
Obalajmy mity o analu i oralu!!

k...@dami.com.pl

Zostało Ci trochę tej wazeliny ? Burczy mi wentylator w komputerze a nie mam
czy przesmarować.

Krzysiek

Casper

Użytkownik Mateusz

LOL!!!

MiKo

> Zostało Ci trochę tej wazeliny ? Burczy mi wentylator w komputerze a nie
mam
> czy przesmarować.

BUHAHAAHA
normalnie mnie rozbudziliscie na maxa :)))) o malo z krzesla nie spadlem

Pozdrawiam
grupa nadal jest momentami lepsza niz najlepsze kawaly i komedie ...........

MiKo

: O :

ROTFL!

Apik

> Poradzcie co robic? chcielismy z dziewczyna sprobowac seksu analnego
> slyszalem ze nalezy uzyc wazeliny i uzylem bylo bardzo fajnie jest tylko
> male ale uzylem wazeliny technicznej takiej do lozysk i srub

ciach

Jaj sobie robisz nie ? Bo przeciez nie mozliwe jest byc takim noooo ciezko
mysslacym, to cud ze nie uzyles boraxu lub smaru LT7. A tak dla twojej
informacji slyszales kiedys o wazelinie kosmetycznej ? Podobno jeszcze jest
:(

Apik

---

Maciek

Użytkownik "Mateusz" <wal...@wp.pl> napisał w wiadomości
NO LUDZIE REKORD ŚWIATA tylko nie wiem w czym, Moze w glupocie a moze w
niedoinformowaniu a moze w braku myslenia czegos takiego jeszcze nie
widzialem.
Serdeczne gratulacje dla kolegi Mateusza. Mam pomysl zeby tego typu "numery"
kandydowaly do NUMERU ROKU.
Mateusz wydaje misie ze nik Cie nie przebije. Da mnie jestes absolutnie na
pirwszym miejscu.

Pozawiam Maciek

Krzysztof Z

Z tego co piszesz to ty i twoja panna macie niezly stan zapalny. Ja jestem
farmaceutą a nie lekarzem i jako farmaceuta radzę ci: idźcie do lekarza.
Wiem że dzisiaj jest niedziela i może być problem ze znalezieniem doktora,
więc moja TYMCZASOWA rada jest taka:
trzeba umyć bardzo dokładnie podrażnione miejsca. Idź do apteki dyżurnej i
poproś o jakiś roślinny środek przeciwzapalny ale taki żeby można bylo
stosować na błony śluzowe (nie wiem co tam będą mieli (maść albo zioła do
parzenia). jeżeli to tylko podrażnienie to powinno przynieść ulgę, ale
jeżeli wdało się zakażenie to i tak będziesz potrzebował mocniejszych
specyfików wydawanych niestety tylko na receptę.
Jeżeli masz możliwość to po prostu idżcie natychmiast do lekarza. Pamiętaj
że im później pójdziesz tym gorzej

Krzysiek Z.

P.S.
A nie można było kupiś jakiegoś żelu nawilżającego w aptece albo
najzwyklejszej wazeliny bialej??
Po co od razu techniczna?

Użytkownik "Mateusz" <wal...@wp.pl> napisał w wiadomości

dAwIdeR

wspolczuje :P
i ROTFLLLLLLLLLLLLL

--
-=-fUck thE mAInstrEAM -=-
dAwIdeR

Art

> A nie można było kupiś jakiegoś żelu nawilżającego w aptece albo
> najzwyklejszej wazeliny bialej??
> Po co od razu techniczna?

http://api-ep.api.org/filelibrary/Guidechart2002.pdf

Andrzej

Użytkownik Mateusz <wal...@wp.pl> napisał:

Skoro wazelina techniczna sie nie sprawdzila to moze nastepnym razem
sprobuj z towotem? W lozyskach lepiej sie od wazeliny sprawuje...

Rym

Nie przejmoj sie po kilku razach przyzwyczaicie sie.

Mateusz

Nie ma z czego sie nabijac niedosc ze mnie boli czlonek, to dziewczyna sie
wsciekla jak jej przynioslem taki krem do mycia rak ze smarow i powiedzialem
na co :(( tak ze jest obrazona ale dzieki za rady i krytyke tez chyba mi
sie nalezala trzymajcie sie bo mi nie do smiechu :(

MiKo

> Nie ma z czego sie nabijac niedosc ze mnie boli czlonek, to dziewczyna sie
> wsciekla jak jej przynioslem taki krem do mycia rak ze smarow i
powiedzialem
> na co :((

Pasta BHP jest najlepsza ....

Pozdr
MiKo

MM

Mateusz wrote:
> uzylem wazeliny technicznej takiej do lozysk i srub

Ja obstawiam, ze to jest podpucha na maksa i koles
wymieka na calego.
Dupa to go piecze,ale od tego ,ze puszczaja mu
zwieracze ze smiechu.

:)

MM

etarchi

HAHAHAHA!
Rany, o malo co z krzesla nie spadlem!
Teraz to juz tylko masmarujcie sie WD-40......nie bedzie wam skrzypialo!

Użytkownik "Mateusz" <wal...@wp.pl> napisał w wiadomości

Jakub

Buheh, Dam Ci rade, umyj wacka i wyliz dziewczynie lechtaczke, i sie
ruchajcie az Cie przestanie piec.

gru...@gmail.com

rotfl