OBVES- tydzień ma siedem dni a nie więcej

książę Michał

OBVES <obv...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Kamil <n...@spam.pl>
> ----
> Ustalanie dat końca świata przyrównańć można do prób zdobycia ciężko
> dostępnej góry. I to , że dotychczasowe próby nie wyszły
..........<O><O>.....OBVES- Ty się nie obrażaj na pytania, ile dni ma tydzień
bo powinieneś to na palcach wyliczyć. Celowo zadałem takie pytanie bo Bóg od
tego zaczął, sześć dni stwarzał i siódmego odpoczął. Upodobały się Bogu te
dni, siedem dni jako tysień.
Prawdziwi chrześcijanie powinni pamiętać o tym że tydzień u Boga liczy siedem
dni a jeden dzień to tysiąc lat. Nie zapomnij o tym OBVES.
Ps. 90:4
4. Albowiem tysiąc lat w oczach twoich Jest jak dzień wczorajszy, który
przeminął, I jak straż nocna.
(BW)
2 Piotr. 3:8-9
8. Niech to jedno, umiłowani, nie uchodzi uwagi waszej, że u Pana jeden dzień
jest jak tysiąc lat, a tysiąc lat jak jeden dzień.
9. Pan nie zwleka z dotrzymaniem obietnicy, chociaż niektórzy uważają, że
zwleka, lecz okazuje cierpliwość względem was, bo nie chce, aby ktokolwiek
zginął, lecz chce, aby wszyscy przyszli do upamiętania.
(BW)
Dlaczego o tym piszę? Dlatego bo proroctwo zapowiada że w połowie tygodnia
nastąpi wielka zmiana.
Dan. 9:27
27. , w połowie tygodnia zniesie ofiary krwawe i z pokarmów. A w świątyni
stanie obraz obrzydliwości, który sprawi spustoszenie, dopóki nie nadejdzie
wyznaczony kres spustoszenia.
(BW)
Teraz oblicz ile to jest połowa tygodnia Bożego jeżeli tydzień ma siedem dni
po tysiąc lat?
Jak obliczysz to napisz a jak nie potrafisz obliczyć to nic nie pisz.

placebo

prosze pana kiedy będzie to piwo w kranach?

książę Michał

placebo <tom...@tkdami.net> napisał(a):

> prosze pana kiedy będzie to piwo w kranach?

........<O><O>..Trzeba jeszcze troszeczkę poczekać, napewno będzie:Hab. 2:3
3. Gdyż widzenie dotyczy oznaczonego czasu i wypełni się niezawodnie. Jeżeli
się odwleka, wyczekuj go, gdyż na pewno się spełni, nie opóźni się.
(BW)
Będzie tak dużo piwa aż wszystkim się odechce pić, będą piwem myć samochody i
ulice a pijanice będą leżeć na ulicy i piwo do nich przypłynie. To będzie raj
dla pijących piwo. Takiego raju to nawet szatan by nie wymyślił.

książę Michał

> [...]

ulice a pijanice będą leżeć na ulicy i piwo do nich przypłynie. To będzie raj
dla pijących piwo. Takiego raju to nawet szatan by nie wymyślił.

placebo

cholera, a kiedy bedzie sperma płynąc w kranach?

Miron

" ksi±żę Michał" <zapyt...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> prosze pana kiedy będzie to piwo w kranach?

Lada chwila po wlaniu do sieci wodociągów !!!

Pierwszy