dokramianie trolla --> Przemyslaw Rokicki

leon

Uprasza sie grupowiczow o nie dokarmianie trolla
"Przemyslaw Rokicki"

z powazaniem
leon

--
"Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
- Łysa Śpiewaczka - Eugene Ionesco

Olo Kwasniak

> Uprasza sie grupowiczow o nie dokarmianie trolla
> "Przemyslaw Rokicki"
>
> z powazaniem
> leon

Heh, widzę ze Kolega poznał juz mojego ulubienca ;-)))
Jesli chodzi o mnie - dawno tkwi u mnie w KF'ie, więc zwisają mi jego
plwociny ;-)

pdr
Olo

leon

> Heh, widzę ze Kolega poznał juz mojego ulubienca ;-)))
> Jesli chodzi o mnie - dawno tkwi u mnie w KF'ie, więc zwisają mi jego
> plwociny ;-)

filtry filtrami lecz osoby ktore odpowiadaja na trola juz w tych filtrach
nie sa

Jaroslaw Soja

Użytkownik "leon" <LEO...@interia.pl> napisał w wiadomości

> filtry filtrami lecz osoby ktore odpowiadaja na trola juz w tych filtrach
> nie sa

Jesli chodzi o mnie, to nie udzielam sie na grupie wystarczajaco czesto, by
ocenic, czy dyskutuje, czy po prostu karmie trolla. Choc wystarczyla jedna
polemika, by wyrobic sobie wlasna opinie :>

Olo Kwasniak

> filtry filtrami lecz osoby ktore odpowiadaja na trola juz w tych filtrach
> nie sa

Święte słowa :-)

pdr
Olo

piotr

Fri, 30 Jul 2004 20:05:32 +0200, na pl.soc.prawo, leon napisał(a):

> Uprasza sie grupowiczow o nie dokarmianie trolla

proszę o wyjaśnienie o co chodzi w takich postach troche sie domyślam, że o
nie pisanie bez sensu czy słusznie?

leon

Dnia Fri, 30 Jul 2004 22:14:16 +0200, piotr <x...@xx.pl> napisał:

> proszę o wyjaśnienie o co chodzi w takich postach troche sie domyślam,
> że o
> nie pisanie bez sensu czy słusznie?

pare definicji troli z roznych faq

1.
Troll - autor obraźliwych postów, zawierających ataki personalne;
prowokator, pyskacz, cham.

Wdawanie się w dyskusje z trollem pozbawione jest sensu z dwóch
powodów: (1) prowokuje go do dalszego trollowania i (2) trollowi
zależy tylko na wywołaniu zamieszania; nie interesuje go temat
dyskusji, a więc i wnioski z tejże. A wnioski na ogół wyglądają tak:
EOT i/lub PLONK.

Praktyka dowodzi, że trolle poddane ostracyzmowi odchodzą, dlatego
uprasza się o ignorowanie takich osobników. Zawsze jest killfile lub
scorefile a przed przypadkami nieuleczalnymi można ostrzegać na
pl.news.mordplik.

2.
"Troll, jaki jest, każdy widzi". Trolle znane z fantastyki to jednak
pestka
w porównaniu z niektórymi osobnikami, którzy próbują odreagować własne
stresy
i frustracje kosztem grupowiczów. Czasem troll jest od początku
nastawiony
agresywnie. Czasem jednak zwykły newbie zamienia się w trolla w
proteście
przeciw próbom nakłonienia go do przestrzegania netykiety.

Wikipedia definiuje trolla usenetowego następująco:

Troll w Internecie to osoba, wysyłająca wiadomości, które wywołują
polemiki lub pełne złości odpowiedzi, nie wnosząc żadnych nowych
treści do dyskusji - często umyślnie, tylko dla rozrywki.

Choć technicznie różni się to od flejmu, który jest bezpośrednim
atakiem ad personam, trolle często uciekają się do insynuacji lub
wprowadzania rozmówców w błąd w dążeniu do swych celów: wzbudzania
polemiki dla samej polemiki, kompromitowania tych, z którymi się
nie zgadzają, lub utrudniania dyskusji przez stwarzanie napiętej
atmosfery.

Trolla łatwo poznać po:

- wulgarnych odzywkach (w odpowiedzi na protesty grupowiczów lub bez
powodu),
- braku netykiety (patrz powyższe punkty),
- uporczywym powtarzaniu tych samych argumentów,
- ogólnej chęci do rozrabiania zamiast dyskutowania na temat.

Jakakolwiek dyskusja z trollem jest bezcelowa - nie zależy mu na
porozumieniu.
Zależy mu jedynie na tym, aby mieć ostatnie zdanie. Najlepiej więc
ignorować
jego próby zwrócenia na siebie uwagi. Gdy się znudzi, sam sobie
pójdzie. Do
tego czasu można go dodać do killfile'a.

Bardzo agresywne i denerwujące przypadki można zgłosić na
pl.news.mordplik
i pl.news.admin. Wówczas zajmą się nimi doświadczeni specjaliści. ;-)

3.
troll - osoba mająca za dużo do powiedzenia na każdy temat, szczególnie na
ten, o którym nie ma bladego pojęcia.

to chyba wystraczy za odpoweidz

Przemyslaw Rokicki

> Uprasza sie grupowiczow o nie dokarmianie trolla
> "Przemyslaw Rokicki"

zdefiniuj slowo troll

P.

Przemyslaw Rokicki

> [...]
> ocenic, czy dyskutuje, czy po prostu karmie trolla. Choc wystarczyla jedna
> polemika, by wyrobic sobie wlasna opinie :>

no to moze rozwiniesz mysl ?

P.

Przemyslaw Rokicki

wez lepiej pliczek jechowskich gazetek i idz na rynek ludziom truc dupe.

> pdr
> Olo

P.

Przemyslaw Rokicki

> proszę o wyjaśnienie o co chodzi w takich postach troche sie domyślam, że
> nie pisanie bez sensu czy słusznie?

ktos po prostu ma kompleksy,

zwykle pisza takie rzeczy osoby, ktorym nie wsmak to co pisze ja, gdy mam
odmienne zdanie.
Wtedy albo "dres" (wedlug szanownego Pana Ola Kwaśniaka wyznawce hitlera -
kilkaset postow nizej-
chamskiego , bezczelnego kontrolera, szukajacego jelenia w pociagach itp)

albo Troll, dla osob o poziomie intel. rownym Panu "Leon"

P.

Marek Chmielewski

Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

> zdefiniuj slowo troll
>
> P.

Tutaj znajdziesz pracę na swój temat.
http://tinyurl.com/44azc

--
___ _ _ ___ ___ ___
|__ |\ | | | |__ |__| ender [małpa] mch (kropka) one (kropka) pl

Przemyslaw Rokicki

> Tutaj znajdziesz pracę na swój temat.
> http://tinyurl.com/44azc
>
> --

no koles niezle kompleksy ma, trzeba przyznac.

P.

MEva

Fri, 30 Jul 2004 23:08:15 +0200, na pl.soc.prawo, leon napisał(a):
> 3.
> troll - osoba mająca za dużo do powiedzenia na każdy temat, szczególnie na
> ten, o którym nie ma bladego pojęcia.

Z przyjemnością załapałam się na ten interesujący wykład.
Myślę, że też znam jednego trolla / teraz wiem jak go nazywać/ i nawet go
podziwiam - wie czy nie zawsze odpowie- a nawet go lubię, bo można się
trochę pośmiać, oczywiście pod warunkiem, że akurat mi nie odpowiada na
jakieś pytanie!

Dzięki, właśnie trochę sobie potrollowałam, chyba żeby wyciągnąć z tego
taki wniosek: Troll to też człowiek.
MEva :-)

Przemyslaw Rokicki

> [...]
> podziwiam - wie czy nie zawsze odpowie- a nawet go lubię, bo można się
> trochę pośmiać, oczywiście pod warunkiem, że akurat mi nie odpowiada na

wkoncu jest to grupa dyskusyjna a nie kancelaria.
Jak sama nazwa wskazuje tu sie dyskutuje.
A dyskutowac mozna o wszytkim i o niczym :-)

P.

Drwal

Przemyslaw Rokicki napisał(a):

> no koles niezle kompleksy ma, trzeba przyznac.

Ta... wszyscy oprocz ciebie maja niezle kompleksy...

notabene zalapalem sie do jednego z watkow wymienionych na dole artykulu
:) aczkolwiek trollowaniem bym tamtej sprawy nie nazwal - bardziej walka
z twa... oczywiscie zawsze takowa jest przegrana no ale co robic...

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]qej...@b2.cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

Przemyslaw Rokicki

> Ta... wszyscy oprocz ciebie maja niezle kompleksy...

nie nie, kompleks ma osoba , ktora siedzi
w domu, piszac tego typu rzeczy co n atej stronie sie znajduje(kto jest
trollem)
zamiast zajac sie czyms pozytecznym.

i osoba ktora tego typu co zaczela watek "nie karmic trolla".

A lecza mnie osoby (Nazisci- tak sie to nazywa, wielbia hitlera)typu , Pan
Leszek i Pan Olo Kwasniak,
ktorzy czesto piszac chamskie durne teksty (w watkach zwiazanych z
kontrolerami, czy "Pedalami")
maja czelnosc oceniac innych. W tym przypadku mnie.

> notabene zalapalem sie do jednego z watkow wymienionych na dole artykulu
> :) aczkolwiek trollowaniem bym tamtej sprawy nie nazwal - bardziej walka
> z twa... oczywiscie zawsze takowa jest przegrana no ale co robic...

:)

P.