Mazanie kredą po obiektach publicznych

3 wyświetlenia

Tomasz Wysocki

nieprzeczytany,
8 lut 2007, 07:32:178.02.2007
do
Witam,

czy za rysowanie kredą po obiektach publicznych typu: chodnik/droga,
jakaś ściana; Straż Miejska może wyciągnąć jakieś konsekwencje? Napis
taki zmyje się przy pierwszym większym deszczu. A co z obiektami
spółdzielczymi/publicznymi?
--
Pozdrawiam, Tomasz Wysocki

Jasko Bartnik

nieprzeczytany,
8 lut 2007, 07:48:458.02.2007
do
Dnia 08-02-2007 o 13:32:17 Tomasz Wysocki <tom...@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> jakaś ściana; Straż Miejska może wyciągnąć jakieś konsekwencje? Napis
> taki zmyje się przy pierwszym większym deszczu. A co z obiektami

Niedawno byl taki temat. W obu przypadkach: grzywna, areszt, pozbawienie
wolnosci. Do tego ew. przepadek 'narzedzia' jako zabezpieczenie oraz
naprawienie powstalej szkody.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

*piotr'ek*

nieprzeczytany,
8 lut 2007, 10:53:448.02.2007
do
> Niedawno byl taki temat. W obu przypadkach: grzywna, areszt, pozbawienie
> wolnosci.

Straszysz! Nic nie może zrobić. Szkoda jest? Nie ma!

+inż.leva+

Jasko Bartnik

nieprzeczytany,
8 lut 2007, 13:44:318.02.2007
do
Dnia 08-02-2007 o 16:53:44 *piotr'ek* <piotr*ekn...@gazetaskasuj.pl>
napisał(a):

> Straszysz! Nic nie może zrobić. Szkoda jest? Nie ma!

Sama straz miejska oczywiscie nie. Nie bezposrednio.

Art.63a
§1 Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie przeznaczonym (...)
napis lub rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez
zgody zarządzającego tym miejscem, podlega karze, ograniczenia wolności
albo grzywny.
§ 2. W razie popełnienia wykroczenia można orzec przepadek przedmiotów
stanowiących przedmiot wykroczenia oraz nawiązkę w wysokości do 1.500
złotych lub obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego.

To tu juz mamy: ograniczenie wolnosci, 1500zl nawiazki i przepadek
przedmiotow stanowiacych przedmiot wykroczenia.

Art. 124.
§ 1. Kto cudzą rzecz umyślnie niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do
użytku, jeżeli szkoda nie przekracza 250 złotych, podlega karze aresztu,
ograniczenia wolności albo grzywny.

Umyslnie umiescil ten napis/rysunek niszczac fasade budynku? Umiescil.
Mozliwe tez, ze szkoda znacznie przekroczy 250zl ...

Do listy dopisujemy areszt i grzywne.

Henry (k)

nieprzeczytany,
8 lut 2007, 14:06:498.02.2007
do
Dnia Thu, 8 Feb 2007 16:53:44 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

> Szkoda jest? Nie ma!

Jak nie ma jak jest - pobazgrana ściana jest pobazgrana. To
prawda że łatwiej ją oczyścić niż po spray'u - ale nie zmienia
to faktu że trzeba wziąć gąbkę, wiaderko i oczyścić - a to też
praca.

Pozdrawiam,
Henry

Sowiecki Agent

nieprzeczytany,
9 lut 2007, 07:29:349.02.2007
do
Tomasz Wysocki napisał(a):

> [...]
> jakaś ściana; Straż Miejska może wyciągnąć jakieś konsekwencje? Napis
> taki zmyje się przy pierwszym większym deszczu. A co z obiektami

nie zejdzie, ja będąc w szkole podstawowej pisałem na ścianie pewnego
budynku, teraz powinienem konczyc studia 5 letnie a napis nadal istnieje :)
(deszcz padal)

--
http://www.niesfornazyta.pl/
Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

Nowe wiadomości: 0