Wysokość mandatu karnego?

0 wyświetleń

gr...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 03:00:2822.07.2003
do
Witam.
Czym kieruje się policjant określając wysokość mandatu? Oczywiście wiem, że
jest taryfikator ale w nim są określpne przedziały kwotowe. Mój przedział wahał
się od 100 - 500 zł. Dostałem 200.
Pozdrawiam,
Grem

poilkj

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 03:22:2222.07.2003
do

Użytkownik <gr...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
że
> jest taryfikator ale w nim są określpne przedziały kwotowe. Mój przedział

tak jak dawniej. własnym wyczuciem.

gr...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 03:45:2422.07.2003
do
własne wyczucie polega chyba na tym, że jak krzywo spojrzysz na policjanta to
bankowo 500. Jak sie będziesz płaszczył, płakał to 100. Powinny być też jakieś
umotywowanie wysokości madatu napisane na blankiecie.

S.A.R.S.

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 07:37:5722.07.2003
do
Widać nie wyglądasz najgorzej :-))
Jacek
<gr...@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

kizzi

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 09:27:5222.07.2003
do
z tym płaszczeniem itp. czasami się nie sprawdza, ja dostałam 1000 zł i
jeszcze mi powiedział, że on nie ma możliwości zmiejszenia, bo nie ma
"widełek" i czy ja go aby nie namawiam do poświadczenia nieprawdy??? dureń
pozdro

Artur Golanski

nieprzeczytany,
22 lip 2003, 12:02:2322.07.2003
do
gr...@poczta.onet.pl napisał:

>Czym kieruje się policjant określając wysokość mandatu?

wymierzając grzywnę, bierze się pod uwagę dochody sprawcy, jego
warunki osobiste i rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości
zarobkowe. (K.W)

>ale w nim są określpne przedziały kwotowe.

ZCW, tylko w przypadku przekroczenia prędkości.

>Mój przedział wahał się od 100 - 500 zł.

Nie ma takiego ! Jest od 100 do 200 zł.
Za co to było ?

Artur Golański

Nowe wiadomości: 0