Do całej grupy p.s.p.

0 wyświetleń

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:19:373.02.2006
do
Dlaczego wasze umiłowanie dla Polski musi być koniecznie oparte na nienawiści
do innych ras? Dlaczego najwartościowsze, najdroższe dla was wartości
kładziecie na fundamentach pogardy i niechęci żywionej dla narodu
żydowskiego? Nie możecie kochać swojej Ojczyzny i czynić ją lepszą bez złych
emocji?

Pytanie te zadaję zupełnie serio. Nie jest to żadna prowokacja, więc liczę na
uczciwe odpowiedzi.

--
Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Panslavista

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:31:183.02.2006
do

"Szymon Inkowski" <inko...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Czas na rozwód. Zanim pojawi się kolejny żyd, czy półżyd - następca
Hitlera...

Tryton

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:32:123.02.2006
> [...]

> kładziecie na fundamentach pogardy i niechęci żywionej dla narodu
> żydowskiego? Nie możecie kochać swojej Ojczyzny i czynić ją lepszą bez

Bardzo ciekawa konstrukcja pytania.
Jednoczesnie pytasz i stwierdzasz tzw."fakt".
Sprytnie...sprytnie...

Piotr

hasky

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:34:123.02.2006
do

Użytkownik "Szymon Inkowski" <inko...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ds0rup$66e$1...@inews.gazeta.pl...

--------------To Panska odpowiedz,.................----------------
> [...]
> Anglii, Francji, Niemczech,
> A pisze Pan o ciemnocie Rusi......
> Panie ilus tam ksyw, rusz tylek i pomysl realnie, bez pisania bzdetow...
> Podrywa Pan opinie, historia była kultura, i madroscia kazdego narodu..
> A co Judaizmu, prosze przeczytac jeszcze raz, a potem pisac .....
> I napisac dlaczego powstało chrzescijanstwo, jako odłam waszej religii....
> Ktora niby chcieliscie zniszczyc, lecz gloryfikowaliscie po cichu, goj
musi
> w cos wierzyc..
> Panie ilus tam ksyw, ruszac po ebokach, lub ruszyc tyłek do bibkioteki, i

Jak odpowiesz na zadane pytanie.....

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:31:223.02.2006
do

> Pytanie te zadaję zupełnie serio. Nie jest to żadna prowokacja, więc liczę
> na uczciwe odpowiedzi.

Inkowski - nikt nikogo nie nienawidzi, zdaj sobie z tego sprawę wreszcie.

Jednak jeżeli atakujesz, jeżeli starasz się zniszczyć to co łacińską
Cywilizacje stanowi, to nie dziw się, że spotykasz sie ty, bądź ogólniej cała
twoja wspólnota, z reakcją obronną.

Precyzyjniej się wyrażę - nikt nikogo nie nienawidzi BEZ POWODU.

Jeżeli dajesz powód do nienawiści to stajesz się obiektem nienawiści, jeżeli
naprawdę chodziłoby ci o spokój i pokój nikt by ci złego słowa nie powiedział,
jeżeli naprawde zależałoby komuchom na przebaczeniu - Polacy (my biedni
naiwniacy) przebaczyliby, oczywiście jeżeli żal byłby szczery i chęć
zadośćuczynienia poszkodowanym zauważalna.

Tylko, ze Inkowski, wam chodzi o zrównanie Cywilizacji łacińskiej z poziomem
fundamentów - to udało się zrobić prowokując ubiegłowieczne samobójstwo
Europy, teraz chodzi już o wyrwanie fundamentów, bo się okazało, że na starym
nowa wierza Babel się nie ustoi - więc trzeba go wyrwać i położyć nowy.

Jesteś marksistą, tylko zmieniłeś sztandary, zamiast pod czerwonym maszerujesz
pod tęczowym (dla nieznających Biblii, to kolejna zniewama pod adresem Boga,
bo znak tęczy jest przymierzem Boga z ludźmi, pederaści i lobby liberalne
drwią więc w ten sposób z Boga identycznie jak pacyfiści, czyli tzw.
gównozjedy, manifestujący znak odwróconego krzyża - pacyfę.)

Jeżeli Inkowski, skacząc mi po głowie i jawnie deklarując, że z moich potomków
będziesz chciał zrobić pedałów, domagasz się jednocześnie mojego przyzwolenia
na to zło - czyli tolerancji, no to wybacz towarzyszu.

Takich jak ty trzeba usypiać - dobrze naostrzoną saperką.

Pomian

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:35:123.02.2006
do
Szymon Inkowski napisał(a):

> [...]
> emocji?
>
> Pytanie te zadaję zupełnie serio. Nie jest to żadna prowokacja, więc liczę na

Ale dlaczego to pytanie kierujesz do calej grupy p.s.p ?
Grupa ta jako calosc nie jest faszystowska i antysemicka.
Ona ma tylko taki wydzwiek, bo sporo tu psychopatow
i zwyklych idiotow. Mozna im zarzucic wiele, ale na pewno
nie umilowanie dla Polski. Dlatego radze, nie zadawaj pytan,
zwlaszcza serio.

--
tp

KATOBOLSZEWIA
http://users.coditel.net/pomian/

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:39:063.02.2006
do

Palić na stostach to zaczęli pierwsi żydzi w Jemenia - tam spalili chrześcijan
nie chcacych przejść na judaizm.

Potem palili oraz na przykład gotowali we wrzątku, zatapiali we wrzącym oleju,
gotowali w smole, chłostali na śmierć i stosowali inne najwymyślniejsze
tortury - na terenie całej Europy, ostatni wyrok datuje się na lata 30
ubiegłego wieku, nie udało się go wykonać, rzecz działa się we Lwowie, polskie
władze nie zgodziły się na wykonanie wyroku rabinicznego sąd u i "nawet
łapówka nie pomogła", jak zanotował niepocieszony rabin.

Wiecej na temat zydowskiej barbarii Szahak - Żydzi i goje, XXX wieków
historii.

Tam są linki do wszystkich innych ciekawych materiałów na temat palenia na
stosach i wymyślnych tortur stosowanych przez zydów na żydach-heretykach.

Tema - ZAJEBIASZCZE TABU!

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:42:273.02.2006
do

Omówiłem temat bardzo ogólnie. Ani czas ani miejsce na bardziej szczegółowe
dywagacje. Jeśli uważa pan, że nienawiść do Żydów była czymś zbyt powszechnym,
aby twierdzić, że nie była winą samych Żydów, to proszę mi wskazać drugi taki
naród, który przez tysiące lat żył w diasporze. Może Pan zrozumie, że naród
żydowski był pod tym względem wyjątkowy, a że nie posiadał własnego państwa i
chciał zachować odrębność pośród innych narodów (czego żaden inny naród nie
próbował w historii ludzkości), to zapisał się na kartach historii, jako
najbardziej tragiczny przykład martyrologii narodowej. Żydzi po prostu wadzili
innymi, bo... byli Żydami, czyli - zorganizowani, solidarni wobec siebie,
konsekwentni w dążeniu do celu i lepiej przygotowani do działania w realiach
gospodarki opartej na handlu. A CO NAJWAŻNIEJSZE ZAWSZE BYLI TYMI OBCYMI, a to
zawsze obcy zbierają cięgi...

Czyli według Pana Chrystus był agentem żydowskim?

--
Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 19:51:173.02.2006
do
> Inkowski - nikt nikogo nie nienawidzi, zdaj sobie z tego sprawę wreszcie.

Przecież sam nawoływałeś do powtórki z Holocaustu.

> Jednak jeżeli atakujesz, jeżeli starasz się zniszczyć to co łacińską
> Cywilizacje stanowi, to nie dziw się, że spotykasz sie ty, bądź ogólniej cała
> twoja wspólnota, z reakcją obronną.

Nie dążę do zniszczenia łacińskiej cywilizacji, tylko do ograniczenia
wszechwładzy Kościoła Katolickiego.

> Jesteś marksistą, tylko zmieniłeś sztandary, zamiast pod czerwonym
> maszerujesz pod tęczowym

Nigdy nie byłem marksistą i nim nie byłem. Jestem ateistą, transhumanistą i
lewicowcem, a nie komunistą.

>(dla nieznających Biblii, to kolejna zniewama pod adresem Boga,
> bo znak tęczy jest przymierzem Boga z ludźmi

Czyli używanie tęczy w dziecięcych programach rozrywkowych, a zwłaszcza na
potrzeby bajki o skarbie ukrytym na jednym z jej końców odbierasz zapewne
jako "obrazę uczuć religijnych". Ja jako homoseksualista nie wykorzystuję
tęczy, jako mojego godła/znaku...

> Jeżeli Inkowski, skacząc mi po głowie i jawnie deklarując, że z moich
> potomków będziesz chciał zrobić pedałów

Że co? Czy ty naprawdę jesteś tak ograniczony, że uważasz, iż z homoseksualisty
można "zrobić" heteroseksualistę i na odwrót? Nawet kuracja hormonalna nie
pomoże w tym przypadku, a co dopiero parada równości :) Homoseksualistą się
rodzisz, albo nie. Poza tym ruch gejowski ani słowem nie wspomina
o "nawróceniu" heteryków na naszą orientację :) Przecież to skrajny debilizm z
twojej strony, że mówisz coś takiego... Gdyby twoje teoria była prawdziwa, to
ja, jako gej, musiałbym już dawno stać się heterykiem, bo przecież ciągle w TV
puszczają romanse heteryckie, na ulicach przeważają pary heteryckie, a seksizm
heterycki jest obecny nawet w reklamach telewizyjnych :)

--
Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:08:373.02.2006
do

> Przecież sam nawoływałeś do powtórki z Holocaustu.

Ciebie pogiegło hebe, bardzo dobrze, że miałeś okazję doświadczyć uczucia,
którego ja jako Polak i Katolik doświadczam codziennie. Rozumiem, że nieswojo
było poczytać jak fajdają na twoje świętości? Przemyśl to sobie, chociaż na
rozbudzenie w tobie empatii nie liczę.

> Nie dążę do zniszczenia łacińskiej cywilizacji, tylko do ograniczenia
> wszechwładzy Kościoła Katolickiego.

To sobie wpisz w google hasło aliya i jedź do Izraela zwalczać wszechwładzę
światowego sanhedrynu, w Polsce i w Europie takich "pomagierów" wcale nie
potrzeba, już się w zeszłym wieku w Rosji i dwa wieki temu we Francji
napomagaliście, a potem napomagaliście się w USA a z USA znowu w Europie w
czasie I wojny światowej, a potem w weimarskich Niemczech i w Anglii w czasie
drugiego atku tego spektaklu.

> Nigdy nie byłem marksistą i nim nie byłem. Jestem ateistą, transhumanistą i
> lewicowcem, a nie komunistą.

Jesteś pogrobowcem Mojżesza Hessa, niesławnego wychowawcy żyda Marksa,
protestanckiego apostaty szkolonego przez Hessa do "wykopania Boga", jestes
odnogą tego samego kainickiego chwasta.

> [...]
> jako "obrazę uczuć religijnych". Ja jako homoseksualista nie wykorzystuję

Promowanie cwelostwa to jest chyba troszeczkę co innego niż programy
wychowawcze dla dzieci, chociaż znamienne, że nie dostrzegasz tej różnicy!

> [...]
seksizm
> heterycki jest obecny nawet w reklamach telewizyjnych :)

Mój Boże...

Primo - mnie kompletnie nie obchodzi kto co wyprawia u siebie w łóżku we
własnym domu.

Co innego promocja - kłamstwem jest, co potwierdzają wszystkie renomowane
ośrodki badawcze, że homoseksualizm jest choroba wrodzoną, jest to - powiedzmy
w 9 przypadkach na 10 - charakteropatia nabyta, zachowanie, którego można
zostać wyuczonym, patologia, z którą można człowieka oswoić.

Dlatego właśnie promocję pederastii należy zwalczać.

Jeżeli nie chcesz przyjąć tej argumentacji odwołam sie do twojej logiki - czy
potomkowie komunistów, albo nawet nie - czy na tym świecie ktokolwiek robi dla
kogokolwiek cokolwiek za darmo, w imię jakiejś wzniosłej idei?

Czy nie zauważyłes jeszcze, że za takim "wyzwalaniem proletariatu" kryje się
zawsze polityczny i finansowy cel, a co więcej - jeszcze gorszy ucisk?

Czy żyjesz od wczoraj, żeby wierzyć, że potmkowie nazistów, którzy 60 lat temu
zamykali pederastów w obozach teraz nagle postanowili "zadośćuczynić" za
grzechy ojców i rozpoczeli agresywną kampanię promocji?

Jestes aż takim frajerem?!

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:23:513.02.2006
do
Aziz <ado...@vp.pl> napisał(a):

> Ciebie pogiegło hebe, bardzo dobrze, że miałeś okazję doświadczyć uczucia,
> którego ja jako Polak i Katolik doświadczam codziennie.

Którzy Żydzi namawiają do przeprowadzenia holocaustu na narodzie polskim?

> potrzeba, już się w zeszłym wieku w Rosji i dwa wieki temu we Francji
> napomagaliście, a potem napomagaliście się w USA a z USA znowu w Europie w
> czasie I wojny światowej, a potem w weimarskich Niemczech i w Anglii w

Nie rozumiem o co ci chodzi. O światowy komunizm? Czy ludzie twojego pokroju
nigdy nie zrozumieją, że ten system był internacjonalistyczny i skladał się
ze zbrodniarzy różnej narodowości, a nie tylko żydowskiej? Żydzi początkowo
stanowili w nim liczną bazę intelektualną, wywodzącą się z maskalów
(zwolenników haskali). Liczyli na zastąpienie bytów narodowych jednym,
wielkim organizmem w którym będzie panowała równość i powszechna
szczęśliwość, gdzie nie będzie już więcej prześladowania na tle rasowym i
religijnym, pogromów i nienawiści. W tamtych czasach takich idealistów były
miliony. Kto mógł przypuszczać, że najpiękniejsze idee mogą obrócić sie w
cuchnące gówno?

> Jesteś pogrobowcem Mojżesza Hessa, niesławnego wychowawcy żyda Marksa,
> protestanckiego apostaty szkolonego przez Hessa do "wykopania Boga", jestes
> odnogą tego samego kainickiego chwasta.

Idea Boga jest czymś pięknym. Religia chrześcijańska zeszmaciła ją
doszczętnie. Stary judaizm ze swoim nacjonalizmem też przyprawia mnie
niekiedy o obrzydzenie.

> Promowanie cwelostwa to jest chyba troszeczkę co innego niż programy
> wychowawcze dla dzieci, chociaż znamienne, że nie dostrzegasz tej różnicy!

Tu nie chodzi o promowanie konkretnych zachowań seksualnych, ale o promowanie
tolerancji dla tych zachowań.

> w 9 przypadkach na 10 - charakteropatia nabyta, zachowanie, którego można
> zostać wyuczonym, patologia, z którą można człowieka oswoić.

Bzdury bez potwierdzenia w naukach biologicznych i społecznych.

> Czy nie zauważyłes jeszcze, że za takim "wyzwalaniem proletariatu" kryje
się zawsze polityczny i finansowy cel, a co więcej - jeszcze gorszy ucisk?

Okazało się, że tak właśnie było... Idea sięgnęła bruku. Ale to nie oznacza,
że Mark z Engelsem to zaplanowali. To niemozliwe. Ludzie wielokrotnie
wierzyli, że zmiania organizacji społeczeństwa przyniesie im szczęście.
Komunizm był jedną z prób... Nieudaną i okupioną milionami ofiar.

--
Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

--

hasky

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:32:173.02.2006
do

Użytkownik "Szymon Inkowski" <szymon....@autograf.pl> napisał w
wiadomości news:4155.000002...@newsgate.onet.pl...

> [...]
powszechnym,
> aby twierdzić, że nie była winą samych Żydów,
------------------------
Jak mam zrozumiec?
Izraelici zawsze byli okey, szanowali władcow, i narody miedzy ktorymi zyli,
Panie Ilus ksyw, daj Pan sobie siana, w bajki to moga wierzyc dzieci, i to
bardzo małe..
Jesli jeszcze raz przeczytasz Tore, nakazy i przekazy, moze zrozumiesz
dlaczego?
Ich własna religia stawia ich jako narod wybrany, a inne narody jako cos
nizszego...
A w zyciu tak jest, ze nikt nie chce byc ponizany, Pracowałem miedzy
Izraelitami, i mam kolegow Izraelitow, i sasiadow..
Nie raz scinamy sie na temat religii,politytki, ale nikt nie mowi, i nie
pisze, ze
nienawidza wszyscy Izraelitow.
Panski teskst jest dosc naciagany, a z kogo zrobic kozla ofiarnego, i komu
przypiac łatke.
Pan pisze duzo bzdetow, wprowadza metlik, co by było jak by było, czesc
psciepowiczow nabiera sie na to..
A paru oszołomow, ktorzy pisza zle o Izraelitach, majac racje i nie [bo w
kazdym narodzie znajdzie sie swinia, i warchol]
A Pan to przyjmuje jako ataki na narod, w jedynej Polsce znalazł ten narod
schronienie, jak Hitler doszedł do władzy.
Ile Polakow straciło zycie ratujac tych zydow, jak Pan sam taka nazwe pisze,
ilu jest Polakow udekorowanych.
Pokaz Pan inny narod, Europejski ktory tyle wlasnych obywateli poswiecił,
ratuja zycie osobnikom innego narodu.
Tak zawsze sie uwazaliscie, ze jestescie inni.....jak czesc waszych
pobratymcow wkroczyła na bagnetach NKWD.do Polski , pokazali co
potrafia.....i co mam powiedziec ze to winni wszyscy Izraelici, jak to
proste powiedzenie, i jak głupie...............moze napiszesz ze taki był
ustrój, Jak SS ciazyła nad narodem Polskim, mielismy odpowiedziec, tak
wymagała sytuacja. Dałem Przeczytac memu sasiadowi Izraelicie, dosc dobrze
zna jezyk Polski,
Wie Pan co o Panu powiedzial...Nieduczony i głupi warchoł, wiecej szkody
przynosi jak pozytku..
Zapytałem sie, mam to napisac...........Odpowiedzial - odpisac dokladnie to
co powiedzialem...
i na tym zakanczam dyskusje z Panem....

Jan Harsky.....

> [...]
a to
> zawsze obcy zbierają cięgi...

> Czyli według Pana Chrystus był agentem żydowskim?

Panie...Pan to tak ujał, prosto i głupio.....

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:42:473.02.2006
do
hasky <ama...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ich własna religia stawia ich jako narod wybrany, a inne narody jako cos

> nizszego...A w zyciu tak jest, ze nikt nie chce byc ponizany,

Czy to Żydzi wprowadzali ukazy majowe, zabraniające wyszynku i produkcji
określonych towarów, piastowania stanowisk publicznych, zamykających drogę do
określonych zawodów, wyznaczających sfery osiedlania, ustanawiających getta
itp, itd? Czy to Żydzi tworzyli systemy prawne dyskryminujące ludzi innej
narodowości? Żydzi po prostu, tak jak wszyscy szanujący się biznesmeni, nie
mieli głowę do interesów i zero skrupułów podczas ich robienia. Ich wierzenia
i światopogląd usprawiedliwiały zarabianie kosztem goja, bo ____nie było
wówczas innej możliwości zarobkowania___. Nie pozwolono im uprawiać ziemi,
pozbawiono ich praw obywatelskich, miejskich i politycznych, więc co mieli
robić? Robili to, czego uczyli się z pokolenia na pokolenie przez tysiące
lat. A miejscowi bali się ich, bo po stosunkowo szybkim czasie, w warunkach
niewielkich ograniczeń, potrafili zmonopolizować zawody wymagające
POMYŚLUNKU, a nie tylko siły mięśni. I dlatego bały się ich państwa, które
prowokowały nagonkę wśród narodów... I stąd brały się pogromy, nienawiść,
stereotypy i przesądy.. Ideologia narodowa, którą dzisiaj tak chołubisz, ma
swoje źródło we wrzeniach rewolucyjnych lumpenproltariatu rolnego, który po
migracjach spowodowanych uwłaszczeniem przegrał konkurencję w miastach z
Żydami.

> Wie Pan co o Panu powiedzial...Nieduczony i głupi warchoł, wiecej szkody
> przynosi jak pozytku..

Nie sądzę, żeby znał Pan choć jedną osobę pochodzącą z Izraela. Proszę się w
ten sposób nie uwiarygadniać.

--
Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

--

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:43:113.02.2006
do

> Którzy Żydzi namawiają do przeprowadzenia holocaustu na narodzie polskim?

Przecież taki holocaust już przeprowadziliście! Ilu Polaków wymordowano w
żydowskich katowniach po II wojnie światowej, co zrobili zydzi jak tylko
upadło państwo polskie w 39 roku, na terenach wschodnich II RP? Co zrobili po
wkroczeniu z sowietami w 44?

Chcesz się policytować na liczby czy na skalę okrucieństwa - w obu tych
dziedzinach pobiliście szkopstwó na głowę!

Nie dociera do ciebie kto był architektem ubiegłowiecznego samobójstwa Europy,
nie dociera do ciebie kto był architektem komunizmu, nic do ciebie nie
dociera - ale jesteś ogromnie zadziwiony skąd niechęć do żydów w łonie
Cywilizacji łacińskiej, bo przeciez, w sumie, to zydzi sa tak wspaniali, ze
wszyscy chrześcijanie powinni nawrócic się na zydostwo i żyć razem już wtedy
zgodnie i szzcęśliwie!

> Nie rozumiem o co ci chodzi. O światowy komunizm?

[ciach]

> Kto mógł przypuszczać, że najpiękniejsze idee mogą obrócić sie w
> cuchnące gówno?

Ty w Sparcie rodzony kozi synu! Masz swoje piękne idee :

http://www.konserwatyzm.pl/pfrel.php?id=652

http://www.konserwatyzm.pl/pfrel.php?id=653

> Idea Boga jest czymś pięknym. Religia chrześcijańska zeszmaciła ją
> doszczętnie. Stary judaizm ze swoim nacjonalizmem też przyprawia mnie
> niekiedy o obrzydzenie.

Znamienne, że judaizm tylko "niekiedy napawa cię" ale chrześcijaństwo to już
tylko jak otwierasz oczy! :-D

> Tu nie chodzi o promowanie konkretnych zachowań seksualnych, ale o
> promowanie tolerancji dla tych zachowań.

No czyli o co!? Czy pederaści nie robią już czego chcą w swoich kluboburdelach
i innych miejscach przeznaczonych dla nich!?

Gdzie się chcecie parzyć - po parkach? Na placu zabaw dla dzieci!?

Tolerować to jest godzić się na to, równouprawnienie tego stylu życia, który
Jan Paweł II słusznie nazywa "cywilizacją" śmierci, oznacza automatyczny
wzrost tego typu zachowań i to wzrost lawinowy i - ciągły, to z kolei oznazca
zagładę naszej Cywilizacji na gruzach której żydzi zamierzają wybudować
talmudyczne technopolis, w którym bioroboty - gojów, będą produkowali sobie z
próbówki!

Trzeba być ślepym żeby tego nie zauważyć!

> Bzdury bez potwierdzenia w naukach biologicznych i społecznych.

Nie chce mi się szukać linka, jest to temat szeroko omawiany na całym świecie,
powszechnie znanym jest fakt, który zdaje się tobie umyka, że z indeksu chorób
pederastię zdjęto większością 52% głosów przy 48% przeciwnych - wiesz dlaczego
było tylko 52% za? Bo wystarczyło i nie trzeba było "przekonywać" reszty.
Czyli - z oszczędności czasu i środków.

> [...]
> wierzyli, że zmiania organizacji społeczeństwa przyniesie im szczęście.
> Komunizm był jedną z prób... Nieudaną i okupioną milionami ofiar.

Jak każda utopia, która charakteryzuje się tym, że niesie powszechne szczęście
i równość dla wszystkich, czyli dla nikogo.

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 20:54:133.02.2006
do
Aziz <ado...@vp.pl> napisał(a):

> Przecież taki holocaust już przeprowadziliście! Ilu Polaków wymordowano w
> żydowskich katowniach po II wojnie światowej

Zapamiętaj sobie raz na zawsze, że sowieci mordowali Polaków, a nie Żydzi.
Może była wśród tych sowietów jakaś liczba złych Żydów, ale najlepszym
dowodem na to, że komunizm nie był dziełem narodu żydowskiego jest fakt, że
Polacy byli mordowani masowo na rozkaz Gruzina, a w 1981 upokorzenia przez
swojego rodaka.

> Chcesz się policytować na liczby czy na skalę okrucieństwa - w obu tych
> dziedzinach pobiliście szkopstwó na głowę!

Proszę cię po raz kolejny, żebyś nie utożsamiał mnie z sowietami.

> Gdzie się chcecie parzyć - po parkach? Na placu zabaw dla dzieci!?

Powtarzam po raz ostatni: Parada Równości nie ma na celu promowania postaw
seksualnych, ale skupia się wyłącznie na lansowaniu tolerancji i to nie tylko
w odniesieniu do gejów i lesbijek.

> Jan Paweł II słusznie nazywa "cywilizacją" śmierci

"Za każdym razem, kiedy słyszę określenie Papieża "cywilizacja śmierci",
powtarzane z takim upodobaniem przez hierarchów Kościoła katolickiego,
przypomina mi się czytana przed laty książka brytyjskiego historyka Lionela
Rose pod tytułem Rzeź niewiniątek. Dzieciobójstwo w Wielkiej Brytanii w
latach 1800 - 1939 (wyd. 1986) Jest to w pewnym sensie niezmiernie aktualny
wkład historyka do dzisiejszych debat.

Dzieciobójstwo i porzucanie niechcianych dzieci jest znane od zarania
ludzkości i stanowi integralną część mitów, leżących u podstaw naszej
cywilizacji. Wspomnieć tu można choćby porzuconych przez matkę i wykarmionych
przez wilczycę założycieli Rzymu, Romulusa i Remusa, czy wielkiego prawodawcę
judaizmu, Mojżesza, porzuconego w niemowlęctwie i znalezionego w wiklinie."

http://www.racjonalista.pl/kk.php/t,3999

Polecam ten artykuł!

> powszechnie znanym jest fakt, który zdaje się tobie umyka, że z indeksu

> chorób pederastię zdjęto większością głosów

Oczywiście. Bo homoseksualizm nie jest chorobą.

Paweł bez Daru

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:07:293.02.2006
> [...]

> kładziecie na fundamentach pogardy i niechęci żywionej dla narodu
> żydowskiego? Nie możecie kochać swojej Ojczyzny i czynić ją lepszą bez

Inkowski! Prowokujesz! Inkowski! Siejesz nienawiść! Inkowski! Popraw się!
Kara jest bliska! Jeszcze masz szansę! Powróć na drogę cnoty (przepraszam za
wyrażenie, ale ja nie w tym sensie, chodzi mi o cnotę ogólnie pojętą, nie o
wstrzemięźliwość od tych spraw, bynajmniej). W każdym razie: Inkowski -
podpadłeś, mamy cię na oku.

PbD

Chris Farinaccio

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:06:033.02.2006
do
Szymon Inkowski <inko...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> kładziecie na fundamentach pogardy i niechęci żywionej dla narodu
> żydowskiego? Nie możecie kochać swojej Ojczyzny i czynić ją lepszą bez

Dlaczego Twoje umiłowanie Izraela (a moze tylko pieknej Zydowki) musi być
koniecznie oparte na nienawiści do Polski? Skad tyle pogardy i niechęci
żywionej dla Narodu Polskiego? Nie możesz kochać swojej nowej przybranej

Ojczyzny i czynić ją lepszą bez złych emocji?

> Pytanie te zadaję zupełnie serio. Nie jest to żadna prowokacja, więc liczę
na
> uczciwe odpowiedzi.

Poczatek ostatniego zdania powinien brzmiec: TYM RAZEM

Chris

P.S. Czy usilnie starasz sie wzbudzic i szerzyc antysemityzm na zlecenie
czy jest to Twoja prywatna "akcja"?

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:09:143.02.2006
do
Chris Farinaccio <niag...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Dlaczego Twoje umiłowanie Izraela (a moze tylko pieknej Zydowki) musi być
> koniecznie oparte na nienawiści do Polski?

Znajdź przynajmniej jedną moją wypowiedź w której odnoszę się z nienawiścią
do Polski, w której się urodziłem i wychowałem. Z pogardą odnoszę się tylko
do rydzykowców, weszpoli i leperowych buraków, bo wynika to z moich poglądów
politycznych. Giertych, Lepper i Rydzyk oraz ich moherowe maszynki do
głosowania to nie Polska, a jedynie jej skrawek.

--
Inkowski
http://plsocpoltyka.blog.onet.pl

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:07:283.02.2006
do

> http://www.racjonalista.pl/kk.php/t,3999
>
> Polecam ten artykuł!

Przeczytam, ale najpierw chciałem tamtą stronę skasować o robieniu cyborgów,
bo dostałem wypieków normalnie :]

> Oczywiście. Bo homoseksualizm nie jest chorobą.

Fakt! Wy jesteście chorobą a homoseksualizm i jego promocja jest tylko jednym
z jej licznych objawów!

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:12:153.02.2006
do
Paweł bez Daru <pawel_b...@interia.pl> napisał(a):

> podpadłeś, mamy cię na oku.

Wiem. Dajecie mi to odczuć, śląc na mnie absurdalne donosy do prokuratury i
nękając głuchymi telefonami, a czasami grożąc telefonicznie i listownie, nie
mówiąc już o zasypywaniu moich skrzynek spamem z tekstami typu "zaje*my cię
rebe". Nie uda wam się jednak zniechęcić mnie do wyrażania własnych poglądów.

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:15:083.02.2006
do
Aziz <me...@vp.pl> napisał(a):

> Przeczytam, ale najpierw chciałem tamtą stronę skasować o robieniu
> cyborgów, bo dostałem wypieków normalnie :]

Ta strona nie nawołuje do nienawiści, ani nie zamieszcza treści niezgodnych z
prawem, więc nie masz szans aby ją skasować. Nie rozumiem też dlaczego chcesz
to zrobić. Boisz się nowoczesnej technologii i perspektyw, jakie otwierają
się przed człowiekiem? Czy całe życie spędzisz na snuciu teorii spiskowych?

Aziz

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:28:133.02.2006
do

> Ta strona nie nawołuje do nienawiści, ani nie zamieszcza treści niezgodnych
> z prawem,

Bluźnierstwa!

http://darwin.nap.edu/books/0309100321/html/110.html

Same bluźnierstwa! :]

> więc nie masz szans aby ją skasować. Nie rozumiem też dlaczego
> chcesz to zrobić.

Nawet by mi do głowy nigdy nie przyszło, ja nie jestem kabel.

> Boisz się nowoczesnej technologii i perspektyw, jakie
> otwierają się przed człowiekiem?

Ja się wprost nie mogę doczekać nieuniknionej konfrontacji tej "technologii i
perspektyw" z realiami zycia :]

> Czy całe życie spędzisz na snuciu teorii
> spiskowych?

Przez chwilę miałem cię za osobę, która nie zbrukałaby się
wytrychem "spiskowych teorii", widać byłem naiwny, co zdaża mi się wyjątkowo
rzadko. Na trzeźwo rzecz jasna :]

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:38:043.02.2006
do
Aziz <me...@vp.pl> napisał(a):

> Ja się wprost nie mogę doczekać nieuniknionej konfrontacji tej "technologii
i perspektyw" z realiami zycia :]

Szczerze mówiąc, ja też...

Chris Farinaccio

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 21:47:383.02.2006
do
Szymon Inkowski <inko...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> politycznych. Giertych, Lepper i Rydzyk oraz ich moherowe maszynki do
> głosowania to nie Polska, a jedynie jej skrawek.

Nie mam zamiaru dla Twojej satysfakcji marnowac czasu na przeszukiwanie
produkowanego przez Ciebie smiecia ale jak znajde to nie zapomne podeslac
(w tym watku)

Chris

Paweł bez Daru

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 22:52:463.02.2006
do

Użytkownik "Szymon Inkowski" <inko...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ds12hv$iru$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
cię
> rebe". Nie uda wam się jednak zniechęcić mnie do wyrażania własnych

A to jeszcze nie jest nasze ostatnie słowo. I właśnie wręcz przeciwnie,
zmusimy cię do wyrażania poglądów nie własnych, tylko Józefa Absztyfikanta
spod siódemki, któren dostępu do sieci nie ma, a też by chciał poglądy
wyrażać. Ostatecznie możemy się umówić. W dni parzyste wyrażasz poglądy
własne, a w nieparzyste poglądy Józefa. Idziemy na kompromis?

PbD

hasky

nieprzeczytany,
3 lut 2006, 23:07:223.02.2006
do

Użytkownik "Szymon Inkowski" <inko...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ds10qn$ftu$1...@inews.gazeta.pl...
Myslałem ze otrzymam dosc realna odpowiedz,
Otrzymalem odpowiedz w typie?
Wina Gedona, ktory najechał ziemie slowianskie,
Dlatego polska nie siega do Łaby....he he he...
Wina potopu Szweckiego, dlatego Polska nie siega po Inflanty...
Panie ilus ksyw, przestan Pan pisac pierdoly, co było kiedys.
Pisz pan co sie dzialo w wiekiu 19 i 20-tym..oraz juz w 21 wieku//
A Pan pisze bajki w stylu sierotki Marysi..
Jest to wiek postepu, szybkich łacz, ja pisze z nad Pacyfiku. z roznica 8
godzin.
I nie jestesmy za czasow krola cwieczka, oraz nie mamy rozwagi Salomona.
Jan2

Poprosiłem Pitera, o komentarz!
Odpowiedz: Foollishness, it does not it require comment, z dodatkiem słow
ktore nie pasuja na psciepie
Tipesz bechol....a to chyba zrozumiales...

Panslavista

nieprzeczytany,
4 lut 2006, 01:20:004.02.2006
do

"Aziz" <me...@vp.pl> wrote in message

On transhumanizm zaczął od wizyty w sexshopie od zakupu lalki męskiej w
wibratorami dla gejów, w celu "mania" bezpiecznego seksu... Lalka ma
interfejs do Internetu i może współpracować z innymi lalkami innych gejów...

Aziz

nieprzeczytany,
4 lut 2006, 06:35:484.02.2006
do

> religii....

> Panie...Pan to tak ujał, prosto i głupio.....

Bo on jedzie na bateriach i jak pisze to ma większy pobór mocy i się we łbie i
w oczach ściemnia, to takia współczesy Breżniew, tylko, że Murzyn.

Aziz

nieprzeczytany,
4 lut 2006, 06:40:034.02.2006
do

> Czyli według Pana Chrystus był agentem żydowskim?

Kto ma rozum niech zrachuje, kto dla kogo pracuje -> ADO-NAJ

gon...@vp.pl

nieprzeczytany,
4 lut 2006, 06:41:194.02.2006
do

> On transhumanizm zaczął od wizyty w sexshopie od zakupu lalki męskiej w
> wibratorami dla gejów, w celu "mania" bezpiecznego seksu... Lalka ma
> interfejs do Internetu i może współpracować z innymi lalkami innych gejów...

Biurko sobie zalałem :-))))
Nowe wiadomości: 0