ODEBRAC KOMUCHOM POZWOLENIA NA BRON

raster

wszystkim bylym funkcjonariuszom pzpr, ub, mo, lwp i innych
tego typu ... w skrajnym przypadku nalezy uniewaznic wszystkie
zezwolenia na bron wydane w tamtym czasie ... czy to rzeczywiscie
wymaga az takiego deliberowania ... znowu ktos probuje zepchnac
sprawe na abw - moze i ktos nie sprawdzil czy sld-ówa ma bron
ale tu potrzeba rozwiazan systemowych ...

Grzegorz Z.

raster napisał(a):

> wszystkim bylym funkcjonariuszom pzpr, ub, mo, lwp i innych
> tego typu ...

Dlaczego ? Dlatego że byli w PZPR ? Możesz to jakoś uzasadnić ?

Andrzej

Jeżeli zechciałbyś odebrać broń komuchom, to musiałbyś skonfiskować 95% wszystkich
posiadanych jednostek broni :-)

W Republice Polskiej IV tylko czarno-czerwoni mają broń. Reszty nie stać, nie ma
czasu, bo musi tyrać w kieracie.

Bo to jest przecież wolny od niebezepiczeństw kraj, więc po co komu broń? Niech mają
tylko strażnicy, czyli policja, służby a cała reszta może spać spokojnie.

szyd-erca

"Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> wrote in message

> Dlaczego ? Dlatego że byli w PZPR ? Możesz to jakoś uzasadnić ?

Dlatego, ze sa przepracowani i znerwicowani. Przy najmniejszym podmuchu
wiatru strzelaja do siebie, nieraz nawet po 3 razy. Bron Boze nie ma to nic
wspolnego z przynaleznoscia partyjna. Nie jestem rasista, hehe

Grzegorz Z.

szyd-erca napisał(a):

Następny "przeciw życiu". Widzę że jest nas coraz więcej hehe.

Andrzej

Dlatego, że nie są Polakami a jedynie okupują Polskę oraz dlatego, że są jedynymi
posiadaczami broni wyłączając z tego myśliwych i sportowców.

Czy to nie jest wystarczający powód?

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> Dlatego, że nie są Polakami a jedynie okupują Polskę oraz dlatego, że są jedynymi
> posiadaczami broni wyłączając z tego myśliwych i sportowców.

Pierdolisz od rzeczy. Pozwolenie na broń może mieć każdy zdrowy psychicznie
człowiek.

Andrzej

> Pierdo od rzeczy. Pozwolenie na broń może mieć każdy zdrowy psychicznie
> człowiek.

Który zapisze się na kurs za 1000 złotych, ukończy ten kurs, zrobi badania lekarskie
za 100 złotych, zaniesie to wszystko na policję, odczeka, uzyska promesę na zakup
broni, z tą promesą uda się po broń i potem dopiero uzyska pozwolenie na broń. Dodać
należy, że trzeba jeszcze właściwie umotywować chęc posiadania broni, czyli nie
dostaniesz jej, bo chcesz ją mieć, musisz albo być sportowcem zapisanym na jąkąś
strzelnicę albo być bogatym czarno-czerwonym żydem, który prowadzi działalność
gospodarcza i potrzebuje mieć broń (jak to każdy czarno-czerwony Święty Człowiek) do
tego, by wśród barbarzyńskich ludów Goga i Magoga mógł czuć się panem i władcą.

Tak w praktyce wygląda dostepność broni w Polsce. Broń dostępna jest dla wybranych.

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

Powtarzam raz jeszcze - pierdolisz od rzeczy.

http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/?a=580

rAzor

Całe szczęscie, ze nie próbowała strzelac do funkcjonariuszy. A to by
oznaczało, że dobrze czuła pismo nosem i wiedziała, że nie przyszli na
darmo - musiała mieć sporo na sumieniu.
--
Z lewactwem i żydłem się nie dyskutuje.
Lewactwo i żydło wali się w ryj na odlew w obronie własnej.

Andrzej

> Powtarzam raz jeszcze - pierd... od rzeczy.
>
> http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/?a=580

No i ty czytasz i nie rozumiesz w ogóle co czytasz? To jest ogólnodostępność broni?
Jakim prawem jakiś plecak z policji stawia ci dziesiątki wymagań, które musisz spełnić
by on rozważył ewentualność wystawienia ci promesy na zakup broni - prawem wolnego
człowieka?

Dla ciebie niewola jest wolnością od niebezpieczeństw. Monopoliści władzy i prawa
wyprali ci mózg i wmówili, że znacznie bezpieczniej od niebezpieczeństw będzie, gdy to
oni będą posiadali broń i to oni będą decydowali o tym, kto ewentualnie, po przejściu
tej "ścieżki zdrowia" jaką ustawili, będzie mógł a kto nie będzie mógł broni zakupić.

Pojedz do Niemiec albo do Rosji albo do jakiegokolwiek europejskiego państwa za
wyjątekim Węgier i zapytaj się, czy ich zdaniem to jest wolność i ogólnodostępność
broni. Zresztą ich już nic nie dziwi z tego, jak żyjemy i jak godzimy się żyć w tym
okupowanym przez żydów i klechów kraju.

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> No i ty czytasz i nie rozumiesz w ogóle co czytasz?

Przeczytałem że tam mowa o 500 zł.

I gdzie owe "promesy" ?

Andrzej

Czy masz broń? Nie chodzi mi o pozwolenie na broń, ale o zalegalizowaną jednostkę
broni, już niech będzie, że jakiśs prosty PiStolecik - masz?

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> Czy masz broń? Nie chodzi mi o pozwolenie na broń, ale o zalegalizowaną jednostkę
> broni, już niech będzie, że jakiśs prosty PiStolecik - masz?

Pytałem gdzie tam pisze o konieczności posiadania promesy.

I gdzie te 1000 zł za złożenie podania ?

Andrzej

1000 złotych podałem ci z pamięci, bo tak wyglądała ścieżka zdobycia broni via klub
strzelecki Gwardia w Warszawie, promesę trzeba było wyrobić, nie wiem, może teraz się
coś pozmieniało.

Teraz ja pytam, czy masz broń? Bo jeżeli jesteś normalnym psychicznie zawodnikiem, to
z pewnością chciałbyś mieć. Masz chociażby PiSdolecik?

matusm

Użytkownik "raster" <ras...@chello.pl> napisał w wiadomości
Nic ztego,nic z tego ,,,oni sie boja !!!!!
Boja Prawa i Sprawiedliwosci

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia

Pozdrowienia
matusm

matusm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Uzasadnienie jest proste,nalezeli do organizacji przestepczej popierajacej
swiatowy totalitaryzm,
sa wysoce kryminigenni z predyspozycjami do popelniania czynow karalnych.

Postawa etyczno-moralna budzi wielkie zastrzezenia
co do zasdnosci jej uzycia i sposobu przechowywania

W Lodzi w wyniku zlego nadzoru SB nad przechowywaniem amunicji doszlo do
zastrzelenia przez Policje dwu osob w czasie Juwenali 2004r

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> 1000 złotych podałem ci z pamięci

Następnym razem upewnij się czy ci pamięć nie szwankuje, zanim coś tu z pamięci
napiszesz.

Grzegorz Z.

matusm napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Uzasadnienie jest proste,nalezeli do organizacji przestepczej popierajacej
> swiatowy totalitaryzm,

Mającej w zwyczaju publicznie zamawiać pięć piw/kremówek/batoników
charakterystycznym gestem, jak ci z obecnie rządzącej nami koalicji ?

Andrzej

Czy nie potrafisz wykrztusić z siebie prawdy jeżeli ta prawda nie odpowiada założonej
przez ciebie tezie? Jak z tobą można dyskutować, jeżeli to TY zawsze musisz mieć
rację? Jeżeli ja nie miałem racji, to napisałem, że korzystam z doświadczeń
przechodzenia takiej "ścieżki zdrowia" a nie referuję bierzącego stanu prawnego tej
kwestii - ty mi na to, że skoro tak, to z pewnością muszę pierniczyć głupoty.

Gdzie jest twoja piąta klepka odpowiadająca za prawdomóność, dzięki której to cnocie
osiąga się konsensus?

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> jednostkę

> Czy nie potrafisz wykrztusić z siebie prawdy

Sprawdziłem i opłata wynosi 500 zł a nie 1000 zł.

I nie trzeba przedstawiać promesy.

Andrzej

> Sprawdziłem i opłata wynosi 500 zł a nie 1000 zł.
>
> I nie trzeba przedstawiać promesy.

To dlaczego nie kupisz sobie broni? Nie mów, że nie potrzebujesz, bo broni nie
potrzebuje się do czasu, aż stanie się potrzebna, tylko wtedy na wyrabianie pozwoleń
jest już trochę za późno. Nie mów, że nie chciałbyś mieć, bo każdy chciałby mieć,
choćby po to, żeby w domu czuć się bezpieczniej ale w większości wypadków po prostu
dla tego, że ... no jakby to powiedzieć, po prostu, każdy lubi broń :-) Przeszkodą
nie są też pieniądze, bo przecież teraz wszystko można kupić na kredyt i odpracować
na rzecz obcego kapitału w Polsce.

No to jaka istnieje przeszkoda, że nie można pójść do sklepu i wyjść z niego po 10
minutach z czymś takim?

http://www.sigarms.com/images/catalog/product/226R-CT-left.jpg

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> To dlaczego nie kupisz sobie broni? Nie mów, że nie potrzebujesz, bo broni nie
> potrzebuje się do czasu, aż stanie się potrzebna

Wystarczy mi miotacz gazu.

Andrzej

Acha! Sprytnie, ale zauważ proszę, że wchodząc na tę stronę możesz - legalnie -
kupić sobie co najwyżej koszulkę lub scyzoryk

http://www.sigarms.com/Default.aspx

Żeby za własne pieniądze i na potrzeby własnego widzimisie, (które przecież miewają
wolni ludzie nieustannie) kupić sobie choćby strzelającą śrutem wiatrówkę o energii
większej niż chyba 17 J, musisz pójść do jakiegoś policyjnego plecaka - policjanta
tylko z nazwy - i łasić się mu do nogi TŁUMACZĄĆ SIĘ, dlaczego w ogóle masz jakieś
widzimisie, by tę wiatrówkę posiadać!

To nie jest wolność.

Grzegorz Z.

Andrzej napisał(a):

> Acha! Sprytnie

Sprytnie czy nie sprytnie - akurat tak sobie wybrałem.

Andrzej

Może podświadomie, może to jakiś sentyment?

p47

> [...]
> sprawe na abw - moze i ktos nie sprawdzil czy sld-ówa ma bron
> ale tu potrzeba rozwiazan systemowych ...

Nie, nich mają . skoro boją się ! Ale wydawac tez wszystkim chętnym,
przyzwoitym obywatelom!!

p47