Przepraszam

2 wyświetlenia

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 16:33:4821.03.2006
do
Być jednocześnie Żydem i Polakiem to tak, jak gdyby trwać w samym środku
konfliktu bez szans na opowiedzenie się po którejkolwiek ze stron. Podobna
sytuacja przydarza się zdezorientowanemu dziecku, zmuszonemu do uczestnictwa w
rodzinnej awanturze, podczas której rodzice - kochani przezeń jednakowo - każą
wybierać mniędzy matką a ojcem. Neutrealność jest trudna do utrzymania, zaś
dokonanie wyboru sprawia niewypowiedziany ból.

Ja wybrałem ucieczkę. Takie rzeczy jak naród, tradycja, kultura narodowa,
patriotyzm czy przywiązanie do ojczyzny przestały dla mnie istnieć. Liczy się
tylko człowiek i jego przyszłość bez względu na to, czy jest czarny, biały, czy
pochodzie z Niemiec, czy z Nigerii.

Dlatego od lat sympatyzuję z ruchami lewicowymi traktującymi tak samo homo- i
heteroseksualistów, Żydów i Polaków - w myśl nieśmiertelnych ideałów Rewolucji
Francuskiej.

Dlatego udzielam swego popacia transhumanizmowi przygotowującemu ludzkość do
nastania ery nowego, lepszego człowieka pozbawionego instynktu autodestrukcji.

Wiem, że Żydzi byli odpowiedzialni za śmierć dziesiątek milionów ludzi w
okresie stalinizmu. Znam takich oprawców jak Berman, Zinowiew, Swierdłow,
Kaganowicz, Frenkel, Kun, Rakosi, Jarosławski i setki innych, którzy -
mianowani przez Stalina - stali na czele najbardziej zbrodniczych instytucji w
dziejach nowożytnej Europy. Wiem o Koniuchach i Nalibokach, o "judeopolonii" za
czasów Kongresówki, o bezczelnym antypolonizmie, pozostającym przy życiu do
dziś.

Jest mi okropnie wstyd.

Rozumiem Polaków i wiem, że antysemityzm nie wziął się z próżni. Mam świadomość
tego, w jakim stopniu totalitarna władza rabinów oraz skrajnie rasistowskie,
powtarzane w nieskończoność ustępy z Talmudu zatruwały przez wieki umysły
żydowskich dzieci, której później nie miały wyrzutów sumienia okradając lub
mordując tzw. gojów.

Ale ich także rozumiem. Sam jestem Żydem i mam w sobie nieskończone pokłady
miłości do wszystkich Żydów - tych złych i tych dobrych. Dostrzegam bowiem
tragizm sytuacji w jakiej się znajdują, otoczenia zewsząd rasistowską i
fanatyczną ideologią, wmawiającą im od kołyski, że są narodem wybranym i - bez
powodu - znienawidzonym przez cały świat. Jednak rodzą się i pozostają ludźmi,
dlatego nie można ich nienawidzieć za to, że od lat wtłacza się nienawiść w ich
serca. Wręcz przeciwnie - trzeba ich kochać na przekór wszystkiemu, co jednak
nie powinno oznaczać tolerancji dla zła.

Od miesięcy udzielam się pod różnymi nickami na żydowskich forach i czatach,
przekazując te bolesne prawdy o których nie mają szans usłyszeć w izraelskich i
amerykańskich szkołach. Ochrzczono mnie już mianem antysemity, żydożercy,
psychopaty, nienawidzącego się Żyda itp. itd. Na EFNecie (serwer IRC) dostałem
tzw. permbana, czyli teoretycznie dożywotni zakaz wstępu na izraelski kanał. Od
czasu do czasu publikuję także na izraelskich portalach króciutkie artykuły
przypominające o haniebnym udziale tysięcy Żydó w systemie sowieckiego terroru.
Przypominam do bólu wszystkie zbrodnie dokonane na Palestyńczykach: Deir
Yassin, Kana, Liban, krwawe tłumienie intifad... Wszystkie to z miłości do
człowieka.

To samo przez długie miesiące robiłem na pl.soc.polityka publikując pod
tuzinami pseudonimów kontrowersyjne i niekiedy jawnie kłamliwe artykuły mające
w założeniu osłabić waszą dumę narodową, która - jak uczy doświadczenie - jest
najniebezpieczniejszym źródłem nienawiści. Wiem, że z moralnego punktu widzenia
Polacy są "czystsi" od Żydów i wiem także, że podbudowywanie tej moralnej
wyższości stanowią najkrótszą drogę do moralnego upodlenia.

Za wszystkie kłamstwa i oszczerstwa szczerze Was przepraszam.

Macie święte prawo do swojej własnej, katolickiej i solidarnej Polski, ale na
litość boską - nie budujcie jej na nienawiści do innych ludzi i poczuciu
krzywdy, jeśli nie chcecie upodobnić się do Izraela.

Błagam Was - miejsce na uwadze, że Żydzi to tacy sami ludzie jak wy. Też pragną
pokoju, miłości i dobrobytu. Mają jednak to wielowiekowe nieszczęście bycia
ofiarami ideologii nienawiści i totalnego braku zrozumienia. Należy im
współczuć i robić wszystko, by wydobyć ich z otchłani samozniszczenia.

Znam setki Żydów - wspaniałych ludzi żyjących w kłamstwie. Pamiętajcie, że
nigdy przenigdy nie dam ich skrzywdzić tylko dlatego, że są tym kim są.

I zrobię wszystko co w mojej mocy, aby ci skrajnie szowinistyczi podlece,
którzy obecnie rządzą Izraelem, skruszeli pod naporem krytyki. Będę także
walczył z rodzącym się polskim nacjonalizmem, jakkolwiek nie wydawałby się
słuszny i potrzebny. Stąd moja przynależność do dwóch formacji znienawidzonych
w Polsce i Izraelu: SLD i Shinui.

Przeciętny Żyd na codzień spotyka się z przejawami antysemityzmu, którego nie
rozumie. On nie wie, że Polak może mieć do niego pretensje o Bermana. Jego
nauczono, że wszystko co złego powiedziano o Żydach to kolejny objaw
antysemityzmu. Sam codziennie obserwuję preoces zmian zachodzących w
świadomości młodych, kilkunastoletnich Żydów, którzy nawet w Internecie
spotykają się z nienawiścią i pogardą. Dla Rosjanina, który wie o żydowskich
czekistach taka niechęć jest czymś zupełnie naturalnym. Żyd zaś nie ma pojęcia,
że Komisja Nadzwyczajna była prawie w całości w rękach Żydów. Wszystko to przez
skrajnie zakłamany system nauczania zarówno w USA, jak i w Izraelu. Ten młody
Żyd naprawdę wierzy w to, że te wszystkie uprzedzenia, złość i nienawiść biorą
się bez powodu. Lata takiego "treningu" sprawiają, że z wrażliwych młodych
ludzi wyrastają kolejni obłudni rabini i rasistowscy politycy w rodzaju Begina
święcie wierzący, że cały świat nienawidzi Żydów i w związku z tym każdy dzień
jest krwawą i bezpardonową walką o przetrwanie.

Dlatego jeśli kiedykolwiek przyjdzie Wam uświadamiać Żydów o grzechach
popełnionych przez ich rodaków róbcie to delikatnie i z wyczuciem. Bądźcie
cierpliwi i współczujący.

Nade wszystko zaklinam Was - wyzbądźcie się nienawiści.

Za godzinę strona http://plsocpolityka.blog.onet.pl zostanie przeze mnie
zlikwidowana.

--
Szymon Inkowski
http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Zennon

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 15:43:5621.03.2006
do

>Za godzinę strona http://plsocpolityka.blog.onet.pl zostanie przeze mnie
>zlikwidowana.

To krok w dobrym kierunku. Zrob drugi...

Zennon

brat_olin

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 16:53:0421.03.2006
do
"Szymon Inkowski" <szymon....@autograf.pl> wrote

> [...]
zaś
> dokonanie wyboru sprawia niewypowiedziany ból.

Pan, p. Szymonie, dal sie TEZ tu poznac jako homoseksualista
i hetero w jednym, i w ponad 30 roznych nickach.
Bardzo to skomplikowane... Probowal Pan moze pomocy
profesjonalnej?

Leszek
---
Smart questions to stupid answers

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 16:49:3921.03.2006
do
> Pan, p. Szymonie, dal sie TEZ tu poznac jako homoseksualista

Już pisałem, że gejem jestem tylko dla homofobów. Taka ideowa przekora..
Rozumie Pan?

--
Szymon Inkowski

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 16:53:3421.03.2006
do
> To krok w dobrym kierunku. Zrob drugi...

Skasuję blog dokładnie za 10 minut z nadzieją, że zmienicie swoje postępowanie,
a przynajmniej niektórzy z Was.

matusm

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 16:59:0721.03.2006
do

Użytkownik "Szymon Inkowski" <szymon....@autograf.pl> napisał w
wiadomości news:3442.000002...@newsgate.onet.pl...

Rozdwojenie zydokomuszej jazni

Zyd ,pedal i jeszcze komuch
to co jest we wladzy postpzprowskiej
bo,,,,,,,,,,,,

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia

Pozdrowienia
matusm

Azrael

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:02:2421.03.2006
do
Szymon Inkowski wrote:

*Psychastenia*

to zaburzenie nerwicowe związane z nerwicą natręctw. Chorzy nie potrafią
sprecyzować swoich uczuć (ambiwalencja) lub wypracować swojego zdania na
pewien temat (ambitendencja). Nie są też pewni siebie i muszą przemyśleć
każdą swoją akcję.

albo to...

*Depersonalizacja*

poczucie utraty własnej tożsamości. Osoba czuje, że nie jest sobą, czuje,
że jest obca dla siebie, zmieniła się. Może pojawić się poczucie dziwności,
deformacji własnego ciała. Symptom ten pojawia się zarówno w chorobach
psychicznych jak i w zaburzeniach psychicznych np. nerwicach, a także po
użyciu niektórych substancji psychoaktywnych, głównie halucynogenów, np.
LSD, meskalina, PCP itp.

albo cos innego, ale NA PEWNO wymaga pomocy...

--
Azrael

Rydzyk musi odejść !

pan rAzyja Mellechowicz

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:05:5821.03.2006
do
Użytkownik Azrael napisał:

Znaczy się Zelig?
--
rAzyja Mellechowicz aka rAzor
_____________________________________

Azrael

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:05:5121.03.2006
do
pan rAzyja Mellechowicz wrote:
> [...]
No, no coś w tym jest...

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:03:2421.03.2006
do
> Szymon Inkowski wrote:

> albo cos innego, ale NA PEWNO wymaga pomocy...

Nie martw się. Rydzyka jak nie lubiłem tak nie lubię. Po prostu napisałem to,
co naprawdę myślę. Może ma to związek z tym, że dzisiaj przydarzyło mi się coś
bardzo wyjątkowego? To już pozostanie moją tajemnicą...

Azrael

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:08:2621.03.2006
do
Szymon Inkowski wrote:

> [...]
> napisałem to, co naprawdę myślę. Może ma to związek z tym, że dzisiaj
> przydarzyło mi się coś bardzo wyjątkowego? To już pozostanie moją

Fantom napletka ? ;-))))))
A.

pan rAzyja Mellechowicz

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:10:4521.03.2006
do
Użytkownik Azrael napisał:

> No, no coś w tym jest...

Dużo.

pan rAzyja Mellechowicz

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:12:2221.03.2006
do
Użytkownik pan rAzyja Mellechowicz napisał:

> Dużo.

Żydostwo, lewactwo, zboczenia seksualne.. A wszystko w imię wolności.
TYYYFFFU!

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:09:5621.03.2006
do
> Fantom napletka ? ;-))))))

Liczyłem się z tym, że efektem mojej szczerości będzie drwina, zwłaszcza po
tych cyrkach, które tu odstawiałem. Naprawdę nie obchodzi mnie, czy wierzysz,
że jestem Żydem czy nie. Dla ciebie mogę być niestabilnym emocjonalnie
nastolatkiem cierpiącym na borderline personality. Napisałem to, co jest
szczerą prawdą, na chwilę odsunąłem od siebie konieczność bezwzględnego
solidaryzowanie się z Żydami. To wszystko... Jeśli uważasz, że to co napisałem
jest wierutną bzdurą, to - bardzo cię proszę - udowodnij..

ali

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:13:1721.03.2006
do
Szymon Inkowski <szymon....@autograf.pl> napisał(a):

> Już pisałem, że gejem jestem tylko dla homofobów. Taka ideowa przekora..

no no no????
brawo ale...
1. nie myl zboczenia które należy leczyć z naturalnym porządkiem rzeczy
2. nie nazywaj sianiem nienawiści reakcji na zakłamanie
3. nie lokuj źle swoich sympatii (SLD jest spadkobiercą PZPRu)

Azrael

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:18:4221.03.2006
do
Szymon Inkowski wrote:

> [...]
> Żydami. To wszystko... Jeśli uważasz, że to co napisałem jest
> wierutną bzdurą, to - bardzo cię proszę - udowodnij..

Panie Inkowski - już komuś, o przeciwstawnych do Pana poglądach napisałem -
z prowokatorami nie dyskutuję - a póki co był Pan jednym z najwiekszych...

--
Azrael
Mam pełne zaufanie do likwidatorów.

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:16:1521.03.2006
do
> 1. nie myl zboczenia które należy leczyć z  naturalnym porządkiem rzeczy

Homoseksualizm nie jest zboczeniem.

> 2. nie nazywaj sianiem nienawiści reakcji na zakłamanie

Czym innym jest cierpliwe i obojętne emocjonalnie pisanie prawdy, a czymś
zupełnie innym pisanie paszkwili antyżydowskich obliczonych na wywołanie
obrzydzenia i nienawiści.

> 3. nie lokuj źle swoich sympatii (SLD jest spadkobiercą PZPRu)

Obecnie nie ma w Polsce partii lewicowej, która miałaby taki potencjał jak SLD
mimo tych wszystkich afer. Szeregi zostały oczyszczone i odmłodzone - to już
nie jest to SLD sprzed kilku lat. Olejniczak i Napieralski nie mają nic
wspólnego z PZPR.

Szymon Inkowski

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 17:18:1321.03.2006
do
> Panie Inkowski - już komuś, o przeciwstawnych do Pana poglądach napisałem -
> z prowokatorami nie dyskutuję - a póki co był Pan jednym z najwiekszych...

Jeśli chcesz możemy się spotkać w realu, wtedy zrozumiesz jak bardzo jestem
autentyczny.

ali

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 20:09:4721.03.2006
do
Szymon Inkowski <szymon....@autograf.pl> napisał(a):

> Homoseksualizm nie jest zboczeniem.

a czymże jest skoro nie jest normalnym naturalnym zdrowym objawem?

> Czym innym jest cierpliwe i obojętne emocjonalnie pisanie prawdy, a czymś
> zupełnie innym pisanie paszkwili antyżydowskich obliczonych na wywołanie
> obrzydzenia i nienawiści.

"oko za oko"

> [...]
już
> nie jest to SLD sprzed kilku lat. Olejniczak i Napieralski nie mają nic

baju baju - będziem w raju
zapominasz o wspierającym zapleczu byłej uwłaszczonej nomenklatury

AnDaL

nieprzeczytany,
21 mar 2006, 23:16:0521.03.2006
do

wyslij mu woreczek

DonJose

nieprzeczytany,
22 mar 2006, 00:03:5722.03.2006
do
Tak sie zastanawiam, cz Inkowski, to nie przypadkiem Rydzyk

boukun

nieprzeczytany,
22 mar 2006, 04:52:5322.03.2006
do

Uzytkownik "DonJose" <Don...@aol.com> napisal w wiadomosci

> Tak sie zastanawiam, cz Inkowski, to nie przypadkiem Rydzyk

Wiedze ma obszerna, jak na Zyda przystalo.

boukun

Jacek Ziemianin

nieprzeczytany,
22 mar 2006, 05:13:3922.03.2006
> [...]

> Dlatego od lat sympatyzuję z ruchami lewicowymi traktującymi tak samo homo-
> heteroseksualistów, Żydów i Polaków - w myśl nieśmiertelnych ideałów

Czy mowisz o tej rewolucji ktorej idealy powodowaly mordowanie rolnikow w
Wandei, zakonnice i ksiezy i kilka innych grup?
Niezle idealy.

> Dlatego udzielam swego popacia transhumanizmowi przygotowującemu ludzkość do
> nastania ery nowego, lepszego człowieka pozbawionego instynktu
autodestrukcji.

Jak zaakceptujesz czlowieka jakim on jest bedzie ci latwiej. mielismy juz
stada marksitow, engelsów którzy chcieli poprawiac ludzi przez smiuerc
zazwyczaj tych ktorzy sie nie chcieli dostosowac.

> [...]
za

> czasów Kongresówki, o bezczelnym antypolonizmie, pozostającym przy życiu do

I slusznie. dlatego na twoim miejscu wielokrotnie zastanowil bym sie zanim cos
bym tu napisal w taki sposob jak mialo to miejsce.

> [...]
> żydowskich dzieci, której później nie miały wyrzutów sumienia okradając lub

Zajmij sie w takim razie zmienianiem Zydow a od nas sie odpiórkuj.

> [...]
jednak
> nie powinno oznaczać tolerancji dla zła.

Jasne a mordercow nalezy glaskac bo mieli do szkoly pod gorke.
Zdrowe społeczeństwa bronią się przed patologiami.
Zydzi kamienowali pederastów, ojciec mial prawo zabic morderce swojej pociechy
itd. to wlasnie zydowskie koncepcje humanizmu dla gojów nam wmawiaja ze mamy
sie litowac nad kazdym zloczyncą. niech Zydzi sami to zastosuja u siebie, bo
jak na razie staraja sie oslabic inne narody przez ich demoralizacje tego typu
"humanitaryzmem"

> [...]
> Yassin, Kana, Liban, krwawe tłumienie intifad... Wszystkie to z miłości do

No i bardzo dobrze, zajmuj sie tak dalej Zydami, masz duze pole do popisu.

> [...]
jest
> najniebezpieczniejszym źródłem nienawiści. Wiem, że z moralnego punktu

A za to nalezy ci sie wytrzaskanie po mordzie.
nie masz prawa obrazac nas, podwazac naszej historii czy dumy narodowej.
Jestes tu obcy wiec sie ciesz ze mogles dzieki naszemu narodowi skonczyc tu
szkole i dozyc tego wieku. Jak jakis chory utopista uwierzyles ze duma
narodowa, przywiazanie do tradycji jest czyms zlym.
zrozum ze czlowiek kochajacy swoją rodzinę bedzie róniez szanował rodzinę za
plotem. i patriotyzm czy milosc do ojczyzny, jej kultury czy tradycji nie ma
sie nijak do nienawisci wobec obcych.
To wlasnie taka mendowata retoryka ulepszaczy swiata powoduje ze rodza sie
nienawisci do takich zydkow jak ty, ktorzy nie potrafia uszanowac obcych, a co
gorsze tubylcow w srod ktorych zamieszkuja.
Jak sam powyzej napisales antysyjonizm wsrod Polaków nie wzial sie z prozni,
wziął sie wlasnie z takich postaw jak twoja i podobnych "idealistów" o
krzewicielach w ubeckich katowniach twoich ideałów nie zapominając.

> Polacy są "czystsi" od Żydów i wiem także, że podbudowywanie tej moralnej
> wyższości stanowią najkrótszą drogę do moralnego upodlenia.
>
> Za wszystkie kłamstwa i oszczerstwa szczerze Was przepraszam.

slabe te przeprosiny, za wielomiesieczne obrazanie mnie i moich rodakow takie
wyznanie to mało.
przemysl to jeszcze.

> [...]
> litość boską - nie budujcie jej na nienawiści do innych ludzi i poczuciu
> krzywdy, jeśli nie chcecie upodobnić się do Izraela.

Odwal sie i tobie podobni od nass to nie bedzie nienawisci. to nie my ja sobie
krzewimy w sobie tylko twoji ziomale.

> [...]
> ofiarami ideologii nienawiści i totalnego braku zrozumienia. Należy im
> współczuć i robić wszystko, by wydobyć ich z otchłani samozniszczenia.

Poczekamy az to udowodnia, slowa slowa slowa.

Tak ludzie sa z gruntu dobrzy, ale jak sie pojawia na horyzoncie taka kanalia
jak ty to sie noz w kieszeni otwiera u najwiekszego stoika.
Dzielnie zapracowales na podniesienie nienawisci w srod czytelnikow tego
forum. I dzis tlumaczenie sie jak powyzej pokazuje tylko ze towoja utopia jak
kazda podobna splajtowala. Zycze ci abys naprawde zrozumial ile zla sam
wyprodukowales. nie wiem kto ci za to placil, czy robiles to spolecznie czy na
zamowienie, ale zauwazam tu pocieszajacy fakt ze chyba ci glupio, a wiec moze
zaczynasz rozumiec. To wszystko nie jest takie proste.
nikt tu po tobie tesknil nie bedzie jak po kazdym prowokatorze, ubeckiej
gnidzie, kapusiu.
Posluchaj sobie piosenki Kaczmarskiego, twojego ziomala.
O ubeku w Izraelu.
Moze jeszcze bardziej do ciebie dotrze.

Opowieść pewnego emigranta

- Nie bój się, nie zabraknie. To krajowa czysta.
Ja, widzisz, przed wojną byłem komunista,

Bo ja chciałem być kimś, bo ja byłem Żyd,
A jak Żyd nie był kimś, to ten Żyd był nikt.

Może stąd dla świata tyle z nas pożytku,
Że bankierom i skrzypkom nie mówią - ty żydku!

Ja bankierem nie byłem, ani wirtuozem,
Wojnę w Rosji przeżyłem, oswoiłem się z mrozem

I na własnych nogach przekroczyłem Bug
Razem z Armią Czerwoną, jako Politruk.

Ja byłem jak Mojżesz, niosłem Prawa Nowe,
Na których się miało oprzeć Odbudowę.

A potem mnie - lojalnego komunistę
Przekwalifikowali na manikiurzystę.

Ja kocham Mozarta, Bóg - to dla mnie Bach,
A tam, gdzie pracowałem - tylko krew i strach.

Spałem dobrze - przez ścianę słysząc ludzkie krzyki
A usnąć nie mogłem przy dźwiękach muzyki.

W następstwie Października tak zwanych "wydarzeń"
Już nie byłem w Urzędzie, byłem dziennikarzem.

Ja znałem języki, nie mnie uczyć jak
Pisać wprost, to, co łatwiej można pisać wspak.

Wtedy myśl się zrodziła - niechcący być może,
Żem się z krajem tym związał - jak mogłem najgorzej.

Za tę hańbę zasługi - Warszawa czy Kraków -
Gomułka nam powiedział - Polska dla Polaków.

Już nie dla przybłędów Pospolita Rzecz -
Wiesław, jak Faraon, popędził nas precz.

I szli profesorowie, uczeni, pisarze,
Pracownicy Urzędu, szli i dziennikarze.

W Tel-Awiwie właśnie, zza rogu, z rozpędu
Wpadłem na byłego kolegę z Urzędu,

I pod Ścianę Płaczu iść mi było wstyd -
Czy ja komunista, czy Polak, czy Żyd?

Nie umiałem jak on, chwały czerpać teraz,
Z tego, że się z bankruta robi bohatera.

Wyjechałem. Przeniosłem się tutaj, do Stanów.
Mówią - czym jest komunizm - ucz Amerykanów.

Powiedz im co wiesz, co na sumieniu masz,
A odkupisz grzechy i odzyskasz twarz.

A ja przecież nie umiem nawet ująć w słowa
Jak wygląda to, com - niszcząc - budował.

I tak sam sobie zgotowałem zgubę:
Meloman - nie skrzypek, nie bankier - a ubek,

Oficer polityczny - nie russkij gieroj.
Ani Syjonista, ani też i goj!

Jak ja powiem Jehowie - Za mną, Jahwe stań
Z tą Polską związanym pępowiną hańb!

Jacek Kaczmarski

mkarwan

nieprzeczytany,
22 mar 2006, 05:42:4722.03.2006
do

Uzytkownik "DonJose" <Don...@aol.com> napisal w wiadomosci
> Tak sie zastanawiam, cz Inkowski, to nie przypadkiem Rydzyk

Jestes glupi sam z siebie czy ci za to placa?

Nowe wiadomości: 0