Google Gruplar, artık yeni Usenet gönderilerini veya aboneliklerini desteklememektedir. Geçmişteki içerikler görüntülenebilir kalmaya devam edecek.

Moje ulubione powiedzenie autorstwa Witkacego..

0 görüntüleme
İlk okunmamış mesaja atla

Tzva Adonai

okunmadı,
8 Şub 2008 14:34:318.02.2008
alıcı
¨Prawdziwe dobro moze sie zrodzic tylko w silnym czlowieku¨...

***

To miedzy innymi dlatego dwa miliony sluchaczy Radia Maryja nadaje sie
tylko na karme dla swin...

mkarwan

okunmadı,
8 Şub 2008 16:21:398.02.2008
alıcı

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.a...@lycos.com> napisał w wiadomości

***

=====================================

Masz do wyboru dwie możliwości.
1. znikasz na zawsze z grup dyskusyjnych, powtarzam na zawsze.
2. będziesz miał problemy w związku wielokrotnym łamanie prawa.

[oktan]

okunmadı,
8 Şub 2008 16:29:268.02.2008
alıcı
mkarwan pisze:

Po co dyskutujesz z tym antypolskim smieciem?

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

pzdr.[oktan]

Tzva Adonai

okunmadı,
9 Şub 2008 00:13:579.02.2008
alıcı
On 8 Lut, 22:21, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

> Masz do wyboru dwie możliwości.
> 1. znikasz na zawsze z grup dyskusyjnych, powtarzam na zawsze.
> 2. będziesz miał problemy w związku wielokrotnym łamanie prawa.

Tak, mkarwan, ty tez nadajesz sie tylko na karme dla swin...

0 yeni ileti