mkarwan w miejscu.

Obserwator

drogi mkarwan nie podejrzewam cie o naiwnosc, ale o fanatyzm i rasism -
niestety tak.

Byc moze nie wiesz, iz informacja ktora tu nie tak dawno zamiesciles jakoby
Obama przeszed na judaizm
- to jock.

Na ty rosyjskim forum, wlasnie tez ktos probowal ja rozpowszechniac:)

W sieci internetowej niestety rozne brednie mozna wrzucac dla frajerow i
naiwniakow. Dlatego kazda informacje trzeba sprawdzac dokladnie, jesli
zalezy nam na rzetelnosci.

http://engforum.pravda.ru/index.php?/topic/138474-obama-converts-to-judaism/

Poszukaj na tym satyrycznym portalu tej informacji o Obamie. Pod linkiem do
ruskiego forum ktory powyzej podalem, ktos wlasnie tez pisze, iz to jest
jock:))

http://www.theonion.com/

Czlowieku nie stosuj odpowiedzialnosci zbiorowej w stosunku do zadnej
narodowosci - bo to wymyslili rasisci i potem kontynuowali inni totalitarysci,
glownie komunisci i nazisci.

Brak wiedzy i fanatyzm - sa powaznym zagrozeniem dla normalnego swiata.

Obserwator

i jeszcze jedno, gdyby Obama zmienil wyznanie na judaizm - nigdy by nie wygraw
w USA !

Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jgbukc$div$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> W sieci internetowej niestety rozne brednie mozna wrzucac dla frajerow i
> naiwniakow. Dlatego kazda informacje trzeba sprawdzac dokladnie, jesli

Chyba znów zacznę cię lubić! ;) Niegłupio gadasz kiedy nie bluzgasz!

BomBel

Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

> W sieci internetowej niestety rozne brednie mozna wrzucac dla frajerow i
> naiwniakow. Dlatego kazda informacje trzeba sprawdzac dokladnie, jesli
> zalezy nam na rzetelnosci.

Nazwanie urwana frajerem i naiwniakiem brzmi jak komplement.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."