Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

muto2100

Najpierw pisal ten pedal skargi do dyrektora
biblioteki ze spamuje , potem do burmistrza
miasta - ale ludzie ci maja wieksze
problemy na glowie niz skargi od tego idioty, wiec
potem napisal do lokalnej strony internetowej
Bogatynia 24.pl i te glupie bydle
obsmarowalo mnie jako antysemite- co jest smiechu
warte , bo ktoz to napisal -najwiekszy
antysemita na grupach , w tym polskich
rosyjskich,ukrainskich bo tam czasami zagladam
chociaz jestem pewny ze swoje paplaniny
smaruje tez na innych grupach np

niemieckich czy austriackich- bo tam zapewne
znajdzie poklask bylych SSmanow czy czlonkow
Wermachtu.Ten bydlak prawie codziennie skladal
skargi do dyrektora biblioteki ,gazet
lokalnych ,burmistrza a nawet do Biura Policji
w Warszawie, wiem ze dyrektor
biblioteki w Bogatyni prosil go o rozmowe
telefoniczna w sprawie sklarg jego na mnie-ale
bal sie -zdradzic ze wyjdzie z kad nadaje -
chociaz slyszalem ze z Szwecji.
Powiedzialem dyrektorowi miejskiej biblioteki ze
skurwiel niezadzwoni bo boi sie dekonspiracji
i tak sie to stalo.Znowu skomlal do dyrektora i
pol instytucji rzadowych w Polsce.Widzisz
baranie Ja mam swoj honor od dawna wiem o
proxy,Tor, ukrytym IP , WIEM jak to robic
przez static IP , wiem jak mozna podbierac
komus internet- ale tego nierobie-a ty co
ukrywasz morde ,silny jestes schowany gdzies w
skandynawskich slumsach.Wychodzisz
na idiote do zerowej potegi- powinni cie
zamknac w zakladzie zamknietym bo
jestes niebezpieczny dla siebie i innych

raff

muto2100 pisze:

> [...]
> warte , bo ktoz to napisal -najwiekszy
> antysemita na grupach , w tym polskich
> rosyjskich,ukrainskich bo tam czasami zagladam

Raczej stawialbym na Kupe - Bilyka. To jemu najbardziej zalazisz za skore.

R.

mkarwan

Uzytkownik "muto2100" <mani...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawde majac na celu pomówienie i
zniewazenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sa to czyny zabronione.

Piotr

Uzytkownik "muto2100" <mani...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

> Najpierw pisal ten pedal skargi do dyrektora
> biblioteki ze spamuje , potem do burmistrza
> miasta ...

Mkarwan nadaje ze stalego IP, u stalego operatora, bodajze
mediator.stella.net.
Wielu sie pod niego podszywa.
Piotr

Waliza Bolek

> [...]

> warte , bo ktoz to napisal -najwiekszy
> antysemita na grupach , w tym polskich
> rosyjskich,ukrainskich bo tam czasami zagladam

Nic nowego dla nas bo juz nie na jednego z tych grup to polsko-rzydowskie
bydle hitlerowskie donosilo.

Spytaj dr Kruka, na którego tu lokalni neonazisci szczekaja o donosy na
niego pisane przez mkarwana do wladz uczelni WSIZ Rzeszów i do jego
kierownika katedry. Wystarczy poszukac w historii postów tu i
soc.culture.polish poniewaz tamten odwazyl sie napietnowac antysemickie
wystapienia mkarwana. Nie wiem czy dr Kruk jeszcze tam pracuje, ale mozna
spytac wladze uczelni rzeszowskiej, powinni pamietac donosy tego bydlaka
mkarwana pisane anonimowo. Nigdy sie nie podpisuje i nie ujawnia swojej
tozsamosci.

mkarwan nie pisze ze Skandynawii. To bydle to jest dr socjologii po KUL
Marek Maciej Ziemba ze Stalowej Woli Rozwadów, adres zamieszkania:
zam. Aleje Jana Pawla II 15/135,
Stalowa Wola 37-450
Polska

warto poczytac:
http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2008-10/msg02569.html

strona internetowa:
http://socjolog.rozwadow.pl/

MI-6, UK

jadrys

W dniu 2010-03-23 16:18, Waliza Bolek pisze:

> mkarwan nie pisze ze Skandynawii. To bydle to jest dr socjologii

No tak można było się tego spodziewać.. Namnożyło nam się tych doktorów..

cyc

> [...]
> warte , bo ktoz to napisal -najwiekszy
> antysemita na grupach , w tym polskich
> rosyjskich,ukrainskich bo tam czasami zagladam

Nie denerwuj sie ! . Czy to jedyny donosiciel na grupie ? .
Takich jak on jest tu kilku , tak samo jak takich co to sadami i inna zaraza
groza .
Wielu skazry sie na pastwo twerdzac , ze naklada na usta klodki chcac
cenzurowac to co pisze sie w sieci w tym na grupach dyskusyjnych . Panstwo w
tej materii jest niczym wobec armii samozwanczych kapusiow , ktorzy
kontunuuja sb ckie metody zastraszania spoleczenstwa a przynajmniej tej jego
czesci , ktora jest wrazliwa na panoszace sie w kraju patologie , dajac temu
wyraz w publikowaniu swoich ocen . Psychopatyczni donosiciele pojmuja to
jednak inaczej . Dla nich kazda opinia godzaca w ich wyimaginowany , chory
bo jednobrawny swiat jest bluznierstwem .
Pare dni temu jeden przyglup np. grozil mi sadami za to , ze uznalem
Goclawskiego winnym afery Stella Maris , inny wczesniej rowniez za to , ze
jak napisal " ranie religijne uczcuia katolikow i to wtedy , kiedy poddalem
krytyce pedofili w sutannach .
Niestety w spoleczenstwie funkcjonuja rowniez idioci , donosiciele , kapusie
, folksdojcze , koltuny , mohery , matoly i innej masci zaraza . Nimi nie ma
sie co jendak przejmowac , olac , nasrac na nich , napluc i poddac
spolecznemu ostracyzmowi .
Dziwie sie tym , ktorzy podtrzymuja u takich jak np. kupa , mkarwan , abc ,
czy paru innych poczucie misji i podejmuja z niumi dyskusje , zamist
zignorowac tak jak na to zasluguja . Taki stosunek osmiela i eskaluje u kupy
antypolonizm u mkarwana poczucie misji i donoszenie , u abc religijne
szlenstwo ktorym epatuje cala grupe .
Ignorowanie ich to najlepszy spsob na unicestwienie glupoty .

cyc

Piotr

Uzytkownik "Waliza Bolek"
<nikt_nie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> spytac wladze uczelni rzeszowskiej, powinni pamietac donosy tego bydlaka
> mkarwana pisane anonimowo. Nigdy sie nie podpisuje i nie ujawnia swojej

Skoro nie ujawnia tozsamosci, pisze anonimowo, to skad wiesz Jogi, ze to on?
Bo jak narazie to bardzo wyraznie donosisz i opluwasz zza wegla wlasnie ty.
Kryjac sie za anonimizerem, scierwuchu.
Piotr

boukun

Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisal " ranie religijne uczcuia katolikow i to wtedy , kiedy poddalem

To jednak nie literówka z tym Gocławskim...
Gdzie "a", a gdzie "o" na klawiaturze...

boukun

Waliza Bolek

Uzytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisal w wiadomosci

> Skoro nie ujawnia tozsamosci, pisze anonimowo, to skad wiesz Jogi, ze to
> on?

Odpierdolilo ci z tym misiem Jogi polski cwelu z LPRu?
Kurwa jak widze takich Polakow to sie zastanawiam czemu te kurwy Piotry,
cytryny, raffy, debile jak awe sa w Unii Europejskiej.
Bo to wstyd dla calej polski i jebanej szmaty bialo-czerwonej, te chuje
wyzej wymienione i Kaczynskie z PiS i wszystkie inne skurwysyny ktore
przedluzaja wyzysk polakow w PLN zeby te pierdolone cyniczne Rzydy typu
Jerzy Urban i 60% SB mieli lepsze zycie i wysokie, rzydowskie emerytury.

> Bo jak narazie to bardzo wyraznie donosisz i opluwasz zza wegla wlasnie
> ty.
> Kryjac sie za anonimizerem, scierwuchu.

Ta kurwa mkarwan szmata faszystowska pisze z IP:
mediator.stella.net.pl

Zyd Alexander Sharon z Kanady z pomoca kolegow z MOSAD, piszacy do
soc.culture.polish otrzymal informacje, ze z tego adresu korzysta dr Marek
Maciej Ziemba
stad znamy jego adres. On nie jest anonimowy. Zawsze pisze ze Stalowej Woli-
Rozwadow

nasze bazy wskazuja na: 80.48.136.253 Date: Tue, 23 Mar 2010 15:09:30 +0100

inetnum: 80.48.136.0 - 80.48.136.255
netname: STELLA-ZIT
descr: Stella ZIT Sp. z o.o.
descr: Stalowa Wola
country: PL
admin-c: ZG53-RIPE
tech-c: GW266-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: TPNET
source: RIPE # Filtered

person: Zdzislaw Gawecki
address: Stella ZIT Sp. z o.o.
address: ul.Ofiar katynia 35
address: 37-450 Stalowa Wola
address: POLAND
phone: +48 15 6425733
e-mail: ste...@stella.net.pl
nic-hdl: ZG53-RIPE
mnt-by: TPNET
source: RIPE # Filtered

person: Grzegorz Wolicki
address: Stella ZIT
address: ul.Ofiar Katynia 35
address: 37-450 Stalowa Wola
address: POLAND
phone: +48 15 6425733
e-mail: grze...@stella.net.pl
nic-hdl: GW266-RIPE
mnt-by: TPNET
source: RIPE # Filtered

czy w tym czasie byl polaczony dr Marek Maciej Ziemba z tego IP, czy moze
ktorys z administratorów Stella.net?
Sprawdz sobie sam glupi Piotr, Fuck You Polish scumbag thieves.
Tfu!
MI-6

raff

Waliza Bolek pisze:

> [...]
> Kurwa jak widze takich Polakow to sie zastanawiam czemu te kurwy Piotry,
> cytryny, raffy, debile jak awe sa w Unii Europejskiej.

Nie nerwuj sie Jogi. Jak cie wyjebią z uczelni bedziemy wysylac ci paczki.

Ty nasz scierwuchu z Canada (Myslowice) hehe.

R.

Waliza Bolek

Użytkownik "raff" <tryty...@autograf.pl> napisał w wiadomości

> Nie nerwuj sie Jogi. Jak cie wyjebią z uczelni bedziemy wysylac ci paczki.
> Ty nasz scierwuchu z Canada (Myslowice) hehe.

hehe bedziesz w szpitalu psychiatrycznym mowil

87.101.31.242
Date: Tue, 23 Mar 2010 17:15:04 +0100

DOMAIN: proxnet.pl
registrant's handle: nta51674 (CORPORATE)
nameservers: ns1.proxnet.pl. [87.101.31.249]
ns2.proxnet.pl. [87.101.29.1]
created: 2005.05.04 14:59:48
last modified: 2009.04.17 14:39:22

no option

REGISTRAR:
NetArt Spolka Akcyjna S.K.A.
Rondo Mogilskie 1 31-516 Krakow
Polska/Poland
+48.801 33 22 33
+48.12 297 88 10
+48.12 297 88 08
bi...@nazwa.pl

raff

> hehe bedziesz w szpitalu psychiatrycznym mowil
>
> 87.101.31.242
> Date: Tue, 23 Mar 2010 17:15:04 +0100
>
> DOMAIN: proxnet.pl
> registrant's handle: nta51674 (CORPORATE)
> nameservers: ns1.proxnet.pl. [87.101.31.249]
> [...]

Jogi, niesamowite, potrafisz znalezc siedzibe firmy. Niesamowite.

Ty nasz informatyku ty.

Ja bym wnosil o podwyzke na uczelni.

R.

Piotr

> Jogi, niesamowite, potrafisz znalezc siedzibe firmy. Niesamowite.
>
> Ty nasz informatyku ty.
>
> Ja bym wnosil o podwyzke na uczelni.

Ciśnienie mu podniosą.
Piotr
--
Godwin's Law:
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison

.he�sk.

On Tue, 23 Mar 2010 15:09:30 +0100, "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>
wrote:

[ S P A M ]

--

HeSk

"Nieprawd� jest, jakoby Internet by� ziemi� niczyj�

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dr�g poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

cyc

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

No i co z tego ? . myslalem , ze tak wlasnie sie nazywa . Tylko jemu wolno
sie mylic ?

cyc

boukun

Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomości

Myślałeś? Głuchy, niewidomy?

boukun

cyc

U�ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa� w wiadomo�ci

> U�ytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisa� w wiadomo�ci

> My�la�e�? G�uchy, niewidomy?
>
> boukun

To , ze pisze o nim Goclawski rani Twoje uczucia religijne ? , czy tak
sobie piszesz aby tylko zaistniec na grupie ? .
faktem jest , ze Goclawski odpowiedzilny jest za afere Stalla Maris i to
jest cloo problemu a nie to jak napisze jego nazwisko bowiem wiadomo o kogo
chodzi . I mnie i Ciebie rowniez tutaj roznie nazwaja i z tego tytulu korona
nam z glowy nie spadla . Jemu tez nie spdnie tybardziej , ze jej nie ma i
miec nigdy nie bedzie , choc bardzo by tego chcial .

cyc