Wypelnienie sie starej przepowiedni ze "oni z radoœci ucaluja ziemie kiedy zobacza na niej slady innego czlowieka" (JP)

janp...@gmail.com

"Nadejœcie zaglady zainicjuje niespodziewana fala glodu. Glod zas
sprowadza desperacje i szalenstwo na kazdego w taki sam sposob -
zarowno na bogatego jak i na biednego, zarowno na wplywowego jak i na
malutkiego. Ta fala glodu dopadnie ludzkosc kiedy nikt nie bedzie na
nia przygotowany. Mordercze zdarzenia zaczna sie kiedy kontynuacja
obecnego rujnowania natury, lasow i uprawnej gleby spowoduje ze w
pewnym momencie ludzkosc przelamie sie poza zdolnosc planety do
utrzymania ludzi. Po przekroczeniu tego punktu wydarzenia beda sie juz
toczyc same z narastajaca szybkoscia jak coraz wieksza kula sniegowa -
w podobny sposob jak w drugiej polowie 2008 roku dzialo sie to ze
swiatowym kryzysem ekonomicznym. Najpierw sie okaze ze w sklepach
nawet tych najbogatszych krajow brak jest juz zywnosci, bowiem jakas
kleska zniszczyla urodzaje w jednym z ostatnich panstw ktorego eksport
zywnosci sprawial wrazenie ze zywnosci jest w swiecie dosyc. Ten brak
zywnosci zostanie wyolbrzymiony przez rzadne sensacji gazety i
telewizje. To zas spowoduje panike i masowe lupienie sklepow z
zywnoscia i skladow zywnosci przez rozhisterowane tlumy. Wladze
zareaguja ostro - co spowoduje walki uliczne. To wowczas bron
przejdzie w niepowolane rece. Ci zas co ja posiada zaczna formowac
bandy aby zdobyc dla siebie zywnosc. Zapanuje chaos, zas wladze
calkowicie utraca kontrole nad spoleczenstwem. Kazdy znajdzie sie
pozostawiony samemu sobie. Glod, rabunki i strzelaniny pozostawia po
sobie pierwszych nieboszczykow. Z powodu chaosu nikt nie bedzie ich
grzebal. Rozniesie sie zaraza. Ludzie zaczna masowo umierac. Stana
elektrownie, wodociagi i transport. Rzady i panstwa upadna, zas
granice panstwowe pozanikaja. Zacznie sie raptowna i powszechna
ucieczka ludzi z miast. Fale oszalalych z glodu ludzi zaczna zalewac
wsie formujac tam rodzaj "dzikiego zachodu". Rolnicy ktorzy nadal beda
usilowali produkowac zywnosc szybko padna ofiarami rabusiow i
mordercow. Natomiast bez zywnosci, bez wiedzy jak produkowac zywnosc,
oraz bez mozliwosci znalezienia miejsca w ktorym glodne tlumy
pozwolilyby zywnosci wyrosnac, wkrotce ci co ostana sie zarazie i
rabunkom, ciagle beda padali z glodu i wycienczenia. Koncowy efekt
bedzie niemal jak po bibilijnym potopie. Owa katastrofe przetrwa wiec
jedynie kilku nielicznych, ktorzy zdolaja umknac do na tyle ustronnych
miejsc w ktorych glodujace bandy rabusiow ich nie znajda, a
jednoczesnie ktorzy beda na tyle obeznani z zasadami przezywania na
dziczy, ze odwolaja sie do jedzenia dzdzownic, owadow, slimakow,
korzeni, itp. - aby tylko przetrwac. Kiedy w koncu natura sama
przywroci balans, ludzi ostanie sie juz tak malo, ze gdy ktorys z nich
napotka slady innego czlowieka, wowczas bedzie z radosci calowal
ziemie niosaca te slady - tak jak staropolska przepowiednia nam to
zapowiadala."

Powyzsze wcale NIE jest opisem "konca swiata", a jedynie scenariuszem
staropolskiej przepowiedni o bliskim juz nadejsciu na Ziemie zaglady
dla wiekszej czesci ludzkosci, ktora to zaglada bedzie samo-zadana
sobie przez ludzi.

W czasach mojej mlodosci, tj. w latach 1950-tych, starzy ludzie czesto
powtarzali taka wlasnie dawna przepowiednie. Stwierdzala ona, ze juz
niedlugo ludzie sami sprowadza na swoje glowy tak dewastujaca zaglade,
ze w jej wyniku Ziemia zostanie niemal calkowicie wyludniona. Owa
bliska juz powszechna zaglade mialo przyzyc tylko tak niewiele ludzi,
ze juz po jej przejsciu zgodnie z owa stara przepowiednia, "kiedy
czlowiek zobaczy slady innego czlowieka, wowczas z radosci bedzie
ziemie w tym miejscu calowal".

Co bedzie powodem owej morderczej zaglady, ani na czym ona bedzie
polegala, tego starzy ludzie NIE potrafili wowczas wyjasnic. Jednak
byli pewni co do kilku cech ktore beda charakteryzowaly ta sprowadzona
na siebie samych przez ludzi i juz bliska zaglade. Dokonajmy teraz
przegladu owych cech:

(1) NIE bedzie to zaglada spowodowana przez zjawiska naturalne ani
przez Boga. Znaczy, starzy ludzie zdecydowanie wowczas twierdzili, ze
zaglada ta wcale NIE bedzie naturalnego czy boskiego pochodzenia, a
jej zrodlem i powodem beda sami ludzie (znaczy, nie bedzie to np. ani
potop, ani uderzenie meteorytu, ani trzesienie ziemi, ani wybuchy
wulkanow, ani nic "naturalnego" - a bedzie to cos co ludzie sami
wywolaja).

(2) Zaglada ta wcale jeszcze NIE bedzie zapowiadanym "koncem swiata".
Znaczy, po jej przejsciu ludzkosc stopniowo zagoi rany i ponownie
zaludni Ziemie, chociaz bedzie juz wowczas odmienna ludzkoscia niz ta
ktora zamieszkuje Ziemie obecnie.

(3) Nadejdzie ona juz niedlugo. Znaczy, starzy ludzie powiadali juz
wowczas, tj. w Polsce lat 1950-tych, ze od zaglady owej dziela nas
jedynie dziesiatki lat, a nie setki czy tysiace lat. To zas by
oznaczalo, ze zaglada ta powinna nadejsc na Ziemie nie pozniej niz w
latach 2040-tych, bowiem poczawszy od lat 2050-tych uplyneloby
przeciez wiecej niz 100 lat od tamtych przepowiedni.

(4) Zaglada ta NIE bedzie wywolana w wyniku wojny. Ta czesc starej
przepowiedni byla najbardziej dziwna. Wszakze jedynym sposobem
masowego wyniszczenia ludzi (poza kleska spowodowana przez nature lub
przez Boga) jaka ludzie w latach 1950-tych potrafili sobie wyobrazic i
opisac, bylaby mordercza, "trzecia wojna swiatowa". Jednak owa
przepowiednia zdecydowanie twierdzila ze to wcale NIE bedzie wojna. Z
tego powodu sporo ludzi mojej generacji spekulowalo wowczas na temat
tej przepowiedni, ze pewnie bedzie to rodzaj jakby "wypadku" czy
"przypadku" z bronia jadrowa, ktory zniszczy ludzkosc - tak jak
uczynilaby to "trzecia wojna swiatowa", chociaz bedac "wypadkiem" czy
"przypadkiem" wojna wcale nie bedzie.

(5) Dopiero po owej zagladzie, wypelnic mial sie tez caly szereg
innych starych przepowiedni (czesc z ktorych opisywany jest na
totaliztycznej stronie "przepowiednie.htm" wskazywanej ponizej).

W 2008 roku niespodziewany i raptowny swiatowy kryzys ekonomiczny
klarownie nam zademonstrowal dlaczego ludzkosc nie bedzie w stanie
zapobiec owej przepowiadanej samozagladzie, oraz wyraziscie nam
zilustrowal na czym owa zaglada bedzie polegala. Wszakze w 2008 roku
sytuacja na swiecie zaczela wyraznie nam pokazywac, jak owa szokujaca
krotkowzrocznosc wielu przywodcow politycznych sprowadza na Ziemie
wywolane przez czlowieka kleski klimatyczne. Ponadto, to wlasnie w
2008 roku rozpoczal sie takze spowodowany przez lakomstwo ludzi
interesu swiatowy kryzys ekonomiczny. Oba te zjawiska, tj. (a) zmiany
klimatyczne spowodowane przez pogon ludzi za zyskiem i wladza, oraz
(b) swiatowy kryzys ekonomiczny spowodowany przez niepohamowane
lakomstwo ludzkie, klarownie nam zilustrowaly te cechy ludzkie ktore w
efekcie koncowym sprowadza juz na obecne pokolenie od dawna
przepowiadana zaglade.

Oczywiscie, naukowcy ktorzy zajmuja sie badaniem generalnych trendow w
rozwoju ludzkosci, a takze matematycy zajmujacy sie dlugoterminowymi
prognozami, juz dawno odnotowali dokad niepohamowana pogon za zyskiem
prowadzi ludzkosc. Dlatego juz w 1972 roku tzw. "Club of Rome" (tj.
"Klub Rzymski") opublikowal dokument z przewidywaniami noszacy tytul
"The Limits to Growth". Dokument ten przewidywal ze niepohamowane
dazenie do wzrostu, do zwiekszania i do zysku, doprowadzi ludzkosc do
przekroczenia granic samo-utrzymania sie. Z kolei wyjscie poza owe
granice spowoduje upadek ludzkosci w calym szeregu obszarow, m.in.
upadek produkcji zywnosci. W rezultacie umrze ogromna liczba ludzi -
tamten dokument sugeruje liczbe okolo 3 do 8 miliardow ofiar tego
zalamania sie naszej cywilizacji.

Niedawno podobny model katastrofy jak ten ktory postulowali naukowcy z
owego "Klubu Rzymskiego", zostal tez potwierdzony w raporcie
Australijskich badaczy z CSIRO. I ten raport stwierdza, ze ludzkosc
obecnie zdaza prosto do katastrofy. Poniewaz ow australijski raport
bazowal na juz dzisiejszych danych - jakie sa znacznie aktualniejsze
od danych z 1972 roku, byl on w stanie precyzyjnie wyznaczyc date
owego zalamania sie samo-wystarczalnosci ludzkosci. Zgodnie z tymi
danymi, jesli nie podjete zostana jakies drastyczne srodki zaradcze,
owa mordercza dla ludzkosci katastrofa moze nastapic juz nawet za
jakies 20 lat.

Niezaleznie od calych organizacji czy instytucji, alarm podnosza
rowniez indywidualni naukowcy. Przykladowo, niedawno natknalem sie na
artykul "World shows it's still on course for destruction" (tj. "swiat
ilustruje ze nadal zdaza do zniszczenia") ze strony B5 nowozelandzkiej
gazety "The Dominion Post", wydanie datowane w srode (Wednesday),
March 4, 2009. Artykul ten ponownie apeluje o opamietanie sie i o
podjecie dzialan, jako ze zdaniem jego autora juz wkrotce ludzkosc
przekroczy punkt po ktorym nie bedzie juz powrotu i nie da sie uniknac
katastrofy.

Postepowanie i mentalnosc typowych dzisiejszych politykow oraz ludzi
interesu nie rokuje juz nadziei aby byli oni w stanie zapobiec
nadchodzacej katastyrofie. Wszakze typowi dzisiejsi politycy postepuja
zgodnie z zasada "niech sie wali i pali - byle ja bym zdolal utrzymac
sie przy wladzy". Z kolei typowi dzisiejsi ludzie interesu dzialaja
zgodnie z zasada "po mnie to chocby i koniec swiata - byle ja bym
zdolal zarobic jeszcze kilka milionow". W rezultacie jest juz niemal
pewnym ze owa stara przepowiednia o samozagladzie wiekszosci ludzkosci
prawie na pewno sie wypelni. Widzac zas co sie dzialo z kryzysem
ekonomicznym pod koniec 2008 roku oraz na poczatku 2009 roku, juz
obecnie mozna sobie wyobrazic jaki bedzie scenariusz owej nadchodzacej
samozaglady wiekszosci ludzi. Przebieg upadku ludzkosci przytoczony na
poczatku tego wpisu byl wlasnie krotkim streszczeniem owego
scenariusza.

***

W niniejszym wpisie staram sie uswiadomic, ze staropolska
przepowiednia o bliskim juz nadejsciu czasow kiedy "czlowiek bedzie
calowal ziemie jesli zaobaczy na niej slady innego czlowieka" wlasnie
zwolna zaczyna sie wypelniac na naszych oczach. Pelna tresc owej
starej przepowiedni, wymogi ktore musialyby zostac przez ludzi
spelnione aby przepowiednia ta jednak sie NIE wypelnila, a takze inne
podobne stare przepowiednie z terenu Polski ktore tez wlasnie zaczely
sie wypelniac, wszystko to opisane jest w "czesci #H" (patrz tam np.
punkt #H4) z totaliztycznej strony internetowej o nazwie
"przepowiednie.htm" - aktualizacja datowana 21 marca 2009 roku, lub
pozniej. Strona "przepowiednie.htm" zawiera tez caly szereg dalszych
informacji na temat starych przepowiedni - np. przyklady starych
przepowiedni ktore niedawno juz sie wypelnily, opis mechanizmu
wypelniania sie przepowiedni, wyjasnienie dlaczego przepowiednie sa
przekazywane ludziom do poznania, ujawnienie kto przekazuje ludziom
owe przepowiednie, itp. Owa najnowsza aktualizacja strony
"przepowiednie.htm" juz zostala zaladowana na kilka najczesciej
ogladanych witryn totalizmu, przykladowo na witrynie
http://members.fortunecity.com/timevehicle/przepowiednie.htm .

Dodatkowo owa strona "przepowiednie.htm" zostala tez zaladowana m.in.
na caly szereg rzadziej ogladanych witryn totalizmu, przykladowo na
witryny http://chi.maroc.to/przepowiednie.htm , http://totalism.50megs.com/przepowiednie.htm
, http://totalizm.20fr.com/przepowiednie.htm , http://pigs.20megsfree.com/przepowiednie.htm
, http://prism.20fr.com/przepowiednie.htm , czy
http://mozajski.freewebspace.com/przepowiednie.htm .

Warto przy tym odnotowac ze na kazdej z witryn totalizmu, udostepniane
sa praktycznie wszystkie strony totalizmu. Dlatego niezaleznie od
omawianej tutaj strony, na kazdym ze wskazanych tutaj adresow
faktycznie powinny byc tez dostepne wszystkie inne strony totalizmu -
chyba ze ktoras z nich zostala ostatnio zasabotazowana, lub ze strona
ta jest az tak nowa iz na dany serwer jeszcze nie zdazylem jej
zaladowac. (W przypadku jednak gdyby danej strony z jakichs tam
powodow nie bylo pod danym adresem, na owym adresie ciagle beda
dostepne MENU z linkami do innych adresow (serwerow) totalizmu, na
ktorych to innych adresach poszukiwane strony totalizmu powinny byc
juz dostepne.) Dlatego jesli zechce sie przegladnac opisy z owych
innych stron totalizmu, np. z owych stron referowanych na niniejszym
wpisie, wowczas w powyzszych adresach, lub w dowolnym adresie stron
totalizmu ktore znajdzie sie w www.google.com , ostatnia nazwe z
adresu, np. "przepowiednie.htm" powinno sie zamienic na nazwe strony
ktora chce sie przegladnac, np. na nazwe strony "bitwa_o_milicz.htm",
"eco_cars_pl.htm", "boiler_pl.htm", "free_energy_pl.htm",
"fe_cell_pl.htm", "oscillatory_chamber_pl.htm", "newzealand_pl.htm",
"malbork.htm", "god_pl.htm", "god_proof_pl.htm", "biblia.htm",
"will_pl.htm", "dipolar_gravity_pl.htm", "evolution_pl.htm",
"telepathy_pl.htm", "nirvana_pl.htm", "evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm",
"day26_pl.htm", "ufo_proof_pl.htm", "explain_pl.htm",
"katrina_pl.htm", itp.

Gdyby powyzszy tekst musial byc tutaj obciety aby zmiescic sie w
znaczaco ograniczonej pamieci, albo gdyby jego linki nie dzialaly,
albo gdyby tekst ten wymagal kiedys odszukania i ponownego
przeczytania, powyzszy wpis jest tez powtorzony az na kilku
lustrzanych blogach totalizmu - gdzie nosi on numer #166. Kolejne z
owych blogow mozna znalezc pod nastepujacymi adresami:
http://totalizm.wordpress.com
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god
http://totalizm.blox.pl/html

Wpis ten bedzie rowniez wyslany na polskojezyczna liste dyskusyjna
totalizmu o adresie http://totalizm.eu .

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

cytryna

> "Nadej cie zaglady zainicjuje niespodziewana fala glodu. Glod zas

Starzy ludzie przepowiedzieli powstanie totalitarnej Unii Europejskiej z jej
traktatem normalizującym. W tle widać globalizm i jego skutki. Już nie mamy
kopalń, hut, stoczni, mamy za to limity w rolnictwie i przetwórstwie rolnym.
Kolejny etap to wywłaszczenie z ziem zachodnich i panowanie króla Donalda.

janp...@gmail.com

On Apr 1, 7:04 pm, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]
> Kolejny etap to wywłaszczenie z ziem zachodnich i panowanie króla Donalda.

To co sie dzieje wokol nas zalezy od naszych decyzji i dzialan.
Trzweba wiec dzialac madrze i zgodnie z dewiza totalizmu ze "wiedza to
odpowiedzialnosc".

Proponuje z powyzszych moich stron przejsc do strony "partia
totalizmu" i zagladnac co tam zaproponowane.