Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

Czy Komorowska jest krewną Gołdy Tencer?

閲覧: 11 回
最初の未読メッセージにスキップ

abc

未読、
2010/12/08 11:54:402010/12/08
To:
Są do siebie dość podobne:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Golda_Tencer.jpg&filetimestamp=20080308212247

rAzor

未読、
2010/12/08 12:00:342010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:

Panie abc - pan będzie łaskaw powstrzymac się od insynuacji.
Nasza pani prezydentowa z pewnością nie wygląda tak jakby akurat właśnie
zeżarła wiaderko kryla czy fokę żywcem.
To jakieś obrzydliwe nieporozumienie.
--
Sátoraljaújhely

abc

未読、
2010/12/08 12:36:562010/12/08
To:
> Nasza pani prezydentowa z pewnością nie wygląda tak jakby akurat właśnie
> zeżarła wiaderko kryla czy fokę żywcem.

No jasna, że nie, bo mniej więcej taka wyżerka ma być dopiero w raju. Według
Talmudu w niebie mają raczyć sie sprawiedliwi solonym miesem samicy
Lewiatana, równiez miesem olbrzymiego, dzikiego wolu, który codziennie na
tysiacu gór sie wypasa; przyrzadzaja tam bardzo smacznego ptaka a czwarta
potrawa sklada sie z nadzwyczajnie tlustych gesi.

rAzor

未読、
2010/12/08 12:57:592010/12/08
To:

A co z krylem? Coś tam piszą?
--
Sátoraljaújhely

abc

未読、
2010/12/08 13:28:002010/12/08
To:
Obyś się jeszcze w tym miesiącu udławił polskim karpiem po żydowsku,
obrzydliwy heretyku!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

u2

未読、
2010/12/08 13:29:102010/12/08
To:
W dniu 2010-12-08 17:54, abc pisze:
> S± do siebie do¶æ podobne:
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Golda_Tencer.jpg&filetimestamp=20080308212247

I do Pani Krzywonos również :)

rAzor

未読、
2010/12/08 13:30:262010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
> Obyś się jeszcze w tym miesiącu udławił polskim karpiem po żydowsku,
> obrzydliwy heretyku!

giezet, wypierdalaj podszywańcu.
--
Sátoraljaújhely

rAzor

未読、
2010/12/08 13:32:162010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

Racja! Coś w tym jest!
Wiem co, ale za nazwanie tego bidnego skorupiaczka po imieniu, można
trafić przed oblicze admina.
btw... kto jest tutaj adminem? ;-)
--
Sátoraljaújhely

D. J. MC Donald Musk

未読、

Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

ta krzywonos to jest ta zacna pani co lamala strajk i dopiero jak jej prad
wylaczyli to sie poszla poskarzyc do POP ale trafila na strajk?

u2

未読、
2010/12/08 13:32:362010/12/08
To:
W dniu 2010-12-08 19:30, rAzor pisze:

Fakt, łatwo Z.Grzesia rozpoznać.

abc

未読、

Nie bądź taki do przodu kocmołuchu, bo ci wyngla zabraknie.

Grzegorz Z.

未読、
2010/12/08 13:33:502010/12/08
To:
u2 napisał:

Kto to jest "Z.Grzesia" ?

u2

未読、
2010/12/08 13:34:002010/12/08
To:
W dniu 2010-12-08 19:32, rAzor pisze:

Nikt, o ile nie naruszasz czyichś dóbr osobistych, nikt nie ma szans w
sądzie.

D. J. MC Donald Musk

未読、

Użytkownik "rAzor" <po...@na.telesfora.com> napisał w wiadomości

> [...]

> Racja! Coś w tym jest!
> Wiem co, ale za nazwanie tego bidnego skorupiaczka po imieniu, można

swoja droga w moich stronach tj w Prusiech synonimem "wódki" jest właśnie
"gołda"
niektorym gołda poszła do musku!
(bo zagryzali pasztetem z kryta...)

> Nikt, o ile nie naruszasz czyichś dóbr osobistych, nikt nie ma szans w
> sądzie.

Mowisz o nbaruszaniu "dobr osobistych" kaszalota i bobra?

rAzor

未読、
2010/12/08 13:44:012010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

Wkrótce zniknie. Zostanie mu tylko pucowanie szprych od wózeczka.
--
Sátoraljaújhely

rAzor

未読、
2010/12/08 13:44:322010/12/08
To:

Kwicz, ścierwo, kwicz.
--
Sátoraljaújhely

abc

未読、
2010/12/08 13:45:242010/12/08
To:
Dnia Wed, 08 Dec 2010 19:44:01 +0100, rAzor napisał(a):

> Wkrótce zniknie. Zostanie mu tylko pucowanie szprych od wózeczka.

Nie projektuj na mnie - trzeba było się zabezpieczać.

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Grzegorz Z.

未読、
rAzor napisał:

- Śmieci wyniesione?

- G... mnie obchodzi że pada!

raff

未読、

"abc" <a...@wp.pl> wrote in message news:24v1hx2ld75m$.4vvsbvijklhm.dlg@40tude.net...

Co za ciul. Nawet sygnaturki nie wycial.

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5685 (20101208) __________

http://www.eset.com

Grzegorz Z.

未読、
raff napisał:

> Co za ciul. Nawet sygnaturki nie wycial.

Powiedz to kundlowi.

u2

未読、
2010/12/08 14:18:292010/12/08
To:
W dniu 2010-12-08 19:38, D. J. MC Donald Musk pisze:

> Mowisz o nbaruszaniu "dobr osobistych" kaszalota i bobra?

Czytałem niedawno o pewnym mężczyźnie któremu prokuratura postawiła
zarzut podżegania do zabójstwa prezia. Bo zażartował w obecności
inkasenta z elektrowni.

Prorocy nie byli tacy skorzy do stawiania zarzutów kiedy Prezydentem był
ś.p. Lech Kaczyński.

rAzor

未読、
2010/12/08 14:21:042010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:

> Mowisz o nbaruszaniu "dobr osobistych" kaszalota i bobra?

Mnie się wydaje, że sami wyborcy PełO obrażają - to im sie kojarzy
kaszalot żrejący kryla z Panią Prezydentową, a Dupa Z Wąsami z Panem
Prezydentem.
Oni nie są normalni i sądzę, że każdy sąd oddali jakikolwiek pozew, a
uprzednio, ewentualnie w sentencji pozamyka tych biednych,
znerwicowanych ludzi w szpitalach psychiatrycznych czy tam innych
sanatoriach.
--
Sátoraljaújhely

rAzor

未読、
2010/12/08 14:22:202010/12/08
To:
> [...]
>

> Czytałem niedawno o pewnym mężczyźnie któremu prokuratura postawiła
> zarzut podżegania do zabójstwa prezia. Bo zażartował w obecności

Bez jaj - jakiego inkasenta? Niesioloski akurat robił w tym czasie w
całkiem innym rejonie.
--
Sátoraljaújhely

rAzor

未読、
2010/12/08 14:25:532010/12/08
To:

To się zabezpiecz, córcia.
Ostrzegałem.
--
Sátoraljaújhely

D. J. MC Donald Musk

未読、

Użytkownik "rAzor" <po...@na.telesfora.com> napisał w wiadomości

to dla mnie niepojete...
jak mozna tak myslec?
kaszalot zracy ktyla to mialaby byc Pani prezydentowa a dupa z wasami to Pan
prezydent?
straszne!

rAzor

未読、
2010/12/08 14:27:382010/12/08
To:
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:

No, to cała Polska dziękuje wam za .. "premiera".
Byście się, kurde wstydzili.
--
Sátoraljaújhely

raff

未読、

"D. J. MC Donald Musk" <kasz...@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:idom63$1m6v$1...@news.ett.com.ua...

No wlasnie to nie straszne ze Bombel ma takie skojarzenia ?

Moze Bombel powinien "beknac" ?

Bee bee.

R.

Antenka

未読、
2010/12/08 15:22:552010/12/08
To:
On 8 Gru, 17:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> S do siebie do podobne:http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Golda_Tencer.jpg&filet...
>
> --
> Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
> katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Co za uderzające podobieństwo...Cóż się tutaj dziwić - jedna i druga
to żydówka ( czytaj : "Rodzinna historia prezydentowej (Anny
Komorowskiej z domu Dziadzia) w aktach IPN" - "Gazeta Polska" Nr 49 8
grudnia 2010, s.6-7.

Anna Dziadzia-Dembowska -Komorowska zrodzona z żydowskiej matki Hany
Rojer, która zmieniła nazwisko na Józefa Deptuła ;-).

Ania ma pecha, bo kompletnie nie ma się czym pochwalić jedynie
mroczną genealogią - matką i ojcem z UB-cji.

Antenka

rAzor

未読、
2010/12/08 15:25:392010/12/08
To:
> [...]

> jak mozna tak myslec?
> kaszalot zracy ktyla to mialaby byc Pani prezydentowa a dupa z wasami to Pan

No właśnie! też się zastanawiam. Oni chyba sami takie bzdury wymyślają.
Bo przecież nie na zlecenie służb specjalnych, prawda?!
A potem się czepiają nas. Ale czego sie mozna spodziewać po
współpracownikach Kim De Dzong Peru Kła, którzy wymyśli legendę z
reklamówką pani prezydentowej czy "małpkami"?
Bulwersujące jest dla TVN24 to, że poprzednia First Lady nie targała w
reklamówce z marożennymi paliuchami iz kriłła. Gdyby miała właściwy
pakunek to by się waltero-wywiadownia nie czepiała.
--
Sátoraljaújhely

Grzegorz Z.

未読、
rAzor napisał:

Kumple cię nie ostrzegali, nie mówili "nie żeń się stary" ?

Cóż, teraz możesz sobie poujadać na grupie.

Jaksa

未読、
2010/12/08 19:39:092010/12/08
To:
On Wed, 08 Dec 2010 19:33:50 +0100, Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl>
wrote:

> Kto to jest "Z.Grzesia" ?

Grupowy pedal, jak madrosc grupowa niesie..

Jaksa

Grzegorz Z.

未読、

To zapodaj linka do tej mądrości, bom ciekawy.

> Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
>>

> giezet, wypierdalaj podszywańcu.
> --
> Sátoraljaújhely

Wypierdalaj podszywańcu!

razor

cirrus

未読、
2010/12/09 10:04:382010/12/09
To:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasz...@zyrandol.pll.lot> napisał w
wiadomości news:idom63$1m6v$1...@news.ett.com.ua...

Nie straszne jeśli matka ziemia nosi takich kretynów jak ty.

--
stevep

raff

未読、

"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:idqr68$gbo$1...@news.vectranet.pl...

Jak tam hemoroidy, stefek ?

R.

u2

未読、
2010/12/09 11:21:422010/12/09
To:
W dniu 2010-12-09 17:20, raff pisze:

> Jak tam hemoroidy, stefek ?

Nadal mu dokuczają więc ogranicza się tylko do jednozdaniowych pyskówek.

Antenka

未読、
2010/12/09 14:47:422010/12/09
To:
On 9 Gru, 01:39, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

> Grupowy pedal, jak madrosc grupowa niesie..<

To jest wcielony demon, więc używa diabolicznych sztuczek. Tu pomoże
tylko woda święcona i egzorcyzmowana sól!

Antenka

Panslavista

未読、
2010/12/09 14:49:342010/12/09
To:
"Antenka" <sweet.b...@wp.pl> wrote in message

Antenka

Ma ogon do posolenia? 8-)))

cirrus

未読、
2010/12/10 10:21:542010/12/10
To:
Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

U ciebie na języku? Bo strasznie plugawy.

--
stevep

新着メール 0 件