co robi jarek jak ma ochotę na sex?

boukun

obraca kota ogonem

boukun

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:g52pt5$b7u$2...@nemesis.news.neostrada.pl...
> obraca kota ogonem
http://e.pardon.pl/pa701/abe674750011508b487494c3
http://e.pardon.pl/pa799/6a5c7fe3001bf9ad487494c5

rAzor

Użytkownik boukun napisał:
> obraca kota ogonem

A co robi boukun? Bo to na grupach coś na ten temat było, co nie?..

boukun

Użytkownik "rAzor" <crazy...@rzhevskij.com> napisał w wiadomości

> A co robi boukun? Bo to na grupach coś na ten temat było, co nie?..

W ostateczności idę do burdelu.
A co na grupach było?
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie
podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

Jacek Kawecki

Użytkownik "rAzor" <crazy...@rzhevskij.com> napisał

> A co robi......

Prosisz się kundel, zeby ciebie Jarek obrócił ogonem?
J.K.
--
W wyborach 2007 PO rozgromiła PiS. Kiedy durniom pokroju Azora minie trauma
powyborcza?

PO 42 %, PiS 32 %, LiD 13 %, PSL 9 %

Oskarżenie lekarza o zabójstwo pacjenta, zlecenie napisania paszkwila na
Lecha Wałęsę, to symbole rządów PiS.

boukun

Użytkownik "Jacek Kawecki" <jacek.kawe...@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:g534ol$d45$1...@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "rAzor" <crazy...@rzhevskij.com> napisał

> Prosisz się kundel, zeby ciebie Jarek obrócił ogonem?
> J.K.
> --

I swojego Maxia do niego dopuszcę, on u mnie na osiedlu wszystkie suczki zbufał,
do Wałbrzycha ma niedaleko.

Piotr

Dnia Wed, 9 Jul 2008 22:00:09 +0200, boukun napisał(a):

> I swojego Maxia do niego dopuszcę, on u mnie na osiedlu wszystkie suczki zbufał,
> do Wałbrzycha ma niedaleko.

Maxio to ten Niemiec co ci laskę robił?
pz
Piotr

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Do pały zagoniłem żydowskiego bankiera z Reiffeisenbanku w Erlenbachu Willy`ego,
lubisz possać?
--
boukun

Na działanie jakiekolwiek dla Polski korzystne, Kaczyńscy mieli dwa
lata i zamiast je na to wykorzystać, zajeli sie penetrowaniem sceny
politycznej i inwigilowaniem Polaków i rozbijaniem polskich partii .

e-zop

> Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Do pały zagoniłem żydowskiego bankiera z Reiffeisenbanku w Erlenbachu
> [...]

Robiles to jako polski patriota, czy jako zwykly pedal ?

Polok_prawdziwy

boukun wrote:

> obraca kota ogonem

cheee..., cheee...

a psytym siem ślini, mocno dycho, roncki musiem tsensom, dupom lambadem
krenci i łokrutnie gałami psewroco...

Piotr

Dnia Wed, 9 Jul 2008 22:12:18 +0200, boukun napisał(a):

> Do pały zagoniłem żydowskiego bankiera z Reiffeisenbanku w Erlenbachu Willy`ego,
> lubisz possać?

Acha, a Maxiowi ty ssaleś?
Na parady boukun chadzaj? He, he, he...
pz
Piotr

Piotr

Dnia Wed, 09 Jul 2008 23:36:02 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

> cheee..., cheee...
>
> a psytym siem ślini, mocno dycho, roncki musiem tsensom, dupom lambadem
> krenci i łokrutnie gałami psewroco...

Znasz się na kotach, he, he, he... Czyli nie tylko owieczki?
pz
Piotr

Polok_prawdziwy

Piotr wrote:

Na Jareckach... - JARECKACH, a nie kotach, Pietrosku....!

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Jako polski patriota oczywiście, pedała zagoniłem do pały, też lubisz possać?

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Piotruś? Nie, nie, to nie możesz być ty? Tamten Piotruś się rzucił pod samochód,
po tym, jak go skopałem na Heimie, że dupy dawał pedałom i przyszedł do naszego
pokoju. Ty żyjesz jednak!

e-zop

> Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Jako polski patriota oczywiście, pedała zagoniłem do pały, też lubisz
> [...]

"Lubisz possac ? " - to twoje motto zyciowe, czy obsesja ?

Radze ci kupic sobie taka rybe, ktora sama sie nadyma, a po angelsku nazywa
sie: BLOWFISH.

Moglaby byc twoim dobrym przyjacielem...

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Ale się napalasz, widzę temat chodzi ci po gł
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie

podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stoneowie.

Piotr

Dnia Thu, 10 Jul 2008 11:56:05 +0200, boukun napisał(a):

> Piotruś? Nie, nie, to nie możesz być ty? Tamten Piotruś się rzucił pod samochód,
> po tym, jak go skopałem na Heimie, że dupy dawał pedałom i przyszedł do naszego
> pokoju. Ty żyjesz jednak!

Bekon, to ty bohater jezdeś, he, he, jakiejś antypedalskiej bajki...
Gromiłeś mówisz jednych pedziów, żeby innnym później ciągnąć lachę? Ja
cię nie chcę martwić boukun, ale normalny hetero facet, to nawet nie
pomyśli, żeby innym robic laskę lub dawać ją do "obciągnięcia". Ty
sobie teraz trochę jeszcze poujadaj i poudawaj kozaka, ale później to
ty idź do lekarza.
pz
Piotr

Piotr

Dnia Thu, 10 Jul 2008 08:33:11 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

> Na Jareckach... - JARECKACH, a nie kotach, Pietrosku....!

Znasz się:
Na kotach, owcach, gadaniu o seksie i sciąganiu adresów burdeli z
netu, innej "znajomości" to ty tu Podrabiaku_mędliwy nie pokazałeś.
pz
Piotr

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Piotrusiu, dupci dawałeś, a teraz rżniesz głupa? A i pewno Will`emu laskę
ciągnąłeś, skoro ci to tak chodzi pogłowie. Powiedz, że Piotrusiu, czy normalny
hetero wali konia?

zdumiony

> Piotrusiu, dupci dawałeś, a teraz rżniesz głupa? A i pewno Will`emu laskę
> ciągnąłeś, skoro ci to tak chodzi pogłowie. Powiedz, że Piotrusiu, czy
> normalny hetero wali konia?

NTG: alt.pl.homoseksualizm

boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdum...@jestem.pl> napisał w wiadomości

A co to takiego?

Piotr

Dnia Thu, 10 Jul 2008 22:59:45 +0200, boukun napisał(a):

> A co to takiego?

No, jeżeli facet, taki jak ty boukun, daje obciągnąć laskę Wilemu, a
później obciąga Maxiowi, to to jest homoseksualizm, boukun.
pz
Piotr

e-zop

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Ty stary pedale..
Ryby to ja lubie tylko dobrze usmazone.
A to ty ciagle wszystkch pytasz: "lubisz possac ?"
Poza tym , dajesz najpierw Zydom do buzi, a potem na psp pytasz : kto
nastepny ?
To jaki z ciebie patriota ?

e-zop

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Na dodatek: antypatriotyczny homoseksualizm !

Polok_prawdziwy

Piotr wrote:

Twoja łocena siem nielicy Pietrosku, pseca wis dobze, ze Jarecek to twuj SEF
i PON...!!!

e-zop

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_no...@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:cpbik5-...@server.linuxfan.de...

Walkier ! Nic sie nie liczy.
Zapraszales do twojego pensjonatu, ale nie dales adresu...

Polok_prawdziwy

e-zop wrote:

> Walkier ! Nic sie nie liczy.
> Zapraszales do twojego pensjonatu, ale nie dales adresu...

Umie w pensjunacie wypocywajom same gzesniki, mugbyś siem zgorsyć.

Codzinnie wiecorem łokrutne łorgie som wyprawiane - istno sodomaigomora...

e-zop

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_no...@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:i9dik5-...@server.linuxfan.de...

To ty pewnie burdel prowadzisz...?

Polok_prawdziwy

e-zop wrote:

> U�ytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_no...@patryjot.pol> napisa� w
> wiadomo�ci news:i9dik5-...@server.linuxfan.de...

> To ty pewnie burdel prowadzisz...?

Eeeetam..., zaroski "burdel"...
- paninki som, to fakt, ale "burdel" tonii...

Andrzej Kokakolski

boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> obraca kota ogonem

Pan, zdaje sie tez jest Jaroslaw?

AK

e-zop

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_no...@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:bfgik5-...@server.linuxfan.de...

> Eeeetam..., zaroski "burdel"...
> - paninki som, to fakt, ale "burdel" tonii...

No to jak ? Co robia te panienki i kto sie nimi opiekuje ?

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Sam jesteś pedał, inaczej na ten temat byś się nie rozwodził. Widać, że cię
kręci.

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Sam obciągałeś Willemu Piotruś i jego partnerowi Norbertowi dawałeś dupy, a
potem skopałem cię jak Maxia i wyrzuciłem pedale z pokoju. Temat pedalstwa jak
widzę, cię kręci.

e-zop

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Mnie to interesuje jako zjawisko socjologiczno - psychologiczne -
behawiorystyczne.
No i to, ze jest sie z czego posmiac.

Poza tym nic mnie tu nie kreci.

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Ja z punktu socjologicznego jestem w stanie co innego wnioskować.

Polok_prawdziwy

e-zop wrote:

> No to jak ? Co robia te panienki i kto sie nimi opiekuje ?

GZMOCOM SIEM ŁOKRUTNIE, a wsyćkiego doglondo BABCIAKLOZETOWO...

e-zop

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_no...@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:n51kk5-...@server.linuxfan.de...

> GZMOCOM SIEM ŁOKRUTNIE, a wsyćkiego doglondo BABCIAKLOZETOWO...

No to daj wreszcie ten adres... przyjedziemy pogadac z babcia o interesach.

Piotr

Dnia Fri, 11 Jul 2008 12:58:03 +0200, boukun napisał(a):

> Sam obciągałeś Willemu Piotruś i jego partnerowi Norbertowi dawałeś dupy, a
> potem skopałem cię jak Maxia i wyrzuciłem pedale z pokoju. Temat pedalstwa jak
> widzę, cię kręci.

Ty bokun masz już od tego pedalenia się jakieś zwidy, he, he, ale
trudno, idź do lekarza.
pz
Piotr

Piotr

Dnia Fri, 11 Jul 2008 13:38:01 +0200, boukun napisał(a):

> Ja z punktu socjologicznego jestem w stanie co innego wnioskować.

Zsocjologicznego punktu, to ty robol jesteś Niedźwiecki, he, he,
lepiej zamiast tu się żołądkować, idź do Maxia - ty wiesz po co.
pz
Piotr

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Jak będziesz Piotrusiu się tak żołądkował, to ze stresu znów rzucisz się pod
auto i nastepnym razem mogą cię nieodratować.

Od 14 lat nierobol

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Widzę, że cię Piotrusiu dupa cały czas swędzi, chętnie o tym lubisz rozmawiać. A
twój lekarz co ci na to powiedział?

[oktan]

Piotr pisze:

> Zsocjologicznego punktu, to ty robol jesteś Niedźwiecki, he, he,

Robol? Nie , raczej darmozjad , pijawka , miglanc ...

--

Uczę się pisać po polsku.

boukun

Użytkownik "[oktan]" <hab...@op.pl> napisał w wiadomości

Ale nie PasoŻyd jak Kaczyńscy i im podobni w sejmie. Każdy człowiek z
narodzeniem nabył niezbywalne prawo do darmowego jedzenia.

Piotr

Dnia Fri, 11 Jul 2008 22:34:53 +0200, boukun napisał(a):

> Jak będziesz Piotrusiu się tak żołądkował, to ze stresu znów rzucisz się pod
> auto i nastepnym razem mogą cię nieodratować.
>
> Od 14 lat nierobol

Nie pieprz bokun, od czternastu lat, to ty jesteś bezrobotny robol, z
lekka przeintelektualizowany, he, he!
pz
Piotr

Piotr

Dnia Fri, 11 Jul 2008 22:38:42 +0200, boukun napisał(a):

> Widzę, że cię Piotrusiu dupa cały czas swędzi, chętnie o tym lubisz rozmawiać. A
> twój lekarz co ci na to powiedział?

Nie wysilaj się bokun, za szczupły jesteś.
To ty pisałeś o tym, że dajesz facetom i te żałosne próby wsadzenia mi
"dziecka w brzuch", tylko dodatkowo cię ośmieszają. O ile to jeszcze
możliwe.
pz
Piotr

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Bez sensu Piotrusiu, albo, albo.
Nie każdy jest tobie podobny, he, he!

boukun

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości

Phe, odwrotnie Piotrusiu, napalasz się i wymyślasz historie, które cię
nakręcają. Ty pedalstwem żyjesz, to widać. Choć sponiewierałem cię przy całym
Heimie, udało się ciebie jak widać odratować, ale jak długo?

[oktan]

boukun pisze:

> Ale nie PasoŻyd jak Kaczyńscy i im podobni w sejmie.

No nie , ty jesteś tania podróba ... robisz to , co mężczyżni w
chasydzkich rodzinach w Izraelu...

> Każdy człowiek z
> narodzeniem nabył niezbywalne prawo do darmowego jedzenia.

To z waszej komuny?

--

Oktan

boukun

> No nie , ty jesteś tania podróba ... robisz to , co mężczyżni w chasydzkich
> rodzinach w Izraelu...

Nic mi to nie mówi.

> To z waszej komuny?

To z niezbywalnych praw człowieka i praw natury. Natura i świat jest tak bogaty
w zasoby naturalne, że jest w stanie każdego wyżywić.

[oktan]

boukun pisze:

> Nic mi to nie mówi.

Bo jesteś ... zresztą co ja sie będę produkował...

> To z niezbywalnych praw człowieka i praw natury. Natura i świat jest tak
> bogaty w zasoby naturalne, że jest w stanie każdego wyżywić.

Bekon rozwijasz się Teraz , jak widzę , siedzisz w Nauce o Ziemi ... no no

--

Oktan

e-zop

Natura i świat jest tak bogaty
> w zasoby naturalne, że jest w stanie każdego wyżywić.
> --
> boukun

To chodzisz lowic ryby w rzece i lapiesz kroliki w parku i tym sie zywisz ?

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości
---------------------
Wczoraj jadłem czarne porzeczki, czerwony agrest, aronie z mojego rajskiego
ogrodu.
Jak ktoś woli zwierzynę, to w lesie jest jej dosyć.

e-zop

> [...]
> rajskiego ogrodu.
> Jak ktoś woli zwierzynę, to w lesie jest jej dosyć.

...a swoja jaskinie ogrzewasz palac chrust ?

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Za ogrzewanie trzeba płacić, w zimie około 900 zł za gaz, w łazience ogrzewanie
oprócz konwencjonalnego, podłogowe
http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/29
http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/30

e-zop

> Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Za ogrzewanie trzeba płacić, w zimie około 900 zł za gaz, w łazience
> ogrzewanie oprócz konwencjonalnego, podłogowe

Czyli nie placi za to "natura", tylko "bogaty swiat " ? , czyli
pracujacy podatnicy ?

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Natura ludzka, ja zarabiałem, zarabiam i będę zarabiał zawsze pieniądze, na swój
sposób. Na niedatników się w życiu dosyć napracowałem, czas i na odpoczynek.
Dla takich ludzi jak ja, z moim wykształceniem, nie ma w Polsce godziwej pracy.
NIE MA!

e-zop

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Czyli kasujesz socjal i pracujesz na czarno...noooonooo niemoralnie sie
prowadzisz...

boukun

Użytkownik "e-zop" <e-zop...@o2.pl> napisał w wiadomości

Socjal kasują posłowie i członkowie rządu oraz prezydent i jego świta, ja do tej
grupy niedatników nie należę. Marudzisz bez sensu i tak nikt tych farmazonów co
stukasz nie czyta. Temat jak widzę, do zamknięcia.