Żyd nie powie drugiemu, że ten jest Żydem

0 wyświetleń

boukun

nieprzeczytany,
18 lis 2006, 08:10:2318.11.2006
do
Bardzo frapujące jest zagadnienie, dlaczego żadna partia zasiadająca
w sejmie nie atakuje innej partii, ze skupia w swoich szeregach na
wiodących pozycjach przedstawicieli mniejszości żydowskiej. W tym
pytaniu znajduje sie już odpowiedź. Wyobraźmy sobie, że np. czlonek
PiS, zarzuciłby liderowi innego ugrupowania, że działa tak, a nie
inaczej z powodów ukierunkowań interesów swojej żydowskiej
narodowości. Nie może paść taki zarzut z żadnej strony, i to nie z
powodu oskarżenia o szerzenie antysemityzmu, ale dlatego, że nie ma
partii, na której czele władze by nie sprawowali Żydzi. Taki zarzut
wywołał by tylko śmiech adwersarzy i liderów pozostałych
ugrupowań.
Lech Kaczyński niedawno tak ochoczo odznaczał działaczy
syjonistycznej organizacji żydowskiej KOR. I tu zarówno tych z tzw.
"lewej", "prawej", "liberalnej", "centrowej", "konserwatywnej", czy
innej strony sceny politycznej. J. Kaczyński czy Ziobro nie powiedzą
do Rokity, czy Gronkiewicz-Waltz, że są pochodzenia żydowskiego, bo
tamci by ich wyśmiali, że sami są też Żydami. Możemy sobie
wyobrazić, co by sie wtedy działo, gdyby do takiej hucpy włączono
Borowskiego, Szmajdzińskiego, Kotlinowskiego i innych. Spisek Żydów
przeciwko narodowi polskiemu byłby przez nich samych odtajniony.
Dziennikarze, o znaczących rysach twarzy, jak Dorota Gawryluk, Dorota
Wysocka, Jacek (Michał) Karnowski, Krzysztof Ibisz także nie podejmą
tematu. Co to to nie, na tych to na pewno nie można liczyć. Zresztą,
telewizja i media żyją swoim światem, nierealnem we współczesnym,
otaczającym nas świecie. Oni mają swój świat.

Dziś nadal aktualne jest przedwojenne powiedzenie, które moja ciocia
powtarza:

"Żyd rządzi i Żyd sądzi" - Stefania Żak z domu Romaniuk, a także
mojej mamy:
"Żyd bije, Żyd płacze i żydowa prawda" - Antonina Niedźwiecka z
domu Romaniuk.

Na pierwszym miejscu jest potrzebna Polsce lustracja na pochodzenie.

boukun

Panslavista

nieprzeczytany,
18 lis 2006, 09:37:4418.11.2006
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

boukun

Zlustrowałem już Sharona, Annę Hilde_grund i parę innych udających
zagramanicznych jewsynów...

Sanctum Officium

nieprzeczytany,
18 lis 2006, 19:35:3018.11.2006
do
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

(...)

> dlatego, że nie ma partii, na której czele władze by nie sprawowali Żydzi.

Mogę poprosić o wskazanie, kto jest Żydem w Samoobronie i LPR?

(...)

MK

boukun

nieprzeczytany,
21 lis 2006, 06:22:5721.11.2006
do

Sanctum Officium napisał(a):

Ponoc sam Lepper i Beger. W LPR jak pisalem Kotlinowski (taki
podmiejski "prawnik" zostal sedzia trybunalu. Zreszta, jaki Trybunal
tacy i sedziowie) i wiekszosc z mlodej generacji Mlodziezy
Wszechpolskiej z Pardusem na czele. Kto glosno krzyczy hasla uznawane
za "antysemickie" i po co? Radio Maryja jest tez czasami w tym temacie
glosne. Najpierw mowi glosno o Zydach niedobrych, a tym dobrym udziela
czasu na swojej antenie i nie wspomina o ich tozsamosci (Maciarewicz
np.). Z jednej strony madli sie glosno o szczescie Izraela, a z drugiej
strony piszac zle o innych Zydach chce sie uwiarygodnic, jako stacja
"antysemicka". WJC jest tu im bardzo w tym pomocna, jak wczesniej dla
RWE. Zreszta Radio Maryja ma ten sam sygnal, co ongis syjonistyczna
radiostacja "Glos Ameryki".

Cos innego:
Zdjecia nieruchomosci na stronie www:
http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=pis&id=57

Tu mozna zobaczyc, jak Kaczynski i Siwek podzegali do przestepstw:
http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=pis&id=77

Sa to nieruchmosci przejete po Expresie Wieczornym, przy Rondzie
Zawiszy.

Obecnie miesci sie tam centrala Prawa i Sprawiedliwosci.

Obecny sedzia TK Wojcech Hermelinski popelni³ przestepstwo oszustwa i
poswiadczenia nieprawdy, poswiadczyl bowiem przed notaruszem, ze
Fundacja Prasowa Solidarnosci, byla w momencie podpisywania aktu
noatarialnego nastepca prawnym Expresu Wieczornego i tym samym miala
prawo przejac budynki i grunty w trybie bezprzetargowym i nieodplatnie

Wczesniej za wynajmem tych budynkow na rzecz fundacji zalozonej przez
Kaczynskiego i arcybiskupa Goclawskiego
zostaly skazane dwie osoby.

Do tych przestepstw podzegali Kaczynski oraz Siwek, jako urzednicy
kancelarii prezydenta Walesy

wiecej na: http://www.raportnowaka.pl/archiwum.php?typ=pis&page=1

przeslij dalej...
Polska musi sie dowiedziec, co ukradl Skarbowi Panstwa Kaczynski &
spólka,... i kim sa teraz Ci ludzie