Obsrywator dlaczego przestałeś nadawać? Dopiero po 18 u ciebie, a tu cisza...

Lorn

... Co tam nowego w sieci wyczaiłeś? Ty się lepiej zastanów co Fotyga i
Macierewicz zrobili z kasą, którą przywieźli ze stanów. ;-p Ile dałeś?
20 baksów? ;-p

obserwator

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Lorn

W dniu 2011-01-15 00:41, obserwator pisze:

[cut - crup]

Odpowiedz na pytania... Cytuję: 'Co tam nowego w sieci wyczaiłeś? Ty się

954

Użytkownik " obserwator" <darz_bo...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
> pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.
>

> --

Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

Lorn

W dniu 2011-01-15 00:46, 954 pisze:

> U�ytkownik " obserwator" <darz_bo...@gazeta.pl> napisa� w
> wiadomo�ci news:igqmug$c55$1...@inews.gazeta.pl...

> Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

Ile p�aca?

obserwator

954 <marek....@raptor.pl> napisał

> Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

to elita PO na tej grupie:))

jeszcze jest eulalia aka piekny zennon.

Lorn

W dniu 2011-01-15 00:54, obserwator pisze:

> 954<marek....@raptor.pl> napisał

> to elita PO na tej grupie:))

Dzięki? :-P

> jeszcze jest eulalia aka piekny zennon.

Piękny? ;-p

Jaksa

On Sat, 15 Jan 2011 00:33:42 +0100, Lorn <atea...@poczta.fm> wrote:

> ... Co tam nowego w sieci wyczaiłeś? Ty się lepiej zastanów co Fotyga i
> Macierewicz zrobili z kasą, którą przywieźli ze stanów. ;-p Ile dałeś?
> 20 baksów? ;-p

Ciesz sie porn, w koncu znalazles glupszego od siebie.
Jak powiadaja, szukajce, a znajdziecie..

Jaksa

Lorn

W dniu 2011-01-15 02:20, Jaksa pisze:

Sam się odnalazłeś ;-)

Jaksa

On Sat, 15 Jan 2011 02:24:19 +0100, Lorn <atea...@poczta.fm> wrote:

> Sam się odnalazłeś ;-)

Ale teraz to sikasz sobie po porcietach, porn...

Jaksa

Lorn

W dniu 2011-01-15 02:34, Jaksa pisze:

Przewiniesz? ;-p

Jaksa

Nigdy w zyciu! Ale popros Grzesia Z albo bokuna, napewno
zabiora sie do tego z przyjemnoscia!

Jaksa

PS
a, ten obserwator to tez jakas parowa, popros moze jego?

obserwator

Jaksa <Ja...@podole.pl> napisl:

> a, ten obserwator to tez jakas parowa, popros moze jego?

dalej skopane ego boli biedny socjopato?

jedrus

W dniu 2011-01-15 00:41, obserwator pisze:

> nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i

Nie pochlebiaj sobie. Nie myl dezinformatorow z kretynam gdzie i owszem,
jestes nawet w czolowce

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

obserwator

jedrus <jed...@nospam.btx.pl> napisał(a):

> Nie pochlebiaj sobie. Nie myl dezinformatorow z kretynam gdzie i owszem,
> jestes nawet w czolowce

juz z rana w takim kiepskim humorze, buraku?

idz se golnij kielicha, pijaczyno.

raff

" obserwator" <darz_bo...@gazeta.pl> wrote in message news:igqmug$c55$1...@inews.gazeta.pl...

> nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
> pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

Stroz Nocny wrocil. Jak widac podsrywal grupe przez cala noc.

R.

Xan

W dniu 15.01.2011 00:41, obserwator pisze:

> nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
> pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

Pro-sowiecki to jesteś ty, chyba masz też "jedyną fałszywą teczkę agenta
TW" - jest takie stare polskie przysłowie "złodziej zawsze krzyczy
najgłośniej łapać złodzieja", co też ty czynisz wyzywając wszystkich do
okoła od prosowietów, a zapewne sam masz w rodowodzie czerwone papiery.

Jaksa

On Sat, 15 Jan 2011 02:58:24 +0100, obserwator
<darz...@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

> Jaksa <Ja...@podole.pl> napisl:

> dalej skopane ego boli biedny socjopato?

Chyba mam zle wiesci obesrwator, ty nie jestes w stanie naruszyc
niczyjego ego sposrod uczestnikow tej grupy.

Jestes na to poprostu zbyt glupi.

Jaksa

the_foe

W dniu 2011-01-15 00:41, obserwator pisze:
> nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
> pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

myslisz ze kazdy kto nienawidzi/nie lubi/nie popiera PIS popiera z
automatu PO? Tak to nie dziala.

--
the_foe

obserwator

Jaksa <Ja...@podole.pl> napisał(a):

> Chyba mam zle wiesci obesrwator, ty nie jestes w stanie naruszyc
> niczyjego ego sposrod uczestnikow tej grupy.

> Jestes na to poprostu zbyt glupi.

skoro nie zostalo naruszone twoje ego, to dlaczego kolejny raz wracasz do
na grupe tylko po to aby komus ublizasz?

Oswiadczam ci, ze twoje niektore posty zostana przeslane do prokuratury.

obserwator

the_foe <the...@wupe.pl> napisaďż˝(a):

a jak dziala, skoro zamiast argumentow oczernia sie w podly sposob ludzi,
ktorzy popieraja PiS i nie pozwalaja na szkalowanie opozycji oraz tragicznie
zmarlego Prezydenta?

Lorn, eulalia - zennon nie popieraja PO?