pytanie, czy to prawda ze szef MSZ R. Sikorski

True90

czy to prawda ze szef MSZ R.Sikorski ma pare paszportow? jesli tak to czy
to normalne? czy jest jeszcze inny kraj gdzie czlonek rzadu ma kilka
paszportow? jesli tak to o czym to swiadczy ?

Pytam tak z ciekawosci, gdzies mi sie obilo o uszy ze to prawda.

boukun

Użytkownik "True90" <tru...@earthlink.net> napisał w wiadomości

To jeszcze mały pikuś. Minister finansów wcale nie ma polskiego
obywatelstwa, a tylko brytyjskie i pochodzenie izraelskie.

boukun

cyc

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Naprawde ? , nie chce mi sie wierzyc !!! .

cyc

boukun

Użytkownik "cyc" <cy...@onet.pl> napisał w wiadomości

Oj było już:

Jan Vincent Rostowski (znany jako Jacek Rostowski, ur. 30 kwietnia 1951 w
Londynie), został dzisiaj mianowany ministrem finansów RP, nie mając numeru
PESEL ani NIP.

Ewenement w historii współczesnej Polski. Jak to jest możliwe, czy na pewno
pan Rostowski ma obywatelstwo polskie? Nie mając numeru PESEL, Rostowski nie
jest zameldowany w Polsce. Zatem jak może pełnić funkcję ministra RP, nie
mieszkając w kraju? Z zagranicy?

Inne pytanie, kim byli rodzice ministra Rostowskiego?
Do 1951 r. w Polsce obowiązywała ustawa o obywatelstwie z 1920 r., która
stanowiła, że jeżeli obywatel polski nabędzie obywatelstwo innego państwa z
mocy prawa utraci obywatelstwo polskie. Od tej zasady były pewne wyjątki,
ale nie chcę wdawać się w szczegóły. Natomiast od 1951 r. nabycie obcego
obywatelstwa nie powoduje automatycznej utarty obywatelstwa polskiego.
Obecnie nie można obywatela polskiego pozbawić obywatelstwa polskiego. Jest
to konstytucyjnie zagwarantowane prawo.

Osoby dorosłe poświadczają obywatelstwo polskie poprzez posiadany dokument
tożsamości jak Dowód Osobisty (osoby zamieszkałe w kraju) lub Paszport RP
(przeważnie w przypadku osób zamieszkałych za granicą).
Każdy, kto przebywa na terytorium Polski ma obowiązek zameldowania się w
miejscu pobytu stałego lub czasowego (ponad 2 miesiące).
Zgodnie z prawem każdy, kto przebywa w określonej miejscowości pod tym samym
adresem dłużej niż trzy doby, ma obowiązek zameldować się na pobyt stały lub
czasowy. Niedotrzymanie obowiązku meldunkowego jest wykroczeniem karanym na
podstawie kodeksu wykroczeń. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach
osobistych z dn. 10 kwietnia 1974 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r., Nr 87,
poz. 960 z późn. zm.)

Zakładam, że pan Rostowski nabył obywatelstwo polskie z urodzenia od
polskich rodziców i w późniejszym okresie wyrobił sobie polski paszport
konsularny, który w myśl nowej ustawy od 29. listopada 1990 roku nie był już
przedłużany ani wystawiany. Jeżeli np. panu Rostowskiemu został wystawiony w
1989 roku (hipoteza) paszport konsularny, to tracił on ważność w 1994 roku
(5 lat). Wyrabiając nowy polski paszport w 1994 roku, miał on ważność do
2004 roku.

Od dnia 1 stycznia 2003 roku zmieniła się bowiem procedura i paszporty
10-letnie wydawane dla obywateli RP przez urzędy konsularne są drukowane
wyłącznie w Polsce, a dokładnie w Departamencie Rejestrów Państwowych MSWiA
w Warszawie. Na wydanie paszportu 10-letniego standardowo (kiedy dokumenty
są kompletne a wszystkie podane przez osobę wnioskującą dane zgadzają się z
tymi, które są zapisane w centralnej bazie danych i w systemie PESEL w
Polsce) czeka się obecnie około 3-4 miesięcy (poprzednio ok. 6 miesięcy).
Paszporty te wydawane są na podstawie tylko polskich dokumentow stanu
cywilnego, po uprzednim umiejscowieniu zagranicznych aktów urodzenia w
polskich urzędach stanu cywilnego, ostatniego miejsca zamieszkania rodziców.
W jaki sposob zostanie doreczona decyzja o umiejscowieniu? To jest też różna
możliwość, z reguły za pomocą Konsulatów RP. Podstawę do dokonywania
transkrypcji zagranicznych odpisów aktów stanu cywilnego stanowi art. 73
pr.a.s.c. Zgodnie z jego treścią, akt stanu cywilnego sporządzony za granicą
może zostać wpisany do polskich ksiąg stanu cywilnego albo na wniosek, albo
z urzędu. Zasady wydawania paszportów osobom dorosłym nie uległy znacznym
zmianom w stosunku do zasad obowiązujących uprzednio. W szczególności nie
zmieniły się wymagania dotyczące przedłożenia polskich odpisów aktów stanu
cywilnego przez osoby, które urodziły się lub zawarły związek małżeński za
granicą oraz wymagania ewidencyjnego w zakresie numeru ewidencyjnego PESEL.

W świetle powyższego wynika, że pan Rostowski, nie posiadając numeru PESEL,
nie ma paszportu polskiego, ani zameldowania w Polsce, a co za tym idzie,
nie ma stwierdzonego obywatelstwa polskiego. To teraz wiadomo co miał na
myśli prezydencki minister Michał Kamiński 13.11.2007 r.

Prezydent powoła wszystkich kandydatów, których przedstawi Tusk, "chyba żeby
przedstawił kogoś, kto konstytucyjnie nie może być ministrem, czyli np. nie
jest polskim obywatelem" podkreślił Kamiński. - Ale przecież taka sytuacja
nie zaistnieje - dodał minister.
http://www.itvp.pl/info/news.html?channel=-1&news=599655

Dlaczego Prezydent RP i inni politycy zatajają fakt nieposiadania polskiego
obywatelstwa przez ministra Jacka Rostowskiego. W wyjaśnieniu tego pomoże
nam poniższy fakt z życiorysu pana Rostowskiego.

W latach 1989-1991 doradca ekonomiczny wicepremiera i ministra finansów
Leszka Balcerowicza, w latach 1997-2001 szef Rady Polityki Makroekonomicznej
w Ministerstwie Finansów, w latach 2002-2004 doradca Prezesa NBP.

Jak to zatem możliwe, że w latach 90. doradzał polskiemu rządowi? PO
odpowiada, że płacił za to brytyjski rząd. Ostatnio, doradzając prezesowi
Pekao SA, Rostowski prawdopodobnie płacił podatki za granicą.

Brytyjski rząd płacił za doradzanie w polskiej polityce finansowej. Toż to
skandal najwyższej miary. Dlaczego w 1990 roku tego nikt nie ujawniał? Czy
na tej samej zasadzie nie ujawnia się dzisiaj faktów, że minister Rostowski
nie posiada polskiego obywatelstwa?

Powyższy skandal świadczy dobitnie o tym, że Polska nie jest krajem
suwerennym i że za kapitał obcego rządu od 18 lat robi się w Polsce
politykę. Minister Rostowski nie jest jedynym tego rodzaju wyjątkiem. Ponoć
Radosław Sikorski swego czasu był zmuszony zrzec się obywatelstwa
brytyjskiego, nie chcąc zrzec się obywatelstwa polskiego. Wpływy
żydoanglików (Sikorski spowinacony z małżonką Applebaum), a co za tym idzie
syjonoamerykanów (Rostowski i jego kolidacje z Balcerowiczem i CASE) są w
Polsce szeroko rozplecione, że nawet prezydent RP nie ma tu nic do
powiedzenia!

boukun

jozek

Użytkownik "True90" napisał w wiadomości

> czy to prawda ze szef MSZ R.Sikorski ma pare paszportow? jesli tak to
> czy to normalne? czy jest jeszcze inny kraj gdzie czlonek rzadu ma kilka
> paszportow? jesli tak to o czym to swiadczy ?

Ze jest o niebo inteligentniejszy od bylego
premiera Jarka, ktory nie ma nawet swojego konta
bankowego...

Józek

matusm

Użytkownik "True90" <tru...@earthlink.net> napisał w wiadomości
Prawda,
w KGB dali aki chcial a jak przechodzil na strone CIA to mu starych nie
zabrali teraz w Izraelu dolozyli jeden wiecej bo,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

J-23

On 29 Sty, 18:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

> syjonoamerykanów (Rostowski i jego kolidacje z Balcerowiczem i CASE) są w
> Polsce szeroko rozplecione, że nawet prezydent RP nie ma tu nic do

Leo Beenhakker tysz nie ma polskiego obywatelstwa, i dzieki temu
pilkarze jakos lepiej graja. Moze jak w polsce premierem zostanie
jakis murzyn, to w koncu wyjdziemy na prosta. Bowiem rzadzacy Polacy,
niczego dobrego jeszcze w RP nie zrobili.

J-23 von Flegiel

Piotr

Dnia Tue, 29 Jan 2008 13:10:58 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> jakis murzyn, to w koncu wyjdziemy na prosta. Bowiem rzadzacy Polacy,
> niczego dobrego jeszcze w RP nie zrobili.

Ty jedź juz Hans do tego Rio...
pz
Piotr
PS> Tylko kondomów nie bierz!

J-23

Szabada winiszjusz szbada de moraesz
Samba i te piora!! Gumki maja przeca byc na miejscu!

Piotr

Dnia Tue, 29 Jan 2008 13:51:29 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Szabada winiszjusz szbada de moraesz
> Samba i te piora!! Gumki maja przeca byc na miejscu!

Na chuj ci gumki, he, he, jedź i używaj życia...
pz
Piotr

J-23

"Na chuj ci gumki" - dobrze to ujales!

matador

J-23 pisze:

> Gumki maja przeca byc na miejscu!

W "czarnym rozmiarze" będą ci "spadowywały" - uważaj (na HIV)! :-P

matador.

J-23

ma byc dostepna wersja "azjatycka"

boukun

Użytkownik "J-23" <kha...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

J-23 von Flegiel
-----------------
Problem w tym, że od końca II wojny światowej rządzą nami Żydzi.

boukun

Adam

Za to nowy minister finansów skutecznie rozwala nasze finanse państwowe.
Leo jest obywatelem innego państwa i tu nie ma żadnej tajemnicy, dba o
interesy naszej drużyny narodowej. Min. Finansów udaje Polaka, a dba o
interesy zupełnie innej drużyny narodowej.
AC

MarcinA

Użytkownik "J-23" <kha...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
On 29 Sty, 18:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> Użytkownik "cyc" <c...@onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:fnnnvj$m93$1...@inews.gazeta.pl...

ble ble!

> [...]

>jakis murzyn, to w koncu wyjdziemy na prosta. Bowiem rzadzacy Polacy,

>nic>zego dobrego jeszcze w RP nie zrobili.

Której RP Hans?
bo były trzy (a są tacy co twierdzą że cztery)
Przy okazji pozwolę sobie przypomnieć że jak w Polsce rządzili
perfekcjoniści mówiący językiem Gethego to działy się rzeczy okropne a jak
rządzili słowiańscy bracia ze wschodu to było jeszcze gorzej. Albo jak potem
rządzili bezpieczniacy których ojczyzną była CCCP to także smutą waliło jak
nieprzymierzając za Iwana Groźnego.
I niezależnie od poprzedniego pytania : skoro (bowiem - hi hi hi) rządzący
Polacy niczego
dobrego nie zrobili to kto coś dobrego zrobił??
no kto Hans?

J-23 von Flegiel

matusm

> [...]

jakis murzyn, to w koncu wyjdziemy na prosta. Bowiem rzadzacy Polacy,
niczego dobrego jeszcze w RP nie zrobili.

Widzisz J-23 ze ciagle pisze o tym samym,bo jedno i to samo doprowadza ze
Polacy nie rzadza we wlasnym kraju tylko ciagle jacys delegaci
zydokomuny,,,,,,

r_i_k

Użytkownik "True90" <tru...@earthlink.net> napisał w wiadomości
***********************
Cóż w tym dziwnego? Tak jak każdy dobrze wyposażony agent...

J-23

On 30 Sty, 00:26, "MarcinA" <qetzalc_wyw...@interia.pl> wrote:
> Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1dcd3003-bbd0-4014...@v29g2000hsf.googlegroups.com...

To kosmici! Kosmici zajmuja sie rzeczami dziesieciorzedowymi w Polsce.
To kosmici zawieszaja krzyze w Sejmie RP i wznosza modly o deszcz albo
o susze. Tez oni walcza z aborcja. Pamietam takiego ministra finansow
p.Goryszewskiego, ktorego gospodarka malo interesowala, i mowil ze nie
jest wazne czy Polska jest bogata, czy jest biedna wazne zeby byla
kato-smiczna. Moze jak ich bedzie mniej to uda sie zmienic ordynacje
wyborcza na jednomandatowa. Dobrze byloby jeszcze tak zmienic prawo by
decydenci odpowiadali materialnie z bledne decyzje w zakresie zycia
gospodarczego w Polsce. Jak taki np. umorzy zalegly niezaplacony
podatek. Udokumentuje sie mu dzialanie niezgodne z prawem, i na szkode
interesu panstwa - to sam musi poniesc koszt tej decyzji. Jak przydzie
placic do konca zycia, to dziesiec razy sie zastanowi czy to sie
oplaca.

J-23 von Flegiel

J-23

On 29 Sty, 23:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote: