Kim jest matka kurka?

mkarwan

Sprawdziłem kto jest właścicielem domeny http://www.matka-kurka.net/ i na
jakim serwerze jest ulokowana.
I okazało się, że domena jest na serwerze niemieckim, a właścicielem jest
Polak mieszkający w Niemczech lub Niemiec mający polskie nazwisko.
Nie należy się dziwić, że Niemcy nie lubią PiS i Kaczorów, a wspierają PO i
LiD.
Mają w tym interes.
Jak widać Pietrzykowski promuje niemieckie interesy.

1. Właściciel domeny matka-kurka.net
http://samspade.org/whois/matka-kurka.net
[owner-c] name: Robert Mantiuk
[owner-c] street: Cheruskerstr. 17
[owner-c] city: Gaeufelden-Tailfingen
[owner-c] postal: 71126
[owner-c] country: DE

2. Serwer na którym jest domena matka-kurka.net
http://samspade.org/whois/62.26.219.197
http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=62.26.219.197&do_search=Search

goldeneye

Użytkownik "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I okazało się, że domena jest na serwerze niemieckim, a właścicielem jest
> Polak mieszkający w Niemczech lub Niemiec mający polskie nazwisko.

http://www.matka-kurka.net/post/?p=1058

"Dziś chłopaki, które zasuwają przy stronie, z moimi wypocinami, przysłały
mi wiadomość. Zanim o wiadomości, składam podziękowania właścicielom i
gospodarzom strony, których nie znam, nigdy się z nimi nie spotkałem i
jestem tylko ich gościem, strona to ich dzieło."

A tak swoja droga to chyba J. Pilch

Dirko

W wiadomości news:fdngo2$ord$1...@nemesis.news.tpi.pl mkarwan
<mka...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> a wspierają PO i LiD.
> Mają w tym interes.
> Jak widać Pietrzykowski promuje niemieckie interesy.

Bierz go!

A_Zet

On Sun, 30 Sep 2007 08:42:27 +0200, "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>LiD.
>Mają w tym interes.
>Jak widać Pietrzykowski promuje niemieckie interesy.

Co za kurwa z tego mkurwana. Ze sa jeszcze ludzie, ktorzy prowadza
z nim dyskusje.

rAzor

Użytkownik A_Zet napisał:

> On Sun, 30 Sep 2007 08:42:27 +0200, "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>
> wrote:
> Co za kurwa z tego mkurwana..

Kurwą jesteś ty, śmieciu.

mkarwan

Użytkownik "goldeneye" <mnb...@maspjksdh.org> napisał w wiadomości

Chyba nie.
Jego strona http://www.mantiuk.de/, u dołu jest matka-kurka

mkarwan

Użytkownik "A_Zet" <ade...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny!
Jak widać prawda cię w oczy kole!

HaMMeR

A_Zet pisze:

A co ci wadzi, pokurwiencze??
To, ze 'matka kurwka' ma cwoich mocodawcow??
Lajzo polacka!

matusm

Użytkownik "A_Zet" <ade...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Ty jestes taka sama Kurkwa jak ten od matki

Wlasciwie to ten twoj idol specjalnie sie nie wyroznia ,najwyzej tym ze
ma duzo czasu i pieniedzy na emeryturze esbeckiej,same teksty to
wypracowania z cyklu duzo wody malo tresci.Zupelnie tak samo jak niektorzy
poeci sa zafascynowani wlasnymi strofami i sa wielce zdziwieni ze tylko
autorzy

doceniaja wartosc dziel autorow

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia

Pozdrowienia
matusm

goldeneye

> Chyba nie.
> Jego strona http://www.mantiuk.de/, u dołu jest matka-kurka

Autor strony nie zawsze musi byc autorem tresci :)

A_Zet

On Sun, 30 Sep 2007 13:09:06 +0200, "matusm" <mat...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>poeci sa zafascynowani wlasnymi strofami i sa wielce zdziwieni ze tylko

Ales Ty Sierzant, frustrat. Wiem, ladne wiersze piszesz. Doceniam Cie
pod tym wzgledem, ale pod innym, to raczej nie za bardzo, po prostu
intelektem nie blyskasz po oczach, raczej Osramem. Przyjmij do
wiadomosci - co bedzie Ci trudno zrozumiec, bos policjant z dusza
milicjanta, a taki lubi szmalcownikow czy innych kablownikow - ze w
zyciu nie zajrzalem do blogu 'Matki kurki' (ani do zadnego innego tez,
chocby tych szeroko propagowanych na Salonie 24). Chodzi mi po prostu
o to, ze gdy widze kurwe meska weszaca jak swinia za truflami, za
danymi osobowymi, donoszaca na prawo i lewo, to oceniam, iz jest to
kurwa po prostu nie warta spluniecia, a juz absolutnie dyskredytujaca
tych, ktorzy dyskutuja z taka kurwa.

I to wszystko. Bo ja mam alergie na cenzorow, wiec ich cenzoruje. :-)

stevep

goldeneye pisze:

Też chciałbym to wiedzieć, a to czy pisze z serwera niemieckiego, czy
chińskiego kompletnie mnie nie obchodzi, strona była już blokowana więc
może stad ta lokalizacja. Zawsze mnie bawi jak te treści doprowadzają do
białości kretynow.

--
Stefan Pietrzykowski

Tony

On Sep 30, 1:42 am, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> Sprawdziłem kto jest właścicielem domenyhttp://www.matka-kurka.net/i na

> jakim serwerze jest ulokowana.
> I okazało się, że domena jest na serwerze niemieckim,

Nie mozna go zalatwic merytorycznie to gomulkowska
metoda "Kim jest?"
Wladyslaw Gomulka, I Sekretarz KC PZPR w latach
1956-1970 (o ile sie nie myle!) slynal z dlugich i nudnych
przemowien, troche jak Fidel.
Gdy atakowal kogos, np: Szpotanskiego, nigdy nie
odnosil sie do pogladow danej osoby a zadawal
pytanie "Kim jest xyz?" Okazywalo sie zawsze ze byl
odwetowcem zachodnioniemieckim, nawet jak facet
nigdy w Niemczech nie byl, albo syjonistom.
Mkarwan widocznie wychowal sie na Gomulce,
matka-kurka okazala sie Niemcem.
bzkl

Liran 'Yeshua' Vogelstein

On 30 Wrz, 14:43, Tony <g1tz...@ameritech.net> wrote:

> Mkarwan widocznie wychowal sie na Gomulce,

Gdyby matka kurka umieścił swoje teksty na polskim serwerze, to
miesiąc później policja skonfiskowałaby mu sprzęt komputerowy... Esbek
mkarwan dobrze o tym wie, dlatego dla niepoznaki uderza w
antyniemiecką nutę...

Dirko

W wiadomości news:juivf310ub63hfeuu...@4ax.com
Użytkownik <rad...@alpha.net.pl> napisał(a):
> Sun, 30 Sep 2007 08:42:27 +0200, w
> <fdngo2$ord$1...@nemesis.news.tpi.pl>, "mkarwan"

> Tak jak Nelly Rokita. Co ona tam dziś gadała? Że Niemcy kochają
> kaczorów czy coś takiego?

Ogólnie drób a szczególnie polskie gęsi. :-)

matusm

> [...]
> tych, ktorzy dyskutuja z taka kurwa.
>
> I to wszystko. Bo ja mam alergie na cenzorow, wiec ich cenzoruje. :-)

Dobrze,,,,,przyjalem to dosc pokretne tlumaczenie ,idz i nie rob glupot
wiecej.
W sprawie Kurkwa to ja tez go nie czytam ale tut.grupa dyskusyjna jest
spamowana przez niejakiego Piprzykowskiego tekstami od Kurkwa,co jest
czasami irytujace z uwagi na belkot tego od matki,najczesciej pisanie
niepelnej prawdy,czy wrecz klamstw.Spam czasami jest irytujacy i stad
zainteresowanie skad spamuja

ps.nie wiem czemu tak Cie ubodlo zdanie o poetach ale nie krepuj sie pisz
dalej,ja co prawda czasami lacze wyrazy na zasadzie rebusa ale to nie jest
poezja
wiec pisz za siebie

--
Pozdrowienia
matusm

mkarwan

Użytkownik "stevep" <cirrus3...@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
> chińskiego kompletnie mnie nie obchodzi, strona była już blokowana więc
> może stad ta lokalizacja. Zawsze mnie bawi jak te treści doprowadzają do

Czyżby ciebie uważano za kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie każdy jest tobie podobny.
Jak widać wspierasz interesy niemieckie, to jest oczywiste i tego ukryć sie
nie da.
Niezależnie od tego co jeszcze napiszesz.