matka_kurka - kim jest ta osoba ??

Kim jest ta osoba ?? Pisze błyskotliwe, przekonywująco, mądrze. Do tego bardzo
ładnie, po polsku. Pisze na onecie, wp w kometarzach internautów ............
zresztą znacie jego teksty. Dużo było u nas osób ładnie i mądrze gadających
i co z tego ??. Nie mniej ciekawi mnie to kim jest ta osoba ??.

Pozdr. A

Azrael

A wrote:
> [...]
> ............ zresztą znacie jego teksty. Dużo było u nas osób ładnie i
> mądrze gadających i co z tego ??. Nie mniej ciekawi mnie to kim jest ta

też uważam, że dobrze pisze...

A.

rAzor

Użytkownik Azrael napisał:

Ciekawe czy też założył blog, którego nikt nie czyta.
--
rAzor
_________________________________

> Ciekawe czy też założył blog, którego nikt nie czyta.

Byś mógł jemu buty czyścić .

To dzisiejszy jego komentarz ( matka_kurka )

http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,21222474,59211681,2340943,0,forum.html

I jak tu nie przyznać jemu racji ??

Castillon

Użytkownik "A" <pirote1...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Byś mógł jemu buty czyścić .
>
> To dzisiejszy jego komentarz ( matka_kurka )
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,21222474,59211681,2340943,0,forum.html
>
> I jak tu nie przyznać jemu racji ??

Najprościej w świecie - mówiąc, że nie ma racji. W tym felietonie NIE MA
RACJI. Pal sześć że spekuluje. Gorzej, ze spekuluje nie komentarzem, ale
faktami podstawowymi. Skąd pewność, że było jak mu się wydaje? A jeśli na
pierwszej niescisłości nabuduje się konstrukcję całej budowli - to wiadomo
co będzie w finale. Krótko: więcej zarliwości, niz znajomości tematu. A w
tym zawodzie łatwiej się ośmieszyc, niż stac opiniotwórczym.
C.

HaMMeR

A napisał(a):

> [...]
> zresztą znacie jego teksty. Dużo było u nas osób ładnie i mądrze gadających
> i co z tego ??. Nie mniej ciekawi mnie to kim jest ta osoba ??.

----------------

Tak.., ciekawi??
To moze dwa fakty, ktore same 'wylazly'
z tresci tego 'blyskotliwego' tekstu.
Po pierwsze, jest na 'ty' z Urbachem
'to co zostało napisane przez Niemców,
to bułka z masłem przy Jurka felietonie.',
po drugie, jest to nastepny, ,dobrze
wychowany' i uksztaltowany czapkownik
z kompleksem kmiecia wielkim jak stodola!
Ladnie pisze? Kwas tez byl 'ladnym'
prezydentem dlatego go pospolstwo wybieralo
az na dwie kadencje, pomimo ze kompromitowal
ten urzad koncertowo, bo taki jest ten vox
populi, zeby isc z calym stadem baranow w
jednym kierunku.. i wlasnie ow w/w tekst,
jest tego przykladem!
A gdzie jest godnosc Polacy???
Czy wiecznie bedziecie tylko sline wycierac
z wlasnych mord, udajac ze to jest niewazne??!!!

HaMMeR

Castillon

Użytkownik "HaMMeR" <tra...@astercity.net> napisał w wiadomości

> [...]
> A gdzie jest godnosc Polacy???
> Czy wiecznie bedziecie tylko sline wycierac
> z wlasnych mord, udajac ze to jest niewazne??!!!

No! Celnie jak diabli - nic dodać.
C.