Panslavista straci emeryturę, Kiszczak nie!

0 wyświetleń

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:36:536.09.2008
do
Byli esbecy stracą przywileje emerytalne
Platforma Obywatelska przygotowała projekt ustawy o emeryturach mundurowych,
który zapewne przejdzie. Nie był on do tej pory prezentowany publicznie - pisze
"Gazeta Wyborcza".

Policjanci i funkcjonariusze służb specjalnych dostają emerytury wyższe niż inni
pracownicy. Z tych samych przepisów korzystają wciąż PRL-owscy funkcjonariusze
SB i WSW. Ich emerytury mogą sięgać 5 tys. zł miesięcznie a nawet więcej. PO
chce to zmienić.
Według projektu byłym esbekom naliczano by emeryturę tak jak innym. Jeśli nie
nabyli praw do niej, bo np. pracowali za krótko - dostaną emeryturę minimalną.
Przywileje zachowaliby ci funkcjonariusze SB którzy pomagali opozycji
demokratycznej, ale muszą to udowodnić. Zmiany nie dotyczą Milicji
Obywatelskiej.
http://www.finanse.wp.pl/POD,1,wid,10332431,najnowsze_tresc.html

Jednym słowem Panslavista straci emeryturę, bo był dobrym SBekiem, a Kiszczak i
matusm nie, bo pomogli Żydom przejąć władzę w Polsce.

boukun

Dj McDonald Musk

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:39:116.09.2008
do

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

kiszczak nie straci bo zostal pozytywnie zlustrowany przez I Lustyratora RP
Adama Michnika...

rym

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:42:486.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message
> [...]

Kłamiesz żydu, nigdy nie byłem w żadnych służbach. W wojsku byłem w
piechocie zmechanizowanej. W rezerwie w różnych formacjach ale nigdy nie
powi±zanych bezpo¶rednio z WSIokami - choć wszędzie były komórki tychże...
Należałaby mi się emerytura kolejowa.

Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:47:536.09.2008
do

"Panslavista" <pansl...@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

i za to pana lubie - wlasnie za to.

ar

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:51:176.09.2008
do

"Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO" <a_...@poczta.onet.pl> wrote in message

> "Panslavista" <pansl...@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

tychże...

> i za to pana lubie - wlasnie za to.
>
> ar

Kłamać też trzeba umieć, ale ja nie znoszę kłamstwa.
Pracowałem w radiotelefonicznej łączności na PKP.

Piotr

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:51:566.09.2008
do
Dnia Sat, 6 Sep 2008 11:36:53 +0200, boukun napisał(a):

> Jednym słowem Panslavista straci emeryturę, bo był dobrym SBekiem, a Kiszczak i
> matusm nie, bo pomogli Żydom przejąć władzę w Polsce.

Nie straci, tylko bedzie miał niższą, projekt przewiduje
"unormalnienie", a nie odebranie.
pz
Piotr
PS. Czytaj listę, dziś już to wpastował Kawecki.

Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:54:106.09.2008
do

"Panslavista" <pansl...@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

it's true! i know, i know...

ar

ps wybitna pamiec w klamstwie pomoca.

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:57:346.09.2008
do

Użytkownik "Panslavista" <pansl...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powiązanych bezpośrednio z WSIokami - choć wszędzie były komórki tychże...

Nie powinieneś się tak denerwować i tym tak bardzo przejmować. Umieszczenie
ciebie na liście SBeków świadczyć tylko może, że byłeś dla "opozycji"
żydowskiej, która przejęła po 1989 roku władzę w Polsce nieprzychylny. Inaczej
nie umieściliby cię teraz na tej liście. Jak Polacy odzyskają władzę, to trafisz
do innego katalogu.

boukun

Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 05:58:566.09.2008
do

"Piotr" <pn...@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

Kiszczak i

> Nie straci, tylko bedzie miał niższą,

ty slunska swinio.

[...]

> pz
> Piotr

[...]

swiniobojca - rzemieslnik artystyczny -

ar

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:02:286.09.2008
do

Użytkownik "Piotr" <pn...@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

A widzę, widzę, ale Kawecki ma inny tekst i komentarz. Najniższa emerytura to
tak, jakby mu całkiem odebrali.

boukun

Piotr

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:03:136.09.2008
do
Dnia Sat, 6 Sep 2008 11:58:56 +0200, Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO
napisał(a):

> ty slunska swinio.

Tak z rana chlejecie, herr Troll?
Uchlejecie się i kto nabluzga żonie? A wicie, żona niebluzgana, to jej
wątroba zgnije, jak i wam.
pz
Piotr
PS. Taki burek, jak wy, to może być najwyżej koniobójcą, jeżeli
dysponujecie jeszcze herr Troll, jakimkolwiek sprawnym koniem.

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:23:496.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

Czy tak trudno ci przyjąć, że nie jestem na tej liście?
Ktoś rzucił kalumnię, a ty ją rozpowszechniasz i umacniasz niby-pochwałą.
Prymitywne.

ColgatesBilly

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:27:586.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

Znaczy sie....PO przerznie nastepne wybory..
i popelnia samobojstwo politycznem, podcinajac KORZEN
na ktorym stoi

Ko

Skurwiem&Sponiewieram Sp. ZOO

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:30:136.09.2008
do

"Piotr" <pn...@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

bec go w migdal zeby krzyk dal. ;)

ar

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:30:536.09.2008
do

Użytkownik "Panslavista" <pansl...@wp.pl> napisał w wiadomości

Ale przyznasz, że dopóki daty i miejsca urodzenia nie upublicznisz, każdy będzie
podchodził sceptycznie do wszystkiego, co tu prawisz? Z podawaniem do tego
momentu tobie ręki, ludzie też będą wstrzemięźliwi.

boukun

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 06:37:066.09.2008
do

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_ko...@op.pl> napisał w wiadomości

Jak znam Polaków, część pójdzie w niedzielę do kościoła, a tam każą im głosować
na Poale Syjon, a część pójdzie jak zwykle chlać i za 5 zł na nalewkę zagłosują
na PO. Frekwencja jakieś 30% da się załatwić.

boukun

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 07:00:386.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

Napisałem już, urodziłem się w Gorlicach, rok później niż sensacyjny anons
Tzwela...

ColgatesBilly

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 07:02:576.09.2008
do

"Panslavista" <pansl...@wp.pl> wrote in message

Odmladzasz sie?

Kol

Ensitherum

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 07:39:326.09.2008
do
> Jednym słowem Panslavista straci emeryturę, bo był dobrym SBekiem, a
> Kiszczak i matusm nie, bo pomogli Żydom przejąć władzę w Polsce.

zmień lekarstwa, nastąpiło ostre pogorszenie. masz dowody że Panslavista
był w SB to je przedstaw.

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 07:42:476.09.2008
do

"ColgatesBilly" <Sir_ko...@op.pl> wrote in message

Po co? Rocznik 1947.

ColgatesBilly

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 07:59:396.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

Ja raczej malo znam Polakow... ( trudno dzis spotkac ;)
natomiast POLACTWO znam az za dobrze ;)

P-Kol

boukun

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 09:08:246.09.2008
do

Użytkownik "Ensitherum" <ensit...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Padło poważne podejrzenie, z którego się nie oczyścił. Nadal pozostają
wątpliwości, co do jego prawdomówności o roku 1947 i Gorlicach, jako dacie i
miejscu jego urodzenia.

boukun

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 09:44:566.09.2008
do

"Ensitherum" <ensit...@NOSPAM.pl> wrote in message
> [...]

Polują na mojego kompa, żadnych dowódów na mnie nie ma, nie byłem w
służbach.

Panslavista

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 09:46:076.09.2008
do

"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

Taki waletz, nie muszę przed tobą kmiocie się negliżować.

Wiadomość została usunięta

matusm

nieprzeczytany,
6 wrz 2008, 11:08:376.09.2008
do

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Co tak sie telepie po glowie "Grunwaldowai".Nie lekajcie sie tow.esbeku
JPII

Myslicie ze za taka sluzebna rola wobec spoleczenstwa wymachiwania pala to
nic sie nie nalezy???

Co do esbekow ,,,daremne zale nadzieje plonne ciagle,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Nowe wiadomości: 0