10 000 nowych par małżeńskich w bazie przodkowie.com/metryki (razem: 42 692)

Marek Jerzy Minakowski

Dzisiaj umieściłem ponad 10 tysięcy nowych par małżeńskich w "Ogólnopolskim
indeksie małżeństw do r. 1899". Dziękuję wszystkim, którzy nadesłali swoje
uzupełnienia. Mamy już 42.692.
Przypominam o adresie: http://www.przodkowie.com/metryki/

Roboty jest do zrobienie mnóstwo, bo te 42 tysiące to ok. jedna tysięczna ze
wszystkich małżeństw zawartych na ziemiach polskich w XIX wieku (objętych
istniejącymi księgami metrykalnymi).

Do tej pory są zapisy z 73 parafii (w większości częściowe), materiały
przysłało 37 osób.

Czy jest tu ktoś z Warszawy, kto mógłby wykonać spisy dla parafii
katedralnej i św. Krzyża? Mogę zapłacić... Sam w ciągu tygodnia urlopu
spisałem 15 tysięcy małżeństw krakowskich, ale do Wwy mam daleko...

P.S. Przepraszam wszystkich kontrybutorów za zwłokę - z przyczyn rodzinnych
(http://www.sejmwielki.pl/b.php?o=sw.7620) nie mogłem zrobić tego wcześniej.

Z szacunkiem,

dr Marek Jerzy Minakowski
Dr Minakowski Publikacje Elektroniczne
http://www.przodkowie.com - http://www.wielcy.pl
Potomkowie Sejmu Wielkiego: http://www.sejmwielki.pl

Anna H.

Marek Jerzy Minakowski <mi...@onet.pl> napisał(a):

WSPANIALA i IMPONUJACA PRACA,
Przejrzalam kilka stron tego dziela i naprawde jestem pelna najwiekszego
uznania, Serdecznie pozdrawiam - AnkaH.