Jak się wykastrować?

450 wyświetleń

Anonim

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 20:21:045.06.2008
do
Chcę się wykastrować/wysterylizować, już dawno się nad tym zastanawiałem ale
jestem teraz tego pewien - to jest przemyślana decyzja.
Aby być szczęśliwym muszę to zrobić i iść na terapię uzależnień do
profesjonalistów.
Dlaczego chcę pozbyć sie popędu płciowego:
* seksualność komplikuje relacje międzyludzkie
* popęd płciowy jest prymitywnym zwierzęcym instynktem, natomiast ludzie
powinni kierować się rozumem.
* popęd płciowy jest marnotrawstwem energii i pieniędzy, które można
zużytkować w sposób bardziej twórczy
* seks utrudnia rozwój duchowości
* seks prowadzi do ucisku kobiet przez mężczyzn
* by zrealizować seksualne pragnienia, ludzie często uciekają się do
kłamstwa i przemocy
* substancje wydzielane w mózgu podczas stosunku działają jak narkotyki
* seks prowadzi do niekontrolowanej reprodukcji, co jest przyczyną
przeludnienia

Źródło: Wikipedia
Pytanie: Jak się wysterylizować? Czy ktoś w Polsce wykonuje takie zabiegi -
jeśli tak to ile to kosztuje? Czy aby pozbyć się popędu seksualnego wystarczy
wyciąć tylko jądra? Jeśli nikt tego mi nie zrobi albo nie będzie mnie stać to
jak najlepiej to zrobić samemu? Sterylnym nożykiem do tapet obciąć sobie jądra
następnie polać ranę spirytusem i zabandażować?
Piszę poważnie - proszę o pomoc, bo i tak to zrobię ale chce proszę o rady bo
jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

Norbert

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 20:40:505.06.2008
do
Anonimie... polecam psychiatre, i to dobrego...
A jak nie to zraź do siebie jakąś kobiete ktora potrafi sie wkurzyc ,
skopie cie po przyrodzeniu i moze uda się w ten sposob wylaczyc siurka.
Jezu, ludzie to maja pomysly.
Aż śmierdzi trolem...

Norbert

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 20:41:265.06.2008
do
A może poprostu chcesz sie potem zaciągnąć do pracy w operetce?

mara...@nospam.gazeta.pl

nieprzeczytany,
5 cze 2008, 20:48:325.06.2008
do
Norbert <nor...@USUNTOgmail.com> napisał(a):

> A może poprostu chcesz sie potem zaciągnąć do pracy w operetce?

PYTAM POWAZNIE...

pamana

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 02:18:236.06.2008
do

> [...]
> jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
> krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

oprocz popedu czlowiek ma tez silna wole i rozum -chociaz byc moze nie
kazdy czlowiek wtedy owszem polecam sterylizacje.

myslisz ze poped sex. miesci sie w jadrach -hmm ciekawe.
to tlumaczy brak popedu u wiekszosci kobiet.
p.

Minos

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 04:19:406.06.2008
do

ten argument wykreslam * seks prowadzi do niekontrolowanej

reprodukcji, co jest przyczyną
przeludnienia

mam inny powod tez jeszcze powod
a gdzie sie miesci?
widze ze grupa medycyna a nie wiesz o hormonach nic -
http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%85dro_%28anatomia%29

gmjuras

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 08:15:586.06.2008
do

Użytkownik " Anonim" <mara...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
> krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

poprzyklejaj trawe, daj krowie do sprobowania, przypal to co zostalo zeby
nie krwawilo, i idz do szpitala zeby ladnie zeszyli...

zart oczywiscie ;]

MałGosia

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 09:46:556.06.2008
do
pamana napisał

> myslisz ze poped sex. miesci sie w jadrach -hmm ciekawe.
> to tlumaczy brak popedu u wiekszosci kobiet.

ROTFL :)

pozdrawiam
Gosia

MK

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 12:08:486.06.2008
do
Ogladalem kiedys jakis dokument w TV.
Kastraci nazywali siebie "Eunuchowie". Opowidali jak to sobie robili, po co
i to w ich zyciu zmienilo. Wszyscy byli zadowoleni :)
Jak dla mnie to szalenstwo, ale jak widac szalonych nie brakuje.

MK

nieprzeczytany,
6 cze 2008, 12:10:306.06.2008
do

Justyna

nieprzeczytany,
7 cze 2008, 01:17:097.06.2008
do

" Anonim" <mara...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
> krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

W Polsce nikt Cie legalnie nie wykastruje. Jedyny dostępny zabieg to
wazektomia. (google my best friend i pierwszy link).
A sam to się możesz najwyżej wykrwawić.

Aicha

nieprzeczytany,
7 cze 2008, 04:13:427.06.2008
do
Użytkownik "Minos" napisał:

> widze ze grupa medycyna a nie wiesz o hormonach nic -
> http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%85dro_%28anatomia%29

A tam jak byk stoi:
Obie funkcje jąder, spermotwórcza i endokrynna znajdują się pod
kontrolą hormonów produkowanych przez przedni płat przysadki:
lutropiny (LH)
folikulotropiny (FSH)

Znaczy, powinieneś sobie mózg amputować.

--
Pozdrawiam - Aicha

mara...@nospam.gazeta.pl

nieprzeczytany,
7 cze 2008, 07:46:077.06.2008
do
Justyna <czarn...@post.pl> napisał(a):

a tak OT to pare zalozyliscie o mnie kiedys nawet topic - z pytaniem co sie ze
mna stala. Nazywam sie Piotrek Z. zmienilem adres bloga na
http://aktualnie.blogspot.com ale filmy nagrywam dalej.
Pozdrawiam Piotrek
Moze sie jeszcze nad tym zastanowie(nad kastracja, bo to nie odwracalne).

p47

nieprzeczytany,
8 cze 2008, 22:30:498.06.2008
do

Użytkownik <mara...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Zajrzałem na ten blog i jestem zdecydowanie za tym, aby ktoś udzielił
pytajacemu kompetentnej odpowiedzi umozliwiajacej mu upragnioną kastrację!!
Wszak równiez zdolności umysłowe podlegają dziedziczeniu!!
;-))

p47

google....@spamgourmet.com

nieprzeczytany,
8 cze 2008, 23:15:428.06.2008
do
piotr zonko jest po prostu czlowiekiem z mentalnoscia umyslowa 13sto
latka, w ponoc klony nie zdziecinniaja...heh

Piotr Curious Gluszenia Slawinski

nieprzeczytany,
18 cze 2008, 07:11:2818.06.2008
do
Anonim wrote:

> [...]
> ale jestem teraz tego pewien - to jest przemyślana decyzja.
> Aby być szczęśliwym muszę to zrobić i iść na terapię uzależnień do

pare szczegolow :
-kastracja nie powoduje zaniku popedu plciowego.
-poped plciowy rodzi sie w ukladzie limbicznym mozgu
receptory i uklady zwiazane :
-uklad motywacyjny (dopaminergiczny)
-uklad kontroli emocji w czasie stresu (glownie poziom receptorow)
-uklad oksytocynowy (modulacja motywacji, most miedzy polkulami mozgu)
-uklad inhibicji emocji (uklad prolaktynowy)

w kwestii redukcji popedu poszukaj :
-przyczyn nadaktywnosci ukladu dopaminergicznego w stosunku do pozostalych
-infekcje pasozytnicze (pasozyty wplywaja na uklad neuroendokrynny),
-uzywanie alkoholu (neurotoksyczny dla ukladu oksytocynowego),
-choroby psychiczne ze spektrum autyzmu (zwiazane z niedostymulowaniem
emocjonalnym a przez to atrofia ukladow np. oksytocynowego,
prolaktynowego)
-zaburzenia hormonalne (niedobor progesteronu, guzy hormonalnie aktywne
produkujace androgeny, przyspieszona aromataza testosteronu (np. z powodu
nadczynnosci tarczycy) etc.

generalnie z problemem zglos sie w kolejnosci :
psychiatra -> neuroendokrynolog

funkcje seksualne sa scisle zwiazane ze zdrowiem organizmu - wlaczajac w to
rownowage emocjonalna, usuniecie/zablokowanie tych funkcji spowoduje
rozregulowanie tych funkcji - sa one instynktowne i zlokalizowane w malo
plastycznej (neuroendokrynnej) czesci mozgu.

psychologicznie nadmierny poped jest zwiazany z lekiem o 'bezpieczenstwo
gatunku' oraz emocjonalne (zaspokojone potrzeby to taka sama 'wykladnia'
bezpieczenstwa jak pelny zoladek - dla instynktow oczywiscie) , dodatkowo,
emocje zwiazane ksztaltuja stosunek do otoczenia na podswiadomym poziomie
(znane uzycie np. w reklamach) zaburzenie wiec chemiczne popedow moze
wywolac ogolne zaburzenia psychiczne (np. depresje, schizofrenie,
zachowania autoagresywne, etc).

zycze powodzenia i szybkiego powrotu do rownowagi.