szerokosc i dlugosc geograficzna Polski

2 wyświetlenia

Dron Borg

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 12:41:4511.12.2001
do
czy ktos muglby mi podac szerokosc i dlugosc geograficzna
Polski(mozliwie dokladnie).

Andrzej M.

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 12:47:5611.12.2001
do
Hello Dron,

Tuesday, December 11, 2001, 6:41:45 PM, you wrote:

DB> czy ktos muglby mi podac szerokosc i dlugosc geograficzna
DB> Polski(mozliwie dokladnie).

A mozliwie dokladniej to ktorego kawalka???
Bo wiesz Polska to nie jest taka zupelnie malutka i swoje rozmiary
katowe we wspolrzednych ma.

--
Best regards,
Andrzej mailto:fre...@wel.wat.waw.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.kosmos

sliski

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 12:50:3711.12.2001
do

"Dron Borg" <dron...@pa215.opole.sdi.tpnet.pl> wrote in message

> czy ktos muglby mi podac szerokosc i dlugosc geograficzna
> Polski(mozliwie dokladnie).

50 11' 40"N 22 09' 20" E

Pozdowienia;)
Pawel

Dawid

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 15:41:4111.12.2001
do

> 50 11' 40"N 22 09' 20" E
>
> Pozdowienia;)
> Pawel

Witam
Jaki punkt okreslaja te wspolrzedne?
Przeciez Polska to nie jest punkt na mapie o okreslonych wspolrzednych. Jest
to przeciez obszar, ktory zajmuje jakas powierzchnie :)
Panu Dron Borg chodzi chyba o podanie granicznych wspolrzednych szerokosci i
dlugosci geograficznej tej powierzchni (tzn. dlug.geogr.najdalej wysunietego
na zachod i na wschod punktu Polski oraz szer.geogr.najdalej wysunietego na
polnoc i na poludnie punktu Polski).
Pozdrawiam
Dawid

Jacek Biały

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 18:42:3411.12.2001
do

Użytkownik Dron Borg <dron...@pa215.opole.sdi.tpnet.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:i7hc1u463vd0c7erf...@4ax.com...

> czy ktos muglby mi podac szerokosc i dlugosc geograficzna
> Polski(mozliwie dokladnie).

Nie pisze sie muglby, tylko moglby
przez o z kreska

JB

sliski

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 20:11:4111.12.2001
do

"Dawid" <da...@poczta.onet.pl> wrote in message news:9v5r45$3cu$1...@news.tpi.pl...

Ten punkt to srodek Wrzechswiata (w ukladzie egocentrycznym;))))))
Pozdrowienia
Pawel

SzoszoN

nieprzeczytany,
11 gru 2001, 21:32:2511.12.2001
do

"Jacek Biały" <jac...@poczta.wp.pl> wrote in message

A na koncu zdania stawia sie kropke. Nie masz sie czego czepiac?

Mariusz

Dawid

nieprzeczytany,
12 gru 2001, 03:30:0212.12.2001
do

> Ten punkt to srodek Wrzechswiata (w ukladzie egocentrycznym;))))))
> Pozdrowienia
> Pawel

Tzn. chodzi Ci o punkt, w ktorym Ty zawsze sie znajdujesz :)))
pozdroffka

Jakub Witkowski

nieprzeczytany,
12 gru 2001, 11:48:4912.12.2001
do
sliski wrote:

> Ten punkt to srodek Wrzechswiata (w ukladzie egocentrycznym;))))))

Nie, nie! W tym ukladzie srodek wszechswiata ma
czasowo-przestrzenne wspolrzedne (0,0,0,0) ;)

JW

sliski

nieprzeczytany,
12 gru 2001, 18:03:1612.12.2001
do

"Jakub Witkowski" <jwit...@ipartners.pl> wrote in message news:3C178A71...@ipartners.pl...

Tak , tak! mylaca byc moze jest moja niepoprawna skladnia zdania.
Chodzi mi o to ze punkt o tych wspolrzednych (geograficznych) jest w ukladzie egocentrycznym
srodkiem Wrzechswiata;)))
Pozdrowienia

Grzegorz Chy³a

nieprzeczytany,
13 gru 2001, 06:43:2213.12.2001
do

Czyzbys mieszkal w polu niedaleko wsi Trzebos Grn., 500 metrow na wschod
od drogi w kierunku na Medynie Glogowska, niedaleko wsi Kąty Rakszawskie
?

:-)

Grzegorz Chyła
http://gps.prv.pl

sliski

nieprzeczytany,
13 gru 2001, 08:11:3913.12.2001
do

"Grzegorz Chyła" <Grzegor...@winuel.com.pl> wrote in message

> Czyzbys mieszkal w polu niedaleko wsi Trzebos Grn., 500 metrow na wschod
> od drogi w kierunku na Medynie Glogowska, niedaleko wsi Kšty Rakszawskie
> ?
>
> :-)

Prawie:) mam niedaleko swoja lepianke;)
ale o Katach Rakszawskich to pierwsze slysze!
Ta baza na heavens-above zawiera miejscowosci ktore juz dawno nie istnieja lub ich nazwy zostaly
zapomniane.

Grzegorz Chy³a

nieprzeczytany,
13 gru 2001, 08:25:2013.12.2001
do

> ale o Katach Rakszawskich to pierwsze slysze!
> Ta baza na heavens-above zawiera miejscowosci ktore juz dawno nie istnieja lub ich nazwy zostaly
> zapomniane.

jest taka polna droga z Trzebosi w stronę Węglisk i dalej do Rąbanego
Gościńca i Rakszawy która przechodzi przez Kąty Rakszawskie.

Sprawdziłem na mapie Topograficznej WZKart 1:200k, arkusz Rzeszów.

Grzegorz Chyła
http://przeciecia.prv.pl

Jacek Biały

nieprzeczytany,