mirrory NASA TV

0 wyświetleń

crt

nieprzeczytany,
3 sie 2005, 06:10:303.08.2005
do
Witam

Watek pojawial sie juz na grupie kilka razy (sam nawet o to pytalem) ale
chyba sie juz zdeaktualizowal wiec zapytam ponownie :)

Mam taka prosbe. Ogladam sobie NASA TV i zauwazylem, ze kiedy dzieje sie
cos ciekawego, np. spacer kosmiczny jak w tej chwili, glowne zrodla
"strumieni" sa chyba dosyc mocno obciazone bo strasznie tnie mi sie
transmisja (zazwyczaj dziala bardzo ladnie). W tej chwili korzystam
glownie z dwoch stron jakos zrodel

http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html i
http://science.ksc.nasa.gov/shuttle/countdown/video/video60lh.html

a zazwyczaj ogladam z tego adresu

http://www.nasa.gov/ram/35037main_portal.ram

Pamietam, ze kiedys trafilem w sieci na europejskie mirrory NASA TV
ktore bardzo dobrze sie spisywaly kiedy serwery NASA mialy duze
obciazenie, ale teraz juz wszystkie te adresy juz nie dzialaja.

Czy korzystacie moze z jakis innych godnych polecenia zrodel poza wyzej
wymienionymi i mogli byscie sie ze mna nimi podzielic ? Format obojetny,
choc najlepiej Real lub Windows Media bo zazwyczaj korzystam z Media
Player Classic.

Dziekuje i pozdrawiam

Wojtek.crt

Rafał Zieliński

nieprzeczytany,
3 sie 2005, 06:26:233.08.2005
do
crt wrote:
> Czy korzystacie moze z jakis innych godnych polecenia zrodel poza wyzej
> wymienionymi i mogli byscie sie ze mna nimi podzielic ?

od jakiegoś czasu oglądam z:
http://www.torrentspy.com/search.asp?query=nasa&submit.x=0&submit.y=0
jest tam sporo linków, można coś wybrać (większość dla Reala)

Wiadomość została usunięta

Rafał Zieliński

nieprzeczytany,
3 sie 2005, 06:27:343.08.2005
do
crt wrote:
> Czy korzystacie moze z jakis innych godnych polecenia zrodel poza wyzej
> wymienionymi i mogli byscie sie ze mna nimi podzielic ?

od jakiegoś czasu oglądam przez:
http://www.napacomfort.com/mars/nasa_feed.html
jest tam sporo linków, można coś wybrać (większość w Real)

Nowe wiadomości: 0