UFO, USfS, URSfS, UTfS

Martin McKey Ltd.

1. Unidentified Flying Objects. - ufologia
2. Unidentified Signals from Space. - setiologia
3. Unidentified Radio-signals from Space. - setiologia
4. Unidentified Transmission from Space. - setiologia

1. Nalezy lekcewazyc.
2,3,4 - nalezy szybko odpalic komputer i zainstalowac klienta USfS.
Z Seti nie ma to wiele wspolnego.

SETI - search for extraterrestrial intelligence, but not precisely
described where. :)
Maybe in your own kitchen, in your garden, or in your neighborhood...
When you see an alien or alien spaceship - report it. Contact with
ufologists, not SETI.
Cause SETI is NOT interested in UFO anyway, and SETI-ologist does not
believe in your imagination.
There's a difference. When you HEAR or RECORD unidentified signal from
Arecibo radiotelescope, you MUST contact with SETI. There's more than
sure, that you find an alien there! They're sure - that's it!

A wszystko w gruncie rzeczy i tak sprowadza sie do... kosmitow :)))))

Szanowanko
-=+McKey+=-
Forum Nowej Cywilizacji
** Wkrotce strona Forum Nowej Cywilizacji **
http://fnclub.amuz.wroc.pl

Sławomir Kuczera

Użytkownik "Martin McKey Ltd." napisał w wiadomości ...

> [...]
> Z Seti nie ma to wiele wspolnego.
>
> SETI - search for extraterrestrial intelligence, but not precisely
<and so long...>

Czasy się zmieniają, a McKey ciągle swoje :-D

--
Sławomir Kuczera skuc...@go2.pl & klas...@poland.com
Klasyka PC - redaktor naczelny

Martin McKey Ltd.

Sławomir Kuczera wrote:

> Czasy się zmieniają, a McKey ciągle swoje :-D

Czasy sie zmieniaja, po (x) zliczonych pakietach cala wasza robota do
d...
Albo o kant d...
Szkoda pradu :)

I jak, wykrylista jakichs kosmitow na waszych Pentium III 1GHz, 1GB RAM,
chipsecie Via jakims tam...
???
:-D

Sławomir Kuczera

> Czasy sie zmieniaja, po (x) zliczonych pakietach cala wasza robota do
> d...
> Albo o kant d...
> Szkoda pradu :)

Ja już od daaaaaaawien dawna nie liczę (gdzieś od lutego) więc to chyba
nie do mnie ten tekst...

> I jak, wykrylista jakichs kosmitow na waszych Pentium III 1GHz, 1GB
RAM,
> chipsecie Via jakims tam...
> ???
> :-D

Nie bo niektórym znudziło się młócenie... poza tym mój wkład w projekt
S@H uważam za wystarczający - pałeczkę przekazałem innym :-D

--
Sławomir Kuczera skuc...@poczta.fm & klas...@poland.com