"Szczurolap" z Cielczy poczatka XX wieku, dla którego zaklec szczury i myszy szly wprost w ogien

JP3

Nazwa "szczurolapy" uzywana byla w dawnej Polsce do opisywania
wedrownych "zaklinaczy gryzoni" - o hipnotycznych zdolnosciach nieco
podobnych do "zaklinaczy wezy" z dawnych Indii. Niestety, praktykujacy
ów niezwykly "zawód" obecnie juz zdaja sie NIE istniec. Ostatnie
pojawienie sie "szczurolapa" o jakim opowiadala mi tradycja mówiona
mojej rodziny, mialo miejsce w latach 1930-tych we wsi Cielcza.

Owi "szczurolapi" do doskonalosci opanowali umiejetnosc zdalnego
hipnotyzowania gryzoni. Typowo uzywali oni w tym celu fujarki której
monotonna, chociaz piskliwa gra hipnotyzowala szczury i myszy
powodujac iz masowo wylanialy sie one ze swoich nor i miejsc ukrycia i
podazaly za danym szczurolapem. Ten zas wyprowadzal ich kolumne poza
folwark i wioske do miejsca gdzie wczesniej przygotowane byly bele
suchej slomy. Kiedy kolumna szczurów i myszy wchodzila pomiedzy owe
bele slomy, robotnicy folwarczni je zapalali, zas wszystkie gryzonie
ginely w ogniu. W ten sposób powtarzalnie co jakis czas ówczesne
folwarki ulegaly odszczurzaniu i pozbywaniu sie myszy.

Tradycja mówiona mojej rodziny stwierdzala, ze jeden z takich
szczurolapów powtarzalnie oferowal swoje uslugi folwarkowi w Cielczy
juz w czasach kiedy moi rodzice i dziadkowie tam zamieszkiwali. Stad
mieli oni moznosc zobaczenia pracy tego "zaklinacza gryzoni" jako
swiadkowie "z pierwszej reki". Oprócz powyzszych wyjasnien, opisy jak
wygladala "praca" tego "szczurolapa" z Cielczy zawarlem takze w
punktach #3I5.4 i #1I5.7.4 z podrozdzialów odpowiednio I5.4.2 i I5.7.4
w tomie 5 mojej najnowszej monografii [1/5].

Niezaleznie od owego "szczurolapa" z Cielczy widzianego w dzialaniu
przez niemal cala moja rodzine, mój ojciec widzial takze na wlasne
oczy podobnego "zaklinacza" który w czasach jego mlodosci (tj. okolo
1910 roku) dzialal w okolicach Zywca. Tyle, ze tamten zaklinacz z
okolic Zywca byl "pchlolapem" - czyli zaklinal pchly. Nie uzywal on
tez fujarki, a monotonnie zawodzil jakies zaklecia. Na jego
hipnotyczny zawodzacy rozkaz wszystkie pchly z danego domostwa
gromadzily sie w forme kulki na koncu patyczka utknietego w podloge.
Wówczas ów "pchlolap" wyrywal ten patyczek razem z pchlami i wrzucal
go do ognia.

Dzialania "szczurolapów" oraz innych podobnych "zaklinaczy stworzen"
wcale NIE ograniczaly sie do terenu Polski. Szeroko znani oni byli tez
w Niemczech i w Czechach. Jeden z nich, po angielsku zwany
"peripatetic ratcatcher", stal sie slawny w calym swiecie dzieki
opisujacej go legendzie z niemieckiego miasteczka Hamelin z Dolnej
Saksonii (kolo Hanoweru) - tj. miasta lezacego na zbiegu rzek Weser i
Hamel. Legenda ta opisana byla bowiem pod nazwa "Pied Piper of
Hamelin" w najszerzej uzywanej encyklopedii swiata, mianowicie w
"Encyclopedia Britannica" (np. w jej wydaniu z 1959 roku zawiera ja
haslo "Hameln"). Kilka informacji na jego temat przytoczylem równiez w
w/w punktach #3I5.4 i #1I5.7.4 z tomu 5 mojej najnowszej monografii
[1/5], a takze w podpisie pod "Fot. #G2e" z totaliztycznej strony
"malbork.htm" oraz podpisie pod "Fot. #11" ze strony "korea_pl.htm".

Gdyby oficjalnie spytac jakiegos oplacanego z podatków profesora
którejkolwiek uczelni o jego zdanie w sprawie owych "szczurolapów",
wówczas odpowiedz niemal na pewno bedzie taka sama jak odpowiedz
oficjalnej nauki w sprawie Boga, duszy, UFO, Yeti, itp. - mianowicie,
ze "szczurolapi byli tylko legenda i w rzeczywistosci zupelnie NIE
istnieli". Na szczescie jednak, jesli ktos wybierze sie do opisywanej
tu wsi Cielcza kolo Jarocina, wówczas nawet obecnie z pewnoscia
znajdzie tam osoby których rodzice lub dziadkowie na wlasne oczy
widzieli owych "zaklinaczy gryzoni" w dzialaniu. Nadal jest wiec
dostepne zbyt wiele relacji naocznych swiadków aby zaprzeczac
istnienie tego "zawodu". Innymi slowy, "istnienie opisywanych tu
szczurolapów NIE ulega zadnej watpliwosci, stad zamiast zaprzeczac
temu istnieniu nauka powinna sie koncentrowac na wyjasnieniu tajemnic
z nimi zwiazanych".

Jesli jednak dobrze sie zastanowic, to dzisiejsza tzw. "ateistyczna
nauka ortodoksyjna" (tj. owa monopolistyczna nauka której ciagle
uczymy sie w szkolach i na uczelniach) nigdy NIE bedzie w stanie
znalezc odpowiedzi na pytanie "jak" owi szczurolapi hipnotyzowali
gryzonie i wyprowadzali je na stracenie. Wszakze aby odpowiedziec na
owo pytanie, oficjalna nauka musialaby podjac zglebianie tematów które
przecza jej fundamentom filozoficznym, np. o istnieniu i dzialaniu
ludzkiej duszy, Boga, UFO, telepatii, telekinezy, itp. Zgodnie zas z
dluga tradycja oficjalnej nauki, jesli jakies zjawiska NIE odpowiadaja
tej starej "ateistycznej nauce ortodoksyjnej", wówczas nauka ta
zwyczajnie je ignoruje, twierdzac publicznie ze zjawiska te jakoby NIE
istnieja. Stad dla podjecia rzeczowych badan takich tematów konieczne
bedzie aby ludzkosc najpierw oficjalnie ustanowila nowa "nauke
totaliztyczna" która bedzie konkurencyjna wobec starej "ateistycznej
nauki ortodoksyjnej" i która bedzie opierala sie na zupelnie
odwrotnych fundamentach naukowych i filozoficznych - tj. naukowo na
tzw. "Koncepcie Dipolarnej Grawitacji", zas filozoficznie na
"totalizmie".

Niezaleznie od powyzszego pytania "jak", istnieje tez az caly szereg
innych wysoce intrygujacych pytan zwiazanych z "zawodem" szczurolapów,
odpowiedzenie na które to pytania bedzie w stanie dac ludziom dopiero
nowa "totaliztyczna nauka" jakiej filozoficzne i naukowe fundamenty
wyjasniaja np. punkty #A2.6 i #A2.7 strony o nazwie "totalizm_pl.htm",
czy punkt #C1 strony o nazwie "telekinetyka.htm". Przykladowo, pytanie
"dlaczego tradycja ich zawodu wyginela?" Wszakze w dawnych czasach
istnialo ich az na tyle duzo, ze którys z nich powinien pozostawic
uczni jacy kultywowaliby ten bardzo potrzebny ludziom "zawód" az do
dzisiaj. "Dzisiaj" wypada wszakze tylko dwa pokolenia po tym jak az
kilku z nich ciagle dzialalo w Polsce. Tak jednak sie NIE stalo. Albo
dlaczego owi "szczurolapi" zawsze wedrowali samotnie i nigdy NIE mieli
pomocników kiedy dokonywali swych dzialan? Wszakze normalny "wziety
fachowiec" (jakim byl kazdy z nich) zabieralby ze soba chociaz tylko
np. syna aby go uczyc zawodu. Najbardziej jednak intrygujace moim
zdaniem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie "dlaczego zachowania
szczurów hipnotyzowanych przez owych szczurolapów dokladnie pokrywaly
sie z zachowaniem grup ludzi uprowadzonych do UFO?" Odpowiedzenie
bowiem na to intrygujace pytanie byc moze uswiadomiloby nam czy owi
"szczurolapi" sa kolejnym z przykladów dzialan wykonywanych na Ziemi
przez tzw. "podmienców" opisywanych m.in. w punkcie #F4 strony o
nazwie "antichrist_pl.htm", a takze na calej totaliztycznej stronie o
nazwie "changelings_pl.htm". To z kolei pozwoliloby nam znacznie
lepiej objac i zrozumiec metody i zakres bezposredniej ingerencji Boga
w przebieg zycia na Ziemi.

* * *

Powyzszy wpis, który ujawnia ciagle istnienie w poczatkach XX wieku
tajemniczego "zawodu" szczurolapów, stanowi adaptacje punktu #D1 z
totaliztycznej strony o nazwie "cielcza.htm" (aktualizacja z 17
czerwca 2012 roku, lub pozniej). Stad czytanie powyzszych opisow
byloby nawet bardziej efektywne z tamtej strony internetowej
"cielcza.htm", niz z niniejszego wpisu - wszakze na owej stronie
dzialaja wszystkie (zielone) linki do pokrewnych stron z dodatkowymi
informacjami, tekst zawiera polskie literki, uzyte sa kolory i
ilustracje, zawartosc jest powtarzalnie aktualizowana, itp. Najnowsza
aktualizacja strony "cielcza.htm" juz zostala zaladowana i
udostepniona wszystkim chetnym m.in. pod nastepujacymi adresami
(przegladajac te adresy warto zwrocic uwage jak rozlegle, silnie i
zawziecie tzw. "przeklenstwo wynalazców" dziala wobec stron
internetowych prezentujacych ustalenia nowej "totaliztycznej nauki"):
http://soul.frihost.org/cielcza.htm lub alias: http://new.zs.pl (który
zawsze linkuje do najnowszej z aktualizowanych stron)
http://pajak.scienceontheweb.net/cielcza.htm
http://petone.xtreemhost.com/cielcza.htm
http://petone.loomhost.com/cielcza.htm
http://quake.hostami.me/cielcza.htm
http://morals.cixx6.com/cielcza.htm
http://bobola.net78.net/cielcza.htm
http://rex.dasfree.com/cielcza.htm
http://tornado.zxq.net/cielcza.htm
http://proof.t15.org/cielcza.htm

Kazdy adres z totaliztycznymi stronami - w tym równiez kazdy z
powyzszych adresów, powinien zawierac wszystkie totaliztyczne strony,
wlaczajac w to strony których nazwy sa wskazywane w niniejszym wpisie.
Stad aby wywolac dowolna interesujaca nas totaliztyczna strone, trzeba
np. w jednym z powyzszych adresów nazwe strony "cielcza.htm" zastapic
nazwa strony która chce sie wywolac. Przykladowo, aby wywolac sobie
strone o nazwie "antichrist_pl.htm" np. z witryny o adresie
http://energia.sl.pl/cielcza.htm , wystarczy aby zamiast owego adresu
wpisac w okienku adresowym wyszukiwarki tak zmodyfikowany adres
http://energia.sl.pl/antichrist_pl.htm .

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

neo

> [...]
> np. w jednym z powyzszych adresów nazwe strony "cielcza.htm" zastapic
> nazwa strony która chce sie wywolac. Przykladowo, aby wywolac sobie

I co z tego? Szczur i pchła też człowiek i na NLP się łapią.

http://www.youtube.com/watch?v=aqLoHu67jh4

A myślisz, że po co to jest? Po to, żeby ludziska wychodzili z jaskiń
i wsiadali do samochodzików, czyli, żeby pomagały w pozyskiwaniu
metali, które posłużą wybrańcom do zbudowania statków kosmicznych,
którymi ostatecznie będą mogli z ziemi odlecieć jak już słońce zacznie
gasnąć.

Śmieszne? No jasne, że tak :D

Poczytaj sobie Webera "Socjologia muzyki".

A.L.

On Wed, 20 Jun 2012 15:17:13 -0700 (PDT), neo <dyle...@yahoo.pl>
wrote:

> [...]
>gasnąć.
>
>Śmieszne? No jasne, że tak :D
>
>Poczytaj sobie Webera "Socjologia muzyki".

Za umiejetne cytowanei idziesz do KF

A.L.

Neo

On 21 Cze, 02:09, A.L. <lewa...@aol.com> wrote:
> On Wed, 20 Jun 2012 15:17:13 -0700 (PDT), neo <dylet...@yahoo.pl>
A Ty idziesz do KF za (enumeratywnie):

1. zrobienie ortografa w słowie "cytowanie" (napisałeś "cytowanei")

2. za ściemnianie ludzi, że silna A.I. jest niemożliwa, tylko dlatego,
że Ty jej nie potrafisz napisać

http://www.cyc.com/

;D

P.S. http://en.wikipedia.org/wiki/Sociomusicology

Za pomocą muzyki można robić wszystko co się chce, jak się potrafi.
Nawet z dżdżownicami i motylami.

Neo

Przylukaj to, A.L.:

http://www.youtube.com/watch?v=Ze7H_MEQVb8

Trochę się zmieniło na świecie przez ostatnie 25 lat, nie? ;D