Bylem zabrany do dalekiej przyszlosci - co tam widzialem, jak to rozumialem, oraz co to potwierdza (JP)

janp...@gmail.com

Kazdy z nas zna jakis fragment przeszlosci ktora juz przezyl. Jednak
tylko ogromnie nielicznym ludziom dane bylo poznac jakis fragment
dalekiej przyszlosci. Ja jestem jednym z owych ogromnie nielicznych
ludzi ktorzy dostapili tego zaszczytu. Niezwyklosc tej mojej wizyty w
przyszlosci polega na tym ze ja jestem naukowcem ktory wlasnie bada
dzialanie czasu. Moglem wiec NIE tylko widziec, ale i rozumiec.
Ponizej opisze tak to sie stalo i co zobaczylem w dalekiej
przyszlosci.

Na swoje 63 urodziny w 2009 roku otrzymalem niezwykly prezent od
jakiejs tajemniczej mocy. Mianowicie pourodzinowej nocy zabrany
zostalem na wizyte do Wszewilek-Stawczyka z dalekiej przyszlosci
(czyli do wioski w ktorej sie urodzilem). Moglem wiec na wlasne oczy
sie przekonac jaka proporcja z opisywanych na stronie
"wszewilki_jutra.htm" moich projektow dla Wszewilek-Stawczyka,
faktycznie zostanie wdrozona w zycie. Musze tutaj przyznac ze
czesciowo wowczas sie rozczarowalem - tylko niektore z projektow i
idei jakie opisalem na stronie "wszewilki_jutra.htm" (ktorej adresy sa
wskazane pod koniec tego wpisu) faktycznie zostana wdrozone w
przyszlosci. Jak wiec zwykle, rzeczywistosc okaze sie NIE we wszystkim
zgodna z zyczeniami. Przykladowo, owe szkaradne doly na miejscu bylego
historycznego ryneczka Wszewilek nigdy nie zostana zasypane, zas ow
ryneczek nigdy NIE bedzie juz odbudowany. Moj Przewodnik po
przyszlosci powiedzial mi, ze zasypanie tych dolow uznane zostanie za
nieekonomiczne, zas odbudowanie ryneczka w tym miejscu uwazane bedzie
za nieuzasadnione przyszla funkcja i umiejscowieniem osiedla Wszewilki-
Stawczyk. Dlatego owe doly beda jedynie upiekszone i wykorzystane
poprzez posadzenie w nich maskujacego je lasu-parku. Podobnie we
Wszewilkach nigdy NIE zostanie juz odbudowany dawny kosciolek. Moj
Przewodnik mi powiedzial ze jesli ktos zechce odwiedzic kosciol
wowczas w dobie doskonalych srodkow transportowych okazuje sie
bardziej racjonalne wybranie sie do kosciola w Miliczu. Na szczescie
kilka innych z projektow opisanych na stronie "wszewilki_jutra.htm"
bedzie jednak w przyszlosci urzeczywistnione we Wszewilkach-Stawczyku.
Opisze je w dalszej czesci tego wpisu. Jednak zanim rozpoczne ich
omowienie najpierw kilka slow informacji o owej mojej pourodzinowej
wizycie we Wszewilkach-Stawczyku z dalekiej przyszlosci.

Z moich badan naukowych nad podrozowaniem przez czas (opisanych m.in.
na totaliztycznej stronie "immortality_pl.htm") jest doskonale
wiadomo, ze przeniesienie sie cialem do dalekiej przyszlosci jest
technicznie mozliwe. Mozliwe jest bowiem zbudowanie tzw. "wehikulow
czasu" (opisanych na stronie "timevehicle_pl.htm"). Jednoczesnie z
innych moich badan nad natura i cechami ludzkiej duszy (opisanych
m.in. na totaliztycznej stronie "soul_proof_pl.htm") jest mi tez
wiadomo, ze dusza ludzka posiada wiele nadprzyrodzonych mozliwosci
ktore m.in. obejmuja rowniez jej zdolnosc do przenoszenia nas do
dalekiej przyszlosci lub przeszlosci. Chociaz wiec osobiscie NIE
jestem w stanie ustalic ktorym z owych dwoch odmiennych sposobow
przemieszczenia mnie w daleka przyszlosc zostalem obdarowany w
urodzinowym prezencie z 2009 roku, wiem ze z cala pewnoscia
odwiedzilem swoja rodzinna wies w dalekiej przyszlosci. Na wlasne tez
oczy widzialem jak wies ta bedzie wowczas wygladala.

Moja podroz w przyszlosc miala miejsce w trakcie nowozelandzkiej nocy
(we Wszewikach-Stawczyku byl wowczas piekny, sloneczny, cieply, letni
dzien). Doskonale wiedzialem ze jestem zabrany na wizyte w przyszlosc.
Tyle ze NIE poinformowano mnie do jakiego konkretnie roku czy czasu.
Podroz ta byla ogromnie tajemnicza i wieloznaczna. Technicznie mozna
by ja uwazac za "sen". Jednak odnotowalem w niej caly szereg cech
ktore wszystkie zaprzeczaly iz mogla ona byc tylko "snem".
Przykladowo, sny zawsze zdarzaja sie albo "teraz" albo w
"przeszlosci". Tym zas razem ja dokladnie wiedzialem ze zabrany bylem
w daleka przyszlosc do ktorej fizycznie wcale NIE dozyje. W normalnym
snie zawsze tez od razu jestesmy "na miejscu" zdarzen. Tymczasem na
moja wizyte we Wszewilkach przyszlosci musialem najpierw przeleciec z
Nowej Zelandii, poczatkowo przez morze (wode) a potem przez lad,
bardzo dziwnym i ogromnie szybkim wehikulem. Typowy sen konczy sie
przebudzeniem i typowo szybko sie go zapomina. Moja zas wizyta we
Wszewilkach przyszlosci konczyla sie powrotnym przelotem do Nowej
Zelandii po ktorym spalem jeszcze przez dlugi czas - jednak juz bez
snu. Podroz ta utkwila mi tez w pamieci na zawsze. Faktycznie tez
czulo sie ja jak rzeczywiste zdarzenie. Przykladowo, podczas opisanego
tu wizytowania rodzinnej wsi wyraznie czulem goraco slonca, powiew
wiatru, a nawet zapach wody - w normalnych snach nic takiego sie NIE
czuje. Ogladalem tez stan rzeczy ktory pozniej po analizie okazal sie
calkowicie logiczny, jednak ktorego ja sam nigdy tak bym sobie NIE
wymyslil ani nie zaplanowal (np. zbudowanie kolejnego glebokiego stawu
gromadzacego wode tuz na obrzezu wsi, czy budowa osiedla w obrebie
lasu). Wyraznie tez slyszalem rozmowy mieszkancow - chociaz nikt z
ludzi kolo ktorych przechodzilismy NIE zwracal uwagi na nasza obecnosc
- tak jakbysmy my byli dla innych niewidzialni. Ponadto w wyprawie do
przyszlosci towarzyszyl mi "Przewodnik". Nie wiem kim on byl ani jak
wygladal, bowiem przez caly czas trzymal sie on dokladnie za mna i
jedynie komentowal na glos to co ja z uwaga sobie ogladalem. Wiem
jednak ze mial meski glos, bardzo przyjemny w brzmieniu, oraz ze
mialem odczucie iz jest on mi bliski i doskonale go znam - tak jakby
byl czlonkiem mojej rodziny. Nie mam pojecia jak daleko w przyszlosc
wybieglismy. Jednak po grubosci drzew ktore NIE istnialy w moich
czasach, a takze po architekturze, ubiorach, oraz po odmiennym
akcencie i slownictwie zaslyszanych rozmow, posadzam ze bylo to sporo
czasu w przyszlosc, co najmniej 50, a byc moze nawet z 250 lat do
przodu.

Po przelocie do przyszlosci najpierw znalazlem sie na owej starej (w
moich czasach piaszczystej) drodze przez za-torowa czesc Wszewilek-
Stawczyka, niedaleko od domow ktore w moich czasach zamieszkiwane byly
przez rodziny naszych sasiadow, Dajczmanow i Krzyzosiakow. Zreszta
cala moja wizyta w przyszlosc ograniczyla sie do spaceru wzdluz tej
prostej jak strzala drogi. Droga ta okazala sie byc w przyszlosci
rodzajem jakby miejskiej ulicy z pieknymi chodnikami po obu jej bokach
i rowniutkiej jak stol, jakby wyasfaltowanej jezdni. Od razu uderzyla
mnie liczba duzych, dorodnych drzew najrozniejszych gatunkow (nie-
owocowych) jakie rosly w kilkudziesiecio-metrowych odstepach od siebie
w kazdym miejscu nie zajetym przez budynki lub przez droge. W moich
czasach drzew tam NIE bylo, zas aby wyrosnac do takiej grubosci drzewa
te musialy liczyc jakies 50 do 100 lat. To zas znaczylo ze odwiedzalem
przyszlosc odlegla o co najmniej 50 lat od moich czasow. W miejscu w
ktorym sie znalezlismy umiejscowiony byl przystanek autobusu
okreznego, na jakim wlasnie czekala grupka glosno rozmawiajacych i
smiejacych sie nastolatkow. Akcent ich polszczyzny byl odmienny od
tego jaki pamietalem, zas zdania byly bardzo krotkie - typowo
zawieraly tylko po 3 lub 4 slowa. Za to wiele slow bylo nowych -
jakich znaczenia ja nie znalem. Pomyslalem ze SMSy z moich czasow
najwyrazniej zmienily jezyk Polakow przyszlosci. Daleko na owej
prostej drodze, w okolicach przedwojennej spalonej lesniczowki,
widzialem najezdzajacy duzy czerwony autobus. Moj Przewodnik
powiedzial ze przybywa on z Milicza, tyle ze okraza tutaj cale osiedle
naokolo. Kiedy autobus zatrzymal sie na przystanku przy ktorym
stalismy z Przewodnikiem, wiekszosc czekajacej mlodziezy wsiadla do
niego i weszla na gorny poklad, machajac na pozegnanie i wykrzykujac
zarty do kilku najwyrazniej miejscowych chlopcow i dziewczat ktorzy
pozostali na chodniku. Autobus ruszyl, zas moj Przewodnik mi
powiedzial, ze jest to wlasnie ow okrezny autobus do Milicza, ktorego
powolanie ja zaproponowalem. Naped autobusu byl bezglosny, pomyslalem
wiec ze musi byc elektryczny. Jednak autobus mial normalne kola i
opony, wcale tez NIE unosil sie w powietrzu - tak jak to pokazuja
futurystyczne filmy. Zaraz za przystankiem przy ktorym stalismy owa
nowa asfaltowa droga skrecala ku Slawoszewicom, ku ktorym najwyrazniej
pojechal ten autobus zanim potem udal sie do Milicza. Sam autobus byl
dziwnej konstrukcji - nigdy takiego w Polsce NIE widzialem. Mial dwa
poklady - tak jak autobusy w Londynie. Jednak tylko dolny poklad mial
dach - gorny poklad mial siedzenia na wolnym powietrzu, zas pasazerow
utrzymywal w jego obrebie tylko rodzaj barierki do wysokosci ich pasa.
To z tego gornego pokladu odjezdzajace nastolatki machaly rekami i
wykrzykiwaly pozegnania do swoich miejscowych odprowadzajacych.
Autobus byl troche podobny do jelczanskiego Berlieta jakiego pamietam
z moich czasow - tyle ze jakby z dobudowanym drugim pokladem.

Ogladajac sie za odjezdzajacym autobusem odnotowalem ze owa dziura po
drugiej stronie torow ciagle tam istnieje - tyle ze jest rzadko
porosnieta starymi, grubymi drzewami. Wygladala mi tak jakby byl tam
niewielki park. Pomiedzy drzewami widzialem tam lawki, a takze cos
jakby duzy pomnik.

Ruszylem wzdluz owej jakby asfaltowej, prostej jak strzala i rownej
jak stol drogi. Przewodnik podazal za mna. Po obu stronach drogi staly
piekne "szklane domy". Byly innej konstrukcji niz domy jakie ja tam
pamietam. Przykladowo wcale nie mialy odrebnych okien, za to cale ich
sciany boczne byly z przezroczystego jakby "zadymionego" szkla czy
plastyku - podobnego do "zadymionego" szkla jakie w dzisiejszych
czasach uzywa sie w drogich samochodach. Stopien owego zadymienia
scian domow byl rozny dla poszczegolnych domow, a nawet odmienny dla
indywidualnych pomieszczen. Tam gdzie zadymienie bylo niewielkie,
przez sciany widac bylo ludzi w srodku domow. Faktycznie to wszedzie
bylo sporo ludzi - zarowno w domach jak i na chodnikach. Liczba tych
ludzi bardziej pasowala mi do Milicza z moich czasow, niz do wsi ktora
pamietam z dziecinstwa. Chodnik byl rowny i wylozony jakimis
tlumiacymi tupanie choc sztywnymi plytkami jakby z masy plastycznej o
miekkiej powierzchni (sama ulica byla jakby asfaltowa). Uderzylo mnie
ze nigdzie NIE widac slupow ani sieci elektrycznej czy telefonicznej.
Moj Przewodnik powiedzial ze oni uzywaja juz inny system niz ten ktory
ja pamietam - jednak NIE wyjasnil mi na czym ow nowy system polega. Na
dachu kazdego domu widac bylo jakas konstrukcje podobna do duzej
chlodnicy samochodu - najwyrazniej byla ona czescia skladowa tego
przyszlosciowego systemu.

Kiedy doszlismy do poczatka lasu ktory kiedys zaczynal sie poza
Wszewilkami-Stawczykiem, z szokiem odnotowalem, ze duzy fragment tego
lasu faktycznie jest juz osiedlem pelnym owych nowoczesnych "szklanych
domow" z jakby wyasfaltowanymi drogami dojazdowymi. Jednak grube,
stare drzewa dawnego lasu ciagle tam rosly - tyle ze rzadziej i w
wiekszych odstepach od siebie niz w czasach ktore ja pamietam.
Przewodnik poinformowal, ze ow dawny las obecnie jest glownym osiedlem
Wszewilek-Stawczyka, i ze to w nim mieszka teraz wiekszosc ludnosci
tej wioski. Moje zdziwienie, ze jest tak duzo starych drzew pomiedzy
domami, Przewodnik skomentowal ze taka teraz zasada, aby nowe osiedla
budowac w lesie, zas pomiedzy domami w starych osiedlach sadzic lasy -
bo to naturalne i zdrowe. Jak wowczas odkrylem, w przyszlosci cale
centrum handlowe i kulturalne, a takze wiekszosc domow mieszkalnych
Wszewilek-Stawczyka, przeniesie sie do owego nowego osiedla, ktore
bedzie wydzielone na terenie uprzedniego lasu w obszarze poczawszy od
dawnych zabudowan tej wsi, az do owej drogi ktora kiedys wiodla z tzw.
"pierwszego stawku" do spalonej przedwojennej lesniczowki. Sama droga
ktora kiedys przebiegala od owego stawku do lesniczowki bedzie wtedy
juz wyasfaltowana i zaopatrzona w chodniki. Bedzie po niej kursowal
autobus okrezny z Milicza, oraz bedzie ona stanowila granice
przyszlego osiedla mieszkaniowego z Wszewilek-Stawczyka.

W samym srodku owego osiedla zobaczylem ogromna budowle. Jej rozmiar
byl zblizony do wielkosci Hali Ludowej we Wroclawiu. W czasie naszej
wizyty budowla ta byla jednak ciagle w trakcie budowy. Tylko do okolo
polowy swej wysokosci miala juz sciany boczne, zas w jej gornej czesci
ciagle widzialem odkryte betonowe lukowate belki formujace jej
szkielet nosny. Pracowalo przy niej sporo robotnikow i maszyn - az
mnie to zdziwilo, jako ze bylo ich wiecej niz wierzylem ze wynosi cala
populacja Wszewilek-Stawczyka (tak jak ja to pamietam). Zaszokowal
mnie ksztalt owej budowli. Byla bowiem nieco podobna do Opery z
Sydney, tyle ze jej ksztalt przepominal soba nie "muszle", a cale
"jajko" stojace na ziemi grubszym ze swoich koncow podczas gdy jego os
centralna jest ustawiona pionowo. Jest zas mi wiadomo, ze takiego
pionowo stojacego i calego "jajka" nigdzie dotad NIE zbudowano na
swiecie. Wprawdzie istnieja budowle zwane "jajkiem" - przykladowo
"China's National Centre for the Performing Arts" - czyli Narodowe
Centrum Sztuk w Beijing, Chiny (zdjecie i opisy tego "jajka" z Chin
zawarte sa m.in. w artykule " 'Egg' hatches new cultural revolution" -
czyli " 'Jajko' wykluwa nowa rewolucje kulturalna", ze strony B8
nowozelandzkiej gazety "Weekend Herald", wydanie datowane w sobote,
May 30, 2009). Ale typowo maja one ksztalt tylko "polowy jajka" tak
lezacego aby jego os centralna przebiegala poziomo wzdluz Ziemi. Moj
Przewodnik potwierdzil jednak moje zdziwienie. Tak, powiedzial,
faktycznie jest ona zaprojektowana na ksztalt pionowo stojacego jajka.
Chodzi bowiem o to, ze ow ksztalt jest symbolem rodzacego sie zycia i
nowego poczatku. Ksztalt jajka jest wiec jak-najbardziej odpowiedni
dla funkcji ktora ta budowla ma wypelniac. Spytalem wiec jaka to
funkcja. Aaa - tego narazie ci nie wyjasnie bo ma to byc niespodzianka
dla ciebie, odpowiedzial moj Przewodnik. Kiedy budynek ten bedzie juz
gotowy, wowczas ponownie z toba go odwiedze i bedziesz mogl dokladnie
go sobie poogladac w srodku. Mnie juz wtedy nie bedzie - pomyslalem.
Bedziesz - tyle ze w odmiennej formie, uspokoil mnie Przewodnik.
Odwiedzisz wowczas ta budowle, bo bedzie ona wlasnie tym czego zawsze
pragnales aby powstalo to we Wszewilkach-Stawczyku. Powyzsze
wyjasnienie Przewodnika tylko mnie mocniej zaintrygowalo. Znaczylo
bowiem ze owa ogromna budowla NIE mogla byc np. hala sportowa - jako
ze ja NIE cierpie sportow wyczynowych poniewaz wywyzszaja one cialo
ponad umysl. Nigdy tez NIE chcialem widziec we Wszewilkach zadnej hali
sportowej (zreszta ksztalt owej budowli byl calkowicie nieodpowiedni
dla hali sportowej). Sprobowalem wiec okreznie wysondowac czy budowla
ta bedzie muzeum - wszakze o muzeum tez marzylem dla Wszewilek. Jesli
ma to byc muzeum, wowczas ja sugerowalem aby zbudowac je na ksztalt
Magnokraftu - ponowilem swoje sondowanie. Nie, to nie bedzie muzeum w
tobie znanej definicji muzeow - Przewodnik odpowiedzial mi dosyc
zagadkowo.

W swoim zwiedzaniu doszlismy do miejsca w ktorym przed wojna stala
lesniczowka - spalona zaraz po wojnie. Miejsce to doskonale znalem bo
w czasach mlodosci zawsze tam odpoczywalismy pod lipami w naszych
poszukiwaniach stonki ziemniaczanej. Ponownie zostalem zaszokowany. W
miejscu tym bowiem lip juz NIE bylo. Za to byla tam duza przystan-
pomost bez dachu zbudowana nad brzegiem jakby jeziora, zas druga
przystan-pomost (juz z dachem) byla wlasnie w trakcie budowy.
Niedaleko od owej przystani, tam gdzie kiedys stala spalona
lesniczowka, teraz stal wielopietrowy wiezowiec. Ten wiezowiec to
hotel dla turystow i przyjezdnych - wyjasnil moj Przewodnik. Zas owa
przystan to osrodek wodnych rozrywek i odpoczynku. Zjezdzaja sie do
niego zarowno turysci jak i mieszkancy Milicza i okolic, a nawet wielu
Wroclawian. Polozony jest on wszakze nad nowym glebokim stawem ktory
zostal zbudowany na obrzezu wsi - tak aby zalac uprzednie okoliczne
laki i zamienic je w rodzaj ogromnego sztucznego jeziora dla wodnych
rozrywek i aktywnosci. Kiedy przygladnalem sie owemu nieznanemu mi
nowemu stawowi, wowczas odnotowalem ze faktycznie byl on pelem
kajakow, rowerow wodnych, zaglowek, skuterow wodnych, oraz motorowek
ciagnacych narty wodne. Jego brzegi niemal przylegajace do tylu domow
Wszewilek-Stawczyka mialy dluga plaze na ktorej widac bylo siedzacych
lub spacerujacych ludzi. Wszedzie bylo sporo ludzi, zas atmosfera tego
letniego dnia byla podobna do tej ktora znam z podmiejskich
letniskowych miejsc wypoczynkowych.

Czas wracac - stwierdzil moj Przewodnik. Rozgladnalem sie po raz
ostatni po przyszlosciowym krajobrazie znanej mi w dziecinstwa wsi
rodzinnej. Chociaz w moich marzeniach wies ta miala sie stac osrodkiem
innowacyjnego przemyslu oraz miejscem kultywowania tradycji i pamieci,
w rzeczywistosci stala sie ona osiedlem mieszkalnym i osrodkiem
rozrywkowo-wypoczynkowo-kulturalnym. Wygladala jednak na szczesliwe i
tetniace zyciem miejsce - taka zas ja chcialem aby sie stala. Chociaz
wiec przyszlosc nie urzeczywistnila wszystkich moich projektow, to co
przyniosla ciagle bylo zgodne z moimi intencjami.

W dzisiejszych czasach nie daje sie rozstrzygnac, czy moj wglad do
przyszlosci opisany powyzej byl faktyczna wizyta w przyszlych
Wszewilkach-Stawczyku, czy tez byl jedynie rodzajem mojego "snu".
Wszakze aby to sprawdzic, ktos musi dozyc do czasu w ktorym moja
wizyta miala miejsce. Jednak fakt ze ludzie moga zobaczyc przyszlosc
daje sie potwierdzic juz obecnie na przykladach innych podobnych wizyt
odbywanych przez odmiennych ludzi. Najbardziej znanym przykladem
takich osob jest Nostradamus. Jednak praktycznie kazda poprawna
przepowiednia jaka z czasem sie sprawdza, zaczyna sie od czyjejs
wizyty w przyszlosci. To zas oznacza, ze w rzeczywistosci przyszlosc
jest juz obecnie rownie zdefiniowana i klarowna, jak terazniejszosc.
Tyle tylko, ze dla istotnych powodow, w interesie Boga wcale NIE lezy
ujawnianie przyszlosci kazdemu.

Fakt ze przyszlosc juz obecnie jest zdefiniowana i klarowna, wprowadza
caly szereg implikacji natury filozoficznej. Warto sobie zdawac sprawe
przynajmniej z czesci owych implikacji, bowiem nadaja one zupelnie
inny sens naszemu zyciu. Przegladnijmy wiec teraz przynajmniej
najwazniejsze z nich. Oto one:

(1) Przebieg naszego zycia jest po prostu realizacja rodzaju
naturalnego programu zwanego "programem zycia i losu". Ten "program
naszego zycia i losu" opisany jest dokladniej na stronie
"soul_proof_pl.htm" (o naukowych dowodach na istnienie duszy). Z kolei
wizualnym dowodem - ktory kazdy moze sam sobie sprawdzic, ze
faktycznie nasze zycie polega na realizacji tego "programu naszego
zycia i losu" rozkaz-po-rozkazie jest dowod na skokowy uplyw naszego
czasu (dowod ten wskazany jest w punkcie #D1 na stronie
"immortality_pl.htm" - o przedluzaniu zycia w nieskonczonosc poprzez
powtarzalne cofanie naszego czasu do lat mlodosci).

(2) Wszystko co nas spotyka, jest od dawna z gory zaprogramowane w
naszym "programie zycia i losu". Innymi slowy, my ludzie mamy jedynie
wplyw na to "jak" przebiegalo bedzie to co ma sie stac, natomiast NIE
mamy wplywu na to "co" sie stanie w przyszlosci. (Chociaz egzekwujac
swoja "wolna wole" zawsze zmieniamy program tego co nam samym sie
przydarzy.) Owa nieuchronnosc tego co ma sie stac w przyszlosci
odbierana z ludzkiego punktu widzenia jej nastepstw, nazywana jest
"losem", "przeznaczeniem", itp. Natomiast softwarowy mechanizm ktory
egzekwuje zaistnienie owego "losu", "przeznaczenia", itp., a stad
ktory wyjasnia nam jak faktycznie czas dziala, nazywany jest
"przestrzenia czasowa" - po opis tej przestrzeni patrz punkt #G4
strony dipolar_gravity_pl.htm.

(3) Softwarowy mechanizm zwany "przestrzenia czasowa" umozliwia aby
cala przyszlosc byla juz dawno zaprogramowana, jednoczesnie zas aby
ludzie utrzymywali swoja tzw. "wolna wole". Wielu badaczy ktorzy
dokonuja filozoficznych analiz, NIE moze zrozumiec w jaki sposob jest
mozliwe aby przyszlosc byla zaprogramowana juz od poczatka czasow, a
jednoczesnie aby ludzie mieli tzw. "wolna wole". Badacze ci wierza, ze
gdyby przykladowo matka Hitlera uczynila uzytek ze swojej "wolnej
woli" i zakochala sie w kims zupelnie innym, wowczas Hitler wcale by
sie nie urodzil zas drugiej wojny swiatowej nigdy by NIE bylo. To
wlasnie z powodu owego braku zrozumienia dla softwarowego mechanizmu
dzialania czasu wynika twierdzenie niektorych osob, ze tylko
przeszlosc jest klarowna, zas przyszlosc musi sie dopiero wyklarowac.
Tymczasem rzeczywistosc jest taka, ze istnieje softwarowy twor zwany
"przestrzenia czasowa", w ktorym od poczatku czasow istnieja
softwarowe konstrukcje wszystkiego co kiedykolwiek istnialo lub
zaistnieje w calym wszechswiecie. Kazda ze skladowych tej "przestrzeni
czasowej" jest zaprogramowana jako niezalezna jednostka (albo
"obiekt"), ktora daje sie w calosci przenosic do najrozniejszych
miejsc owej "przestrzeni czasowej" (tj. jest zaprogramowana w sposob
ktory w Informatyce nazywa sie OOP - tj. "Object-Oriented Programming"
czyli "programowanie zorientowane objektowo"). Ludzka zas tzw. "wolna
wola" polega wlasnie na przenoszeniu takich indywidualnych jednostek
("obiektow") do odmiennych miejsc "przestrzeni czasowej". Stad
wszystko co ma sie stac w przyszlosci, z cala pewnoscia sie stanie -
tyle ze moze nosic odmienne nazwy i odmienne tlo. Innymi slowy, gdyby
matka Hitlera zakochala sie w kims innym lub np. wcale nie miala
dzieci, Hitler ciagle by sie urodzil - tyle ze w odmiennej rodzinie
np. "Histerow". Druga wojna swiatowa ciagle wiec by zaistniala, tyle
ze zamiast Hitlera, spowodowal by ja ktos, kogo Nostradamus nazywal
"Hister", a kto faktycznie mialby dusze i losy Hitlera (po szczegoly
patrz strona "soul_proof_pl.htm") - tyle ze urodzilby sie on i
wyroslby w odmiennej rodzinie. Owa przenosnosc i niezaleznosc
indywidualnych skladowych ("obiektow") "przestrzeni czasowej" pozwala
wiec aby wszystkie czasy wszechswiata istnialy juz z gory
zaprogramowane od samego poczatku czasu (czyli aby zarowno przeszlosc
jak i przyszlosc byly zawsze klarowne i znane), jednoczesnie zas aby
ludzie ciagle mieli wolna wole i ciagle mogli ksztaltowac swoje wlasne
zycie jak tylko zechca.

(4) Softwarowa "przestrzen czasowa" pozwala rowniez aby podrozowac
przez czas i zmieniac juz zaszle zdarzenia z przeszlosci. W punkcie
#D6.1 totaliztycznej strony timevehicle_pl.htm opisalem jak w 1995
roku modlilem sie w Warszawie we wspanialym barokowym kosciele NMP.
Potem zas ow kosciol zostal przeniesiony do swietej Lipki, tak ze w
2004 roku juz go NIE bylo w Warszawie. Przeniesienie owego kosciola w
inne miejsce nastapilo poniewaz ktos przemiescil sie w czasie do tylu
i spowodowal iz budowniczy kosciola w przeszlosci zmienil swoja "wolna
wole" i zbudowal ten sam kosciol w zupelnie innym miejscu. W nowym
wiec przebiegu czasu kosciol ten ciagle istnial, tyle ze byl juz
zbudowany w sw. Lipce, a nie w Warszawie. Mi zas Bog nadal przywilej
zaobserwowania tej zmiany. Innymi slowy, trwale zaprogramowanie
przeszlosci i przyszlosci w formie tzw. "przestrzeni czasowej"
pozwala, ze ludzie maja wolna wole w tym co czynia, moga tez
podrozowac przez czas i zmieniac przeszlosc, jednak na przekor tego
zarowno przyszlosc jak i przeszlosc ciagle sa zaprogramowane na stale
i wyklarowane juz od samego poczatka czasow.

(5) Zle przezycia i nieszczescia sa wprogramowywane z nasz "program
zycia i losu" w taki sam sposob jak wszystko co dobre nas spotyka.
Innymi slowy, ta sama nadrzedna istota (Bog) ktora zaprogramowala w
naszym "programie zycia i losu" wszystko co dobre nas w zyciu spotyka,
zaprogramowala rowniez w owym programie wszystko co zlego nas dotyka.
Tyle tylko, ze dla istotnych powodow ow nadrzedny "programista" tak
symuluje nasz "program nadchodzacych nieszczesc" aby nieszczescia te
sprawialy wrazenie iz sa na nas sprowadzane przez innych ludzi lub
przez jakies "szatanskie istoty".

***

W powyzszym wpisie podsumowalem to co zobaczylem podczas swojej wizyty
we Wszewilkach z dalekiej przyszlosci. Wizyte ta opisalem w punktach
#J1 do #J4 totaliztycznej strony internetowej o nazwie
"wszewilki_jutra.htm", aktualizacja datowana 3 czerwca 2009 roku, lub
pozniej. Najnowsza aktualizacja strony "wszewilki_jutra.htm" juz
zostala zaladowana na kilka najczesciej ogladanych witryn totalizmu. Z
powodu zas czyjegos upartego sabotazowania witryn totalizmu, strona ta
planowana tez jest do zaladowania na dalsze witryny o adresach
wyszczegolnionych w Menu z kazdej totaliztycznej strony.
Zainteresowani czytelnicy powinni szukac strony "wszewilki_jutra.htm"
m.in. pod nastepujacymi adresami:
http://chi.maroc.to/wszewilki_jutra.htm
http://energia.sl.pl/wszewilki_jutra.htm
http://members.fortunecity.com/timevehicle/wszewilki_jutra.htm
http://mozajski.freewebspace.com/wszewilki_jutra.htm
http://newzealand.myfreewebs.net/wszewilki_jutra.htm
http://pigs.20megsfree.com/wszewilki_jutra.htm
http://prism.20fr.com/wszewilki_jutra.htm
http://propulsion.250free.com/wszewilki_jutra.htm
http://totalizm.20fr.com/wszewilki_jutra.htm
http://totalism.50megs.com/wszewilki_jutra.htm
Warto przy tym odnotowac ze na kazdej z witryn totalizmu, udostepniane
sa praktycznie wszystkie strony totalizmu. Dlatego niezaleznie od
omawianej tutaj strony, na kazdym ze wskazanych tutaj adresow
faktycznie powinny byc tez dostepne wszystkie inne strony totalizmu -
chyba ze ktoras z nich zostala wlasnie zasabotazowana, lub ze strona
ta jest napisana lub aktualizowana az tak ostatnio, iz na dany serwer
jeszcze nie zdazylem jej zaladowac. (W przypadku jednak gdyby danej
strony z jakichs tam powodow nie bylo pod danym adresem, na owym
adresie ciagle beda dostepne MENU z linkami do innych adresow
(serwerow) totalizmu, na ktorych to innych adresach poszukiwane strony
totalizmu powinny byc juz dostepne.) Dlatego jesli zechce sie
przegladnac opisy z owych innych stron totalizmu, np. z owych stron
referowanych na niniejszym wpisie, wowczas w powyzszych adresach, lub
w dowolnym adresie stron totalizmu ktore znajdzie sie w www.google.com
, ostatnia nazwe z adresu, np. "wszewilki_jutra.htm" powinno sie
zamienic na nazwe strony ktora chce sie przegladnac, np. na nazwe
strony "soul_proof_pl.htm", "przepowiednie.htm", "bitwa_o_milicz.htm",
"eco_cars_pl.htm", "boiler_pl.htm", "free_energy_pl.htm",
"fe_cell_pl.htm", "oscillatory_chamber_pl.htm", "newzealand_pl.htm",
"malbork.htm", "god_pl.htm", "god_proof_pl.htm", "biblia.htm",
"will_pl.htm", "dipolar_gravity_pl.htm", "evolution_pl.htm",
"telepathy_pl.htm", "nirvana_pl.htm", "evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm",
"day26_pl.htm", "ufo_proof_pl.htm", "explain_pl.htm",
"katrina_pl.htm", itp.

Gdyby powyzszy tekst musial byc tutaj obciety, np. aby sie zmiescic w
znaczaco ograniczonej pamieci, albo gdyby jego linki nie zadzialaly,
albo gdyby tekst ten wymagal kiedys odszukania i ponownego
przeczytania, powyzszy wpis jest tez powtorzony az na kilku
lustrzanych blogach totalizmu - gdzie nosi on numer #169. Kolejne z
owych blogow mozna znalezc pod nastepujacymi adresami:
http://totalizm.wordpress.com
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.blox.pl/html
Warto przy tym odnotowac, ze na owych blogach totalizmu znajduje sie
tez caly szereg innych wpisow o podobnej tematyce, przykladowo wpisy
numer #165 i #131 z opisem bitwy o Milicz, wpis numer #133 o tunelach
Milicza, wpis numer #119 z muzeum swin, wpis numer #63 o cudzie we
Wszewilkach, czy wpis numer #29 o wsi Wszewilki.

Wpis ten bedzie rowniez wyslany na polskojezyczna liste dyskusyjna
totalizmu o adresie http://totalizm.eu .

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Niniejszy wpis jest tez dyskutowany po angielsku pod adresem
http://groups.google.com/group/alt.philosophy/browse_thread/thread/5d2ae816002c0111#

rob...@mailinator.com

> [...]
> zostalem na wizyte do Wszewilek-Stawczyka z dalekiej przyszlosci
> (czyli do wioski w ktorej sie urodzilem).

Dooobre zio�o;)

--
Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Kucing

Dnia Mon, 8 Jun 2009 20:23:02 -0700 (PDT), janp...@gmail.com napisaďż˝(a):

> [...]
> zostalem na wizyte do Wszewilek-Stawczyka z dalekiej przyszlosci
> (czyli do wioski w ktorej sie urodzilem).

Zaliczy�e� co� zasrany spamerze?

--
- Kucing -

Marcin B.,Bydgoszcz

Nawet jesli ktos nie zgadza sie z pogladami autora ,to proponowalbym
zachowac milczenie zamiast obrazac.Zwroce tylko uwage,ze Prof.Pajak
swiadomie przez cale swe życie brnie pod prad ,wyznajac poglady ktore
delikatnie mowiac nie sa aprobowane.Swiadomie wiec podjal trud bycia
osmieszanym i na marginesie tzw."powaznej nauki"( mój usmiech
poblazania :) ),czytaj:sponsorowanej. Przy jego umiejetnosciach
moglby byc calkiem bogatym czlowiekiem , a przedklada ponad to swą
ideę,co okupił nieustającą biedą. W powyzszym temacie mozna 1)wierzyć
ze ten sen wogóle miał miejsce 2)wierzyc ze nie byl to zwykły
sen ,lecz zdarzenie z gatunku OOBE(podroze poza cialem) .Ja przyjmuje
w obu punktach odpowiedz twierdzacą i dlatego chcialbym zwrocic uwagę
na kilka spraw ,ktore uwazam tu za istotne :1)Kim/czym? był wspomniany
"Przewodnik".Czy był to jakis zewnetrzny byt(istota),czy tez cos,co
parapsychologia okresla jako tzw."wyższe ja"lub "nadświadomość".Czesc
badaczy uwaza ze osoby,ktore przezyly smierc kliniczna i mialy
mozliwosc rozmowy z jakas "swietlista istota",w rzeczywistosci
rozmawialy z nawyżej rozwinietą częścią samego siebie ,która jest tez
tym co religia okresla zdaniem"kazdy ma swego anioła stróża" 2)Czym
był wspomniany wehikuł,którym podróż się odbyła?Wszak do OOBE żadne
pojazdy nie są potrzebne.Może więc to zdarzenie miało jednak bardziej
fizyczny charakter a nie było podróżą astralną?Pytanie w takim razie
KTO sprawił ten prezent ,czyżby przedstawiciele cywilizacji które
bronią naszą planetę przed okupantami i znają trud jaki Profesor
podjął w tym temacie? 3)Przezycia w samych Wszewilkach przyszłości: Z
trudem rozumiem i bronię się przed "softwarowym modelem czasu".Jest to
naturalna reakcja obronna.Teoria ta zaklada z gory ukartowana
przyszlosc,tak wiec owa podroz bylaby tu do tego co na 100% bedzie we
Wszewilkach za 50-250 lat.Gdzies w głebi duszy zywie nadzieje ze moze
jednak istnieja scenariusze przyszlosci(tak twierdza jasnowidze) i nie
jest ona pewna na 100%.Wszak nieprzyjemnym jest uswiadomienie sobie iz
uczestniczymy w rodzaju "matrixa",jestesmy aktorami w swego rodzaju
przedstawieniu,a Ktos nas ustawia jak pionki na szachownicy... Załózmy
ze to rzeczywiscie to co bedzie w Polsce za ponad 50 lat(obserwacja
grubosci drzew-genialne)Smutno zaskakuje brak w tak odległej
przyszłości pojazdów latajacych typu magnokraft.Swiadczy to o tym ze
nadal niewidzialne ale obecne sily beda skutecznie blokowaly ludzkosc
przed wdrozeniem tego co moglibysmy miec od dobrych 30tu
lat.Pocieszajacym z kolei jest fakt ze autobus jest prawdopodobnie
elektryczny ,a brak przewodow,urzadzenia na dachach podobne do
chłodnicy(choć moze słuza do innego celu ?) swiadczy o obecnosci "free
energy".Moze to juz moment gdy ropa ,gaz zwyczajnie sie skonczyly i
DECYDENCI zostali zmuszeni do dopuszczenia takich urzadzen.Brak
przednich scian budynkow,a wzamian cos w rodzaju zadymionego
szkła:Ciekawa niespodzianka.Czyzby odprysk technologii
kosmicznych ,badz wojskowych? Zapewne maja dobre własciwosci
termoizolacyjne ,inne niz dzisiejsze szkło,skoro pokryto tym tak duze
powierzchnie.Krotkie zdania,niezrozumiale slowa :cos co nie jest
zaskoczeniem.W tym kierunku podąza dzisiejsza polszczyzna:maksymalne
skracanie.Jednakże krotkie zdania swiadcza o niezbyt wybujałym
poziomie intelektualnym tych nastolatków... No coż,zapewne sytuacja,w
ktorej okolo 10% ludzi to osoby inteligentne przez te 100 lat sie nie
zmieni,no bo niby dlaczego?Kolejna istotna sprawa:Polska i swiat
przetrwa,nie bedzie 3 wojny sw. ,armageddonu spowodowanego
asteroidą,Nibiru etc.oraz fakt ze jak autor widzial,bedziemy zyli na
przyzwoitej stopie zyciowej.Polska wieś wygląda zachęcająco,więc
zapewne miasta tym bardziej .W koncu po tylu setkach lat wiecznej
biedy,Polsce nalezy sie wreszcie dolaczenie do normalnych europejskich
krajow.Na koniec zwroce uwage na ciekawa i nowatorska architekture
(jajopodobny budenek),symboliczną niejako co świadczyłoby o tym że
ludzkosc wreszcie sie"obudzila" i zwraca uwage na to co jest
rzeczywistym sensem egzystencji,czyli rozwój duchowy(na razie
rozumieją to nieliczni),ale nie mylić z jakimikolwiek
religiami.Ciekawe czym jest ten budynek.Czy marzenia autora sie
spełnią i bedzie spełniał on zadania o których pisze on na swoich
stronach? Pytanie pozostaje otwarte.Podsumowując:największe moje
rozczarowanie :brak innowacyjnych technologii transportu ,ciągle
transport kołowy.Jak długo jeszcze magnokrafty ,pohitlerowskie pojazdy
antygrawitacyjne typu V-7 ,etc będą niedopuszczane?! A moze mamy
jakiegos "strażnika" ktory nie chce aby ludzkosc przy swojej całej
agresywnosci zastosowała te pojazdy do celów militarnych? Tego się
raczej nie dowiemy... Co do pozytywów,to jest to wszystko inne co
wymieniłem. Gorące pozdrowienia dla autora ,niestrudzonego obrońcy
Prawdy.

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>

> [...]

> stronach? Pytanie pozostaje otwarte.Podsumowuj�c:najwi�ksze moje

> rozczarowanie :brak innowacyjnych technologii transportu ,ci�gle

> transport ko�owy.Jak d�ugo jeszcze magnokrafty ,pohitlerowskie pojazdy

> antygrawitacyjne typu V-7 ,etc b�d� niedopuszczane?! A moze mamy

> jakiegos "stra�nika" ktory nie chce aby ludzkosc przy swojej ca�ej

> agresywnosci zastosowa�a te pojazdy do cel�w militarnych? Tego si�

> raczej nie dowiemy... Co do pozytyw�w,to jest to wszystko inne co

> wymieni�em. Gor�ce pozdrowienia dla autora ,niestrudzonego obro�cy

Piszesz, �e rzeczywistym sensem egzystencji jest rozw�j duchowy,

a s�owo Prawda piszesz z wielkiej litery. To przebija z Twojej wypowiedzi.

Inne domys�y na temat przysz�o�ci - s� drugorz�dne. To T�O.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>ďż˝<~
mi�o�nik m�dro�ci

Marcin B.,Bydgoszcz

Mojego posta gdzies "wcięło",więc napisze jeszcze raz.Dla każdego
zainteresowanego parapsychologią,ufo jest to wysoce
prawdopodobne.Rozwój duchowy,ewolucja duchowa jako sens
egzystencji.Jednak koniecznym jest podejście do sprawy w taki
sposób,aby nie wplątywać w to jakiejkolwiek religii ponieważ wg.mnie
stanowią one ślepą uliczkę.Sądzę że blisko Prawdy są religie Dalekiego
Wschodu ,jednak i one zapewne zawierają błędy.Dlatego klucz do
zrozumienia da nam nauka.To ona odpowie na najważniejsze pytania.Na
razie takiej odpowiedzi nie udziela,ponieważ jest prawdopodobnie
jeszcze na zbyt niskim szczeblu rozwoju.Jest to kwestia czasu ,pewnie
co najmniej kilku stuleci.Oprócz zródeł "ziemskich" mamy także,co
ważne zgodne z nimi przekazy istot pozaziemskich z grupy która stara
się ludzkości pomagać (vide"misja"Desmarqueta,informacje od Billy
Meiera,niektóre channelingi).Totalizm,jako filozofia mocno
podpierająca się nauką jest godna zaufania i ona również potwierdza tę
tezę.Ludzie zamiast lamentować na pogrzebie muszą zrozumieć że ciało
fizyczne jest tylko rodzajem opakowania,czy pojazdu który się
zmienia.Szkoda że do tego zrozumienia jeszcze daleka droga,zapewne w
dużej mierze dzieki naszym okupantom ,którzy robią wszystko aby
zatrzymać nasz postęp.

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> [...]

> wa�ne zgodne z nimi przekazy istot pozaziemskich z grupy kt�ra stara
> si� ludzko�ci pomaga� (vide"misja"Desmarqueta,informacje od Billy
> Meiera,niekt�re channelingi).Totalizm,jako filozofia mocno
> podpieraj�ca si� nauk� jest godna zaufania i ona r�wnie� potwierdza t�
> tez�.Ludzie zamiast lamentowa� na pogrzebie musz� zrozumie� �e cia�o
> fizyczne jest tylko rodzajem opakowania,czy pojazdu kt�ry si�
> zmienia.Szkoda �e do tego zrozumienia jeszcze daleka droga,zapewne w
> du�ej mierze dzieki naszym okupantom ,kt�rzy robi� wszystko aby

Dwa aspekty Twojej wypowiedzi zwr�ci�y moj� uwag�.
1-szy:

"klucz do zrozumienia da nam nauka.To ona odpowie na

najwa�niejsze pytania."
2-gi:
"Szkoda �e do tego zrozumienia jeszcze daleka droga,zapewne w
du�ej mierze dzieki naszym okupantom ,kt�rzy robi� wszystko aby
zatrzyma� nasz post�p."

moje pytanie:
Czy to nasi okupanci blokuj� nam mo�liwo�� u�o�enia najwa�niejszych pyta�?
Jakie jest najwa�niejsze pytanie?

uzasadnienie:
"Kto pyta - nie b��dzi".
Robakks
*�"�'���`�.^:;~>�<��-.,��
- -
Kasia = aleph0 [cm] < Kasia = aleph0 [km] :)

Marcin B.,Bydgoszcz

Wyraziłem się trochę nieprecyzyjnie.Odnośnie pktu 2. :Powinno raczej
byc "dla większości ludzi do tego zrozumienia jeszcze daleka
droga".Jak wskazują badania prof.Pajaka nasi okupanci wykorzystuja
swoja zaawansowana technike do oddzialywania na umysly ludzi oraz do
takiego sterowania politykami,naukowcami etc. aby jak najbardziej
opóznić oświecenie ludzkości.Tak więc można powiedzieć ze nie
uniemozliwiaja ,ale mocno przeszkadzają w zadawaniu sobie takich
pytań .Zauważmy że każdy ,kto interesuje się
duchowością ,parapsychologią,ezoteryką spotyka się często z
ośmieszaniem.Ludzie mówią wtedy o kimś np."zajmuje sie glupotami" albo
wręcz:"jest świrnięty",szczególnie gdy do zainteresowań dochodzi
ufo ,które w zasadzie jest integralną częścią tematu.Prof.Pająk
twierdzi że to powszechne ośmieszanie tematów tego typu to skutek
podprogowych działań naszych okupantów.Dla nich sytuacja,w ktorej
ludzkosc zacznie na duza skale zajmowac sie tą problematyka oznacza
rychłe nadejście momentu gdy na skale planetarną wszyscy zdadzą sobie
sprawe z tego ze jestesmy okupowani.Beda stawac na rzesach(i juz to
robia) aby maksymalnie odwlec w czasie ten moment. Jestem skłonny w
tej kwestii zgodzić się z Profesorem.Nie oznacza to oczywiscie ze te
istoty postawily zapore nie do przejscia.Mam nadzieje ze pomocną moze
sie okazać sytuacja astrologiczna ,czyli wkraczająca Era Wodnika.
Ilość ludzi zadających sobie pytania egzystencjalne i poszukujących na
nie odpowiedzi ,będzie wzrastać. Odnośnie pkt. 1. : Nauka ,mimo całej
swojej "surowości" jest jedynym pewnym narzędziem poznawczym, jakie
posiadamy.Samo zdawanie się na przeczucia,medytacje itp. to wg.mnie
zbyt mało.Chyba z wyjątkiem tych nielicznych,którzy opanowali
możliwość podłączenia się do tzw.biblioteki wszechświata.Tutaj może
faktycznie istnieć wyjątek.Moim zdaniem ten zniechęcający brak
duchowości w nauce będzie zanikał w miarę jej rozwoju i wkrótce nauka
wejdzie także na te obszary ,z tej prostej przyczyny-że zacznie ten
świat duchowy odkrywać przy pomocy swoich instrumentów
badawczych.Zwrócmy uwage ,jak wiele nauce zawdzieczamy.Chocby to ze
mozemy teraz prowadzic dyskusje na forum na tematy parapsychologiczne.
Jakie jest najważniejsze pytanie? Chyba to,dotyczące sensu istnienia
wszystkiego,wszechrzeczy(nie tylko nas samych).

Marcin B.,Bydgoszcz

Dodam jeszcze,iż obecnie znajdujemy się w sytuacji gdy nauka jeszcze
nie wkroczyła na duchowe obszary,nie bada ich a nawet jesli bada,to
nic nie wykrywa.To ,jak wspomniałem skutek jeszcze niewystarczającego
poziomu ,jaki osiągnęła. Dlatego oczywistym jest fakt,że musimy
posiłkować się tym co określa się ogólnie mianem:parapsychologia.Myślę
że zbliża ona mocno człowieka do Prawdy,choć jest obarczona tym
dyskomfortem że nie możemy jej przypiąć frazy "na pewno" .Z drugiej
strony nauka też już nieraz pokazała ze jest w błędzie(wczesniejsze
odkrycia byly weryfikowane przez nastepne i odrzucane).

Robakks

1. "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
2. "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> "Robakks" <Rob...@gazeta.pl>

1.
> [...]

> faktycznie istnie� wyj�tek.Moim zdaniem ten zniech�caj�cy brak
> duchowo�ci w nauce b�dzie zanika� w miar� jej rozwoju i wkr�tce nauka
> wejdzie tak�e na te obszary ,z tej prostej przyczyny-�e zacznie ten
> �wiat duchowy odkrywa� przy pomocy swoich instrument�w
> badawczych.Zwr�cmy uwage ,jak wiele nauce zawdzieczamy.Chocby

> to ze mozemy teraz prowadzic dyskusje na forum na tematy
> parapsychologiczne.

> Jakie jest najwa�niejsze pytanie? Chyba to,dotycz�ce sensu istnienia
> wszystkiego,wszechrzeczy(nie tylko nas samych).

2.
> [...]
> nie wkroczy�a na duchowe obszary,nie bada ich a nawet jesli bada,to
> nic nie wykrywa.To ,jak wspomnia�em skutek jeszcze niewystarczaj�cego
> poziomu ,jaki osi�gn�a. Dlatego oczywistym jest fakt,�e musimy
> posi�kowa� si� tym co okre�la si� og�lnie mianem:parapsychologia.My�l�
> �e zbli�a ona mocno cz�owieka do Prawdy,cho� jest obarczona tym
> dyskomfortem �e nie mo�emy jej przypi�� frazy "na pewno" .Z drugiej
> strony nauka te� ju� nieraz pokaza�a ze jest w b��dzie(wczesniejsze

> odkrycia byly weryfikowane przez nastepne i odrzucane).

Jakie jest najwa�niejsze pytanie? /Robakks/
Chyba to,dotycz�ce sensu istnienia wszystkiego,wszechrzeczy
(nie tylko nas samych). /Marcin B.,Bydgoszcz/

Czy sens istnienia si� odkrywa (jest nadrz�dny), czy tworzy ?
Innymi s�owy:
Czy cz�owiek jest bierny wobec sensu istnienia czy czynny?
Jest biorcďż˝ czy kreatorem?
s�owo kluczowe:
"Nada� swemu �yciu sens"
pozdrawiam. :-)

Marcin B.,Bydgoszcz

Ja bym problem podzielił na dwie oddzielne kwestie:sens istnienia w
sensie ogólnym ,naukowym -nazwijmy to ,oraz kwestia obrania sobie
życiowych celów ,czy celu które(który) chcemy zrealizować.Czy jestesmy
biorcami,czy kreatorami? Wg.mnie i jednym i drugim.Można to okreslic
stwierdzeniem "KTOŚ nas tu wrzucił".Sami się tutaj nie umieściliśmy
ani nie wykreowaliśmy się.To jest ta "biorczość",jak to
nazywasz.Natomiast od naszych działań zależy jak to życie będzie
wyglądało(chociaż nie do końca,bo kazdy ma mniej lub więcej obszarów
życia na które,choćby bardzo chciał ,to nie będzie miał wpływu,chociaż
BYĆ MOŻE wynikają one z prawa karmy i naszych dzałań we wcześniejszych
wcieleniach).

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> [...]

> �yciowych cel�w ,czy celu kt�re(kt�ry) chcemy zrealizowa�.Czy jestesmy
> biorcami,czy kreatorami? Wg.mnie i jednym i drugim.Mo�na to okreslic
> stwierdzeniem "KTO� nas tu wrzuci�".Sami si� tutaj nie umie�cili�my
> ani nie wykreowali�my si�.To jest ta "biorczo��",jak to
> nazywasz.Natomiast od naszych dzia�a� zale�y jak to �ycie b�dzie
> wygl�da�o(chocia� nie do ko�ca,bo kazdy ma mniej lub wi�cej obszar�w
> �ycia na kt�re,cho�by bardzo chcia� ,to nie b�dzie mia� wp�ywu,chocia�
> BY� MO�E wynikaj� one z prawa karmy i naszych dza�a� we

Swoj� wypowied� opierasz na za�o�eniu, �e "KTO� nas tu wrzuci�"
i �e "Sami si� tutaj nie umie�cili�my ani nie wykreowali�my si�".
To my�lenie �yczeniowe.
Wiara w Stw�rc� i MOCE tajemne ��czy si� z wiar� w celowo��
stworzenia, a wi�c zak�ada si�, �e je��i jaka� MOC stworzy�a �wiat
i ludzi -- to zrobi�a to w okre�lonym celu, nie podaj�c wprost tego celu.
Wiara w Stw�rc� wymusza boja�� (strach przed MOC�) oraz
sk�onno�� do przypodobania si� teoretycznemu Stw�rcy - ludzie
pisz� wi�c w imieniu Stw�rcy warunki jakie musi spe�nia� cz�owiek,
a inni ludzie wierz�, �e opisane nakazy i zakazy pochodz� od MOCY.
Przy takim �wiatopogl�dzie - sensem �ycia wierz�cego jest
domy�lanie si� co chcia�by za�o�ony Stw�rca i post�powanie
zgodnie z domys�em. To domy�lanie si� ma nazw� "rozw�j duchowy"
a pomoc w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: co chce Stw�rca
zapewniajďż˝ "przewodnicy duchowi".
Ten opis pokazuje, �e wierz�cy jest kreatorem sensu w�asnego �ycia,
bowiem sam sobie narzuca ten sens jako "�cie�k� wiod�c� do �mierci".
. . .
Niewierz�cy w za�o�enie, �e "KTO� nas tu wrzuci�" dziel� si�
na dwie kategorie:
1-sza to ci g�osz�cy chwa�� egoistycznych pop�d�w i ksobnych chuci,
a ich has�em sztandarowym jest "po nas cho�by potop".
Sensem ich �ycia jest konsumpcja i zach�anno��.
2-ga kategoria to te Osoby, kt�re wierz� w dobro� cz�owieka.
Sensem ich �ycia jest czynienie dobra i zapobieganie z�u.
Je�li kiedy� w przysz�o�ci ludzie dobrej woli odkryj� spos�b na
wskrzeszanie zmar�ych - to przywr�c� do �ycia tych, kt�rzy przyczynili si�
do tego by ta mo�liwo�� zaistnia�a. Biernych i szkodz�cych nie b�dzie
potrzeby o�ywia� - bo po co? :-)

AW

"Robakks" <Rob...@gazeta.pl> wrote in message

> "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>

> Swoj� wypowied� opierasz na za�o�eniu, �e "KTO� nas tu wrzuci�"
> i �e "Sami si� tutaj nie umie�cili�my ani nie wykreowali�my si�".
> To my�lenie �yczeniowe.

Stwierdzenie, �e "Sami si� tutaj nie umie�cili�my ani nie wykreowali�my
si�" nie jest my�leniem �yczeniowym, lecz stwierdzeniem podstawowego
faktu. �wiat jest nam po prostu dany.

I cho� mo�esz kszta�towa� siebie oraz �wiat, to jedynie dlatego, �e
pozwalaj� ci na to warunki wst�pne, nad kt�rymi nie masz �adnej
kontroli. Ot, s� - i tyle.

Za� twierdz�c, �e "KTO� nas tu wrzuci�" dajemy wyraz zrozumieniu, �e
wiele mo�e wynika� z naszej niewiedzy co do wst�pnych uwarunkowa�,
kt�re czyni� nas (i �wiat) takimi jacy jeste�my na szczeblu najbardziej
esencjonalnym.

> Wiara w Stw�rc� i MOCE tajemne ��czy si� z wiar� w celowo��
> stworzenia, a wi�c zak�ada si�, �e je��i jaka� MOC stworzy�a �wiat
> i ludzi -- to zrobi�a to w okre�lonym celu, nie podaj�c wprost tego celu.

Wiara w Stw�rc� i MOCE tajemne (kluczowo istotn� rzeczywisto�� poza
naszym wgl�dem) nie wyklucza celowo�ci stworzenia ani te� innych
mo�liwo�ci.

Natomiast brak "wiary w Stw�rc� i MOCE tajemne" mo�e by� wyrazem
albo pe�nej wiedzy odno�nie podstaw wszelkiego bytu, albo, co o wiele
bardziej prawdopodobne, wyrazem pe�nej g�upoty i negacji znaczenia
owych nieznanych podstaw.

> [...]
> pisz� wi�c w imieniu Stw�rcy warunki jakie musi spe�nia� cz�owiek,
> a inni ludzie wierz�, �e opisane nakazy i zakazy pochodz� od MOCY.

Wiara w Stw�rc�, a wi�c zrozumienie, �e z�o�one, cho� nieznane
uwarunkowania musz� poprzedza� znany nam �wiat, czyni logicznym
i oczywistym, �e cz�owiek powinien tak kszta�towa� lokalnie otaczaj�c�
go rzeczywisto��, aby pozostawa� w zgodzie z prawami najog�lniejszymi
- w przeciwnym b�d� razie stworzy sobie taki �wiatek, kt�ry samoistnie
trwa� nie b�dzie i po wyczerpaniu czasowo dost�pnych mu zasob�w,
p�jdzie w rozsypk�.

> [...]
> zgodnie z domys�em. To domy�lanie si� ma nazw� "rozw�j duchowy"
> a pomoc w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: co chce Stw�rca

"Rozw�j duchowy", czyli szukanie najbardziej podstwawoych i
uniwersalnych praw, oraz dostosowywanie si� do nich, to najwy�sza
M�DRO��.

> Ten opis pokazuje, �e wierz�cy jest kreatorem sensu w�asnego �ycia,
> bowiem sam sobie narzuca ten sens jako "�cie�k� wiod�c� do �mierci".

(Nie)wierz�cy jest kreatorem sensu/bezsensu w�asnego �ycia w zale�no�ci
od tego, czy wierzy w sens czy w bezsens.

> [...]
> a ich has�em sztandarowym jest "po nas cho�by potop".
> Sensem ich �ycia jest konsumpcja i zach�anno��.

Tak, to typowe podej�cie tych, co to zanegowali wszechbytowi wszelki
sens, poza ich w�asnym, lokalnym �wiatkiem, naiwnie rozumianym
za pomoc� wt�rnych, uproszczonych modeli.

> 2-ga kategoria to te Osoby, kt�re wierz� w dobro� cz�owieka.
> Sensem ich �ycia jest czynienie dobra i zapobieganie z�u.

Bez odniesie� do nieznanych a koniecznych praw uniwersalnych
("KTO� nas tu wrzuci�"), twoja 2-ga kategoria jest r�wna 1-szej,
a wynikaj�ca z niej 'moralno��' jest moralno�ci� Kalego.

> [...]
> wskrzeszanie zmar�ych - to przywr�c� do �ycia tych, kt�rzy przyczynili si�
> do tego by ta mo�liwo�� zaistnia�a. Biernych i szkodz�cych nie b�dzie

W przysz�o�ci (niedalekiej) Ci 'ludzie dobrej woli', czyli bliscy twojemu
sercu szatani�ci, odkryj�, �e po prostu nie da si� niesko�czenie zwi�ksza�
zasob�w dost�pnej im energii, aby podtrzymywa� chor� cywilizacj�, b�d�c�
w konflikcie z natur� i jak rak wymagaj�c� nieustannego wzrostu.

Kryzys ekonomiczny wskazuje na to samo: wieczny rozw�j trwa� nie mo�e
przy pog��bianiu zad�u�enia i sztucznemu tworzeniu pieni�dza.

Czym wi�ksze wypaczenia, tym wi�kszy op�r b�dzie stawia� im �wiat. W
ko�cu nast�pi przesilenie i ich SYSTEM runie. I nie b�dzie potrzeby aby
ich o�ywia� - bo po co? :-)

> Robakks
> *�"�'���`�.^:;~>�<��-.,��

AW

.

Tomek

On 29 Cze, 10:42, "AW" <one_at_la...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> W przyszłości (niedalekiej) Ci 'ludzie dobrej woli', czyli bliscy twojemu
> sercu szataniści, odkryją, że po prostu nie da się nieskończenie zwiększać
> zasobów dostępnej im energii, aby podtrzymywać chorą cywilizację, będącą
> w konflikcie z naturą i jak rak wymagającą nieustannego wzrostu.
>
> Kryzys ekonomiczny wskazuje na to samo:  wieczny rozwój trwać nie może
> przy pogłębianiu zadłużenia i sztucznemu tworzeniu pieniądza.
>
> Czym większe wypaczenia, tym większy opór będzie stawiał im świat.  W
> końcu nastąpi przesilenie i ich SYSTEM runie.  I nie będzie potrzeby aby

Alan Greenspan jest BARDZO OPTYMISTYCZNY:

http://www.audiobooksonline.com/media/The-Age-of-Turbulence-Alan-Greenspan-unabridged-compact-discs-Penguin-Audio.jpg

Ale to dlatego, że nie zna polskiego nie czyta pl.sci.filozofia.

Napisz artykuł do New York Timesa, AWciu.

:)

Tomek

> [...]

> Ale to dlatego, że nie zna polskiego nie czyta pl.sci.filozofia.
>
> Napisz artykuł do New York Timesa, AWciu.

"Zwolennicy polityki Alana Greenspana jako szefa FED uważają, że
dzięki przemyślanej polityce monetarnej Stany Zjednoczone przeżywały
jeden z najlepszych okresów prosperity w swojej historii, pomimo
poważnych zagrożeń takich jak wydarzenia 11 września 2001 roku."

A wiesz AWciu, że w swojej książce Greenspan mówi o:

klasyczynym rachunku zdań (KRZ) ?

Tak, tak. Jest wybitnym matematykiem.

:)

Robakks

"AW" <one_at...@hotmail.com>

> [...]

> Czym wi�ksze wypaczenia, tym wi�kszy op�r b�dzie stawia� im �wiat. W
> ko�cu nast�pi przesilenie i ich SYSTEM runie. I nie b�dzie potrzeby aby

AW-unia napisa�a:
"Rozw�j duchowy", czyli szukanie najbardziej podstwawoych i
uniwersalnych praw, oraz dostosowywanie si� do nich, to najwy�sza
M�DRO��.

"szukanie oraz dostosowywanie siďż˝ do nich"

Jak mo�esz dostosowywa� si� do czego� co szukasz ca�e �ycie
i nigdy nie znalaz�e�? Gonienie kr�liczka to m�dro��???
PS. Puknij si� trzy razy palcem w czo�o i sprawd� czy pusto. :-)

Edward Robak* z Nowej Huty

AW

> [...]

> i nigdy nie znalaz�e�? Gonienie kr�liczka to m�dro��???
> PS. Puknij si� trzy razy palcem w czo�o i sprawd� czy pusto. :-)

Ale� wiesz �wietnie, �e nie chodzi�o o przekonanie ci� o czymkolwiek.
Chodzi�o tylko o wyeksponowanie twoich fa�szerstw i wykazanie co si�
za nimi kryje.

AW

.

Robakks

"AW" <one_at...@hotmail.com>
> [...]

> Ale� wiesz �wietnie, �e nie chodzi�o o przekonanie ci� o czymkolwiek.
> Chodzi�o tylko o wyeksponowanie twoich fa�szerstw i wykazanie co si�

"spro�nik m�dro�ci" hehe
Kto� tu wyra�nie fa�szuje, ale nie s�dz� bym to by� JA. ;-)
Napisz mi Andrzej jak rozumiesz takie twierdzenie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie k�amie kto�, kto wypowiadaj�c jakie� zdanie na temat
- nie zna prawdy na ten temat,
bowiem k�amstwo to przeinaczenie prawdy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
M�g�by� odnie�� si� merytorycznie do tego twierdzenia?
komentarz:
Tomu� wymi�k� gdy pokaza�em mu, �e rachunek kt�ry tak go fascynuje
- nie jest rachunkiem �cis�ym, lecz nowomow� p�prawd.
1. Kasia ma 162 [cm] wzrostu <= p
2. Kasia ma 200 [cm] wzrostu <= q
3. Kasia nie ma 200 [cm] wzrostu <= ~q
Zaprzeczenie k�amstwa ~q jest r�ne od prawdy p i cho� jest prawdziwe
to gubi informacj�. To p�prawda.
Z p�prawd krawiec nie uszyje ubrania bo z informacji
"Kasia nie ma 200 [cm] wzrostu"
- nie zrobi siďż˝ kroju i miary. :-)
pozdrawiam,

Edward Robak* z Nowej Huty

zdumiony

U�ytkownik "AW" <one_at...@hotmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Czym wi�ksze wypaczenia, tym wi�kszy op�r b�dzie stawia� im �wiat. W
> ko�cu nast�pi przesilenie i ich SYSTEM runie. I nie b�dzie potrzeby aby
> ich o�ywia� - bo po co? :-)

Od kiedy trwa system?

Robakks

"zdumiony" <zdum...@jestem.pl>
> "AW" <one_at...@hotmail.com>

> Od kiedy trwa system?

SYSTEM trwa od momentu, gdy jeden cz�owiek zauwa�y�, �e
r�ni si� od drugiego.
Nast�pstwem by� podzia� r�l, hierarchie, przywileje, cywilizacje,
wykorzystywanie, przemoc.
pozdrawiam,

Edward Robak* z Nowej Huty

AW

"zdumiony" <zdum...@jestem.pl> wrote in message
> U�ytkownik "AW" <one_at...@hotmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Od kiedy trwa system?

Pono� od czas�w staro�ytnych. Zal��ki by�y ju� w Babilonii i Egipcie.
Pewne grupy kultywowa�y tajemn� wiedz� o metodach dominacji. Doskonali�y j�
i przekazywa�y z pokolenia na pokolenie. Specjalne okultystyczne rytua�y
pozwala�y im utrzyma� poczucie ci�g�o�ci i odr�bn� to�samo�� poprzez
tysi�clecia. Prawdziwy rozkwit SYSTEMU nast�pi� przed oko�o 300 laty, wraz
z powstaniem elitarnych bank�w centralnych w Anglii, Brytyjskiego Imperium i
O�wiecenia. Obecnie SYSTEM rozwija si� w przy�pieszonym tempie, niczym
nowotw�r z�o�liwy. Dominuje ekonomicznie (a co za tym idzie, politycznie)
prawie ca�y �wiat.

AW

.

zdumiony

> [...]
>
> O�wiecenia. Obecnie SYSTEM rozwija si� w przy�pieszonym tempie, niczym
> nowotw�r z�o�liwy. Dominuje ekonomicznie (a co za tym idzie, politycznie)

Czy jest mo�liwe obali� system istniej�cy tyle ile cywilizacja? Czy po
obaleniu nie b�dziemy mieli jeszcze gorszego systemu tak jak to by�o w
przypadku komunizmu?

AW

> [...]

> Czy jest mo�liwe obali� system istniej�cy tyle ile cywilizacja? Czy po
> obaleniu nie b�dziemy mieli jeszcze gorszego systemu tak jak to by�o w

Do harmonii z w�asn� natur� mo�na powr�ci� w ka�dej chwili. Za� co
do prakycznych rozwiaza�, potrzeba tylko wiary we w�asne mo�liwo�ci
i WYOBRA�NI.

AW

.

zdumiony

> Do harmonii z w�asn� natur� mo�na powr�ci� w ka�dej chwili. Za� co
> do prakycznych rozwiaza�, potrzeba tylko wiary we w�asne mo�liwo�ci
> i WYOBRA�NI.

Jaki jest adres Pa�skiej strony internetowej ?

AW

> U�ytkownik "AW" <one_at...@hotmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Jaki jest adres Pa�skiej strony internetowej ?

www.cmncore.org

AW

.

Marcin B.,Bydgoszcz

KTOŚ nas tu wrzucił,sami się nie wykreowaliśmy.Nie ma skutku bez
przyczyny.Nie ma dymu bez ognia.itd. Jednakże za istotną uważam
POWTARZALNOŚĆ zjawisk i procesów w przyrodzie.Na razie możemy operować
jedynie na tym,co dostrzegamy na tej planecie.A dostrzegamy z jednej
strony różnorodność organizmów ich wielość i "drabinę
pokarmową".Silniejszy,sprytniejszy ,mądrzejszy żywi się zwykle
słabszym i głupszym .Czy zadawaliście sobie to samo pytanie w
kontekscie skali kosmicznej czy tez absolutnej? Jaką mamy pewność ze
ten kto nas tu wrzucił jest tą ABSOLUTNĄ istotą,tym co zwykle ludzie
nazywają Bogiem .Odpowiedz:ŻADNĄ .1) Czy między Bogiem,Kreacją nie
istnieją potężne byty,"kosmiczni ogrodnicy" czy też po prostu bardzo
wysoko technicznie (niekoniecznie moralnie) rozwinięte cywilizacje
które posiadły możliwość realizowania projektu genesis 2)Czy "drabina
pokarmowa" nie rozciąga sie wyzej,ponad czlowieka i ponad
ziemię.Innymi słowy:czy Ziemia nie jest czimś projektem,farmą
hodowlaną? Wszak pokarm nie musi być w postaci materii.Pokarmem mogą
być dla pewnych istot negatywne energie ,które uwalniają się od ludzi
na ziemi w ogromnych ilościach(głód,wojny,katastrofy,ogólnie pojęte
zło) .Zastanówcie się proszę.Czy jesli cos jest nieprzyjemne,znaczy ze
jest niemozliwe? Ja wierze,ze sensem egzystencji wszelkiego
stworzenia jest ewolucja duchowa.Jednak w tej ewolucji mogą istniec
"przeszkadzacze".

Marcin B.,Bydgoszcz

Dlaczego zjawisko uprowadzen do ufo,wymazywania pamieci ma
wg.najostrozniejszych ufologicznych szacunkow skale setek milionow a
np,wg prof.Pająka 2 miliardów? Po co pobieranie
spermy,owule ,wszczepianie do glowy,czy reki implantow,po co sztuczne
ciaze,dzieci-hybrydy itp itd.Czy to jest normalne.Czy to jest
zwykły,niezbędny składnik kazdej rozwijajacej sie cywilizacji we
wszechswiecie? Pomyslcie nad tym smutnym FAKTEM jako wskazówką do
odpowiedzi na wcześniejszy post.

Robakks

2. "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
1. "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> [...]

> pokarmowa" nie rozci�ga sie wyzej,ponad czlowieka i ponad
> ziemi�.Innymi s�owy:czy Ziemia nie jest czim� projektem,farm�
> hodowlanďż˝? Wszak pokarm nie musi byďż˝ w postaci materii.Pokarmem mogďż˝ byďż˝
> dla pewnych istot negatywne energie ,kt�re uwalniaj� si�
> od ludzi na ziemi w ogromnych ilo�ciach(g��d,wojny,katastrofy,og�lnie
> poj�te z�o) .Zastan�wcie si� prosz�.Czy jesli cos jest nieprzyjemne

> ,znaczy ze jest niemozliwe? Ja wierze,ze sensem egzystencji wszelkiego

> stworzenia jest ewolucja duchowa.Jednak w tej ewolucji mogďż˝ istniec

2.

> [...]

> zwyk�y,niezb�dny sk�adnik kazdej rozwijajacej sie cywilizacji we
> wszechswiecie? Pomyslcie nad tym smutnym FAKTEM jako wskaz�wk� do

Zgadzam si�, �e s� 'SI�Y Z�A', kt�re podrzucaj� swoich agent�w
(demon�w) do m�zg�w podatnych ludzi, aby poprzez tych ludzi sia�
destrukcj�, nienawi��, wrogo��, g�upot� i uniemo�liwia� wsp�lne
i za porozumieniam budowanie 'wsp�czesnej wie�y Babel'.

'SI�Y Z�A' dzia�aj� w oparciu o biblijny cytat:
Tedy rzek� Pan B�g: Oto Adam sta� si� jako jeden z nas,
wiedz�cy dobre i z�e; tedy wy�e�my go, by sna� nie �ci�gn��
r�ki swej, i nie wzi�� z drzewa �ywota, i nie jad�, i �y�by na
wieki.
/Biblia Gda�ska, Ksi�ga Rodzaju, wers 22/

Komu s�u�� 'SI�Y Z�A' ?
Ano tym, kt�rym zale�y by istnia�y podzia�y mi�dzyludzkie i
niesprawiedliwo��.

PS. Ka�dy mo�e sam si� wykreowa�, gdy wyrzuci z g�owy demony.

Marcin B.,Bydgoszcz

Ja problem widze jako bardziej złożony.Za okupację ludzkości odpowiada
prawdopodobnie pewna grupa cywilizacji które najogólniej mówiąc:poszły
w złą stronę,a jednocześnie mają wiedzę techniczną która wyprzedza
naszą o tysiąclecia. Nie są to sensu stricte demony,jakies
niewidzialne złe byty ,lecz fizyczne istoty ,jak i my tyle ze
potrafiace rzeczy ktore my uznalibysmy za cuda.Potrafia np. globalnie
manipulowac ludzkim mysleniem.Ale to technika .Po prostu urządzenia
techniczne o niewyobrazalnych dla nas mozliwosciach.Natomiast
dyskusyjną kwestią jest to,czy tymi istotami nie kieruje KTOŚ
jeszcze.To tak jak wpływowy gangster.Do wykonania "brudnej roboty" sam
nie musi jechać ,tylko wysyła swoich podwładnych ,którzy to robią.Ale
zlecenie pochodziło od szefa.Czy w przypadku naszej cywilizacji jest
podobnie? Jasnej odpowiedzi nie ma ale przeczucie mowi mi iz jest to
całkiem możliwe.Ja akurat jestem osobą która nie traktuje biblii jako
zrodla wiarygodnych informacji.Posluguje sie materiałami
parapsychologicznymi i ufologicznymi ktore sa całkiem bogate .

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>

> [...]

> dyskusyjnďż˝ kwestiďż˝ jest to,czy tymi istotami nie kieruje KTOďż˝
> jeszcze.To tak jak wp�ywowy gangster.Do wykonania "brudnej roboty" sam
> nie musi jecha� ,tylko wysy�a swoich podw�adnych ,kt�rzy to robi�.Ale
> zlecenie pochodzi�o od szefa.Czy w przypadku naszej cywilizacji jest

> podobnie? Jasnej odpowiedzi nie ma ale przeczucie mowi mi iz jest to

> ca�kiem mo�liwe.Ja akurat jestem osob� kt�ra nie traktuje biblii jako
> zrodla wiarygodnych informacji.Posluguje sie materia�ami
> parapsychologicznymi i ufologicznymi ktore sa ca�kiem bogate .

W przypadku naszej cywilizacji jest tak:
KTO� posiadaj�cy wiedz� techniczn� kt�ra wyprzedza nasz�
o tysi�clecia globalnie zamanipulowa� ludzkim my�leniem,
co skutkuje wycinaniem posta, na kt�ry si� odpowiada.
Osoba zamanipulowana nie wie, �e robi "brudn� robot�"...

Marcin B.,Bydgoszcz

Jeżeli to faktycznie ma miejsce ,świadczy to jak perfidną a
jednocześnie superinteligentną strategię przyjęły te istoty. Wykonywać
brudną robotę dla kogoś zupełnie innego i nawet nie wiedzieć o tym że
się to robi - to czysty majstersztyk.Co więcej,ludzie ci zapewne myślą
że robią dobrze... Jeżeli do tego dodamy do tego strategię
typu:wyeliminowanie szkodliwego dla nich ufologa poprzez np.
zaindukowanie usterki silnika samolotu którym leci i doprowadzenie do
katastrofy w której ginie nie tylko on ale i 200 innych osob - wówczas
mamy pełen obraz sytuacji. Gdyby uderzyć w samego ufologa,byłoby to
bardziej podejrzane.Natomiast w takiej sytuacji żaden badacz strategii
ufo-nautów tego nie będzie w stanie wychwycić. Czytając o tym
wszystkim czuję strach.Na co nam rozwój duchowy ,jeśli mamy od zarania
dziejów nad swymi głowami tak potężnego przeciwnika,z którym nie mamy
szans się mierzyć?? Musielibyśmy się nagle rozwinąć technologicznie
np. o 1000 lat ,co jest oczywiście niemożliwe.Co więc możemy począć w
takiej sytuacji?

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> [...]

> katastrofy w kt�rej ginie nie tylko on ale i 200 innych osob - w�wczas
> mamy pe�en obraz sytuacji. Gdyby uderzy� w samego ufologa,by�oby to
> bardziej podejrzane.Natomiast w takiej sytuacji �aden badacz strategii
> ufo-naut�w tego nie b�dzie w stanie wychwyci�. Czytaj�c o tym
> wszystkim czuj� strach.Na co nam rozw�j duchowy ,je�li mamy od zarania
> dziej�w nad swymi g�owami tak pot�nego przeciwnika,z kt�rym nie mamy
> szans si� mierzy�?? Musieliby�my si� nagle rozwin�� technologicznie
> np. o 1000 lat ,co jest oczywi�cie niemo�liwe.Co wi�c mo�emy pocz�� w

S�dz�, �e w tej sytuacji jak� opisa�e� wyzwoleniem jest prawda.
A jaka jest prawda? Ano banalna.
Je�li ufolog po�li�nie si� na sk�rce od banana i z�amie nog�, to b�dzie
oczywistym dowodem, �e z�o�liwe wyprzedzaj�ce nas o tysi�ce lat
w rozwoju UFO tak wp�yn�o na swojego agenta, �e rzuci� sk�rk�
dok�adnie tam gdzie powinien by sta�o si� co si� sta�o.
Oczywistym jest te�, �e gdyby uderzy� w samego ufologa, by�oby to
bardzo podejrzane - dlatego UFO rozrzuca sk�rki tak�e pod nogi
innych ludzi. To dla zmy�y - ale nas nie oszuka.
Wiemy, �e sk�rki wrzuca si� do kosza, a nie na chodnik.
Wyprzedzamy UFO kultur�, a kultury mo�na si� nauczy�. :-)
wniosek:
Nie ka�dy mo�e by� agentem. Do tego trzeba mie� specjalne
predyspozycje z kt�rych najwa�niejsz� jest BEZMY�LNI��. :)

Marcin B.,Bydgoszcz

Jak już jestesmy w temacie:znanym mi jest ze stron współczesnego
geniusza,pokroju Nikola Tesli,prof.Jana Pająka proces sabotażowania
jego witryn ,oraz co najbardziej przerazające nawet komputerów
osób,które "podpadły" ufo-nautom.Zagadkowe zjawisko nastąpiło w moim
przypadku,mianowicie nawiązałem z profesorem kontakt e-
mailowy,początkowo udany.Polecił mi napisanie posta w tym właśnie
wątku,odnośnie Wszewilek przyszłości.Profesor zapowiedział że odpowie
na tego posta i w ten sposób jednocześnie rozwinie dyskusję.Niestety
kontakt mailowy po kilku dniach całkowicie "urwał się".Nie uzyskuję
odpowiedzi zarówno na maile jak i co najwazniejsze-nie pojawiła się
odpowiedz profesora w tej dyskusji.Nie mam pojęcia co się
dzieje,jednak mam pewne podejrzenia ze na drodze elektronicznej
Bydgoszcz-Petone stanął komputer sabotażujący,będący we wiadomo czyim
ręku... To jako ciekawostka.Natomiast,jeszcze odnośnie poprzedniego
wpisu:dążenie do odnalezienia Prawdy o sensie istnienia jest
najsilniejszym argumentem jaki posiadamy.Myslę ze podnosi wibracje
człowieka,co nie jest w smak ufo-nautom ktorzy lubia niskie wibracje-
jako pokarm.Jesli prawda sa pogloski o przejsciu do 4tej
gestosci ,osoby takie beda mialy priorytet w tym procesie.Jednak jak
wczesniej podkreslalem ,nauke i technike uwazam za czynnik o ogromnej
sile.Swiadomosc ze ufo-nauci maja w tym wzgledzie miazdzacą przewage i
nie oszukujmy sie-moga dzieki temu zrobic z nami co tylko chca nie
daje mi spokoju.Moze uruchomic bronie naturalne ,np energie chi.Takimi
zdolnosciami dysponuja medrcy Wschodu.Generowanie tej poteznej energii
przez mózg mozna wytrenowac,jednak do tego potrzebne jest oderwanie od
naszej zachodniej materialistycznej cywilizacji oraz od małego dziecka
codzienne wielogodzinne medytacje.W naszych warunkach,gdzie zeby
przezyc nalezy pracowac minimum 8 godzin dziennie ,to raczej
odpada .Szukam rozpaczliwie innych rozwiązań -to jedyna jaka mi się
nasuwa. Moze po prostu naukowe odkrycie faktu bycia okupowanym(to moze
nastapic juz za 100 lat) i mądra edukacja od dziecka idąca w kierunku
przeciwstawiania się okupantom na każdym kroku na tyle na ile to
możliwe?

Robakks

"Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl>
> [...]

> e-mailowy,pocz�tkowo udany.Poleci� mi napisanie posta w tym w�a�nie
> w�tku,odno�nie Wszewilek przysz�o�ci.Profesor zapowiedzia� �e odpowie
> na tego posta i w ten spos�b jednocze�nie rozwinie dyskusj�.Niestety
> kontakt mailowy po kilku dniach ca�kowicie "urwa� si�".Nie uzyskuj�
> odpowiedzi zar�wno na maile jak i co najwazniejsze-nie pojawi�a si�
> odpowiedz profesora w tej dyskusji.Nie mam poj�cia co si�

> dzieje,jednak mam pewne podejrzenia ze na drodze elektronicznej

> Bydgoszcz-Petone stan�� komputer sabota�uj�cy,b�d�cy we wiadomo

Fajne. :-)
Wyci�gn��em na t� okoliczno�� kart� tarota by dowiedzie� si�
o okoliczno�ci tajemniczego znikni�cia profesora i odkry�a si�
odwr�cona 3-ka mieczy, co oznacza, �e w �yciu profesora zaistnia�y
jakie� wydarzenia traumatyczne skutkuj�ce rozczarowaniem, smutkiem,
poczuciem wyobcowania, wycofaniem siďż˝ i samoizolacjďż˝.

> [...]

> codzienne wielogodzinne medytacje.W naszych warunkach,gdzie zeby
> przezyc nalezy pracowac minimum 8 godzin dziennie ,to raczej

No tak... :)

> Szukam rozpaczliwie innych rozwi�za� -to jedyna jaka mi si�

> nasuwa. Moze po prostu naukowe odkrycie faktu bycia

> okupowanym(to moze nastapic juz za 100 lat) i m�dra edukacja od
> dziecka id�ca w kierunku przeciwstawiania si� okupantom na ka�dym
> kroku na tyle na ile to mo�liwe?

Moj� recept� jest jawno��, szczero��, wyrozumia�o��, prostolinijno��,
uzasadnienia - bo przy takim stosunku do drugiego cz�owieka okazuje
si�, �e przewaga ufo-naut�w traci znaczenie, a manipulacje ujawnione
przestaj� kosi� pod�wiadomo��... :)

Prof. dr inz. Jan Pajak

On Jun 23, 10:10 am, "Marcin B.,Bydgoszcz" <l...@o2.pl> wrote:
> [...]
> raczej nie dowiemy... Co do pozytywów,to jest to wszystko inne co
> wymieniłem. Gorące pozdrowienia dla autora ,niestrudzonego obrońcy

Nareszcie kostruktywne uwagi i rzeczowa analiza zagadki mojej wizyty
we Wszewilkach przyszlosci. Zagadka tej wizyty zastanawia rowniez i
mnie samego, dlatego jestem ogromnie wdzieczny autorowi powyzszego
postu za pomoc i wspoludzial w systematycznej analizie co
istotniejszych jej aspektow.

Swoja odpowiedz zaczne od skomentowania poczatkowego zapytania
powyzszego wpisu, tj. czy "w ciele" czy tez "poza cialem". Ja
osobiscie uwazam ze "w ciele" - chociaz oczywiscie jest z tym podobnie
jak z twierdzeniami ludzi ze byli uprowadzeni do UFO (tj. przyjecie
tego za prawde zalezy od swiatopogladu). Powodem tego mojego pogladu
ze bylem jednak tam "w ciele", sa owe doznania jakich doswiadczylem
podczas wizyty we Wszewilkach. Takie bowiem doznania moga jedynie
wystapic jesli ma sie cialo fizyczne oraz zmysly ktore moga je
odbierac. Poza odczuciami ktore doznalem w samych Wszewilkach i ktore
opisalem w swoim raporcie ze strony "wszewilki_jutra.htm" (tj. powiewy
wiatru, "dotyk" promieni slonecznych na mojej skorze, zapachy), ja
dodatkowo mialem tez podobnie fizyczne odczucia podczas lotu z Nowej
Zelandii do Wszewilek i z powrotem. Wehikul jakim lecialem podrozowal
bowiem bardzo szybko i kilka razy zmienial kierunek lotu. Za kazda tez
zmiana tego kierunku ja odczuwalem jakby sile bezwladnosci dzialajaca
na moje cialo. Aby tez nie wyleciec z siedzenia w wyniku tej sily,
mialem zapiete pasy podobne do tych jakimi przypieci sa do siedzen
piloci mysliwcow odrzutowych i kosmonauci.

Teraz przejde do omowienia moich wrazen na temat "Przewodnika". Moj
"Przewodnik" wcale NIE sprawial wrazenia ze byl czescia mnie samego.
Mial bowiem swoja wlasna wole, oraz kierowal sie konsystentnymi
zasadami na temat togo co wolno mu mi powiedziec, a czego ja NIE mam
prawa sie dowiedziec. Na sporo tez zapytan jakie mialem podczas wizyty
we Wszewilkach wcale NIE udzielil mi odpowiedzi. Sporo tez faktow
ktore chcialem poznac najwyrazniej celowo zignorowal, pozwalajac mi
abym snul swoje wlasne domysly i dedukcje, jednak nie klaryfikujac dla
mnie tego co chcialem wiedziec. Tymczasem gdybym to ja sam byl swoim
wlasnym Przewodnikiem, wowczas byloby nielogiczne utrzymywanie
tajemnicy i sadze ze wcale NIE unikalbym odpowiedzi na niektore
pytania jakie mnie nurtowaly, ani NIE pozwalalbym sobie samemu na
prowadzenie logicznych dedukcji, obserwacji i na snucie domyslow.
Kimkolwiek Przewodnik ow byl, moja dobra jego znajomosc nasuwa
posadzenie ze mam z nim wiele do czynienia w jakiejs innej
rzeczywistosci ktorej "na jawie" zupelnie NIE pamietam. Mialem bowiem
pewnosc ze jest on mi doskonale znany od dlugiego juz czasu i ze wiem
o nim niemal wszystko. Zupelnie jednak nie mialem wrazenia ze on to
ja.

Teraz sprawa ktora jak widze jest najtrudniejsza do rozumowego
zaakceptowania, tj. watpliwosc czy faktycznie istnieje z gory
zaprogramowana przyszlosc kiedy my ludzie wyraznie mamy wolna wole.
Teoretycznie rzecz biorac, tzw. "wolna wola" oraz jednoczesne
istnienie "przeznaczenia", "przestrzeni czasowej", oraz "z gory
zaprogramowanej przyszlosci" sa calkowicie mozliwe i daja sie ogarnac
naszymi umyslami. Po prostu wystarcza aby zrozumiec, ze w owej
softwarowej "przestrzeni czasowej" na stale zdefiniowane sa jedynie
"obiekty" ktore istnialy w przeszlosci, istnieja teraz, lub beda
istnialy w przyszlosci. Natomiast my (ludzie) mamy wolna wole jak
zamanipulujemy owymi obiektami - chociaz wcale NIE jestesmy w stanie
obietow tych ani stwarzac ani tez zniszczyc.

Z kolei dowody empiryczne na istnienie "z gory zaprogramowanej
przyszlosci" ktora wynika wlasnie z owej niezaleznosci naszej "wolnej
woli" of istnienia "programu naszego zycia i losu", wyjasnilem w
punkcie #J5 totaliztycznej strony "wszewilki_jutra.htm" (aktualizacja
z 7 lipca 2009 roku, lub pozniej). Poniewaz jednak czytelnicy moga nie
miec dostepu (lub nie podjac trudu znalezienia tego dostepu) do
najnowszej aktualizacji owej strony "wszewilki_jutra.htm" powtorze
teraz najwazniesze dowody empiryczne ktore potwierdzaja ze "przyszlosc
faktycznie jest juz z groy zaprogramowana". Oto one:

1. Najlepszym przykladem dowodow, ze przyszlosc jest z gory
zaprogramowana, sa wszystkie przyklady czyichs opisow przyszlosci,
ktore potem faktycznie sie sprawdzily. Takimi zas przykladami sa
praktycznie wszelkie "przepowiednie" - wlaczajac w to slynne
przepowiednie Nostradamusa, a takze wiele najrozniejszych innych
przepowiedni ktore tez sie sprawdzily w zyciu (przyklady takich innych
przepowiedni opisane sa m.in. na totaliztycznej stronie
"przepowiednie.htm").

2. Kolejnym dowodem na istnienie z gory zaprogramowanej przyszlosci,
jest istnienie i dzialanie wehikulow czasu. Jesli bowiem dobrze
przeanalizowac sytuacje, wowczas sie okazuje, ze wehikuly czasu NIE
bylyby w stanie istniec i dzialac, gdyby NIE istaniala softwarowa tzw.
"przestrzen czasowa", czyli gdyby przeszlosc, terazniejszosc i
przyszlosc NIE byly trwale zaprogramowane w formie rodzaju tworu
softwarowego. O tym zas ze wehikuly czasu faktycznie istnieja,
swiadczy wiele faktow, np. zabrania ludzi do przeszlosci lub
przyszlosci dokonywane przez owe wehikuly czasu, czy zdjecia owych
wehikulow (przyklady zdjec wehikulow czasu pokazane sa m.in. na
totaliztycznej stronie "immortality_pl.htm", a takze na rysunku N1 z
tomu 11 wersji PDF monografii [1/5]).

3. Nastepnym dowodem na istnienie z gory zaprogramowanej przyszlosci
sa zabrania ludzi do przeszlosci. Jak bowiem sie okazuje, relatywnie
sporo ludzi jest zabieranych do przeszlosci, czesto zmianiajac tam
najrozniejsze fakty. Na faktycznosc owych zabran istnieje zreszta
dosyc bogata dokumentacja - np. patrz ksiazka [8V5.3] piora Rodney
Davies "Nadprzyrodzone znikniecia" (tytul oryginalu "Supernatural
Disappearances"), Dom Wydawniczy Limbus (85-959 Bygoszcz, skr. poczt.
21, tel./fax 28-79-74), 1995, ISBN 83-85475--80-X, 255 stron, pb.
(Kilka przykladow zabran do przeszlosci opisanych w tej ksiazce
interpretowanych jest m.in. w podrozdziale V5.3 z tomu 16 monografii
[1/4].) Na przekor jednak ze ludzie sa zabierani do przeszlosci oraz
owa przeszlosc jest czasami przez nich zmieniana, nasza terezniejszosc
pozostale ustalona - czyli wcale NIE ulega odnotowalnym zmianom.
Tymczasem, gdyby przyszlosc zawsze dopiero musiala sie wyklarowywac,
wowczas kazda zmiana w przeszlosci powodowalaby natychmiast znaczaca
zmiane naszej terazniejszosci.

4. Innym dowodem ze przyszlosc jest z gory zaprogramowana, sa czeste
obserwacje ze ktos zmienil znaczaco przeszlosc, jednak nasza
terazniejszosc wcale NIE ulegla wiekszej zmianie. Sporo takich
zaobserwowanych zmian przeszlosci opisanych jest w punktach #D6 i
#D6.1 z totaliztycznej strony "timevehicle_pl.htm". Jesli zas zmiany
owe przeanalizuje sie uwaznie, to gdyby przyszlosc zawsze musiala sie
dopiero wyklarowac, wowczas kazda zmiana przeszlosci powinna powodowac
znaczaca zmiane calej naszej terazniejszosci. Tymczasem zmiany
przeszlosci sa dokonywane na Ziemi niemal bez przerwy, zas nasza
terazniejszosc nadal pozostaje ustalona i stala.

5. Jeszcze innym przykladem dowodu na istnienie z gory zaprogramowanej
przeszlosci, jest skokowy uplyw czasu. Aby bowiem czas uplywal w
skokach, musi on byc dokladnie tym czym opisuje go naukowa teoria
wszystkiego zwana Konceptem Dipolarnej Grawitacji - tj. musi byc
programem. O tym zas ze czas faktycznie jest realizacja programu i
stad uplywa w krotkich skokach, dowodzi m.in. prosty eksperyment
opisany w punkcie #D1 strony internetowej "immortality_pl.htm".

Osobiscie zgadzam sie tez z wnioskiem powyzszego glosu w dyskusji, ze
Wszewilki wygladaly na miejsce zamiaszkania szczesliwych i beztroskich
ludzi zyjacych w relatywnym dobrobycie. Zarowno ludzie (szczegolnie
mlodziez) jak i domy oraz cale otoczenie wygladalo tam dorodnie,
zasobnie, zadbane, kolorowe oraz interesujace. Ludzie wyraznie byli
zajeci czyms co ich interesowalo, zdazali w najrozniejszych
kierunkach, spacerowali i smiali sie, byli czyms zajeci - jednym
slowem sprawiali wrazenie prowadzenia spelnionego, zasobnego i
szczesliwego zycia. Jesli zas taka mala wioska jak Wszewilki bedzie
dorodna, zadbana, zasobna i szczesliwa, znaczy to ze i reszta Polski
tez bedzie wowczas podobnie dorodna, zadbana, zasobna i szczesliwa.

Powinienem tutaj tez dodac, ze fakt iz ja NIE widzialem magnokraftow
podczas swej wizyty we Wszewilkach wcale NIE dowodzi ze magnokrafty
jeszcze wowczas nie beda istnialy. Wszakze przez tak dlugo jak
pamietam, ludzkosc ma juz samoloty i helikoptery, jednak we
Wszewilkach bardzo rzadko widzialem ktorakolwiek z tych latajacych
maszyn (tj. tylko raz na kilka miesiecy dawalo sie tam zobaczyc z
daleka jakis przelatujacy samolot, zas wogole NIE pamietam abym
widzial tam jakis lecacy helikopter). Posadzam tez ze wehikul jakim ja
lecialem do (i z) Wszewilek mogl byc wlasnie magnokraftem i to zapewne
tzw. "wehikulem czasu" (tyle ze niekoniecznie musial on pochodzic z
czasow ktore ja odwiedzalem).

Na zakonczenie chcialbym serdecznie podziekowac autorowi dyskutowanego
tutaj wpisu za podjecie konstruktywnej dyskusji nad tematem
podrozowanie w czasie oraz mojej podrozy do Wszewilek przyszlosci.
Dzieki bowiem jego konstruktywnemu potraktowaniu niewiadomych, zagadek
i paradoskow podrozy w czasie, wszyscy mamy teraz okazje powyjasniac
sobie szczegoly jakich NIE wiemy lub jakich nie rozumiemy na temat
owych podrozy.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Marcin B.,Bydgoszcz

A propos braku widocznych w czasie podróży do Wszewilek przyszłości
pojazdów typu magnokraft:Otóż,wyobrażałem sobie,iż w tak odległej
przyszłości magnokrafty będą w powszechnym użyciu ,zarówno w formie
małych pojazdów,które mogły by zastąpić np.autobus ,jak i tych
największych -zdolnych do podróży kosmicznych. Obecność zwykłego
autobusu jakby temu zaprzeczała.Jest też możliwość że owszem-już
istnieją ,ale jest to nowość i droga technologia dlatego jest ich
np.tyle co dzisiaj samolotów(albo nawet mniej).

Marcin B.,Bydgoszcz

Dodam jeszcze małe uzupełnienie wpisu,mianowicie jeszcze jedna
możliwość(jaka w międzyczasie przyszła mi do głowy) odpowiedzi na
pytanie ,gdzie (w jaki "obszar") został przeniesiony autor w czasie
tej niezwykłej podróży:W znanej książce Michela
Desmarqueta"Misja"(dostępna za darmo w internecie) przedstawiciele
innej cywilizacji(zdarzenie autentyczne)przenoszą w czasie bohatera do
starożytnej cywilizacji "Mu",która ulegla zagladzie 13500lat
temu.Istoty informują że bedzie to podróż OOBE do
tzw"Psychosfery".Pojęcie to oznacza ze kazde zdarzenie,człowiek ,nawet
powiew wiatru zostawiają trwały "odcisk".Przy odpowiednim
"dostrojeniu" się do psychosfery można ujrzeć i dosłownie uczestniczyc
w kazdym zdarzeniu z przeszlosci,jednak bez mozliwosci
ingerowania.Istoty nie informuja czy psychosfera obejmuje takze
przyszłosc(ja osobiscie sadze ze tak-bo tak zaklada softwarowy model
czasu)Czy nie zastanawial sie Pan nad mozliwoscią,że Wszewilki
przyszłości były podróżą do psychosfery? Desmarquet podaje ,ze mimo iz
byla to podroz poza cialem,to odczuwal nawet powiew wiatru czy ciepło
słońca...Do podróży nie był potrzebny żaden wehikuł czasu.