Zaproszenie do merytorycznej dysklusji-nieredukowalny rdzeń

1 view

King Kong

Lech Trzeciak <leszek3333BE...@N0SPAMoDWA.pl> napisał(a):

> Czyżby nasza? To przecież ty piszesz, powołując się na Dentona: "Jak
> pisze Denton, komórka jest tak złożona, że przerasta wszystko, co
> powstało dzięki ludzkiej inteligencji. Jest ona również nieredukowalna;

> prostsza prakomórka nie będzie funkcjonować."

Tego Denton,ani nawet Behe nigdy nie napisali/powiedzieli, to Ty dodajesz
sobie takie wnioski w swojej glowie. Leszku-pisze Leszku, a nawet napisze
Doktorze Trzeciak, bo cie szanuje -w przeciwieństwie do np. takiego
przyjaciela pedofilów i gównojadów Enza Salviatego.

No dobra nie kadze bo w piórka obrośniesz:)

Pokazałem Ci wyjaśnienie Behego o nieredukowalnym rdzeniu, Ty nie potrafisz
podważyć tego wniosku, ponieważ nie potrafisz uczynić genomu tak
minimalnym,aby mógł powstać stopniowo/samorodnie. Nie potrafisz-i nie tylko
Ty-pokazać tego odnośnie silniczka i witki E.coli, jak i każdego układu
nieredukowalnego (ich ewolucji od zera, ponieważ na przeszkodzie-od zera do
doskonałości-leży ten nieredukowalny RDZEN). Jeśli uważasz ,że nie mam racji,
to zredukuj minimalny genom,tak aby stał się bardziej minimalny, wymyśl
pożywki do hodowli takiego minimalnego życia (opisz je), następnie opowiedz
jak i czym prostym będziesz zastępował bardziej skomplikowane komponęty
komórki, tak aby zredukować ją do prymitywnego replikatora (Swietego Grala
biogenetyków), który powstał sam (opisz też jak powstawał). To jest rzetelne
przedstawienie sprawy i z czymś takim można dyskutować. I proszę nie drażnij
mnie unikając tematu robiąc mnie durniem , bo zaczne Cie traktować jak to
Enzego Salviati, pieprzonego cynika i zakłamanego bydlaka, a tego bym nie chciał.

> Więc ci odpisuję, że teza Dentona o nieredukowalności komórki jest
> wyssana z palca, i podaję przykłady redukowania "nieredukowalnej"
> komórki....

redundancja została odkryta pózniej, ale zwolennicy Inteligetnego Projektu
dali sobie z tym problemem radę. Zacytowałem Ci wywód Behego (i dałem namiary
na cały artykuł) ,Ty jednak zbagatylizowałeś tą argumentacje. Zgadzam się z
Tobą ,że komórki nie są całkiem nieredukowalne, ale przy okazji zaznaczam,że
istnieją GRANICE tej redukowalności. Dlaczego nie przyjmujesz tego faktu do
wiadomości? Redundancja przyniosła ewolucjonistom krótkotrwała radość,
ponieważ JAK WYKAZAłEM zwolennicy ID dali sobie z tym radę i dobrze by było
jakbyś z naszymi argumentami zaczął dyskutować. Teoria Inteligentnego Projektu
jest podatna na falsyfikacje (próby stworzenia genomu minimalnego, to dobre
doświadczenie, które może sfalsyfikować ID.) i zawsze może się zdarzyć,że
jakieś szczegóły, hipotezy ID zostaną sfalsyfikowane, ale to przecież nie
wystarczy żeby odrzucić całą teorię zwłaszcza ,że popierają ją inne
obserwacje. Czy Ty byś odrzucił STE tylko dlatego ,że się okazało, iż jakaś
tam uznawana forma przejściowa okazała się nieprzejściową?

Okazało się,że komórki są bardziej redukowalne niż zwolennicy ID
przypuszczali,a przy okazji okazało się ,że są granice tej redukowalności,co
pozwoliło cała koncepcje zachować (nie została do końca sfalsyfikowana).

Więc może Denton niech uściśli, o jakiej konkretnie komórce
> mówi jako o nieredukowalnej, i niech udowodni, że jest nieredukowalna, a
> my się przyjrzymy, jak ją zredukować, OK?

Kiedy Denton pisał te słowa nie było wiadomo,że istnieje tylko nieredukowalny
rdzeń, a że idea nieredukowalnej złozoności jest ponadczasowa (poprzez
istnienie nieredukowalnego rdzenia) dlatego ją zacytowałem.

A po co szarpać Dentona, Venton zredukował genom do rdzenia-jak myślę,albo
;prawie do rdzenia-i na podstawie tych doświadczeń możemy dyskutować dalej.

Więc jak widzisz przyznaje Ci częściową racje-uczeni pokazali częściową
nieredukowalność komórki,niemniej nie pokazali ,że można zredukować
nieredukowalny rdzeń.

pozdrawiam:
KingKong

Lech Trzeciak

King Kong pisze:

> [...]
> biogenetyków), który powstał sam (opisz też jak powstawał). To jest rzetelne
> przedstawienie sprawy i z czymś takim można dyskutować.

KK, wybacz, ale z czymś takim nie można by już było dyskutować.

Leszek

King Kong

Lech Trzeciak <leszek3333BE...@N0SPAMoDWA.pl> napisał(a):

Przy obecnym stanie wiedzy na pewno. Pozdrawiam Leszku.

Lech Trzeciak

King Kong pisze:

> Przy obecnym stanie wiedzy na pewno. Pozdrawiam Leszku.

KK, masz tu jak na dłoni swój sposób myślenia. Proponujesz, żeby opisać
szczegółowo całość biogenezy oraz ewolucji pierwotnego życia, a potem
chcesz "dyskutować". O czym??? Wtedy to już nie będzie o czym
dyskutować, tylko trzeba będzie pokornie przyjąć do wiadomości!!!
Odnoszę wrażenie, że ciebie nie przekonałby nawet taki szczegółowy opis!

Leszek

King Kong

Lech Trzeciak <leszek3333BE...@N0SPAMoDWA.pl> napisał(a):

Daje ci słowo żeby mnie przekonał. A co nie chcesz tego opisu podać, ponieważ
nie wierzysz,że ci uwierzę?